Niet eensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Gaat goed hard vandaag. Qwea is er dus weer
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Die heeft niet gepost, je hebt niet teruggelezen hoop ik?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Die heeft niet gepost, je hebt niet teruggelezen hoop ik?
Neequote:
Makkie hoorquote:
nee indeerdaaedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Bos, lees maar niet terug, je wordt er niet gelukkig van denk ik
dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb wel zin om verder te bitchen maar dan heb ik straks n ban aan mn broek
en slikken en lekkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Vrouwen met vrouwenpraat, maar dan niet over haken en breien, maar over naaien en zuigen zeker.
Laat t gaan ook joh. Dr antwoord is ook zo stom, deze is gecastreerd , ja nee, die andere twee laten helpen , wat normaal zou zijn, was teveel moeite, gewoon een nieuwe nemen was makkelijker hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb wel zin om verder te bitchen maar dan heb ik straks n ban aan mn broek
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ynske, misschien krijgen we wel eens bij Buzzer/Insiders een spons-test!
dat was ook mijn idee jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat t gaan ook joh. Dr antwoord is ook zo stom, deze is gecastreerd , ja nee, die andere twee laten helpen , wat normaal zou zijn, was teveel moeite, gewoon een nieuwe nemen was makkelijker he![]()
k wil t best over haken van mn deken hebben hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Vrouwen met vrouwenpraat, maar dan niet over haken en breien, maar over naaien en zuigen zeker.
haken in je deken? hoe zijn die daar gekomen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil t best over haken van mn deken hebben hoor
Ik snap geen kut van hoe ze redeneren hoor....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was ook mijn idee jadan ben je echt geen dieren waard
lezen mutsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haken van je deken? hoe zijn die daar gekomen?
Maak je er ook foto's van?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil t best over haken van mn deken hebben hoor
Die moet je uitleggenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Yns, laat je piemelschaap nog es zien dan![]()
![]()
![]()
Oooooh is die voor Chico zn verjaardag??????quote:
dunnoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die moet je uitleggenOf bedoel je in het algemeen, zoals nu met de creme?
zoiets heeft mn mama ook voor mij gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh is die voor Chico zn verjaardag??????
Ja nou, hij mag best trots zijn zeg, kanonnequote:
Ohquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, hij mag best trots zijn zeg, kanonne
quote:
Dat is al groot genoeg voor Chico hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was met kers, nu issie 2m breed, en moet er 3 lang worden, is nu 33 cm
Jij kijkt naar zijn schoudertjes??????????????????????quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die schoudertjes van dat schaap, geweldig
zijn dat niet zn orenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die schoudertjes van dat schaap, geweldig
Ow ja, ik kijk nooit naar de bovenkantquote:
OOK! Ook jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij kijkt naar zijn schoudertjes??????????????????????
Leuk Bos, dat ken ik nog helemaal nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Er zit ook een onderdeel bij, waar jij zelf een speler creert die jij dan alleen bestuurt, Dus jij moet luisteren naar de manager en zo, en beweegt alleen je eigen speler op het veld. Ga denk ik kijken of het kan om ook een doelman te worden...
klinkt tofquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Yns,Ik ga maar slapen denk ik, of nog even mijn voetbalspel spelen.
Er zit ook een onderdeel bij, waar jij zelf een speler creert die jij dan alleen bestuurt, Dus jij moet luisteren naar de manager en zo, en beweegt alleen je eigen speler op het veld. Ga denk ik kijken of het kan om ook een doelman te worden...
F_Rquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhTOF
![]()
Was jij dat nou die die mooie babyspulletjes voor DML of F_R heeft gemaakt (met Secret santa)?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij kijkt naar zijn schoudertjes??????????????????????
sinds jij het over zn piemel gehad hebt, zie ik m ook allen nog maar zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik kijk nooit naar de bovenkant
Ja ik heb je af en toe in het haaktopic gezien. Die dingen van F_R had ik onthouden, ik vond ze mooi! En erg liefquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
F_R
maar ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan de foto's niet online vinden nuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb je af en toe in het haaktopic gezien. Die dingen van F_R had ik onthouden, ik vond ze mooi!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb een Yns sleutelhanger, en Sjon heeft een Yns speeltje ook, die leeft ook nog steeds, ik zoek ff foto
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is nog niet stuk
Wat leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is nog niet stuk
Awwwwwquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:27 schreef Strega het volgende:
Nou, ik zie het alweer.....ik kom als mosterd na de maaltijd![]()
Te laat bij het rellen.... te laat bij de massage en bonkjes, klontjes en schapen met piemols
Echt bijna niemand mag hem testen hier op Fok!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:28 schreef Strega het volgende:
Oh en ik ben ook niet uitgekozen om de klotecreme te testen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb vandaag weer es zo ontieglijk moeten janken om hem.
Maar als ik dan zo een foto weer zie smelt ik helemaal, wat was dat een tophondje
Maar als je nog iets toe te voegen hebt, go your gang please, wij haken wel weer in hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:27 schreef Strega het volgende:
Nou, ik zie het alweer.....ik kom als mosterd na de maaltijd![]()
Te laat bij het rellen.... te laat bij de massage en bonkjes, klontjes en schapen met piemols
Het bekt wel lekker allemaal, dit onderwerpquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar als je nog iets toe te voegen hebt, go your gang please, wij haken wel weer in hoor
Ik had alle kaarten afgepakt.quote:
ja! en dan stiekem mijn vader kaal maken in zijn slaap!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
gaat iemand van jullie die onthaarlaserunitding testen? of iig er voor opgeven?
Ik zag de uitnodiging, maar ik sla hem over.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Sjon en Bil pleasequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja! en dan stiekem mijn vader kaal maken in zijn slaap!
Ja snap ik helemaal. Het is al moeilijk genoeg ook... daar helpt een kaart niet bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had alle kaarten afgepakt.
Die van jou brak mn hart weer... Ik vind hem zo mooi, maar ik heb hem in de doos gestopt, want ik word er zo treurig van
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja! en dan stiekem mijn vader kaal maken in zijn slaap!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje heeft mijn haar es gekortwiekt in mn slaap
Het is zoooooo een mooi kaartje, maar ook zo treurig, alles eraan he...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja snap ik helemaal. Het is al moeilijk genoeg ook... daar helpt een kaart niet bij.
Ik kon er niet om lachenquote:
ik zou daar zo niet blij van wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje heeft mijn haar es gekortwiekt in mn slaap
Hoe erg was het?quote:
Ik bedacht me net voor de kerst nog dat ik het zo stom vond ik dat ik later nog een chi-kaartje heb gestuurd. Zo stom van me.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is zoooooo een mooi kaartje, maar ook zo treurig, alles eraan he...
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou het was echt vogelverschrikker erg![]()
Het sekreet was 5 of zo, en ik had haar uitgelachen omdat zij stekeltjes wilde bij de kapper en dat geen gezicht was![]()
Werd ik wakker, plukken haar op mn kussen
Oh nee, heel lief juist, al die kaartjes van iedereen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedacht me net voor de kerst nog dat ik het zo stom vond ik dat ik later nog een chi-kaartje heb gestuurd. Zo stom van me.Ik was bij dat ik er eentje had, en daardoor heb ik niet bedacht dat het juist extra verdrietig was om te sturen.
![]()
Geen idee, was toch niks meer aan te doen hequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Heb ik zo dr gettoblaster uit het raam gesodemieterd
Ja,quote:
Psies jaquote:
Ja, Pagan wil ook graag dat ik z'n rug er mee doe, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:43 schreef oh-oh het volgende:
En mn ouders zaten beneden tv te kijken en die zagen zo dat ding flikkeren
Oh, die twee zijn weer bezigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
"hey kijk nou, wat komt daar voorbij"
2 jaar en 9 dagenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel schelen jullie in leeftijd, oh-oh?
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei altijd ik ga lekker toch van je winnen en dan werd ze zooooooo woest en dan ging ze beuken en dan won ik
Ja nee, en dan raasde ze huilend naar beneden en dan zeiden ze eigen schuldquote:
En niet 1 keer he, vaste prikquote:
Pro Evolution Soccer 2011. Keeper kan helaas niet, maar misschien ook wel logisch. Veldspelers zijn vaak wat actiever enzo..quote:
Slaap lekker Bos!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pro Evolution Soccer 2011. Keeper kan helaas niet, maar misschien ook wel logisch. Veldspelers zijn vaak wat actiever enzo..
Heb in ieder geval net al gescoord![]()
Nu sluit ik helemaal af, tot morgen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef oh-oh het volgende:
En dan zei ik maar Deetje toch, winnen is niet belangrijk, meedoen wel
Daarom was ze wss zo boos!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja zij wilde altijd winnen, mij boeide dat eigenlijk geen reet, ik vond het enkel leuk om haar te pakken
Voor je mini?quote:
Veel plezier morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Daarom was ze wss zo boos!![]()
![]()
We gaan hier maar eens afronden, morgen vroeg op en naar Gouda.
Bos, slaap lekker!
Whehequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:58 schreef Miniem het volgende:
Op mijn werk vandaag
Ik hielp zo een oud vrouwtje.
Toen ik dat gedaan had bedankte ze mij.
"bedankt 'mijn naam'"
Ik zo van wtf
Natuurlijk op m'n naamkaartje gezien maar toch
Moet dat ook allemaal met dezelfde letter? Of is dat bij honden niet zo?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef oh-oh het volgende:
ik moest weer ff stamboomnamen verzinnen voor Kim
![]()
Zij ook altijd met dr kutspaansenamen
Oh vandaar, de broertjes komen uit België en daar moest een letter worden aangehouden.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:48 schreef oh-oh het volgende:
Nee, er zijn wel fokkers die zelf het het alfabet aanhouden, zodat je kan zien welk nest het van hun is, maar dat hoeft niet.
Haar kennelnaam is spaans en de honden zijn peruaans dus ze wil spaanse namen en laat ik die nu net echt stom vinden![]()
In Belgie is wel elk jaar een letter, dit jaar de L, echt stom is datEn daar mag je geloof ik 10 letters plus je kennelnaam, hier in NL 30 letters in totaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hem bedacht![]()
![]()
Jeetje zegquote:Op zondag 22 januari 2012 02:15 schreef oh-oh het volgende:
01.04.2007
Croupouc
Xambal
Loumpya
Pisang
Sateh
die stamboomnamen heb ik ook es bedacht voor Kim, en check die geboortedatum dr bij ook nog
![]()
![]()
![]()
Die wil ik ook nog welquote:Op zondag 22 januari 2012 02:13 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/522066065
Kijk Zwab, die wil ik puur voor de mooi alleen al![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 02:18 schreef oh-oh het volgende:
Het allerergste is dat ik later degene die Loumpya heeft gekocht bleek te kennen, ik heb maar nooit verteld wie dat bedacht heeft
Jaaaaaa he, alleen die andere twee hebben denk ik betere specs, maar ik ben echt in dubioquote:
Ja ik moet nog ....quote:Op zondag 22 januari 2012 02:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet jij nog een rondje met de hondjes?
Ik zie dat het echt al laat is dus ik ga slapen, welterusten
quote:
Moggeh!quote:
Laat mij hier buiten wil jequote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef Ynske het volgende:
oh-oh, aan de hand van die rubbers van gister:
Loesje Condooms
[ afbeelding ]
kan best lekker zijnquote:
I second thatquote:
quote:
Gisteren, maar ze belde me vanmiddag, gisteren kon ze het nietquote:
Las dit vanochtend op FB:quote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef Bos81 het volgende:
Het leven gaat niet over rozen, ik weet er alles van..
Ja dat las ik ook...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Las dit vanochtend op FB:
Bloemen hebben regen nodig. Dan kunnen ze groeien.
en ook nog eens uit de mond van een 3-jarigequote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:55 schreef Ynske het volgende:
k kan niet meer opstaan
heb een nijnel languit in mn nek liggen
pics gaan niet, dan moet ik opstaan om camera te vattenquote:
Tofquote:Op zondag 22 januari 2012 17:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
pics gaan niet, dan moet ik opstaan om camera te vatten
maar dit is mijn nijnel
[ afbeelding ]
Dan zal het niet oh-oh zijnquote:
Je hebt m'n advies van gister opgevolgdquote:
welk van de vele adviezen?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt m'n advies van gister opgevolgd
Voor zover ik oh-oh ken, is zij prima betrouwbaarquote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tof
[..]
Dan zal het niet oh-oh zijn [ afbeelding ]
Dat ene, tot je niet meer kunt lopenquote:
nee sorry, die is niet langs geweestquote:Op zondag 22 januari 2012 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ene, tot je niet meer kunt lopen
Awquote:Op zondag 22 januari 2012 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee sorry, die is niet langs geweest
maar met een nijn in je nek is opstaan niet handig, en ze ligt zo lekker
Joh, bedankt hequote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tof
[..]
Dan zal het niet oh-oh zijn [ afbeelding ]
uf kursequote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef Troel het volgende:
Hihi, ik dacht al wel dat het zo'n advies was geweest
quote:Nouja, ik ken wel mensen die rustig lopen met een nijn in je nek, maar daar kan het nijn ook niets meer vanzelf zeg maar
ja, maar jouw Saar leeft ook nog. En het is Saar. Dat zijn al twee dingen die die andere nijnen niet zijn hequote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
uf kurse
[..]
nouja je kent Saar
als ik daarmee ga lopen in mn nek moet ik vooroverbuigen en gaat ze op mn rug liggen
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef Troel het volgende:
oh-oh heeft me ooit nog eens zeer goed advies gegeven, dus oh-oh is lief. Klaar
t is zo'n lieverd, kan absoluut niet met andere konijnen omgaanquote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwZe lijkt een beetje op het laatste konijn dat ik heb gehad
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Saartje![]()
Ik moest net keihard lachen om deze foto
[ afbeelding ]
Pup van de fokster van Billy, was mee voetbal kijken met de baas, lag er zo bij in de kantine na de match![]()
![]()
![]()
![]()
Saartje![]()
[ afbeelding ]
Pup van de fokster van Billy, was mee voetbal kijken met de baas, lag er zo bij in de kantine na de match![]()
![]()
![]()
![]()
Saartje![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Iets met advocaat naar de Rechtbank laten bellen over een beschikkingquote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik kan me er niks meer van herinneren
![]()
Maar thnx anyway
Oh ja, nou dat was een makkie hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Iets met advocaat naar de Rechtbank laten bellen over een beschikking
True, maar tochquote:
Wellicht was jij wel goedkoper geweest dan die avvecaatquote:Op zondag 22 januari 2012 18:14 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, ach ik had ook kunnen bellen maar hey, daar hejje je avvecaat voor he
ach k kan t hebbenquote:
Eigenlijk moet je na Texel meteen door naar de Pfaffertjes, dubbel vakantie, dubbele tourquote:
AMAI SAMSONNEKE!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
IK MOEST KLOPPEN WANT DE BEL DOET HET NIETTT.
mWAAAAAAAAAOAHH DAGG MENEER SPAGHETTIIIII [ afbeelding ]
nee eigenlijk nietquote:Op maandag 23 januari 2012 08:30 schreef Troel het volgende:
Wat een lieve foto
En Yns, lekker geslapen?
Dat vraagt om taartquote:
Drakentaartquote:
quote:
Jaquote:
Hier was het net 2 uur lang stralendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooi beestje.quote:
Bedankt voor die mooie regenboog!quote:Op maandag 23 januari 2012 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier was het net 2 uur lang stralend, en ineens was het poef, een donker dekbed en regen. Ik stuur hem weer terug
Maar wel bij Knijn Cribs geweest.quote:
Ach, dat wist ik niet.quote:
Erg leuk, maar slopend. Voorbeeldje:quote:
quote:
Eigenlijk dus een jaquote:Op maandag 23 januari 2012 14:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee.
De 1e 3 die ik postte wel![]()
Dit was gewoon voor de leuk![]()
Idee is wel zo begonnen
Eigk wel jaquote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een jaLeuk!
Lekker stickeren
Ah shit Bosquote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef Bos81 het volgende:
Kan iemand even de EOD bellen en naar mij toe sturen voordat mijn hoofd explodeert...
Die van de sexy girl next door vind ik leukquote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Eigk wel ja![]()
![]()
Zou leuk zijn![]()
of printen
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van de sexy girl next door vind ik leuk
Och jee Paganquote:Op maandag 23 januari 2012 14:03 schreef Pagan het volgende:
Erg leuk, maar slopend. Voorbeeldje:
Waarom heb jij oorbellen? Ze wijst naar mijn oorpiercings. meisjes hebben oorbellen, jongens niet!
Waarom heb jij dan geen oorbellen, jij bent een meisje.
Ik wil geen meisje zijn. ik wil een jongetje zijn, met een piemel.
En dat is dan drie jaar oud.
Wa doede gai hier?quote:
Hoofd zit gewoon vol.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah shit BosHeb je koppijn of voel je je gewoon rot?
quote:
Reacties op het plaatje dat Miniem postte kijken.quote:
Mooiquote:Op maandag 23 januari 2012 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Reacties op het plaatje dat Miniem postte kijken.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Sta ik net bij het toilet, zit ik naar m'n tanden te kijken, ik zou bijna zweren dat mijn tanden witter zijn geworden. Ik heb net sinds een week nieuwe tandpasta met whitener. Thuis nog maar eens kieken dan, ik geloof er niks van
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vind ik mooi van de H&M
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096920%2007016%2067%201227%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik koop niks
Is dat veilig tegen een chinees te zeggen?quote:Gong xi fa cai
Tis dat ik al te veel dekbedovertrekken heb, maar dit is wel een bos-overtrek,,,quote:Op maandag 23 januari 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vind ik mooi van de H&M
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096920%2007016%2067%201227%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik koop niks
Ja ik begin er ook niet aan. Heb nu laatst een grijze gekocht, die heeft aan 1 kant wit, maar dat is niet erg. Maar geheel wit of licht doe ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Nice ja, maar ik wil geen lichte dekbedovertrekken. Die witte met poedels voor op de bank kon gewoon niet anders, maar verder heb ik liever net wat donkerder
Als je niet je zeeuwse bolus morst, ja!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:45 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Als ik die koop.
Gaan we er dan samen onderliggen?
Ik vind hem zo rustgevendquote:Op maandag 23 januari 2012 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tis dat ik al te veel dekbedovertrekken heb, maar dit is wel een bos-overtrek,,,
He bah, piscesquote:Op maandag 23 januari 2012 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je niet je zeeuwse bolus morst, ja!
Nietes, warme choco en een zeeuwse bolus oppeuzelen in bedquote:
Ik las eerst warme chicoquote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nietes, warme choco en een zeeuwse bolus oppeuzelen in bed
Nog nooit gedaanquote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nietes, warme choco en een zeeuwse bolus oppeuzelen in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |