Die vind ik altijd wel lief en daar heb je tenminste geen last van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:36 schreef Renesite het volgende:
Altijd komen er hele oude perkamentjes naast me zittenOokal kijk ik heel boos opzij met mijn koptelefoon op
![]()
Alleen als jij dat wilt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
zijn die dudes daar rechtsboven trouwens phinneas en ferb?
Jawel, dan gaan ze de krant naast je lezen en gaan ze het er eens met je over hebben, terwijl ik zelf in een boek bezig ben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die vind ik altijd wel lief en daar heb je tenminste geen last van.
FOK!kers komen niet buiten, dus ook niet in de busquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:44 schreef honkeytonk het volgende:
De mensen die staan zijn FOK!kers.
FOK!kers komen buiten, accepteer dat gewoon.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
FOK!kers komen niet buiten, dus ook niet in de bus
Dat vind ik pas echt irritant, en dan blijven zitten ookal is heel de bus vol. En als je dan vraagt of je mag zitten, dat ze dan opstaan en jou bij het raam laten zitten. Daar snap ik dus niks van hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil gewoon zitten in de bus, lekker belangrijk of het naast een vreemde is.
Of van die mensen die expres naast het gangpad gaan zitten zodat er niemand naast ze gaat zitten.
Complimenten voor de paints.
ik laat de oude mensen altijd zittenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:08 schreef Gibeon het volgende:
Ik blijf vaak staan, omdat ik na 10 minuten weer uitstap. Andere mensen moeten ruim een uur in die bus, die mogen lekker gaan zitten![]()
Ook als nog gewoon plek zat is om te zitten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:08 schreef Gibeon het volgende:
Ik blijf vaak staan, omdat ik na 10 minuten weer uitstap. Andere mensen moeten ruim een uur in die bus, die mogen lekker gaan zitten![]()
Nog asocialer vind ik als ze hun tas naast hun op de andere stoel pleuren en dat ze als je vraagt of je daar mag zitten heeeeel langzaam met een boos gezicht die tas op de grond doen, of - ja echt waar - zeggen "nee daar zitten dure spullen in."quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat vind ik pas echt irritant, en dan blijven zitten ookal is heel de bus vol. En als je dan vraagt of je mag zitten, dat ze dan opstaan en jou bij het raam laten zitten. Daar snap ik dus niks van he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |