+ Locatie is prima.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:43 schreef Row-1 het volgende:
[..]
+Mooie timing
+Reflectie op de vloer
+leuk dat ze bijna allemaal in dezelfde gespannen houding staan
-Beetje druk
De mijne:
[ afbeelding ]
Coole foto; zou zo geen kritiek kunnen geven behalve wat dingen die ik dan zelf anders zou doen; bijvoorbeeld net een tikke meer scherpte.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Mr.Spaceman het volgende:
+ grappig standpunt
+mooi contrast en mooie ruis. Analoog genomen?
- beetje saai verder
[ afbeelding ]
+ Mooie karakteristieke kop.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Mr.Spaceman het volgende:
+ grappig standpunt
- beetje saai verder
[ afbeelding ]
+zwart/wit webquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
+ Mooie karakteristieke kop.
+ Zwartwit.
+ Blik van de man.
- Te weinig scherptediepte. Kin is al niet eens meer scherp en het gaat ten koste van het contrast met de achtergrond.
Hok in mijn achtertuin dat langzaamaan wordt overgenomen door Moeder Natuur...
[ afbeelding ]
Mooi portret zeg!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Mr.Spaceman het volgende:
+ grappig standpunt
- beetje saai verder
[ afbeelding ]
Ik heb er niet heel veel verstand van maar....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef Mirel het volgende:
+mooi oud gebouw,
+imposant
-net niet recht ervoor
[ afbeelding ]
+ Mooi straatgezicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb er niet heel veel verstand van maar....
+ Mooie bokeh
- gebeurt niet heel veel verder maar dat is ook niet echt de bedoeling volgens mij
mijn bijdrage:
[ link | afbeelding ]
DSC04161 by Cali030, on Flickr
Ik heb altijd zo'n hekel aan die tokkies die met hun Mercedes lopen te showenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
+ Mooi straatgezicht.
+ Ondanks lastig tegenlicht geen heel erg storende lichte of donkere plekken in de foto.
+ Weet niet of je de persoon rechtsonder bewust mee hebt gefotografeerd maar zo klein als 'ie is voegt 'ie wel wat toe aan de foto.
- Vind dit soort foto's toch net iets mooier op straatniveau.
- Misschien was een trammetje (als ze daar daadwerkelijk nog rijden) leuk geweest in beeld.
Mijn foto:
Vandaag met een collega samen als deelnemer aan de open dag van de zorg met de ambu bij het ziekenhuis gestaan. Op rustige momenten een paar fotootjes gemaakt. Deze even door Lightroom en Photomatix getrokken.
[ afbeelding ]
+Mooie weergave van emotiequote:Op maandag 19 maart 2012 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
+ mooi effect! (onderwerp spring er echt uit)
+ kleur
- de middelste ballon vind ik het beeld voor mij wat verstoren
Hier mijn foto.
[ afbeelding ]
Haha dat is geen broek, ik heb daar niks aanquote:Op maandag 19 maart 2012 15:57 schreef Mirel het volgende:
+mooi en beetje gek dat het lichaam vanaf de rug begint, en dat de zwarte broek in de achtergrond wegvalt
-mis net dat beetje extra, met zo'n soort foto zou je iets heel tofs en weirds kunnen doen,
[ afbeelding ]
+ Mysterieus door de kleuren en de ruis over de foto. Ik hou hier wel van.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:57 schreef Mirel het volgende:
+mooi en beetje gek dat het lichaam vanaf de rug begint, en dat de zwarte broek in de achtergrond wegvalt
-mis net dat beetje extra, met zo'n soort foto zou je iets heel tofs en weirds kunnen doen,
[ afbeelding ]
Ligt eraan waar voor fotograaf je hebt laten maken. Voor en professionele vind ik hem wat simpel. Jij als model vind ik ook weinig uitstralen; wat is de bedoeling, wat wil je zeggen . Ik zie nu een model met een tatoo die haar hoofd gedraait heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
+ de gezichtsuitdrukking van de vrouw, ze lijkt onwijs kwetsbaar, mooi!
- de achterhoofd van de oudere vrouw is naar mijn idee te veel in beeld, het stoort me een beetje
Ps. Ik weet niet of dit de bedoeling is van dit topic, maar zou graag een foto van mezelf plaatsen, en dan feedback krijgen over het werk van de fotograaf, omdat ik graag weer een fotoshoot wil laten doen, maar toch twijfel om bij dezelfde persoon te gaan.
[ afbeelding ]
- saai onderwerpquote:Op maandag 19 maart 2012 17:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Mysterieus door de kleuren en de ruis over de foto. Ik hou hier wel van.
- Misschien had er nog wat meer detail in de wolken gekund.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |