Wow, denk dat ik nog nooit zo lekker heb getrainedquote:Op maandag 23 januari 2012 17:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vandaag voor het eerst met 1.5 scoop blazen. Even die bottleneck van BP breken
Waarom zou je lul van die shit krimpen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wow, denk dat ik nog nooit zo lekker heb getrained. BP problemen opgelost en gewoon extra reps per set doen
. Na SS nog zoveel energie over dus triceps en borst nog extra aangepakt. Tot nu toe geen crash, opzich wel chill. Maar ik heb mijn lul nog nooit zo klein gezien
![]()
![]()
Dit ligt geheel aan jou hoor, no offense.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wow, denk dat ik nog nooit zo lekker heb getrained. BP problemen opgelost en gewoon extra reps per set doen
. Na SS nog zoveel energie over dus triceps en borst nog extra aangepakt. Tot nu toe geen crash, opzich wel chill. Maar ik heb mijn lul nog nooit zo klein gezien
![]()
![]()
Oh je hebt NoxiPro gehad, soz weer eens niet alles gelezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hahaha ga maar eens pissen na zo'n trainingsessie met Noxipro. Alsof je net uit een ijskoud bad komt
Als je daarmee aan het rekenen slaat komt het nog aardig in de richting:quote:Op maandag 23 januari 2012 21:52 schreef Jajong het volgende:
Over 1 armed push-ups, ik kan er 10 reps doen en mijn bench is helemaal niet impressive ofzo. Mijn max 1RM = 110kg. Ben 90kg.
Het is ook een kwestie van balans denk ik.
En die 12,5 kilo kan misschien verklaard worden doordat je extra spieren (schouders) rekruteert bij de one-arm?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Als je daarmee aan het rekenen slaat komt het nog aardig in de richting:
- ongeveer 60% van je BW rust op je armen tijdens push-ups (tenminste bij mij wel als ik in pushup houding met m'n armen op de weegschaal sta, misschien dat het net iets anders is met één arm of bij een ander persoon). in jouw geval heb je dus in principe 54 kilo op één arm staan bij die pushup.
- als je BP een 1RM van 110 heeft, dan is 10 reps gelijk aan +- 83 kilo, verspreid over 2 armen, dus 41,5 per arm
Dan zit er dus nog maar 12,5 kilo verschil tussen.
dat, en misschien dat hij de pushups niet op hetzelfde moment als de BP 1RM heeft gedaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
En die 12,5 kilo kan misschien verklaard worden doordat je extra spieren (schouders) rekruteert bij de one-arm?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
Voor schijven van 1,25 zou ik (no offense oid, just advice) 't fitness topic even proberen.
Perry Sport verkoopt ook wel schijven geloof ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
Vraagje voor de mensen met een home gym. Waar kopen jullie de haltersschijven? Ik wil een 1.25kg en een veersluiting, heb nu een toko gevonden, maar die rekenen 6 euro bezorgkosten tenzij je ze komt afhalen, echter is de showroom in Amsterdam net de showroom die deze spullen dan weer niet heeft. Dus, welke toko gebruiken jullie?
Merci!
Wat een onzin weerquote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
Voor schijven van 1,25 zou ik (no offense oid, just advice) 't fitness topic even proberen.
daar hebben de handhaltertjes alleen wel een draaisluiting, en geen veersluiters.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Perry Sport verkoopt ook wel schijven geloof ik.
Hier hebben ze 1,25 schijfjes voor 2,20. De verzendkosten zijn 5,90. Dat zijn verzendkosten voor 1 schijfje.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
Vraagje voor de mensen met een home gym. Waar kopen jullie de haltersschijven? Ik wil een 1.25kg en een veersluiting, heb nu een toko gevonden, maar die rekenen 6 euro bezorgkosten tenzij je ze komt afhalen, echter is de showroom in Amsterdam net de showroom die deze spullen dan weer niet heeft. Dus, welke toko gebruiken jullie?
Merci!
Heb je dat wel eens gedaan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef fathank het volgende:
Hehe, lekker pep snuiven voor je training.
misschien wil hij wel elke workout 2.5 killo hoger gaan maar mist hij die nog :$?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
wtfquote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
En je vertelde me net op Skype dat jij 0,75 schijven gebruikt. Beetje triest dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |