Oh, ik dacht dat je die op internet zag op een verkoopsite ofzo. Soms zit ik namelijk nog eens te zoeken of ik wat gereden auto's kan terugvinden op verkoopsite's, maar tot nu toe maar één gevonden. Een S-Max met 200k op de teller die ingezet was als huurauto en nog even 21k moest opbrengenquote:
Had inderdaad al even gegoogeld op alle kentekens die ik had gereden een tijdje terug. Kon er één vinden, en dat was toevallig die. Maar die was al verkocht volgens mijquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je die op internet zag op een verkoopsite ofzo. Soms zit ik namelijk nog eens te zoeken of ik wat gereden auto's kan terugvinden op verkoopsite's, maar tot nu toe maar één gevonden. Een S-Max met 200k op de teller die ingezet was als huurauto en nog even 21k moest opbrengen
Haha, ik heb hem in Barneveld ingeleverd, en hij staat om de hoek te koopquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:33 schreef S-RS het volgende:
Mag je hier geen links plaatsen?
Heb die Passat trouwens gevonden, staat gewoon te koop. Ze hebben de auto uit de hoek genomen dat de schade er niet op staat. Staat niet te koop waar ik hem heb ingeleverd, maar ergens anders.
Oh, van EW is die sowieso nooit geweestquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:06 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom zou je geen links mogen plaatsen. Het is nu geen EW auto meer he
Ik vind alleen die gekreukelde richtingaanwijzerschakelaar (hopen dat je begrijpt wat ik bedoelquote:
Ik snap wat je bedoelt jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind alleen die gekreukelde richtingaanwijzerschakelaar (hopen dat je begrijpt wat ik bedoel) erg lelijk en een beetje jaren '90.
Ook bij Charlois?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen tweemaal Rotterdam - Amsterdam. Om 8.30 moet ik een Passat ophalen, om 13.00 een Polo. Dus ik heb nog wel wat tijd te doden gok ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |