Niet iedereen heeft een of andere enge ziekte natuurlijk. Daarom kopen wij schijfjes...quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Levolution het volgende:
als ik 2,5 kg omhoog wil gaan leg ik mijn lul op de bar gr gr
Herkenbaar, vooral dat laatste. Opgelost door even in de spiegel te kijken. Traint lekker in ieder geval, wel stom wanneer je moet wachten tot dingen vrij zijn ofzo, ik sta dan altijd zo stuiterend en gefrustreerd te wachten. Krijg er zo'n opgejaagd gevoel van.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wow, denk dat ik nog nooit zo lekker heb getrained. BP problemen opgelost en gewoon extra reps per set doen
. Na SS nog zoveel energie over dus triceps en borst nog extra aangepakt. Tot nu toe geen crash, opzich wel chill. Maar ik heb mijn lul nog nooit zo klein gezien
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een of andere enge ziekte natuurlijk. Daarom kopen wij schijfjes...
Dat hou je altijd als ecto he.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar, vooral dat laatste. Opgelost door even in de spiegel te kijken. Traint lekker in ieder geval, wel stom wanneer je moet wachten tot dingen vrij zijn ofzo, ik sta dan altijd zo stuiterend en gefrustreerd te wachten. Krijg er zo'n opgejaagd gevoel van.
quote:
quote:
quote:
BAM! wat een streakquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Levolution het volgende:
als ik 2,5 kg omhoog wil gaan leg ik mijn lul op de bar gr gr
Alleen Jahr00n topt 'm dan weer.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Perry Sport verkoopt ook wel schijven geloof ik.
Ja, met 30 mm diameter, geen 50mm. Was er vandaag voor hardloopspullen, gelijk ff gekeken, maar niet het olympische spul dus. Eens verder kijken....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Perry Sport verkoopt ook wel schijven geloof ik.
Nee, gewoon kappen dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef jeurse04 het volgende:
Ik zit al langer er over na te denken om creatine te proberen. Is het aan te raden wanneer je niet verder komt in gewicht met bepaalde oefeningen?
Ach, creatine kan je in feite altijd gebruiken. Het heeft geen nadelen. De vraag is of het je echt gaat helpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef jeurse04 het volgende:
Ik kom de laatste tijd niet verder in gewicht met benchpress. Ik train nu een halfjaar en BP 60kg. Is het een aanrader om met creatine te beginnen?
Neequote:
Niet met schijven van 5 omhoog gaan, maar 1,25 kg. Of pak eens een rustweek waarin je wel traint maar op de helft van je kunnen ofzo. Als je nu een half jaar structureel 2 a 3 keer per week in de gym bent geweest kan een rustweekje je erg goed doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef jeurse04 het volgende:
Ik kom de laatste tijd niet verder in gewicht met benchpress. Ik train nu een halfjaar en BP 60kg. Is het een aanrader om met creatine te beginnen?
http://www.fitness-seller.nl/quote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
Vraagje voor de mensen met een home gym. Waar kopen jullie de haltersschijven? Ik wil een 1.25kg en een veersluiting, heb nu een toko gevonden, maar die rekenen 6 euro bezorgkosten tenzij je ze komt afhalen, echter is de showroom in Amsterdam net de showroom die deze spullen dan weer niet heeft. Dus, welke toko gebruiken jullie?
Merci!
Wissel eens af met andere borstoefeningen, bv. dumbbell press.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef jeurse04 het volgende:
Top, thanks man!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |