Je moet het zelf ook invullenquote:Op zondag 22 januari 2012 09:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wil niemand er meer in schrijven?
Je mag in mijne schrijven.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
Ik mocht nooit in mensen hun vriendenboek schrijven omdat ik geen mooi handschrift had
quote:Op zondag 22 januari 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
Ik mocht nooit in mensen hun vriendenboek schrijven omdat ik geen mooi handschrift had
Nee, ik ben mobiel.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht yay iemand schrijft er in, krijg ik dit te zien.Wil je ook invullen?
Ik ben niet zo thuis in de metalscene, maar dat lijkt me toch niet 2pac te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Deze afbeelding/paint is voor jou!:
[ afbeelding ]
2pac die instemmend knikt.
Gewoon een knikkende neger.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de metalscene, maar dat lijkt me toch niet 2pac te zijn.
Tupac is een rapperquote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de metalscene, maar dat lijkt me toch niet 2pac te zijn.
Gewoon doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef rosepetals het volgende:
Mag ik ook in je boekje schrijven? Ik ken je eigenlijk niet zo goed
Dan moet je de OP nogmaals doorlezen gekkie, huphup! Schrijven maar!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef rosepetals het volgende:
Mag ik ook in je boekje schrijven? Ik ken je eigenlijk niet zo goed
Yep.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:39 schreef zovty het volgende:
Dave Chapelle!
God, ik kon niet op de naam komen van die knakker. Maar die is het toch?
hey, lekker dingquote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ben jouw: stalker
Mijn FOK!bijnaam is: faal-ui, Stink-UI enz.
Ik ben jarig op: 2 maart
Dit vind ik helemaal niet leuk: versierd worden door mannen
Hier droom ik van: een eigen eiland
Ik ben stiekem verliefd op: Angel-Joy
Mijn lievelingskleur is: aqua blauw..
Mijn lievelingsbloem is: roosje
Mijn lievelingsdier is: kad
Mijn lievelingseten is: nasi
Mijn lievelingsprogramma is: hello goodbye
Mijn lievelingsforum op FOK! is: ONZ
Mijn beste topic dat ik gemaakt heb op FOK!
is: het maken van de lemmingmachine
Mijn idool is: Beach en SwJ voorbeeld users
Deze afbeelding/paint is voor jou!: kan niet zit op telefoon maar is stuur wel een naakt fototje via pm.. Xxxxx kusjekroel
Dat heb jij helemaal niet gelezen toch.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Hihi, allemaal stiekem verliefd op mij
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
HET WAS EEN DUIM.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Ja ik weet niet wat 't was maar het is wel weg.
Ow, like wutquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |