quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef Jesse_ het volgende:
Dan volgt er een oh ja, oké.
Ze zijn niet te beroerd, maar het zijn van die mensen die het werk nog niet zien staan als het ze in het gezicht spuugt.
Eerlijk gezegd kan ik dat dan wel weer begrijpen. Het is hun werk niet, maar dat van jou. Zeker als je gewoon je vaste tijden krijgt en geen uren mag schrijven. Het is een beetje de cultuur die het bedrijf zelf kweekt: iedereen precies zijn afgebakende stukje werk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het ergste vind ik daarbij nog altijd dat die postbezorgers, vaak, een beetje schaapachtig voor zich uit staan te kijken terwijl ik twee rolcontainers aan het uitladen ben en op code zet.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:59 schreef Herfstblad het volgende:
En in een straat hebben mensen mijn elastieken gejat op 2 na.
Ja dat vraag ik me ook af. Ik heb het nog niet gehad, maar je weet het nooit. Ik heb hem ook niet overal in het zicht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat een buit.
Af en toe vraag ik me weleens af of er mensen zijn die pakjes e.d. zouden stelen.
Ik heb mijn fiets bijna altijd in het zicht staan, maar dan nog..
Ah ok super.. Hoewel mn TC er ook naar zou kijken. Maar liever snel een oplossing met de komende kou inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:55 schreef Mirgeam het volgende:
Ligt nog zat in het magazijn, kan ik je zo wel mee helpen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:51 schreef Selestha het volgende:
Ik vandaag helemaal blij dat ik mn kledingpakket heb.
Zitten er 3 t-shirts in, een sjaal en een muts.
Terwijl ik om een jas en een broek gevraagd heb, omdat ik al twee kapotte jassen heb door het werk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef alias25 het volgende:
Maar goed, binnenkort kledingpakket bestellen en dan komt het helemaal goed.
dat is nog weinig:quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt veel:
2 broeken
1 overhemd
1 t shirt
Pet
Sjaal
handschoenen
Een band voor om je hoofd
Ik draag die broeken niet, want ze zitten niet lekker.
Op dit moment draag ik alleen het t-shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |