abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107211004
Op mijn oude depot werd altijd wel even meegeholpen door iedereen. Op dit depot ben ik er nog niet geweest toen ze post kwamen brengen.
En hier staat het altijd netjes op de juiste code.
pi_107211016
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef Jesse_ het volgende:

Dan volgt er een oh ja, oké.
Ze zijn niet te beroerd, maar het zijn van die mensen die het werk nog niet zien staan als het ze in het gezicht spuugt.
:D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107218872
Lekker dagje wel, ik was in een uur klaar :D
pi_107219005
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:10 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Het ergste vind ik daarbij nog altijd dat die postbezorgers, vaak, een beetje schaapachtig voor zich uit staan te kijken terwijl ik twee rolcontainers aan het uitladen ben en op code zet.
Eerlijk gezegd kan ik dat dan wel weer begrijpen. Het is hun werk niet, maar dat van jou. Zeker als je gewoon je vaste tijden krijgt en geen uren mag schrijven. Het is een beetje de cultuur die het bedrijf zelf kweekt: iedereen precies zijn afgebakende stukje werk.
pi_107220510
2 zakken vandaag, dus ging lekker snel.

En in een straat hebben mensen mijn elastieken gejat op 2 na. :')
pi_107220627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:59 schreef Herfstblad het volgende:
En in een straat hebben mensen mijn elastieken gejat op 2 na. :')
:') Wat een buit.

Af en toe vraag ik me weleens af of er mensen zijn die pakjes e.d. zouden stelen.
Ik heb mijn fiets bijna altijd in het zicht staan, maar dan nog..
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107220788
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:') Wat een buit.

Af en toe vraag ik me weleens af of er mensen zijn die pakjes e.d. zouden stelen.
Ik heb mijn fiets bijna altijd in het zicht staan, maar dan nog..
Ja dat vraag ik me ook af. Ik heb het nog niet gehad, maar je weet het nooit. Ik heb hem ook niet overal in het zicht.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:19:44 #133
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107221291
Hier halen ze de tassen nooit uit die rolrekken. Nu die mogen ze ook gewoon zelf slepen dan.
Overigens zetten ze die vaak ook niet binnen. Buiten laten staan is makkelijker.

Had vandaag iemand die naar me toe kwam "Jongedame heb jij hier gisteren ook gelopen?" op mijn ja, geeft ie me een stapeltje post van allemaal adressen... Dus ik geef ze terug met de tekst, "dat is door Sandd bezorgt meneer, niet door mij". Krijg je terug, "Nou dat is dan jou mazzel weer, anders had ik een klacht ingediend over je..."

Naah..., het begon zo leuk met jongedame.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107226960
Hallo allemaal,

Wat leuk dat er een topic is voor postmedewerkers, zelf werk ik sinds 1,5 maand bij postnl als zaterdagmedewerker (maar wordt doordeweek ook volop ingezet, zowel sorteren als bezorgen) en doe dit met veel plezier.
pi_107230371
Ik heb vandaag maar weer aangebeld, dat iemand de volledige sleutelbos aan de brievenbus had laten hangen...
Ik kreeg wel een compliment dat ik een super goede en lieve postbode ben :)
pi_107247564
Ik vandaag helemaal blij dat ik mn kledingpakket heb.

Zitten er 3 t-shirts in, een sjaal en een muts.

Terwijl ik om een jas en een broek gevraagd heb, omdat ik al twee kapotte jassen heb door het werk.

:')
pi_107247632
Ligt nog zat in het magazijn, kan ik je zo wel mee helpen ;)
pi_107247690
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 08:55 schreef Mirgeam het volgende:
Ligt nog zat in het magazijn, kan ik je zo wel mee helpen ;)
Ah ok super.. Hoewel mn TC er ook naar zou kijken. Maar liever snel een oplossing met de komende kou inderdaad ;)
pi_107247756
6 tot 13 ofzo :P
pi_107247772
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 09:00 schreef Mirgeam het volgende:
6 tot 13 ofzo :P
Ik heb je even een DM gestuurd ;)
pi_107252667
Ik hoop ook snel een kledingpakket te krijgen, heb maar 1 shirtje en een jas maatje xxl, dus dat ziet er niet uit als ik op straat loop. Lijk wel een oranje ijsbeer.....
Bovendien is de jas zo groot dat ik regelmatig met mijn stuur vast kom te zitten in het stuk jas wat uitbolt. Gisteren lag ik weer in de prikkelbosjes daardoor.
pi_107253080
Waarom gebruik je die jas dan?
pi_107253417
Omdat het de enige is en ik moet een jas dragen van mijn TC. Maar goed, binnenkort kledingpakket bestellen en dan komt het helemaal goed.
pi_107256226
quote:
13s.gif Op donderdag 26 januari 2012 08:51 schreef Selestha het volgende:
Ik vandaag helemaal blij dat ik mn kledingpakket heb.

Zitten er 3 t-shirts in, een sjaal en een muts.

Terwijl ik om een jas en een broek gevraagd heb, omdat ik al twee kapotte jassen heb door het werk.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef alias25 het volgende:
Maar goed, binnenkort kledingpakket bestellen en dan komt het helemaal goed.
pi_107256508
Altijd al vaag gevonden; sommige mensen hebben echt nauwelijks postkleren en het wel nodig altijd en anderen hebben het niet heel vaak nodig en krijgen zo ongeveer een OD aan postkleren :P Ik kreeg ook meteen echt ènorm veel.
pi_107257994
Toen er nieuwe broeken kwamen een paar jaar terug heb ik die wel gekregen, maar in al die jaren heeft men de moeite niet genomen om een kledingpakket te bestellen (niet dat ik daar achteraan gegaan ben). Toen ik iemand meekreeg in opleiding en uit het magazijn ook een jas moest komen, gelijk maar even gekeken of er iets tussenlag, maar het was allemaal veel te groot. Hopen dus dat het Post NL kledingpakket een beetje snel gaat komen nu. Scheelt weer vragen in onbekende wijken van bejaarden of je de postbode bent..
pi_107258279
Magazijn is meestal idd flut qua maten.Maja heb toch meeeeer dan genoeg nu. Gebruik niet eens alles. Sommige dingen zitten gewoon ècht niet lekker.
pi_107258458
Ik heb op m'n eerste dag ook wat (tweedehands) kleding meegekregen. Broek, trui, jas, regenkleding en een blousje. Ik vind die trui verschrikkelijk zitten, veelste kort en veelste wijd! Ik draag nu altijd een zwart shirt met dat blousje eroverheen.

Voor de rest hoeft het van mij allemaal niet zo.

Vandaag trouwens 2 1/2 zakken post, was wel even schrikken. Normaal heb ik donderdag zo'n 1 1/2 tas. Twee uurtjes en twintig minuten, zit nu lekker aan de koffie!
pi_107259291
Ik heb echt veel:
2 broeken
1 overhemd
1 t shirt
Pet
Sjaal
handschoenen
Een band voor om je hoofd

Ik draag die broeken niet, want ze zitten niet lekker.
Op dit moment draag ik alleen het t-shirt.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 januari 2012 @ 15:10:30 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107259452
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt veel:
2 broeken
1 overhemd
1 t shirt
Pet
Sjaal
handschoenen
Een band voor om je hoofd

Ik draag die broeken niet, want ze zitten niet lekker.
Op dit moment draag ik alleen het t-shirt.
dat is nog weinig:
ik heb ook nog:
2 extra shirts
1 trui
1 poloshirt met lange mouwen
sokken
1 jas die zowel in zomer als winter kan worden gebruikt
1 regenpak
2 stropdassen :') (ja, die zaten echt in mijn pakket dat destijds geleverd is)
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')