Dom is dat he! Soms proberen ze dat blaadje uit je handen te trekken en dan zeg ik altijd.. EH PARDON.. Maar dit is mijn persoonlijke ritinformatie (!).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:12 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het gaat er lijkt me ook om dat je nooit een ernstig verkeersdelict hebt begaan ofzo. Als jij een VOG kunt laten zien laat je daarmee direct zien dat je dus helemaal clean bent wat dat betreft. Denk dat het ook om onder invloed rijden gaat enzo.
En weer on-topic: vandaag had ik een klant die het op een of andere manier voor elkaar kreeg om mijn ritinfo voor de volgende rit te jatten?!Het was ook zo een zenuwachtig ventje dat net iets té bekakt praatte enzo. Wat een type
Als je toch bezig bent, mag je mij er ook inzetten, regio Amsterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:28 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Als je toch gaat wijzigen mag je mij voor Regio Nijmegen (AR) erin zetten
Verdwenen in het buitenland..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat ze kopieën van je rijbewijs en paspoort/id maken? Dan is het vinden van de dader niet erg moeilijk meer. Je hoeft bij een dealer ook niet bij een proefrit je VOG mee te nemen
Wat klussen betreft heb ik niet 2 linkerhanden, maar gewoon geen handen, dus dat leek me sowieso al geen goed planquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:33 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Dat kun je knippen, heb ik ook gedaan. Werkt prima, er zijn legio sites op internet waar een tutorial staat.
Whatsapp! Facebook, Twitter.. Bankieren App.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat klussen betreft heb ik niet 2 linkerhanden, maar gewoon geen handen, dus dat leek me sowieso al geen goed plan![]()
Maar m'n nieuwe telefoon blijkt ook grote simkaarten te accepteren, dus ik gebruik hem nu wel gewoon. Alleen geen internet dus![]()
Maar ik heb thuis wel wi-fi, dus de must-have apps kan ik alvast downloadenNog tips iemand? Sowieso 9292/Google Maps/NS app uiteraard
Volgens mij werkt Waze ook zonder internet.. prima navigatieprogrammaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Whatsapp, die had ik als eerste al gedownload
Heeft iemand trouwens een navigatie-app die geen internetconnectie nodig heeft tijdens het navigeren? Dan kan ik 'm al als navi gebruiken voordat m'n abbo officieel ingaat
Wat boeit het waarom een VOG vereist is? Fact is dat dat hun voorwaarde is om daar te werken. Door er te solliciteren geef je aan akkoord te gaan met hun voorwaarden dus heb je dat ding aan te vragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:08 schreef appelsjap het volgende:
Waarom willen ze eigenlijk een VOG? Het is nou niet bepaalde een bedrijf waar ik een VOG bij zou verwachten.
Ik dacht dat jij naar Groningen verhuisd was?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:20 schreef S-RS het volgende:
Je mag mij er wel in zetten. Regio Zwolle
Jo gast ben je ongesteld ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wat boeit het waarom een VOG vereist is? Fact is dat dat hun voorwaarde is om daar te werken. Door er te solliciteren geef je aan akkoord te gaan met hun voorwaarden dus heb je dat ding aan te vragen.
En dat verhaal over dat iemand er met een auto vandoor gegaan is lijkt me eerlijk gezegd een broodje-aap verhaal. 'Verdwenen in het buitenland' kun je ook niet eeuwig volhouden.
Even een torrentje downloaden voor navigon. Heb echt tig navigatie programma's geprobeerd, maar vindt die gewoon het beste. Kost in de market ook gewoon ¤ 90.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Heeft iemand trouwens een navigatie-app die geen internetconnectie nodig heeft tijdens het navigeren? Dan kan ik 'm al als navi gebruiken voordat m'n abbo officieel ingaat
Ja, zit nu ook op m'n nieuwe hol. Maar heb m'n regio nog niet veranderdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar Groningen verhuisd was?
Verhaal of niet, ik mag hopen dat je snapt waarom ze een VOG vragen? Of jij het onzin vindt of niet is niet relevant!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wat boeit het waarom een VOG vereist is? Fact is dat dat hun voorwaarde is om daar te werken. Door er te solliciteren geef je aan akkoord te gaan met hun voorwaarden dus heb je dat ding aan te vragen.
En dat verhaal over dat iemand er met een auto vandoor gegaan is lijkt me eerlijk gezegd een broodje-aap verhaal. 'Verdwenen in het buitenland' kun je ook niet eeuwig volhouden.
Er wordt nergens ophef over gemaakt, het was gewoon een vraag en nu is het me duidelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:40 schreef joppie_saus het volgende:
Volgens mij lees jij niet helemaal wat ik zeg. Ik vind het geen onzin dat een VOG vereist is, dat vind ik niet meer dan logisch maar ik vind het wel onzin waarom er zoveel ophef over gemaakt wordt over het aanvragen van die VOG.
Heb je het nummer nog of moet er een pm naar je gestuurd worden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef S-RS het volgende:
[..]
Even een torrentje downloaden voor navigon. Heb echt tig navigatie programma's geprobeerd, maar vindt die gewoon het beste. Kost in de market ook gewoon ¤ 90.
[..]
Ja, zit nu ook op m'n nieuwe hol. Maar heb m'n regio nog niet veranderd![]()
Moet eerst het nummer van EW er maar weer eens inzetten. Heb met m'n schapenkop een fabrieksreset gedaan en nu ben ik al m'n nummers kwijt
Alleen betaald volgens mij, al kan je die waarschijnlijk ook wel ergens niet betaald krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Die staan wel in de hikershandleiding denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Heb je het nummer nog of moet er een pm naar je gestuurd worden?
Dankuuquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Hojdhopper het volgende:
S-RS, Jieuwst en ajaxcruijff zijn toegevoegd aan de OP. Vanaf volgend topic te zien. Mits het nieuwe topic goed wordt gepost. Dus laat het aub aan een ander over als je dat nog nooit hebt gedaan. Sorry voor deze betutteling maar het gebeurt zo vaak dat die OP verneukt wordt geplaatst.
Mijn kostbare tijd..![]()
Terug on topic nu!
Whehe de Easy Way C1.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen weer een leuk ritje..
Moet eerst de EW-auto ophalen (woon 500m van kantoor dus dat is makkelijk). Dan de auto naar Putte rijden (dat is praktisch België). Vanuit Putte met het OV naar Breda. Vanuit Breda naar Valkenswaard toe, klant ophalen. Klant naar Putte brengen, en vanuit Putte met de EW-auto naar huis.
Goed voor de uurtjes, en goed voor de uurtjes in het OV.
Dat is jammerquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:43 schreef Viezze het volgende:
Ik heb maar even gereageerd op de mail van net, ben namelijk tot september niet beschikbaar. Ze gaat me uitschrijven en moet in september maar weer contact opnemen. Wel jammer, heb het altijd met veel plezier gedaan
Ik heb net alleen mijn jaaropgave gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is jammerTerugkomen zal op zich wel kunnen, maar ik geloof alleen als privechauffeur als je te oud bent.
Maar mail van net? Ik heb niks gehad
Die had ik gisteren al.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:47 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb net alleen mijn jaaropgave gehad.
Het was een verzoek om te reageren als je een tijdje niet beschikbaar bent geweest of je beschikbaarheid lange tijd niet hebt ingevuld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is jammerTerugkomen zal op zich wel kunnen, maar ik geloof alleen als privechauffeur als je te oud bent.
Maar mail van net? Ik heb niks gehad
Moet je gewoon dan bekijken. Het is mij ook gelukt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:49 schreef Viezze het volgende:
Misschien dat jullie hem nog krijgen zo, ging over beschikbaarheid komende tijd.
Ik ben in september net 21, dus privé chauffeur zal dan wel de enige mogelijkheid zijn..
Ga ik ook zeker doen, heb in oktober/november geen vakken of tentamens dus weer wat ritjes doen zou fijn zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef Mallet het volgende:
[..]
Moet je gewoon dan bekijken. Het is mij ook gelukt.
same here voor rit van morgen. jammer. kost me weer 6 uurquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Auto is kwijt. Rit geannuleerd. Helaas
zon hilux heb ik altijd al eens willen rijden. door een weiland trekken dan, maar dat zal ew wel niet zo grappig vinden. heb ik ooit 1x met een klant gedaan, offroaden met een landrover door het limburgse heuvelland. kost best veel moeite om hem dan weer schoon te krijgen..quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef Kevindinhinho het volgende:
Mijn rit was ook geannuleerd. Maar kreeg direct nieuwe, dus morgen weer 8.5 uur maken. Een Toyota Hi-lux van Schoonebeek naar Barneveld en dan een V70 van zeist naar de grote in Almere. Lang dagje!
Moest laatst een auto weg brengen naar Barneveld(LM, dus niet die veilig ofzo). Zie ik later de foto weer van die auto, dikke schade over het hoofd gezien die ik zelfs op de foto kon zienquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja, als hiker kan je dat best doen met auto's die naar Almere of Barneveld etc. gaan.
In Amsterdam is genoeg te doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen tweemaal Rotterdam - Amsterdam. Om 8.30 moet ik een Passat ophalen, om 13.00 een Polo. Dus ik heb nog wel wat tijd te doden gok ik zo.
Waar zag je die foto?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Moest laatst een auto weg brengen naar Barneveld(LM, dus niet die veilig ofzo). Zie ik later de foto weer van die auto, dikke schade over het hoofd gezien die ik zelfs op de foto kon zien
Had dus net zo goed gekund dat ik hem er op had gereden. Bewijst maar weer eens dat ze geen ruk doen met die schade formulieren, want hij had hem wel ingescand.
Alleen die particulieren doen helemaal panisch over die dingen, schijtsbenauwd dat ze zelf wat moeten dokken. Begin er dan eerst eens mee dat kreng fatsoenlijk in te leveren
Duur hotel op AA-locatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:31 schreef joppie_saus het volgende:
Jezus, wat voor gierig hotel zit je dan...
Op m'n telefoonquote:
Ah oké, dat dacht ik al. Maar goed dat ik het zeker weet, mochten ze een keer gaan zeuren ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:55 schreef joppie_saus het volgende:
Wat ze ermee doen hangt echt van het bedrijf af. Maar na ondertekening door hun zijn later geconstateerde schade's niet meer voor ons risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |