Alleen daarom vind ik hem al tof!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is de laatst postende dj volgens mij....
lijkt me niet, als het al maanden bekend is, is het niet logisch dat hij net een nieuw jinglepakket heeft en in het glazen huis heeft gezeten....quote:
Als ik iemand aan mag wijzen, is het Dane... Irritante balquote:
quote:
Geen bron, maar ik hoor het aan de manier waarop ze praten. Ze hebben het over een DJ die ze goed kennen, Ekdom heeft met Timur in het glazen huis gezeten. Ik vond al vanaf het begin dat Timur een commercieel kindje was. Dus dat is mijn voorspelling.quote:
Die mag inderdaad wel weg, is ook een commercieel kindje...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik iemand aan mag wijzen, is het Dane... Irritante bal
Glazen huis kan hem een steuntje in de rug geven natuurlijk qua bekendheid....als het zo is, is het jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt me niet, als het al maanden bekend is, is het niet logisch dat hij net een nieuw jinglepakket heeft en in het glazen huis heeft gezeten....
ga ik niet van uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij was de 1e backstage ook meer een grap
Dan nog liever Giel, dan weet ik zeker dat ik niet tegen hem hoef aan te kijken in het Glazen Huis de komende 3 jarenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik iemand aan mag wijzen, is het Dane... Irritante bal
Hopelijk is het Domien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef FZN05 het volgende:
Ik denk wel iemand van BNN, als Domien het weet...
nja, maar als het al maanden bekend is is het niet logisch voor 3fm om hem in het huis te flikkeren en daarna weg te laten gaan...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Glazen huis kan hem een steuntje in de rug geven natuurlijk qua bekendheid....als het zo is, is het jammer
die vindt het volgens mij veels te leuk met zijn Ekstra-vriendjes.....nee, ik denk Rabbering. dat ie is weggepest vanwege zn brilquote:
ze hebben het toch over het feit dat er gelogen is blabla....misschien is dat wel de aanleiding?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar als het al maanden bekend is is het niet logisch voor 3fm om hem in het huis te flikkeren en daarna weg te laten gaan...
Hmmm... Ook een overweging! Ga ik nog even over nadenken, al heb ik SR bijna niet meegemaakt en ook niet gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan nog liever Giel, dan weet ik zeker dat ik niet tegen hem hoef aan te kijken in het Glazen Huis de komende 3 jaren
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Glazen huis kan hem een steuntje in de rug geven natuurlijk qua bekendheid....als het zo is, is het jammer
twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 30-11-2011 om 14:11:49Proost! Heb net bijgetekend bij BNN voor 600 uur Timur Open Radio. Dat zijn 200 afleveringen van Flirt Je Stijf! Hoppa! reageer retweet
Giel zal echt niet weg gaan. hij heeft tenslotte een ochtendshow...meest prestigeuze tijdstip op een radiozender. als hij richting de commerciele zou gaan, dan zou hij evers moeten vervangen...en dat gaat met zijn luistercijfers verlopig nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmm... Ook een overweging! Ga ik nog even over nadenken, al heb ik SR bijna niet meegemaakt en ook niet gemist
Stenders lijkt me niet, aangezien KX nu is binnengehaald door NPO...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef ConscienceNL het volgende:
Over dat vertrekken...
Sander Guis.... nah. Hoor je wat ze zeggen? "Wat zal dit doen met de zender". Zoveel invloed oefent Guis niet op 3FM volgens mij.
Timur? Grote kans. Die ene uitzending die hij verprutst had en wegliep? Aantal maandjes geleden en Domien hoorde het ~2 maanden geleden? Timur zit bij de BNN, net als Domien.
Rob? Ook een grote kans. Stenders = 3FM, 3FM = Stenders. "Wat zal dit doen met de zender" vind ik meer bij Stenders passen dan Sander. En dan hebben we PowNed waar Rob voor werkt, en PowNed wilt niet fuseren. Verdwijnt PowNed binnenkort? Dan is Rob ook niet meer op 3FM. Al hoop ik natuurlijk niet dat Rob weggaat!
Nou, inderdaad! Die tweet was ik even vergeten. Gelukkig!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 30-11-2011 om 14:11:49Proost! Heb net bijgetekend bij BNN voor 600 uur Timur Open Radio. Dat zijn 200 afleveringen van Flirt Je Stijf! Hoppa! reageer retweet
Er is weg gaan en weg moeten, hè.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Giel zal echt niet weg gaan. hij heeft tenslotte een ochtendshow...meest prestigeuze tijdstip op een radiozender. als hij richting de commerciele zou gaan, dan zou hij evers moeten vervangen...en dat gaat met zijn luistercijfers verlopig nog niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |