Je hebt hier niks te zoeken, je loopt alleen te trollen. Dus ga weer fijn in KLB of ONZ spelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:57 schreef AhmedJaret het volgende:
wat is dat met die modjes hier kan toch niet lkkr posten zo
pinda zijn vooral veel cal omdat ze in vet geroosterd worden, casjew is stukken gezonderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef Jahr00n het volgende:
Trouwens wat voor noten kun je het beste eten? Heb nu cesjew maar pinda's zijn veel goedkoper. Maakt het nog wat uit?
Van alles wat. Zoals altijd met voedsel, is het het beste om te variëren, omdat elke noot weer andere dingen bevat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef Jahr00n het volgende:
Trouwens wat voor noten kun je het beste eten? Heb nu cashew maar pinda's zijn veel goedkoper. Maakt het nog wat uit?
Peulvruchten inderdaad, ging ik ook even de mist in. Maar variëren dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:03 schreef Weissman het volgende:
Ben je aan het trollen ofzo ? Pinda's zijn peulvruchten.
Amandelen, cashewnoten, af en toe pindas. Allen ongezouten en ongebrand.
dacht dat hij het had over kant en klaar gezouten, maar vers zelf pellen is beter jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:03 schreef Weissman het volgende:
Ben je aan het trollen ofzo ? Pinda's zijn peulvruchten.
Amandelen, cashewnoten, af en toe pindas. Allen ongezouten en ongebrand.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:07 schreef GTL_ het volgende:
Wat voor programma gebruiken jullie om je kcal per dag bij te houden? Voor zover iemand dat sowieso doet. Ik gebruik 'Myfitnesspal' voor Blackberry. Werkt erg fijn vind ik, heb zelf weinig discipline als het gaat om eten (ecto en kan 'alles eten wat ik wil' waardoor ik eten juist niet echt leuk vind)
Screenshot MyFitnessPal:
En iemand nog makkelijke tussendoortjes? Op nootjes na, en wat doet een banaan eigenlijk? Ik eet er 3/4 per dag als makkelijke snack maar heb mij er weinig in verdiept.
Gehard palmvet staat erop. En dan komen er ook transvetten bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Jahr00n het volgende:
Zit geen transvet in pindakaas, staat iig niet op de pot.
Als dit echt zo is, is het goed nieuws. Ik dacht dat er transvetten als restproduct vrijkwamen bij het harden van vetten. Ik zou hier graag het fijne van weten, omdat ik een pot pindakaas in een week erdoorheen jaag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
Die transvetten hebben ze er al een aantal jaren geleden uitgewipt, is ook verplicht volgens mij.
Klopt, maar pinda's (pindakaas) zijn wel een makkelijke én goedkope bron van eiwitten en calorieën. Omega 3 vul ik wel aan met andere waren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef Autobandje het volgende:
Pinda's bevatten veel omega-6 en 9 vetten, normale noten vooral omega 3, daarom zijn pinda's de mindere keuze IMO.
Nee oke, maar het is wel iets waar je in principe rekening mee zou moeten houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, maar pinda's (pindakaas) zijn wel een makkelijke én goedkope bron van eiwitten en calorieën. Omega 3 vul ik wel aan met andere waren.
Transvetten ontstaan alleen bij *gedeeltelijk* gehard vet. Als je het volledig hydrogeniseert heb je alleen enkelvoudige bindingen tussen de koolstofatomen en dus geen Cis/Trans-isomerisatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Zith het volgende:
Als er gehard bij staat heeft men het vet aangepast waardoor het dus gehard is. Wat is transvet? Geharde plantaardige olieen. Hoe noemt men gehard palmvet ook wel? Gehydrogeneerde palmolie. Wat is Hydrogenering?
ok gr gr
Is ook chill. Alleen wok afwassen is weer kutwerk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doe meestal alles wokken. Eerst de groenten een paar minuten, daarna het vlees en vervolgens de groenten erbij voor een minuut of 2. Sausje naar keuze en smullen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |