Al het kruit al verschoten in de voorbeschouwing van Sierdquote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef tralalala het volgende:
Saaie wedstrijd, Sierd had beloofd dat het een keihard duel zou worden.
Niet geschikt voor jeugdige kijkers, viel dat even tegen.
Eindequote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer leerzaam!
Het einde grensde wel een beetje tussen kunst en kitch
Mwoah.... Barcelona is niet al te best.quote:
Voor zo'n klein ventje, scoort Messi wel erg vaak met het hoofd...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
Aardig kopballetje, slecht verdedigd bij die goal.
Messi kan alles, de beste speler sowieso.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor zo'n klein ventje, scoort Messi wel erg vaak met het hoofd...
Ik denk dat je hem niet op doel moet zetten.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi kan alles, de beste speler sowieso.
Vermeer is ook een fantastische keeper!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:54 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem niet op doel moet zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Lang niet meer gezien.quote:
Mooie vrije trap inderdaad. Malaga is rijp voor de sloop.quote:
Het hoeft ook niet meer. 0-3, inpakken en wegwezen.quote:
En maakt de 0-4quote:Op zondag 22 januari 2012 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk dat Messi nooit rust pakt.
Aardig spelertje, kan over 5 jaar misschien wat wordenquote:
Een beetje?quote:
Genot om te horen die manquote:
Toen zat ie in de trein die je naar Sevilla brengt.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:48 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso. Jammer dat hij vorige Woensdag geen commentaar gaf.
Als hij zijn ego opzij kan zetten wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:54 schreef kilozout het volgende:
Ben benieuwd of Mourinho ook spelers gaat sparen voor komende Woensdag.
Volgens mij zei hij dat de focus ligt op het kampioenschap.
Master Mourinho is niet verliefd op Sahin daarom speelt ie nie.quote:
Van gaal gewoon halen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Master Mourinho is niet verliefd op Sahin daarom speelt ie nie.
Als ik Real was zou ik na dit seizoen afscheid nemen van Mourinho.
Kweenie, Misschien gewoon Koeman.quote:
Maar van basten heeft geen club dussssssss...........quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kweenie, Misschien gewoon Koeman.
Ja maar Marco heeft daar toch geen zin in?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar van basten heeft geen club dussssssss...........
Hij praat met god (zijn vader)quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
Staat Ronaldo nu gewoon te praten bij die minuut stilte ?
Dacht dat ze zo formeel moesten staan voor de volksliederen. Kan hij ook niet helpenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
Staat Ronaldo nu gewoon te praten bij die minuut stilte ?
Neuh, je vergist je in messi en pele. Maar das nie ergquote:Op zondag 22 januari 2012 21:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Messi al vader was.
Ik vergis me niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, je vergist je in messi en pele. Maar das nie erg
Ze moeten wel winnen anders is 't nog maar 2 punten.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:46 schreef inZanity het volgende:
Godver..
Maar komt nog wel goed, is nog vroeg..
Doen ze ook wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze moeten wel winnen anders is 't nog maar 2 punten.
Ben jij familie van Bagdad Bob ?quote:
Hoezo? Ik zie Real nog wel terugkomen hoor..quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ben jij familie van Bagdad Bob ?
Ik ook, lijken nog niet helemaal bij de les.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie Real nog wel terugkomen hoor..
Laten we hopen van nietquote:Op zondag 22 januari 2012 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie Real nog wel terugkomen hoor..
Je dacht toch niet echt dat Real thuis punten gaat verspelen tegen Athletic Bilbao?quote:
Niet weer dit gezeur hèquote:Op zondag 22 januari 2012 22:00 schreef Klummie het volgende:
Ik heb geen geluid bij mijn stream. Ik wil Sierd.
Als je wel betaalt heb je ook geen Sierd.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:00 schreef Klummie het volgende:
Ik heb geen geluid bij mijn stream. Ik wil Sierd.
Met een effectiviteit van 0.1 inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 22:02 schreef David_ het volgende:
Wat een fucking beest is die Ronaldo toch, hoe hij het hele veld afsprint als een machine
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een effectiviteit van 0.1 inderdaad
Ik heb het over deze wedstrijdquote:
Neequote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het over deze wedstrijd
Edit: Of staat het al 41-1 voor Real?![]()
qua kansen eigenlijk wel jaquote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
hoe speelt real? Is de 1-1 een beetje terecht?
1-1 is terecht. Real is wel beter maar over het algemeen een saaie wedstrijd.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
hoe speelt real? Is de 1-1 een beetje terecht?
Saai ?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1-1 is terecht. Real is wel beter maar over het algemeen een saaie wedstrijd.
? Saaie wedstrijd vind ik het niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1-1 is terecht. Real is wel beter maar over het algemeen een saaie wedstrijd.
quote:
quote:
quote:
InZanity kan je niet serieus nemen, die vergelijkt Barcelona met FC Almerequote:
Goeie vergelijkingquote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
InZanity kan je niet serieus nemen, die vergelijkt Barcelona met FC Almere
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
InZanity kan je niet serieus nemen, die vergelijkt Barcelona met FC Almere
Gisteren ook al? Met wie speelde Messi mee dan gisteren?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Messi heeft gister 3x gescoord.
Op Planet 43 moest ie ook spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gisteren ook al? Met wie speelde Messi mee dan gisteren?
Ik woon in Rusland.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gisteren ook al? Met wie speelde Messi mee dan gisteren?
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op Planet 43 moest ie ook spelen.
Ach die zal zich daar heus niet druk om maken hoor..quote:Op zondag 22 januari 2012 23:03 schreef Hierro het volgende:
[..]
Omdat Benzema het afgekeurde doelpunt had gescoord.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Geen zorgen, Barcelona wint de CL, Copa & titel toch wel
x2, want inZanity.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Minstens 2 van de 3, 1 prijsje overlaten voor die speciale stakker uit Madrid.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Minstens 2 van de 3, 1 prijsje overlaten voor die speciale stakker uit Madrid.
Dan is zijn 2e jaar toch nog geslaagd
Ok. Dan grist Barcelona die landelijke prijs ook wel weg voor hun neus, ondankbaar aapjequote:
El Clasico -> 2 puntenquote:
Hoeveel wil je wedden dat Barca dit jaar tóch kampioen wordt?quote:
Hopelijk is dit gelijk het einde van die discussie heel de tijdquote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je wedden dat Barca dit jaar tóch kampioen wordt?
Kratje bier (+ verzendkosten)?
Of iets ludiek. Als Barcelona kampioen wordt, moet je een maand lang het logo van Barcelona als UI hebben.
Wordt Madrid kampioen, neem ik voor een maand lang de logo van Madrid.
Deal?
Of jij veranderd je naam naar GoogleChrome1quote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of iets ludiek. Als Barcelona kampioen wordt, moet je een maand lang het logo van Barcelona als UI hebben.
Deal?
Real - Barca zijn 2 topclubs en Feyenoord - Ajax zijn dat niet meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Real - Barca is erger dan Feyenoord - Ajax![]()
Best erg.
Klopt. Maar Real / Barca hebben wij niks mee te maken. Feyenoord / Ajax wel (sommigen)quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Real - Barca zijn 2 topclubs en Feyenoord - Ajax is dat niet meer.
Maar jou focus ligt op de Eredivisie. De mensen die hier posten, kijken voetbal buiten de landsgrenzen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar Real / Barca hebben wij niks mee te maken. Feyenoord / Ajax wel (sommigen)
Dat is waar, maar door internet is dat veel dichterbij gekomen. Real en Barca is nu gewoon even dichtbij als een Feyenoord of Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar Real / Barca hebben wij niks mee te maken. Feyenoord / Ajax wel (sommigen)
Beide clubs zijn de norm voor hoe voetbal gespeeld moet worden. Het zijn de 2 beste clubs, met de beste spelers. Punt.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Dejannn het volgende:
Meeste NL'ers zijn toch wel voor Barca denk ik. Ik word bijna kwaad tot onbegrepen aangekeken als ik zeg dat ik noch voor Real of Barca ben door sommigen. Voor Barca zijn is echt de norm.
Ik kijk ook buitenlandse wedstrijden, vooral Barcelona.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar jou focus ligt op de Eredivisie. De mensen die hier posten, kijken voetbal buiten de landsgrenzen.
Als je bijvoorbeeld twitter pagina's van Nigel de Jong, RVP, Boateng en Rooney neemt dan zie je dat iedereen naar een Classico kijkt. Real en Barca is gewoon de top.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beide clubs zijn de norm voor hoe voetbal gespeeld moet worden. Het zijn de 2 beste clubs, met de beste spelers. Punt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deal?
Te triest voor woorden inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Dejannn het volgende:
Meeste NL'ers zijn toch wel voor Barca denk ik. Ik word bijna kwaad tot onbegrepen aangekeken als ik zeg dat ik noch voor Real of Barca ben door sommigen. Voor Barca zijn is echt de norm.
Als Barcelona geen kampioen wordt cq. verliest, doet het niet zoveel pijn als bij Ajax. Het vervelende is dat ik Barcelona nu als norm zie, en het dan gewoon pijn aan mijn ogen doet als ik Ajax zie spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk ook buitenlandse wedstrijden, vooral Barcelona.
Maar het is niet zo dat als Barca geen kampioen wordt, ik ga janken. En dat gebeurt bij Ajax wel.
Dat is zo leuk aan jou. Totaal geen mening, alleen maar zeuren of ophemelen zonder onderbouwing.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Te triest voor woorden inderdaad.
Kuddegedrag/gloryhunters
Tsjah.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Barcelona geen kampioen wordt cq. verliest, doet het niet zoveel pijn als bij Ajax. Het vervelende is dat ik Barcelona nu als norm zie, en het dan gewoon pijn aan mijn ogen doet als ik Ajax zie spelen.
Als Ajax de bal veelvuldig terug speelt naar Vermeer, durf ik bijna niet meer te kijken. Bij Barcelona weet ik dat het vrijwel altijd goed gaat.
http://www.ierbil.com/new(...)schools-in-kurdistanquote:Op zondag 22 januari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah.
Barcelona speelt naar mijn mening het mooiste voetbal, het leukste voetbal en het beste voetbal. Maar kijk toch liever naar Ajax.
En nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.ierbil.com/new(...)schools-in-kurdistan
Was niet op jou bedoelt. (reageer ook niet op jou dus....)quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.ierbil.com/new(...)schools-in-kurdistan
Dat moet iedereen toch gewoon lekker zelf weten, waarom heb jij een zwak voor Madrid, waarschijnlijk komt dat ook door prestaties of spelers uit een bepaalde periodequote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Te triest voor woorden inderdaad.
Kuddegedrag/gloryhunters
Moet jammer genoeg jou gelijk geven(Koerden houden meer van atletiek en basketbal), maar is wel een extra reden voor mij.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal niet veel opleveren. Denk ik.
Ik denk eerder dat hij een hekel aan Barcelona heeft, dan een zwak voor Madrid.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch gewoon lekker zelf weten, waarom heb jij een zwak voor Madrid, waarschijnlijk komt dat ook door prestaties of spelers uit een bepaalde periode
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet jammer genoeg jou gelijk geven(Koerden houden meer van atletiek en basketbal), maar is wel een extra reden voor mij.
Ja daarom zal dit misschien pas over 10 a 15 jaar iets opleveren voor Real Madrid. Kan ook zijn dat dit meer iets is om later veel sponsor geld te kunnen krijgen. Kurdistan Airlines ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maarja, langzamerhand zal voetbal daar ook wel groeien, want ze houden er wel van. Alleen zijn er gewoon totaal geen faciliteiten.
Denk dat Real zich niet zo druk maakt over zulke sponsors.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daarom zal dit misschien pas over 10 a 15 jaar iets opleveren voor Real Madrid. Kan ook zijn dat dit meer iets is om later veel sponsor geld te kunnen krijgen. Kurdistan Airlines ofzo.
We gaan straks ook geld weg gooien als Dubai hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat Real zich niet zo druk maakt over zulke sponsors.
We gaan een beetje offtopic.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We gaan straks ook geld weg gooien als Dubai hoor.
Elke honderd meter heb je nu een fucking mall.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We gaan een beetje offtopic.
Maar ze zijn er idd al mee begonnen
Hij had toch duidelijk de intentie dit wel te doen, hij keek zelfs nog ff of het ging lukken. Die mongol moet eruit, mensen krijgen een slecht beeld bij Real nu door zulke malloten.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was te verwachten, hij raakte hem niet eens
Jullie hebben de bal niet aangeraakt bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was te verwachten, hij raakte hem niet eens
5 puntenquote:Op maandag 23 januari 2012 09:19 schreef kilozout het volgende:
[..]
Te geniaal dit, je doet zelf exact hetzelfde door je lul in de kont van Mourinho te steken.
Ja maar als Mourinho Kaka en Ozil opstelt wordt het een nog grotere nederlaag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Hij had toch duidelijk de intentie dit wel te doen, hij keek zelfs nog ff of het ging lukken. Die mongol moet eruit, mensen krijgen een slecht beeld bij Real nu door zulke malloten.
http://www.tribalfootball(...)axonomy_landing_pagequote:Jose Mourinho is seriously considering parting ways with Real Madrid at the end of this season.
Sources close to Mourinho contacted Punto Pelota admitting the Real coach is fed-up with the attacks on him coming from the media and the constant leaks from the dressing room.
The former Chelsea manager has lost patience with the situation and is now ready to leave in the summer.
Even winning the Liga title won't change his mind.
Hoezo? Kaka en Ozil zijn top spelers, samen met Xabi Alonso moet dat toch lukken? CR7, Higuain en Benzema voor. Vol in de aanval. Dan hebben ze het iig geprobeerd, dit halfbakken verdedigen schiet ook gewoon niet op tegen Barca. Misschien hebben ze geluk en maken ze 1 of 2-0 en is Barca uit hun spel gehaald. Dat hoop ik morgen te zien. Zal wel een zelfmoord missie worden, toch heb ik er zin in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar als Mourinho Kaka en Ozil opstelt wordt het een nog grotere nederlaag.
Straks gaat ie net zo'n zielige persconferentie geven als van Gaal destijds.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:36 schreef Tarado het volgende:
Fed-up Mourinho preparing to quit Real Madrid
[..]
http://www.tribalfootball(...)axonomy_landing_page
Op de site lees ik hele andere dingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:36 schreef Tarado het volgende:
Fed-up Mourinho preparing to quit Real Madrid
[..]
http://www.tribalfootball(...)axonomy_landing_page
Op de site van Real ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Op de site lees ik hele andere dingen.
Jaquote:
Wat had je dan verwacht ?quote:
Hij gaat geen CL pakken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef inZanity het volgende:
Ik zie Mourinho pas vertrekken als hij zowel de CL als de titel heeft gepakt.
Dus dat zou best na dit seizoen kunnen zijn
Maar even zonder gekheid. Heb je nou zelf niet door dat je jezelf keer op keer belachelijk zit te maken?quote:
Want?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid. Heb je nou zelf niet door dat je jezelf keer op keer belachelijk zit te maken?
Onzin? Wees eens wat specifieker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die enorme onzin die je elke keer uitkraamt
Dus je wilt serieus beweren dat Real geen enkele kans maakt om de CL te winnen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
Onzin? Wees eens wat specifieker.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
Aan het eind van dit seizoen heeft Barca de Beker van de Rey, de CL en met 4 punten voorsprong op Real de landstitel
Maar je hebt toch de wedstrijden gezien tegen Barca? Denk je nou echt dat Madrid een kans maakt in de CL tegen Barca? Ik ben overigens geen fan van Barcelona.quote:
Misschien tijd om je oogjes te openen, de enige die jou hier serieus neemt is Dubbelepijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus je wilt serieus beweren dat Real geen enkele kans maakt om de CL te winnen?Prima hoor, maar dan ben je vanaf nu nooit meer serieus te nemen..
Tuurlijk maken ze een kans. Het zal lastig worden dat zeker, maar ze maken absoluut een kans. En wie zegt dat ze Barcelona tegen gaan komen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef J2T het volgende:
[..]
Maar je hebt toch de wedstrijden gezien tegen Barca? Denk je nou echt dat Madrid een kans maakt in de CL tegen Barca? Ik ben overigens geen fan van Barcelona.
Welke waarheid? Dat jij een hele matige troll bent?quote:
Omdat Madrid en Barca alles verpulveren wat op hun weg komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk maken ze een kans. Het zal lastig worden dat zeker, maar ze maken absoluut een kans. En wie zegt dat ze Barcelona tegen gaan komen?
Dus jij wilt ook nu met droge ogen gaan beweren dat Real geen enkele kans maakt om de CL te winnen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Misschien tijd om je oogjes te openen, de enige die jou hier serieus neemt is Dubbelepijn.
Hoe weet je dat nou? Kan van alles gebeuren hoor, het blijft voetbal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef J2T het volgende:
[..]
Omdat Madrid en Barca alles verpulveren wat op hun weg komt.
Geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus jij wilt ook nu met droge ogen gaan beweren dat Real geen enkele kans maakt om de CL te winnen?
Word steeds mooier met die Barca-fappers.
True. Maar als je kijkt naar de clubs die over zijn gebleven in de CL, dan zie ik niet zo 1,2,3 een club die zou kunnen stunten tegen deze twee. City misschien, maar die speelt EL.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Kan van alles gebeuren hoor, het blijft voetbal.
Real maakt gerust een kans, maar als ze een sterke grote ploeg tegen komen kan het wel eens lastig worden. Real heeft zich nog niet echt bewezen tegenover een echte grote ploeg de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus je wilt serieus beweren dat Real geen enkele kans maakt om de CL te winnen?Prima hoor, maar dan ben je vanaf nu nooit meer serieus te nemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |