Jonge alsof ik al die sites ken met die filmpjesquote:Op zondag 22 januari 2012 00:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerdKende ik nog niet. Ik was bang dat het Black Metal zou zijn
[..]
Ja jongen, link het dan of zo. Wat is Yahzi cabababallag?
Integratie is een smerig begrip. Alsof participatie verplicht is. Alsof je identiteit moet samenvloeien met de omgeving. Alsof uniciteit een slecht iets is.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een apart topic? helpt de integratie niet..
shit.. Hoe moet het nu met onze late night callsquote:Op zondag 22 januari 2012 00:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon de vuilnisbak ingegooid zonder een nieuwe te kopen, u mad ?
Preach !!quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Integratie is een smerig begrip. Alsof participatie verplicht is. Alsof je identiteit moet samenvloeien met de omgeving. Alsof uniciteit een slecht iets is.
uhm.. ook jaquote:
Ik hou gewoon van dames, maybe vind ik de een gewoon mooier dan de anderquote:Op zondag 22 januari 2012 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
dat gevoel heb jij te vaak, niet goed mang
wachten tot de afl online verschijnt en dan zoeken?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jonge alsof ik al die sites ken met die filmpjes
wtf..quote:
Als ik zo'n dochter krijg, ben ik de gelukkigste vader van de wereld.quote:
Sure, met wat oefening.quote:
Wat speel jij dan eigenlijk? Geef 's een voorbeeld?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sure, met wat oefening.Maar meestal vind ik zulke nummers niet zo boeiend om te spelen..
quote:Op zondag 22 januari 2012 02:17 schreef Levolution het volgende:
Rammstein is niet metalwaardig, sorry msnk.![]()
Nou ja uitjoelen. Ik hou gewoon niet zo van funk en jazzquote:Beetje Santana uit zitten joelen terwijl je met Rammstein en Papa Roach aan komt zetten.
ik ben gek op sambal hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 11:39 schreef Ayca het volgende:
Neh valt niets te verdedigen.![]()
De meeste Nederlanders schudden namelijk stellig hun hoofd als er gevraagd wordt of ze ook sambal willen. Dus niet zo vreemd dat je dan wat raar wordt aangekeken.
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef msnk het volgende:
Lijkt een beetje op gunduz gece of ligt dat aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |