Alles staat schots en scheef! xP Maar dank voor je commentaar!quote:
Haha.. fotografie... blijft toch ook een kwestie van smaak en perceptiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Alles staat schots en scheef! xP Maar dank voor je commentaar!
klopt, geef 10 fotografen een opdracht om een bloem op de foto te zetten en je krijgt 10 verschillende foto's terug met ieder zijn kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:53 schreef drommezak het volgende:
[..]
Haha.. fotografie... blijft toch ook een kwestie van smaak en perceptie
+ DOF en scherptequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef drommezak het volgende:
Lentebloem @ Angerstein in Arnhem
[ afbeelding ]
+ Lekker minimaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:47 schreef dockx het volgende:
+ tering bende
+ de onverklaarbare dingen/voorwerpen die je ziet
+ ik zou er geen aandacht aan besteden qua fotografie, jij wel. Dat is erg tof.
- Ik zou de kant van de sloot(of wat is het) parallel laten lopen met de zijkant van de foto.
[ afbeelding ]
Geinspireerd door Stalker, een van de mooiste films die ik ooit heb gezien. Specifiek deze scene vanaf 2:05:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:47 schreef dockx het volgende:
+ tering bende
- Ik zou de kant van de sloot(of wat is het) parallel laten lopen met de zijkant van de foto.
[ afbeelding ]
Geen expert hier (hieronder dan ook een van mn eerste foto's).. maar vind deze wel "relaxed". Kan er niet teveel over zeggen, want zoals ik al zei ben ik een rookiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Lekker minimaal.
+ Wat ik al zei, simpel maar wel erg gaaf. Ik heb ook veel van dat soort foto's gemaakt maar dat zit er even niet meer in. Soms zie je het, en dan ben je het weer kwijt
+ Lekker hard contrast ook waardoor het getekend lijkt.
- Geen minpunten. Prima foto!
[ afbeelding ]
Oehhhh, daar hou ik ook van! Erg gaaf zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:52 schreef Mirel het volgende:
+ dromerig
+ tegenlicht in de haren
+ leuk model
+ beetje een deling op de achtergrond, gras beneden en bosjes boven, schuin over de foto lopend
- eh ja eigenlijk niet. Misschien een betere lach, deze lijkt geposeerd.
Ik post even een Problematique achtige foto 8)
[ afbeelding ]
+ De focus op het oog van de kikker is erg mooi.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:13 schreef polariteit het volgende:
@mirel: erg interessante plaat. geen idee wat het voor moet voorstellen, maar is wel tof
@retarded: erg mooi portret. Als je er iets aan zou moeten veranderen, dan zou ik de achtergrond doen (wellicht wat softer). die is nu wat druk.
[ link | afbeelding ]
The frog by Marcel Tuit, on Flickr
Van mij een kermit-soort.
+ Mooie kleurenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:10 schreef koentjedrummer het volgende:
+mooiste kleuren van de natuur
- de bouwhekken
ook vind ik leuk, dat het oude huisje rechts net boven de bloemen uitkomt.
[ afbeelding ]
dit is een foto van een druppel water,
de kleuren komen door een foto van een wereldbol die ik achter op de vaas heb geplakt. de kleuren zijn bijna niet bewerkt.
+ Mooie lichtval, contrast en kleurenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:03 schreef Mirel het volgende:
+ De kleuren zijn echt top, best wel creatief
+ macro van water sowieso
- tja? geen idee. Meer druppels?
[ afbeelding ]
+ Duurde even voordat ik doorhad waar ik naar keekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:47 schreef dockx het volgende:
+ tering bende
[ afbeelding ]
+ Mooie compositie en momentquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Lekker minimaal.
+ Wat ik al zei, simpel maar wel erg gaaf. Ik heb ook veel van dat soort foto's gemaakt maar dat zit er even niet meer in. Soms zie je het, en dan ben je het weer kwijt
+ Lekker hard contrast ook waardoor het getekend lijkt.
- Geen minpunten. Prima foto!
[ afbeelding ]
+ Net-niet-symmetrische compositie (dat doet het altijd wel goed bij portretten, vind ik)quote:Op maandag 26 maart 2012 17:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
Geen expert hier (hieronder dan ook een van mn eerste foto's).. maar vind deze wel "relaxed". Kan er niet teveel over zeggen, want zoals ik al zei ben ik een rookie
+ door juiste diafragma vind ik dat het muurtje en de man erg goed "naar voren komen"
[ afbeelding ]
paar dagen geleden mn eerste DSLR gekocht, en paar uurtjes mee zitten spelen. Vriendin van me wilde gelukkig wel even poseren in het zonnetje(het dromerige effect is waarvoor ik ging btw)
+ Het rood is heerlijk diepquote:Op maandag 26 maart 2012 17:52 schreef Mirel het volgende:
+ dromerig
+ tegenlicht in de haren
+ leuk model
+ beetje een deling op de achtergrond, gras beneden en bosjes boven, schuin over de foto lopend
- eh ja eigenlijk niet. Misschien een betere lach, deze lijkt geposeerd.
Ik post even een Problematique achtige foto 8)
[ afbeelding ]
+ Mooie kleuren, scherpte, witbalans, focus.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:13 schreef polariteit het volgende:
@mirel: erg interessante plaat. geen idee wat het voor moet voorstellen, maar is wel tof
@retarded: erg mooi portret. Als je er iets aan zou moeten veranderen, dan zou ik de achtergrond doen (wellicht wat softer). die is nu wat druk.
[ link | afbeelding ]
The frog by Marcel Tuit, on Flickr
Van mij een kermit-soort.
+ Mooie kipquote:Op maandag 26 maart 2012 18:58 schreef summer2bird het volgende:
+ De dreigende bomen in het zwart
+ Het komt mij lekker snel over, hoe de weg afloopt
- lijkt wat overbelicht aan de linkerkant
Verder kan ik niks verzinnen, vind het een erg mooie foto
[ afbeelding ]
+ zwart-witquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Mirel het volgende:
+ leuk onderwerp
+ contrast
- er gebeurt een beetje teveel, gelukkig valt het lieveheersbeesje op.
[ afbeelding ]
Eens met dit commentaar. Inderdaad mooi dat de mensen geen aandacht schenken aan de camera maar gewoon zichzelf zij. Mooie lijnen ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:37 schreef taxibabe het volgende:
[..]
+ zwart-wit
+ de mensen en ongedwongenheid van de foto, de onopvallendheid van de fotograaf zeg maar. Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.
- Op mijn scherm is het zwarte soms een beetje dichtgelopen
- Ik zou persoonlijk de foto rechtzetten op glasstenen links.
Gewoon een goede macro foto. DOF zit goed de kleuren ook gewoon goed. Kan er niks op aanmerken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:37 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Lieveheersbeestje zeg hallo!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |