Ja stom is dat, daar zit je als gast toch niet op te wachten? Ik heb dat nog nooit meegemaakt in een hotel dan (kamperen doe ik niet aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Doen ze allemaal. Lekker met de gasten meedoen
bla bla. Een miniscule opmerking over een VMBO'ert in wetsuit is voorspelbaar, maar o wee als het woord bbq valt, dan vliegen de worstgrappen om den oren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over een worstje op de BBQLekker met wat mosterd.
Ik ben idd nooit close met de eigenaar van een vakantie bestemming. Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Barbecue met de eigenaar van de camping, dat lijkt me nou echt niets he?
Sowieso een camping hebben lijkt me echt hel, altijd die mensen op je erfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Barbecue met de eigenaar van de camping, dat lijkt me nou echt niets he?
OK ik geef je gelijk, mannen EN vrouwen zijn gewoon voorspelbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
bla bla. Een miniscule opmerking over een VMBO'ert in wetsuit is voorspelbaar, maar o wee als het woord bbq valt, dan vliegen de worstgrappen om den oren.
Ik ook niet. Maar kwam ook nooit op zulke minicampingsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja stom is dat, daar zit je als gast toch niet op te wachten? Ik heb dat nog nooit meegemaakt in een hotel dan (kamperen doe ik niet aan)
Ditquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En koop je shirtjes eens een maat groter Wilco. Please.
Elke winterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Wanneer gaat het nou heel hard regenen of hagelen
En aanpappen met minderjarige meisjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Camping zonder vergunning, kinderarbeid.. Go Wilco!
die waren toch ook redelijk racistisch ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef Buitendam het volgende:
Kinderarbeid, kost niets.
Beetje dezelfde mentaliteit als die gozer met die hoed in Zuid-Afrika. Die zijn mensen onder het minimumloon betaalde
Die waren zo gek als een deurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:23 schreef gers het volgende:
[..]
die waren toch ook redelijk racistisch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |