quote:
Aandacht tekort?quote:
hmmm..quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:48 schreef Levolution het volgende:
"Yahsi Cazibe ooOoohOoooo"
Wat een tenenkrommende rap is het toch ook.
Waarom ken je het manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:48 schreef Levolution het volgende:
"Yahsi Cazibe ooOoohOoooo"
Wat een tenenkrommende rap is het toch ook.
'morgenquote:
Fucking geyl vind ik persoonlijk overdreven, ze heeft wel wat leuks.quote:
Werd tijd jaquote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb een iPhone 4s besteld.. BB gaat eindelijk de vuilnisbak in.. yeey!
Ik heb mijn telefoon de vuilnisbak ingegooid zonder een nieuwe te kopen, u mad ?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Why, u mad?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon de vuilnisbak ingegooid zonder een nieuwe te kopen, u mad ?
Kleutertijdenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:45 schreef Eagle_99 het volgende:
tophits uit de jaren '90 op kingodiscoIk mis mijn kleutertijden
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat ze bij Yahsi Cazibe net "zongen"
Beter geef je dat kind wat Death.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Kleutertijden
Eén ding heb ik wel geleerd uit mijn kleutertijd. Als ik ooit kinderen neem (), dan ga ik hen een betere culturele opvoeding geven dan dat ik heb ontvangen.
Dus niet dit:
Maar dit
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 22 januari 2012 00:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beter geef je dat kind wat Death.
Ja jongen, link het dan of zo. Wat is Yahzi cabababallag?quote:
Death is de basis man. Toevoegen aan je algemene kennis.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerdKende ik nog niet. Ik was bang dat het Black Metal zou zijn
[..]
Ja jongen, link het dan of zo. Wat is Yahzi cabababallag?
Ik lees het jaquote:Op zondag 22 januari 2012 00:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Death is de basis man. Toevoegen aan je algemene kennis.
Jij had toch Galaxy S?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zou haar geven, en als vrouwtje nemen dus zij is geyl.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fucking geyl vind ik persoonlijk overdreven, ze heeft wel wat leuks.
dat gevoel heb jij te vaak, niet goed mangquote:Op zondag 22 januari 2012 01:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zou haar geven, en als vrouwtje nemen dus zij is geyl.![]()
En dat accent van haar in de serie![]()
Hoi, en U bent ?quote:
Dientje12 aangenaam.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
dat gevoel heb jij te vaak, niet goed mang
[..]
Hoi, en U bent ?
Waarom hebben jullie een apart topic? helpt de integratie niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:07 schreef msnk het volgende:
Gewoon voor de zekerheid: Turken op FOK! hè, niet Tukkers. Verdwalen wel 's vaker mensen via actieve topics, vandaar.
En hoi
Omdat het kan. Heb je het de duitsers ook gevraagd?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een apart topic? helpt de integratie niet..
Geen topic voor indo's? Wat is deze..quote:Op zondag 22 januari 2012 01:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat het kan. Heb je het de duitsers ook gevraagd?
Maak er één voor bootnegers dan!quote:Op zondag 22 januari 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen topic voor indo's? Wat is deze..
Jonge alsof ik al die sites ken met die filmpjesquote:Op zondag 22 januari 2012 00:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerdKende ik nog niet. Ik was bang dat het Black Metal zou zijn
[..]
Ja jongen, link het dan of zo. Wat is Yahzi cabababallag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |