ik ben gek op sambal hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 11:39 schreef Ayca het volgende:
Neh valt niets te verdedigen.![]()
De meeste Nederlanders schudden namelijk stellig hun hoofd als er gevraagd wordt of ze ook sambal willen. Dus niet zo vreemd dat je dan wat raar wordt aangekeken.
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef msnk het volgende:
Lijkt een beetje op gunduz gece of ligt dat aan mij
nee het moet idd niet gaan overheersen, maar ik hou wel van pittig eten!!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zei ook de meestevind zelf een beetje wel lekker, moet niet te overheersend worden
Heb gisteren ook voor het eerst in 1,5 jaar friet speciaal gegeten..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:16 schreef Teoman het volgende:
Patat van de Bram, met mayonaise + uien + sambal, goddelijk![]()
Speciaal alleen met curry!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb gisteren ook voor het eerst in 1,5 jaar friet speciaal gegeten..
Nooo man, Mayo, curry en uien..quote:
Dat is het tweemaal eens met je ben...quote:Op zondag 22 januari 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
Speciaal = ketchup, mayo en uien.
En al yazmalim niet kennenFake Turk much?
Veel beter dan wakker gepijpt worden gaat het nimmer worden, gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:09 schreef zarGon het volgende:
Ik werd vandaag zo ont-zet-tend lek-ker wakker hè!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |