Je moet het zelf ook invullenquote:Op zondag 22 januari 2012 09:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wil niemand er meer in schrijven?
Je mag in mijne schrijven.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
Ik mocht nooit in mensen hun vriendenboek schrijven omdat ik geen mooi handschrift had
quote:Op zondag 22 januari 2012 09:57 schreef sinepedraap het volgende:
Ik mocht nooit in mensen hun vriendenboek schrijven omdat ik geen mooi handschrift had
Nee, ik ben mobiel.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht yay iemand schrijft er in, krijg ik dit te zien.Wil je ook invullen?
Ik ben niet zo thuis in de metalscene, maar dat lijkt me toch niet 2pac te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Deze afbeelding/paint is voor jou!:
[ afbeelding ]
2pac die instemmend knikt.
Gewoon een knikkende neger.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de metalscene, maar dat lijkt me toch niet 2pac te zijn.
Tupac is een rapperquote:Op zondag 22 januari 2012 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de metalscene, maar dat lijkt me toch niet 2pac te zijn.
Gewoon doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef rosepetals het volgende:
Mag ik ook in je boekje schrijven? Ik ken je eigenlijk niet zo goed
Dan moet je de OP nogmaals doorlezen gekkie, huphup! Schrijven maar!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef rosepetals het volgende:
Mag ik ook in je boekje schrijven? Ik ken je eigenlijk niet zo goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |