quote:
quote:
quote:
BAM! wat een streakquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Levolution het volgende:
als ik 2,5 kg omhoog wil gaan leg ik mijn lul op de bar gr gr
Alleen Jahr00n topt 'm dan weer.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Perry Sport verkoopt ook wel schijven geloof ik.
Ja, met 30 mm diameter, geen 50mm. Was er vandaag voor hardloopspullen, gelijk ff gekeken, maar niet het olympische spul dus. Eens verder kijken....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Perry Sport verkoopt ook wel schijven geloof ik.
Nee, gewoon kappen dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:18 schreef jeurse04 het volgende:
Ik zit al langer er over na te denken om creatine te proberen. Is het aan te raden wanneer je niet verder komt in gewicht met bepaalde oefeningen?
Ach, creatine kan je in feite altijd gebruiken. Het heeft geen nadelen. De vraag is of het je echt gaat helpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef jeurse04 het volgende:
Ik kom de laatste tijd niet verder in gewicht met benchpress. Ik train nu een halfjaar en BP 60kg. Is het een aanrader om met creatine te beginnen?
Neequote:
Niet met schijven van 5 omhoog gaan, maar 1,25 kg. Of pak eens een rustweek waarin je wel traint maar op de helft van je kunnen ofzo. Als je nu een half jaar structureel 2 a 3 keer per week in de gym bent geweest kan een rustweekje je erg goed doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef jeurse04 het volgende:
Ik kom de laatste tijd niet verder in gewicht met benchpress. Ik train nu een halfjaar en BP 60kg. Is het een aanrader om met creatine te beginnen?
http://www.fitness-seller.nl/quote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
Vraagje voor de mensen met een home gym. Waar kopen jullie de haltersschijven? Ik wil een 1.25kg en een veersluiting, heb nu een toko gevonden, maar die rekenen 6 euro bezorgkosten tenzij je ze komt afhalen, echter is de showroom in Amsterdam net de showroom die deze spullen dan weer niet heeft. Dus, welke toko gebruiken jullie?
Merci!
Wissel eens af met andere borstoefeningen, bv. dumbbell press.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef jeurse04 het volgende:
Top, thanks man!quote:
quote:
ik heb net bisepsen getraint en heb nu keiharde piek joh net als een kerstboomquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:38 schreef Autobandje het volgende:
Volgens mij is de pectoralis major allemaal een spier en kan je daarom niet een deel meer targeten dan een ander tijdens je training, waardoor het dus op je genen aankomt hoe het er uit ziet als het getraind is. Net als je biceps 'peak' enzo
Bovenkant borst pak je ook al met OHP en dips.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
Over benchen gesproken. Zelf bench ik nu alleen structureel 'plat', inclinen doe ik wel maar alleen met dumbbells en niet als vaste oefening ofzo. (doe een krachtschema) Ik lees veel dat bodybuilders incline bench press als de superieure variatie van bench press zien. En dan vaak iets erbij van "too many guys lack upper chest mass". Wat moet ik me daar nu precies bij voorstellen? Heeft iemand een foto van iemand die duidelijk upper chest mass mist, maar wel een goed ontwikkelde lower chest heeft?![]()
[ afbeelding ]
Vaak halen ze dan ook (inb4 'take that shit outta here') Zyzz erbij als voorbeeld van iemand die erg veel focus legde op zijn upper chest, en daarom ook zo'n 'smooth look' heeft. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Pic ter illustratie:
[ afbeelding ]
Zou je jezelf (aesthetics-wise) echt tekort doen wanneer je hoofdzakelijk flat bench press doet?
[..][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:40 schreef Awesome_ het volgende:
Dacht dat upper, lower pecks onzin was? Is toch maar 1spier.
Decline en incline benchen heeft voornamelijk met aanspraak van schouderklopjes te maken.
Columbuquote:
Pectoralis major is inderdaad één spier, maar wel met twee koppen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:40 schreef Awesome_ het volgende:
Dacht dat upper, lower pecks onzin was? Is toch maar 1spier.
Decline en incline benchen heeft voornamelijk met aanspraak van schouderklopjes te maken.
Held, hij is even lang als ik, maar op z'n top woog hij mooi 20 kilo meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |