Zijn er geen echte schoudertassen meer over? Stukken beter dan dat ding uit het kerstpakket...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ze hadden ze over zei de TC, dus ik kreeg er nog een. Toch wel leukMet die tas kan ik eindelijk mn post droog houden met regen en dat kookboek kan ik wel waarderen, ik hou van koken
Ik heb nog helemaal niets van PostNL gekregen verder, ik heb nog geen kleding en dus ook geen echte tas.. Ik ben al blij dat ik iets heb. Mn kleding is vorige week bestelt dus als het goed is komt dat nog. Zou wel fijn zijn als het echt koud wordt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Zijn er geen echte schoudertassen meer over? Stukken beter dan dat ding uit het kerstpakket...
Die vergadering hoor je gewoon doorbetaald te krijgen, wel leuk dat ze het tijdens de pauze-uren van de voorbereiders doen, in de kantine. Of we even stil kunnen zijn, levert altijd leuke ruzies op
Oh ja dan is die tas wel handig inderdaad! Ben zelf geen bezorger/postbode dus heb er zelf niet zoveel aan vanuit postoogpunt zegmaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ze hadden ze over zei de TC, dus ik kreeg er nog een. Toch wel leukMet die tas kan ik eindelijk mn post droog houden met regen en dat kookboek kan ik wel waarderen, ik hou van koken
Het is ook een gewone tasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef Blobje het volgende:
Was die schoudertas uit het kerstpakket serieus bedoeld voor tijdens het werk? Dacht dat het een gewone tas was. Wat een onding als je daarmee de post moet bezorgen.
Ik zag er vandaag toch echt iemand mee bezorgen...quote:
Die vergadering hebben wij begin januari gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niets van PostNL gekregen verder, ik heb nog geen kleding en dus ook geen echte tas.. Ik ben al blij dat ik iets heb. Mn kleding is vorige week bestelt dus als het goed is komt dat nog. Zou wel fijn zijn als het echt koud wordt.
Ik heb van mijn TC inderdaad te horen gekregen dat ik betaalt wordt voor de vergadering, dus daar ga ik wel heen, zeker omdat ik volgende week toch vrijdag en zaterdag vrij ben. Het schijnt over de werktijden te gaan; dus ik ben heel benieuwd..
Nee was ie ook niet:P. Maar ik vind 'm niet zo handig/mooi eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef Blobje het volgende:
Was die schoudertas uit het kerstpakket serieus bedoeld voor tijdens het werk? Dacht dat het een gewone tas was. Wat een onding als je daarmee de post moet bezorgen.
Waarom niet? Ik werk ook verschillende vestigingen. In overleg met m'n TC natuurlijk want hij regelt de uren in Harmony.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef CHEVHB het volgende:
Volgens mij is het al eerder besproken in het forum.. maar weet iemand of je op 2 vestigingen van postNL mag werken? Bijvoorbeeld in Tilburg en Den bosch?
En heeft iemand ervaring met nachtwerk?
Het ergste vind ik daarbij nog altijd dat die postbezorgers, vaak, een beetje schaapachtig voor zich uit staan te kijken terwijl ik twee rolcontainers aan het uitladen ben en op code zet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
En wel fijn dat er een regelnicht op enkele depots is om de posttassen op code te zetten. Om alles zelf op code te zetten ben je weer goed een half uur verder terwijl je daarna weer steunpunten en depots kan rijden.
gewoon dumpen dus in depot op 1 hoop
Ben je gek, hun taak is alleen postbezorgenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het ergste vind ik daarbij nog altijd dat die postbezorgers, vaak, een beetje schaapachtig voor zich uit staan te kijken terwijl ik twee rolcontainers aan het uitladen ben en op code zet.
Ondertussen wel klagen dat de post laat is en dan niet zorgen dat je zelf sneller weg kanquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ben je gek, hun taak is alleen postbezorgenNee, ik snap je wel.. echt veel hulp om het even iets sneller te doen zit er vaak niet in, beetje jammer!
Uiteraardquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ondertussen wel klagen dat de post laat is en dan niet zorgen dat je zelf sneller weg kan
Het was ook gewoon jammer dat er geen wijn in zat dit jaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:20 schreef sbientje het volgende:
ik gebruik die schoudertas uit het kerstpakket nu voor als ik ga sporten. Doe ik daar mijn schoenen in en een handdoek enzo.. lekekr makkelijkdoet ie nog ergens dienst voor
Wat zeiden ze toen je ze vroeg om te helpen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:10 schreef Jesse_ het volgende:
Het ergste vind ik daarbij nog altijd dat die postbezorgers, vaak, een beetje schaapachtig voor zich uit staan te kijken terwijl ik twee rolcontainers aan het uitladen ben en op code zet.
Dan volgt er een oh ja, oké.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen je ze vroeg om te helpen?
Ik denk niet dat de meeste te beroerd zijn om je te helpen of ligt dat anders?
Hier gooien ze de containers met post gewoon in het depot en soms staat het wel op code.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |