Op Planet 43 moest ie ook spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gisteren ook al? Met wie speelde Messi mee dan gisteren?
Ik woon in Rusland.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gisteren ook al? Met wie speelde Messi mee dan gisteren?
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op Planet 43 moest ie ook spelen.
Ach die zal zich daar heus niet druk om maken hoor..quote:Op zondag 22 januari 2012 23:03 schreef Hierro het volgende:
[..]
Omdat Benzema het afgekeurde doelpunt had gescoord.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Geen zorgen, Barcelona wint de CL, Copa & titel toch wel
x2, want inZanity.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Minstens 2 van de 3, 1 prijsje overlaten voor die speciale stakker uit Madrid.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Minstens 2 van de 3, 1 prijsje overlaten voor die speciale stakker uit Madrid.
Dan is zijn 2e jaar toch nog geslaagd
Ok. Dan grist Barcelona die landelijke prijs ook wel weg voor hun neus, ondankbaar aapjequote:
El Clasico -> 2 puntenquote:
Hoeveel wil je wedden dat Barca dit jaar tóch kampioen wordt?quote:
Hopelijk is dit gelijk het einde van die discussie heel de tijdquote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je wedden dat Barca dit jaar tóch kampioen wordt?
Kratje bier (+ verzendkosten)?
Of iets ludiek. Als Barcelona kampioen wordt, moet je een maand lang het logo van Barcelona als UI hebben.
Wordt Madrid kampioen, neem ik voor een maand lang de logo van Madrid.
Deal?
Of jij veranderd je naam naar GoogleChrome1quote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of iets ludiek. Als Barcelona kampioen wordt, moet je een maand lang het logo van Barcelona als UI hebben.
Deal?
Real - Barca zijn 2 topclubs en Feyenoord - Ajax zijn dat niet meer.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Real - Barca is erger dan Feyenoord - Ajax![]()
Best erg.
Klopt. Maar Real / Barca hebben wij niks mee te maken. Feyenoord / Ajax wel (sommigen)quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Real - Barca zijn 2 topclubs en Feyenoord - Ajax is dat niet meer.
Maar jou focus ligt op de Eredivisie. De mensen die hier posten, kijken voetbal buiten de landsgrenzen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar Real / Barca hebben wij niks mee te maken. Feyenoord / Ajax wel (sommigen)
Dat is waar, maar door internet is dat veel dichterbij gekomen. Real en Barca is nu gewoon even dichtbij als een Feyenoord of Ajax.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar Real / Barca hebben wij niks mee te maken. Feyenoord / Ajax wel (sommigen)
Beide clubs zijn de norm voor hoe voetbal gespeeld moet worden. Het zijn de 2 beste clubs, met de beste spelers. Punt.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Dejannn het volgende:
Meeste NL'ers zijn toch wel voor Barca denk ik. Ik word bijna kwaad tot onbegrepen aangekeken als ik zeg dat ik noch voor Real of Barca ben door sommigen. Voor Barca zijn is echt de norm.
Ik kijk ook buitenlandse wedstrijden, vooral Barcelona.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar jou focus ligt op de Eredivisie. De mensen die hier posten, kijken voetbal buiten de landsgrenzen.
Als je bijvoorbeeld twitter pagina's van Nigel de Jong, RVP, Boateng en Rooney neemt dan zie je dat iedereen naar een Classico kijkt. Real en Barca is gewoon de top.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beide clubs zijn de norm voor hoe voetbal gespeeld moet worden. Het zijn de 2 beste clubs, met de beste spelers. Punt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deal?
Te triest voor woorden inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Dejannn het volgende:
Meeste NL'ers zijn toch wel voor Barca denk ik. Ik word bijna kwaad tot onbegrepen aangekeken als ik zeg dat ik noch voor Real of Barca ben door sommigen. Voor Barca zijn is echt de norm.
Als Barcelona geen kampioen wordt cq. verliest, doet het niet zoveel pijn als bij Ajax. Het vervelende is dat ik Barcelona nu als norm zie, en het dan gewoon pijn aan mijn ogen doet als ik Ajax zie spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk ook buitenlandse wedstrijden, vooral Barcelona.
Maar het is niet zo dat als Barca geen kampioen wordt, ik ga janken. En dat gebeurt bij Ajax wel.
Dat is zo leuk aan jou. Totaal geen mening, alleen maar zeuren of ophemelen zonder onderbouwing.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Te triest voor woorden inderdaad.
Kuddegedrag/gloryhunters
Tsjah.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Barcelona geen kampioen wordt cq. verliest, doet het niet zoveel pijn als bij Ajax. Het vervelende is dat ik Barcelona nu als norm zie, en het dan gewoon pijn aan mijn ogen doet als ik Ajax zie spelen.
Als Ajax de bal veelvuldig terug speelt naar Vermeer, durf ik bijna niet meer te kijken. Bij Barcelona weet ik dat het vrijwel altijd goed gaat.
http://www.ierbil.com/new(...)schools-in-kurdistanquote:Op zondag 22 januari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah.
Barcelona speelt naar mijn mening het mooiste voetbal, het leukste voetbal en het beste voetbal. Maar kijk toch liever naar Ajax.
En nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.ierbil.com/new(...)schools-in-kurdistan
Was niet op jou bedoelt. (reageer ook niet op jou dus....)quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.ierbil.com/new(...)schools-in-kurdistan
Dat moet iedereen toch gewoon lekker zelf weten, waarom heb jij een zwak voor Madrid, waarschijnlijk komt dat ook door prestaties of spelers uit een bepaalde periodequote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Te triest voor woorden inderdaad.
Kuddegedrag/gloryhunters
Moet jammer genoeg jou gelijk geven(Koerden houden meer van atletiek en basketbal), maar is wel een extra reden voor mij.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal niet veel opleveren. Denk ik.
Ik denk eerder dat hij een hekel aan Barcelona heeft, dan een zwak voor Madrid.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch gewoon lekker zelf weten, waarom heb jij een zwak voor Madrid, waarschijnlijk komt dat ook door prestaties of spelers uit een bepaalde periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |