Jij zit achter je tv?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef bobbernaut het volgende:
TOCH WEL EEN FOTO!!
[ afbeelding ]
ja had met een ledlampje wat verlicht, was niet nodig.. scherm stond op heel donker..
ff uitleggen:
VLNR een papieren boomerang, gorilla tripod, random papiertje, oortjes, TIMESPLITTERS FUTURE PERFECT![]()
, een kapot fietslampje omdat ie t niet meer deed en op de grond stuk gooide.. een ps2 controller die aangesloten is op PC, een USB hub, pen, USB - PS2 converter, papieren ninjaster die je kan uitvouwen tot frisbee ding, meer papier, kauwgom, snoeppot, random oude mobiel die ik niet meer gebruik..
, deo (bij uitgang van deur, zodat als ik wegga ik snel mezelf fresh kan maken
)
erhm mn tv is ook mn pc beeldscherm, als je dat bedoeltquote:
nah eigk stond ie daar omdat ik m had meegenomen uit de badkamer..quote:
dat is wel een mini kamer, nog geen 1m2quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef bobbernaut het volgende:
TOCH WEL EEN FOTO!!
[ afbeelding ]
ja had met een ledlampje wat verlicht, was niet nodig.. scherm stond op heel donker..
ff uitleggen:
VLNR een papieren boomerang, gorilla tripod, random papiertje, oortjes, TIMESPLITTERS FUTURE PERFECT![]()
, een kapot fietslampje omdat ie t niet meer deed en op de grond stuk gooide.. een ps2 controller die aangesloten is op PC, een USB hub, pen, USB - PS2 converter, papieren ninjaster die je kan uitvouwen tot frisbee ding, meer papier, kauwgom, snoeppot, random oude mobiel die ik niet meer gebruik..
, deo (bij uitgang van deur, zodat als ik wegga ik snel mezelf fresh kan maken
)
ja want ik heb natuurlijk een bureau die evengroot als mn kamer is..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel een mini kamer, nog geen 1m2
kan mij best voorstellen dat dat bij jou het geval isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja want ik heb natuurlijk een bureau die evengroot als mn kamer is..
dat zei ik toch ookquote:
KRIJGT IE EEN VRIENDIN?!quote:
Als de laptop in de fik staat is ie wel boeiend ;Dquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:37 schreef Lorrelies het volgende:
DIT is mijn luxe gameplek.
[ afbeelding ]
LEVE DE IKEA BANKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(oh en mijn laptop is dezelfde als tuut-chips en niet bijzonder boeiend)
Zolang de bank niet in de fik staat is het niet erg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Als de laptop in de fik staat is ie wel boeiend ;D
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:07 schreef rubbels het volgende:
[..]
Lol, maar niet helemaal wat ik bedoelde
Laat ik het anders formuleren:
Ik heb een wereld nodig zonder bergen enzo. Dit kost alleen best veel tijd om met de hand te doen, dus is er iets waardoor je zo'n wereld kan krijgen?
Gefixt.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik denk dat jullie even naar de firespread moeten kijken, zit volgens mij een bug in of iets dergelijks.
Mijn vuur, omsloten door bricks met geen hout in de buurt 4 blokjes in elke richting heeft het toch voor elkaar gekregen een gat in 3 verdiepingen te branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |