Vind ik wel heel erg kort door de bocht. Lust is toch echt iets heel anders dan liefde. Lust ervaar ik als een enorme drang om haar gelijk het bed in te krijgen. Bij liefde op het eerste gezicht komen er toch heel wat andere gevoelens kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Hark het volgende:
[..]
Niet. Dat zijn mensen die lust en liefde met elkaar verwarren.
Dacht het niet. De 1e keer op 1e gezicht verliefd worden was toen ik 6 was. Ik stapte de nieuwe klas binnen en voelde voor het eerst in mijn prille leven vlinders ronddwarrrelen en werd helemaal warm van binnen als ze naar mij keek.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Hark het volgende:
[..]
ai dat zijn de vervelende. Herkenbaar met mijn 1e verliefdheid al was dat nie zo zeer op het 1e gezicht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
1x meegemaakt. relatie heeft helaas niet lang geduurd. het eroverheen komen daarintegen heeft bijna 2 jaar geduurd.
Hmm maar is verliefdheid niet voor het grootste gedeelte op lust gebasseerd? Juist die keren dat ik verliefd was voelde ik mij fysiek ontzettend tot die persoon aangetrokken. En de keren dat ik supergoed met een meid kon praten maar verder haar niet echt interessant vond voelde ik totaal geen lust en totaal geen verliefdheidquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Hark het volgende:
[..]
Die was idd heel vervelend ja. Zou nu nog niks willen weten van eventuele relaties van hem hoor. raar is dat he.. Mijn echte jeugdliefde al was ik toen al 18 hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ai dat zijn de vervelende. Herkenbaar met mijn 1e verliefdheid al was dat nie zo zeer op het 1e gezicht.
[..]
Hmm maar is verliefdheid niet voor het grootste gedeelte op lust gebasseerd? Juist die keren dat ik verliefd was voelde ik mij fysiek ontzettend tot die persoon aangetrokken. En de keren dat ik supergoed met een meid kon praten maar verder haar niet echt interessant vond voelde ik totaal geen lust en totaal geen verliefdheid
Ook, maar lust is gebaseerd op veel meer dan alleen uiterlijkheden hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Frag_adder het volgende:
Hmm maar is verliefdheid niet voor het grootste gedeelte op lust gebasseerd?
Dat ja, dat iemand er lekker uitziet hoeft niet te betekenen dat diegene ook leuk isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:42 schreef Frag_adder het volgende:
puur op het 1e gezicht? Nog nooitwel dat ik iemand recht aan keek en kriebels kreeg maar tot een verliefdheid heeft het nooit geleid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |