www.watbenjedan.comquote:Op zondag 22 januari 2012 02:48 schreef Utca het volgende:
Ja laat maar, ik had blijkbaar het geluid van Winamp 'gemute' zonder dat ik het doorhad![]()
![]()
Echt verschrikkelijk, wat vinden mensen daar toch aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:13 schreef RiKe het volgende:
GADVERDAMME!!!
het moet weer hoor...
WAAR IS DAT FEESTJE?!?
Alsjeblieft....kan iemand hem slaan?
Dan vind ik dat een schoen in z'n gezicht er ook bij hoort!quote:
+1 duh, voor al dat dagjes volk!quote:Op zondag 22 januari 2012 03:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan vind ik dat een schoen in z'n gezicht er ook bij hoort!
Was wel een zeer fijne set idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waarom staat het 1e setje met al die klassiekers niet op lsdb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
riep die MC dat?quote:Op zondag 22 januari 2012 03:13 schreef RiKe het volgende:
GADVERDAMME!!!
het moet weer hoor...
WAAR IS DAT FEESTJE?!?
Alsjeblieft....kan iemand hem slaan?
http://www.hardtraxx.nl/f(...)trollers-t22807.htmlquote:
Gister ff een momentje meegeluisterd, maar Renegade is kut!quote:
Decibel is overrated, het gaat je natuurlijk om de after?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:50 schreef eQuaL het volgende:
Vakantie is alweer gepland voor deze zomer, na Nice & Oslo gaan we nu fietsen naar Barcelona, maar dit keer vanaf Nice
Waarom in dit topic? We gaan pas in september weg, dus dit jaar kan ik eindelijk naar mijn eerste Decibel!
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was wel een zeer fijne set idd.Op een tracklist kan ik niet fappen, ik heb een link nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Decibel is overrated, het gaat je natuurlijk om de after?
misschien wel de allerbeste NC-track ooitquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Was wel een zeer fijne set idd.
xx. Noisecontrollers - Aliens
xx. Pavo - Raven
xx. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
xx. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (InQontrol 2009 Anthem)
xx. Noisecontrollers - Marlboro Man
xx. Noisecontrollers - Astral
xx. The Pitcher/Noisecontrollers - Bangridin/Big Bang
xx. Noisecontrollers - Gaia (2008 Remix) waarom niet de oude versie?
Tsja hij werd gedraaid op het moment dat ik het topic maakte. Wist zo snel niks te bedenken en ik had het idee dat dit topic toen nogal snel liepquote:Op zondag 22 januari 2012 12:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)trollers-t22807.html
Maar niet echt TT waardig, heeft nog niet eens een youtube filmpje...
Echt een grafnummer ook![]()
quote:
Ik vind dit dus wel lekkere muziek.quote:
Is dit een remix van de Avicii remix ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is dus de TT:
Tja, haal die break eruit en ik wil de plaat misschien nog eens serieus gaan beluisteren...
Zo jammer he. Het origineel van Coldplay is mooi, en deze hardstyle track is nice zonder Coldplay. Samen past het gewoon nietquote:Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is dus de TT:
Tja, haal die break eruit en ik wil de plaat misschien nog eens serieus gaan beluisteren...
Dubbel gejat dus, nice!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Is dit een remix van de Avicii remix ofzo![]()
Fixed.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Coldplay
Avicii
Wasted Penguinzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Coldplay
Avicii
Wasted Penguinzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Coldplay
Avicii![]()
Wasted Penguinzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
3e ook nietquote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fixed.
Alleen die eerste 2 horen niet samen thuis in hardstyle, dat ben ik wel mer je eens
Doel je op Coldplay?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je wordt plat gegooid met die troep man, hoe kan je dat ooit mooi blijven vinden?
[..]
3e ook niet
Alles wat op de radio komt ja. Die mensen die Ode To The Bouncer, Somebody That I Used To Know (hé daar hoor ik hem weer op de achtergrond, wat toevallig) en shit leuk vinden of aan gaan vragen... nee dat begrijp ik dan niet. Ben je dan geen echte liefmuziekhebber? Luister je dan verdomme nooit radio? Als je die standaard muziek 8x per dag hoort kan je die toch niet serieus leuk blijven vinden en in je vrije tijd denken: hé ik zal die eens opzetten, leuken nmrtje!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doel je op Coldplay?
Wat op de radio komt is mainstream. Hun minder bekende nummers zijn veel meer in trek bij de fan. Zelfde wat in hardstyle is min of meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou eens naar een hardstyle feest moeten gaan, daar word je helemaal platgegooid met hardstyle! Hoe kan je dat ooit mooi blijven vinden?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je wordt plat gegooid met die troep man, hoe kan je dat ooit mooi blijven vinden?
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Alles wat op de radio komt ja. Die mensen die Ode To The Bouncer, Somebody That I Used To Know (hé daar hoor ik hem weer op de achtergrond, wat toevallig) en shit leuk vinden of aan gaan vragen... nee dat begrijp ik dan niet. Ben je dan geen echte liefmuziekhebber? Luister je dan verdomme nooit radio? Als je die standaard muziek 8x per dag hoort kan je die toch niet serieus leuk blijven vinden en in je vrije tijd denken: hé ik zal die eens opzetten, leuken nmrtje!![]()
Dan heb je gewoon geen smaak in mijn ogen.
Ja ik ben gefrustreerd, heb namelijk een trauma overgehouden aan kutmuziek sinds ik vorig jaar een paar weken veel heb gewerkt. Dan hoor je dus de 3fm megahit 6 dagen per week, 5-10 keer per dag![]()
Zo te lezen ligt de fout bij jezelf. Ik ga toch ook geen 8 uur per dag Jan Smit opzetten en dan klagen dat ik ermee dood word gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik welquote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo te lezen ligt de fout bij jezelf. Ik ga toch ook geen 8 uur per dag Jan Smit opzetten en dan klagen dat ik ermee dood word gegooid?
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Alles wat op de radio komt ja. Die mensen die Ode To The Bouncer, Somebody That I Used To Know (hé daar hoor ik hem weer op de achtergrond, wat toevallig) en shit leuk vinden of aan gaan vragen... nee dat begrijp ik dan niet. Ben je dan geen echte liefmuziekhebber? Luister je dan verdomme nooit radio? Als je die standaard muziek 8x per dag hoort kan je die toch niet serieus leuk blijven vinden en in je vrije tijd denken: hé ik zal die eens opzetten, leuken nmrtje!![]()
Dan heb je gewoon geen smaak in mijn ogen.
Ja ik ben gefrustreerd, heb namelijk een trauma overgehouden aan kutmuziek sinds ik vorig jaar een paar weken veel heb gewerkt. Dan hoor je dus de 3fm megahit 6 dagen per week, 5-10 keer per dag![]()
I feel your pain brah, heb die hele serious request teringzooi moeten luisteren omdat collega's met wansmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Coldplayquote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik had ook niet verwacht dat ik in een hardstyle topic veel bijval zou krijgen ten voordele van Coldplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |