SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Dottey's speldenkussen
Bloempje.'s robot
Tan's kussen
Herfstblad's eend en dekenHook on
![]()
Alleen maar losse, heb al een stapel van 8quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat ben je aan het haken dan kwiwi?...of ben je alleen maar losse aant make
Ze zijn 7 cm per stuk dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahaha....misschien kun je daar een armband van maken of een mooie ketting
Het zijn gewoon allemaal losse hartjes van ongeveer 7 cm doorsnede per stuk, in inmiddels 9 kleurenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
heb je het nu nogsteeds over losse of snap ik het niet meerof bedoel je gewoon granny's?
anders kun je een kussen maken of weet ik veel...placemats, pannenonderzetters of gewone onderzetters(kan tegenwoordig allemaal)
Ja zoiets....alleen dan met heel veelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Water bij gooien, heb je een aquarium
Ik ga andere labeltjes maken, maar ben even in overleg met schoonvader om dat te verwezelijken. Die kan ze bedrukken voor mequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:03 schreef EsseEi het volgende:
Dot wat een tof speldenkussen!helemaal met je label eraan! Ben van het weekend ook bezig geweest een labeltje te ontwerpen (of eigenlijk m'n vriend
)
Ach ja....wij lullen gewoon veel....:P niemand snapt ons....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef x__duck het volgende:
Het is wel ontzettend snel dat er weer een topic volgehaakt/gekletst is! 4 dagen :|
Ik zag ergens dat het bijna een jaar geleden is dat de wibra 25% korting had op de wolletjes... is er iemand die kan vertellen of ik daar enigzins op mag rekenen dat het dit jaar weer dezelfde actie wordt? Ik heb alweer vanalles leuks gezien namelijk
Dat kan nooit een jaar geleden zijn want ik heb ook een keer gebruik gemaakt van die actie en ik haak pas sinds septemberquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef x__duck het volgende:
Het is wel ontzettend snel dat er weer een topic volgehaakt/gekletst is! 4 dagen :|
Ik zag ergens dat het bijna een jaar geleden is dat de wibra 25% korting had op de wolletjes... is er iemand die kan vertellen of ik daar enigzins op mag rekenen dat het dit jaar weer dezelfde actie wordt? Ik heb alweer vanalles leuks gezien namelijk
Volgens mij ook bij de Wibra niet heel lang geleden, want ik kan me nog iemand van hier herinneren die de week ervoor wol was gaan kopen en de week erna terug mocht komen zodat ze toch de korting kreeg o.i.d.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef x__duck het volgende:
Niet, dat was de zeeman!
(Of natuurlijk, ja maar de zeeman had ook die actie!)
Dank je! Ik wil die ene die ik nu ga maken eigenlijk ook met veiligheidsoogjes maken. Maar ik moet eerst maar eens zien dat ik m afkrijg voor m'n vakantiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:32 schreef MissN het volgende:
@Guppyfriend, echt schattig en mooie kleur! en die kaarsjes dingen heb ik ookhihi
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
mijn geheime vierkantjesproject vordert gestaag
[ afbeelding ]
da's nu wel duidelijk toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeh, en spannend!! We mogen zeker niet weten wat het wordt!
Jaa oke, maar wordt het patroon ook wat, of is het decoratief?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's nu wel duidelijk toch?
ik ga d'r een deken van maken
Ik zag het! Maar heb dan ook erg veel Mario gespeeld altijdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:08 schreef Mirjam het volgende:
zien jullie het niet?
het is super mario
ja, dat dusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag het! Maar heb dan ook erg veel Mario gespeeld altijd![]()
Mario! Geweldig!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, ik zal binnenkort eens kijken of het me lukt. Kan er niks mee verliezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:04 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ik denk dat dat lastig wordt, aangezien die oogjes er juist op gemaakt zijn dat ze niet zomaar los mogen komen...
Als je met een tangetje aan de binnenkant kunt komen, zou je kunnen proberen om de 'tandjes' van het ringetje een beetje naar buiten te duwen, zodat die zich niet vastgrijpen in het pinnetje achterop het oogje... hoop dat dat een klein beetje duidelijk is...
Maar ik weet ook niet zeker of je ze daarna nog stevig vastkrijgt hoor, die ringetjes dan he..
Jaaaa nou zie ik het!! Maar nu moet je ook nog een UP maken, waar ie naar springt!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:08 schreef Mirjam het volgende:
zien jullie het niet?
het is super mario
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
My fist Padmamèt platte slurf, dat dan weer wel
[ afbeelding ]
Ik ga er nog eentje maken
Schiet al lekker op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Marioquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel zoiets van Catania met regenboogkleurtjes, maar dat vind ik toch minder dan Africa.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb de Catania Africa ook niet kunnen vinden. Maar ik vond bij de lokale Pipoos wel Schoeller Stahl Batika, da's ook geinig. Ik heb regenboogkleurtjesmaar dit is het idee
[ afbeelding ]
Bedoel je open aan de onderkant, of open zodat ie er niet als de "eendenbek" uit ziet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:25 schreef x__duck het volgende:
Hoe moet ik de slurf van Padmama vastmaken? Ik zag bij bijvoorbeeld Angelof een open slurf, die vind ik veel leuker dan zoals hij in het patroon staat... moet ik hem dan 'verkeerd om ' vastmaken?
Nee, je maakt hem hetzelfde vast als in het patroon. Alleen je moet 'm niet platmaken en oprollen, maar gewoon rond houden zeg maar, en dan het uiteinde een beetje naar binnen duwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:25 schreef x__duck het volgende:
Hoe moet ik de slurf van Padmama vastmaken? Ik zag bij bijvoorbeeld Angelof een open slurf, die vind ik veel leuker dan zoals hij in het patroon staat... moet ik hem dan 'verkeerd om ' vastmaken?
Ik ben echt benieuwd, wat voor kleur gaat die van jou worden?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:47 schreef BrainTeaser het volgende:
Hij is leuk Dottey!De mijne is ook bijna af!
Leuke wolletjes, Lyssa!
Gewoon maken zoals in het patroon maar niet oprollen en vastzetten, maar dan het midden naar binnen duwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:25 schreef x__duck het volgende:
Ik weet niet hoe Flickr werkt, maar probeer het anders met www.tinypic.comquote:Op zondag 22 januari 2012 00:41 schreef Godagoyas het volgende:
Ben ook aangestoken door het 'Padma virus'
met een mooi acryl/katoentje Katia Irina... maar het lukt me niet om een foto te plaatsen
Foto staat op Flickr, maar krijg geen url te zien, mag ik ajb enige hulp?
groetjes
Goya
Er begint al vorm in te komen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:50 schreef Godagoyas het volgende:
ff proberen
[ afbeelding ]
gelukt!
dank je wel !!!
Je bent nog wel even bezig met de rest van het lijf en je ook moet goed tellen, dus misschien sowieso handiger om dat niet 's nachts te doenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef Godagoyas het volgende:
Ja, zou hem nog graag afkrijgen vandaag/vannacht, maar vrees dat ik troubles krijgen met vriend als ik weer eens nachtbraak
Leuk beestje! Goed gelukt voor een 2e, ik had er in het begin best wat moeite meequote:Op zondag 22 januari 2012 07:06 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk,die upload link had ik ook nodig! Wel slechte gsm foto, maar dit is m'n 2e gehaakte beestje
Daddy Padma is super!
Mario deken ook Mirjam, ik moest wel even 2x kijken maar toen herkende ik de springende mario hoor
Verder weer mooie wolletjes gezien en een goed begin van de ripple deken. Nu ik snap hoe ik m'n gsm foto's kan uploaden zal ik wat meer foto's gaan posten. (nu niet, ben aan 't werk...
Nog een paar en je hebt een houder voor elke haaknaaldquote:Op zondag 22 januari 2012 11:55 schreef BrainTeaser het volgende:
Padma 2.0 is klaar!
[ afbeelding ]
De haaknaald in z'n slurf geeft wel een aardige indicatie hoe groot ie-is!
Meer foto's hier
Dat vraag ik me ook af. Hoe heb jij rekening gehouden met de verhoudingen, BrainTeaser?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:02 schreef trui het volgende:
ook leuk geworden, bt! al zou ik de ogen iets verder uit elkaar denk ik iets mooier vinden.
hebben jullie (de dubbele padma hakers) nu inderdaad gewoon alles x 2 gedaan?
Tis rotweerquote:Op zondag 22 januari 2012 15:09 schreef MissN het volgende:
Is het bij jullie ook zo vreselijk vies regenachtig weer? Ideaal om lekker te haken natuurlijk...
Het was vanochtend heel vies weer... Ik wilde graag de deur uit, maar helaas. Nu is het hier wel mooi weer, dus als mijn kleine Q zo uit bed is, gaan we denk ik wel even op pad.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:09 schreef MissN het volgende:
Is het bij jullie ook zo vreselijk vies regenachtig weer? Ideaal om lekker te haken natuurlijk...
Een hoop dingen kwamen uiteindelijk wel gewoon neer op x2 hoor. Maar als je bijv. in 1 toer 4 steken moest minderen, heb ik 2 toeren gedaan, waarin ik per toer 4 steken minderde. In plaats van 1 toer ineens 8 minderen.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:43 schreef LittleQ het volgende:
Daddy Padma en Padma 2.0 zijn geweldig geworden!
[..]
Dat vraag ik me ook af. Hoe heb jij rekening gehouden met de verhoudingen, BrainTeaser?
Haha, het klinkt alsof je 's avonds in een donker steegje met iemand afspreek die z'n kofferbak vol garen heeft liggenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:46 schreef Oceanonix het volgende:
Gelukkig had mijn dealer die weer op voorraad.![]()
Hahaha, ik ben blij dat het niet aan mij ligt, ik kreeg ook al zo'n beeld ja!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haha, het klinkt alsof je 's avonds in een donker steegje met iemand afspreek die z'n kofferbak vol garen heeft liggen![]()
![]()
Maar mooi deken!
Ziet er mooi uit! Welke wol gebruik je? (zal vast genoemd zijn, maar ik ben het ff kwijt..) Ik maak er nu 1 in bruin tinten, maar zoiets kleurigs trekt me ook wel!quote:nog 3 keer rood te gaan voor deze deken. (en dan nog zo'n ding maken)
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog een paar en je hebt een houder voor elke haaknaald
Dank je! Het leek me in een leuk kleurtje ook veel te druk. Vandaar simpel grijs.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef EsseEi het volgende:
wow dat dekentje wordt gaaf!mooie kleur ook
(ja gewoon grijs, maar vind het heel mooi strak enzo
)
verder nog een hele vrolijke deken
en padma met streepjes ^^
en leuk 2e konijntje:D
ben hier wel hard aan het freubelen maar nog niks gehaakt, ga ik nu mee beginnen. Maar is voor een swap (naja, niet helemaal een swap maar goed) dus kan het nog laang niet laten zien :S
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:15 schreef mmascha het volgende:
[..]![]()
groot inbeeldingsvermogen
Hij is wel leuk met die witte streepjes!
Mooie regenboogdeken ook.
Heerlijk haakweer! Niet echt weer om de kerstboom in de tuin te zetten. Maar ach ook dat moest even gebeurenIk ben bezig met een dekentje met divers haaksteken. Elke 4 rijen een andere steek. Zal zo even een foto maken.
Foto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |