Al het kruit al verschoten in de voorbeschouwing van Sierdquote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef tralalala het volgende:
Saaie wedstrijd, Sierd had beloofd dat het een keihard duel zou worden.
Niet geschikt voor jeugdige kijkers, viel dat even tegen.
Eindequote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeer leerzaam!
Het einde grensde wel een beetje tussen kunst en kitch
Mwoah.... Barcelona is niet al te best.quote:
Voor zo'n klein ventje, scoort Messi wel erg vaak met het hoofd...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
Aardig kopballetje, slecht verdedigd bij die goal.
Messi kan alles, de beste speler sowieso.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor zo'n klein ventje, scoort Messi wel erg vaak met het hoofd...
Ik denk dat je hem niet op doel moet zetten.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi kan alles, de beste speler sowieso.
Vermeer is ook een fantastische keeper!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:54 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem niet op doel moet zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Lang niet meer gezien.quote:
Mooie vrije trap inderdaad. Malaga is rijp voor de sloop.quote:
Het hoeft ook niet meer. 0-3, inpakken en wegwezen.quote:
En maakt de 0-4quote:Op zondag 22 januari 2012 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk dat Messi nooit rust pakt.
Aardig spelertje, kan over 5 jaar misschien wat wordenquote:
Een beetje?quote:
Genot om te horen die manquote:
Toen zat ie in de trein die je naar Sevilla brengt.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:48 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso. Jammer dat hij vorige Woensdag geen commentaar gaf.
Als hij zijn ego opzij kan zetten wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:54 schreef kilozout het volgende:
Ben benieuwd of Mourinho ook spelers gaat sparen voor komende Woensdag.
Volgens mij zei hij dat de focus ligt op het kampioenschap.
Master Mourinho is niet verliefd op Sahin daarom speelt ie nie.quote:
Van gaal gewoon halen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Master Mourinho is niet verliefd op Sahin daarom speelt ie nie.
Als ik Real was zou ik na dit seizoen afscheid nemen van Mourinho.
Kweenie, Misschien gewoon Koeman.quote:
Maar van basten heeft geen club dussssssss...........quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kweenie, Misschien gewoon Koeman.
Ja maar Marco heeft daar toch geen zin in?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar van basten heeft geen club dussssssss...........
Hij praat met god (zijn vader)quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
Staat Ronaldo nu gewoon te praten bij die minuut stilte ?
Dacht dat ze zo formeel moesten staan voor de volksliederen. Kan hij ook niet helpenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef Paul-89 het volgende:
Staat Ronaldo nu gewoon te praten bij die minuut stilte ?
Neuh, je vergist je in messi en pele. Maar das nie ergquote:Op zondag 22 januari 2012 21:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Messi al vader was.
Ik vergis me niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, je vergist je in messi en pele. Maar das nie erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |