Oh, ik dacht dat je die op internet zag op een verkoopsite ofzo. Soms zit ik namelijk nog eens te zoeken of ik wat gereden auto's kan terugvinden op verkoopsite's, maar tot nu toe maar één gevonden. Een S-Max met 200k op de teller die ingezet was als huurauto en nog even 21k moest opbrengenquote:
Had inderdaad al even gegoogeld op alle kentekens die ik had gereden een tijdje terug. Kon er één vinden, en dat was toevallig die. Maar die was al verkocht volgens mijquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je die op internet zag op een verkoopsite ofzo. Soms zit ik namelijk nog eens te zoeken of ik wat gereden auto's kan terugvinden op verkoopsite's, maar tot nu toe maar één gevonden. Een S-Max met 200k op de teller die ingezet was als huurauto en nog even 21k moest opbrengen
Haha, ik heb hem in Barneveld ingeleverd, en hij staat om de hoek te koopquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:33 schreef S-RS het volgende:
Mag je hier geen links plaatsen?
Heb die Passat trouwens gevonden, staat gewoon te koop. Ze hebben de auto uit de hoek genomen dat de schade er niet op staat. Staat niet te koop waar ik hem heb ingeleverd, maar ergens anders.
Oh, van EW is die sowieso nooit geweestquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:06 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom zou je geen links mogen plaatsen. Het is nu geen EW auto meer he
Ik vind alleen die gekreukelde richtingaanwijzerschakelaar (hopen dat je begrijpt wat ik bedoelquote:
Ik snap wat je bedoelt jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind alleen die gekreukelde richtingaanwijzerschakelaar (hopen dat je begrijpt wat ik bedoel) erg lelijk en een beetje jaren '90.
Ook bij Charlois?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen tweemaal Rotterdam - Amsterdam. Om 8.30 moet ik een Passat ophalen, om 13.00 een Polo. Dus ik heb nog wel wat tijd te doden gok ik zo.
Dat ging wel lekker inderdaad. Ik heb ook nog eens een V50 D5 mee gehad, dat was ook wel leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Met zo'n XC90 kun je echt leip hard over drempels!
Haha, dat zijn aardig wat ritjes idd!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat ging wel lekker inderdaad. Ik heb ook nog eens een V50 D5 mee gehad, dat was ook wel leuk
Auto's bijhouden doe ik niet meer. Inmiddels 186 ritten gehad (dat hou ik wel bij) en dan word de lijst te lang en ebt de motivatie van het bijhouden weg.
Oh, het zijn er 'maar' 549 in 2010 zie ik, dacht dat het er veel meer warenquote:
Kansloos topic. Alsof ook maar 1 iemand de moeite neemt je lijst door te spittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:11 schreef S-RS het volgende:
[..]
Oh, het zijn er 'maar' 549 in 2010 zie ik, dacht dat het er veel meer waren![]()
Is niet de hele lijst trouwens, geen idee of die ook ergens staat:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,134081,page=15
in de vakantie is niet veel werk hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Als ik het trouwens goed zie heeft één van onze directeuren een mooie sportwagen aangeschaft!
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef mothergoose het volgende:
[..]
in de vakantie is niet veel werk hoor
enneuh, welke sportwagen?
Haha ja inderdaad. Ik gok weliswaar op een autostoel of iets dergelijks, anders is dat wel om te huilen. Maar ja ach, weer eens wat anders dan autopapieren afgeven. En wel lekker voor de kilometers en ov/auto ratio.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:26 schreef joppie_saus het volgende:
Haha, EasyWay BV, ook voor uw verhuizingen!
Tja ach, hoewel dat niet onze directe werkzaamheden zijn vind ik het zo erg nog niet. Maar goed, het is een ander verhaal als je er veel moeite voor moet doen, wat bij mij morgen niet zo is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:30 schreef joppie_saus het volgende:
Zolang je maar aan het rijden bent inderdaad, dan is het best oke. Goed beschouwd is het bezorgen van kentekenpapieren ook kansloos.
Ik kan me nog heugen dat in eerder topic iemand ooit eens een hoedenplank mee moest nemen in een Polo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |