abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107187730
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja ze hadden ze over zei de TC, dus ik kreeg er nog een. Toch wel leuk :) Met die tas kan ik eindelijk mn post droog houden met regen en dat kookboek kan ik wel waarderen, ik hou van koken :)
Zijn er geen echte schoudertassen meer over? Stukken beter dan dat ding uit het kerstpakket...

Die vergadering hoor je gewoon doorbetaald te krijgen, wel leuk dat ze het tijdens de pauze-uren van de voorbereiders doen, in de kantine. Of we even stil kunnen zijn, levert altijd leuke ruzies op :')
pi_107188020
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

Zijn er geen echte schoudertassen meer over? Stukken beter dan dat ding uit het kerstpakket...

Die vergadering hoor je gewoon doorbetaald te krijgen, wel leuk dat ze het tijdens de pauze-uren van de voorbereiders doen, in de kantine. Of we even stil kunnen zijn, levert altijd leuke ruzies op :')
Ik heb nog helemaal niets van PostNL gekregen verder, ik heb nog geen kleding en dus ook geen echte tas.. Ik ben al blij dat ik iets heb. Mn kleding is vorige week bestelt dus als het goed is komt dat nog. Zou wel fijn zijn als het echt koud wordt.

Ik heb van mijn TC inderdaad te horen gekregen dat ik betaalt wordt voor de vergadering, dus daar ga ik wel heen, zeker omdat ik volgende week toch vrijdag en zaterdag vrij ben. Het schijnt over de werktijden te gaan; dus ik ben heel benieuwd..
pi_107189465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja ze hadden ze over zei de TC, dus ik kreeg er nog een. Toch wel leuk :) Met die tas kan ik eindelijk mn post droog houden met regen en dat kookboek kan ik wel waarderen, ik hou van koken :)
Oh ja dan is die tas wel handig inderdaad! Ben zelf geen bezorger/postbode dus heb er zelf niet zoveel aan vanuit postoogpunt zegmaar :P . Verder vond ik inderdaad het kookboek ook wel geinig. Handdoek is verder altijd handig. :)
pi_107190601
Was die schoudertas uit het kerstpakket serieus bedoeld voor tijdens het werk? Dacht dat het een gewone tas was. Wat een onding als je daarmee de post moet bezorgen.
pi_107191195
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef Blobje het volgende:
Was die schoudertas uit het kerstpakket serieus bedoeld voor tijdens het werk? Dacht dat het een gewone tas was. Wat een onding als je daarmee de post moet bezorgen.
Het is ook een gewone tas :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_107192198
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Het is ook een gewone tas :P
Ik zag er vandaag toch echt iemand mee bezorgen...
Maar de tas die iedereen heeft, heb ik gewoon aan TC gevraagd, of ze er eentje over hadden...
En ik moest vanmiddag toch zo lachen, zat op mijn post te wachten, heerlijk ontspannend in een boerendorp, komt daar het busje van "tnt" zit daar mijn TC in die bus, echt waar...
Met nog 2 anderen in het busje, en ik maar zeggen is het dan zoveel dat jullie met 3 man komen...
Het waren 3 tassenpost en 1 hah...
pi_107192248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:42 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal niets van PostNL gekregen verder, ik heb nog geen kleding en dus ook geen echte tas.. Ik ben al blij dat ik iets heb. Mn kleding is vorige week bestelt dus als het goed is komt dat nog. Zou wel fijn zijn als het echt koud wordt.

Ik heb van mijn TC inderdaad te horen gekregen dat ik betaalt wordt voor de vergadering, dus daar ga ik wel heen, zeker omdat ik volgende week toch vrijdag en zaterdag vrij ben. Het schijnt over de werktijden te gaan; dus ik ben heel benieuwd..
Die vergadering hebben wij begin januari gehad :). Ik zou vorige of deze week gebeld worden erover, maar nog niets gehoord.
Ik ben blij dat ik wel een schoudertas heb gekregen aan het begin. Vind het fijne dingen. Collega's hier gebruiken ze niet allemaal.

Wat een hoop HAH vandaag hier. 6 stuks maar liefst. Jumbo (die is hier net opengegaan), C1000, Gamma, Blokker, AH (die volgende week opengaat) en Aldi. Pff! Er was meer HAH dan post.
Normaal krijgen we per mail een schema, maar nu niet. Durfden ze zeker niet te sturen :').
pi_107193292
^O^ Lijkt mij ideaal als je zo,n schema krijgt dan weet je zo ongeveer hoeveel folders je krijgt...........
pi_107193384
Och ik zie wel wat er ligt :P
pi_107194633
Ja, het schema is ook erg handig. Alleen de afgelopen 3 weken al 2 keer niet gehad :P. Ik schrok wel een beetje vanmorgen dus.
pi_107198254
Ik vind die normale PostNL schoudertassen dus helemaal niks! Er past weinig in, de schouderband kan niet lang genoeg.. Niks aan.
Gebruik die uit het kerstpakket welleens met HaH, ook niet ideaal, krijg er ontzettend pijn van in m'n rug.
pi_107198477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef Blobje het volgende:
Nee was ie ook niet:P. Maar ik vind 'm niet zo handig/mooi eigenlijk.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:46:46 #113
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_107200493
Volgens mij is het al eerder besproken in het forum.. maar weet iemand of je op 2 vestigingen van postNL mag werken? Bijvoorbeeld in Tilburg en Den bosch?

En heeft iemand ervaring met nachtwerk?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:55:34 #114
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107201017
Vandaag weer in het diepe gegooid te Gorinchem. Autobestelling, nog nooit gereden.
Ik werk immers op andere lokatie. Succes!!
TomTom erbij gepakt, en wat bleek, was een auto bestelling van 2 lange straten in het buitengebied. Weer vette mats dus :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_107201058
Laatste tijd geen HAH of maar 1x HAH.
:9
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:57:27 #116
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107201124
En wel fijn dat er een regelnicht op enkele depots is om de posttassen op code te zetten. Om alles zelf op code te zetten ben je weer goed een half uur verder terwijl je daarna weer steunpunten en depots kan rijden.
gewoon dumpen dus in depot op 1 hoop ^O^
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_107201321
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef CHEVHB het volgende:
Volgens mij is het al eerder besproken in het forum.. maar weet iemand of je op 2 vestigingen van postNL mag werken? Bijvoorbeeld in Tilburg en Den bosch?

En heeft iemand ervaring met nachtwerk?
Waarom niet? Ik werk ook verschillende vestigingen. In overleg met m'n TC natuurlijk want hij regelt de uren in Harmony.
pi_107204124
ik gebruik die schoudertas uit het kerstpakket nu voor als ik ga sporten. Doe ik daar mijn schoenen in en een handdoek enzo.. lekekr makkelijk ;) doet ie nog ergens dienst voor
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_107209644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
En wel fijn dat er een regelnicht op enkele depots is om de posttassen op code te zetten. Om alles zelf op code te zetten ben je weer goed een half uur verder terwijl je daarna weer steunpunten en depots kan rijden.
gewoon dumpen dus in depot op 1 hoop ^O^
Het ergste vind ik daarbij nog altijd dat die postbezorgers, vaak, een beetje schaapachtig voor zich uit staan te kijken terwijl ik twee rolcontainers aan het uitladen ben en op code zet.
pi_107209774
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:10 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Het ergste vind ik daarbij nog altijd dat die postbezorgers, vaak, een beetje schaapachtig voor zich uit staan te kijken terwijl ik twee rolcontainers aan het uitladen ben en op code zet.
Ben je gek, hun taak is alleen postbezorgen :P Nee, ik snap je wel.. echt veel hulp om het even iets sneller te doen zit er vaak niet in, beetje jammer!
pi_107210133
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:15 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ben je gek, hun taak is alleen postbezorgen :P Nee, ik snap je wel.. echt veel hulp om het even iets sneller te doen zit er vaak niet in, beetje jammer!
Ondertussen wel klagen dat de post laat is en dan niet zorgen dat je zelf sneller weg kan :X
pi_107210285
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:29 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ondertussen wel klagen dat de post laat is en dan niet zorgen dat je zelf sneller weg kan :X
Uiteraard :P
pi_107210813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:20 schreef sbientje het volgende:
ik gebruik die schoudertas uit het kerstpakket nu voor als ik ga sporten. Doe ik daar mijn schoenen in en een handdoek enzo.. lekekr makkelijk ;) doet ie nog ergens dienst voor
Het was ook gewoon jammer dat er geen wijn in zat dit jaar :'( :+
pi_107210889
quote:

Wat zeiden ze toen je ze vroeg om te helpen?
Ik denk niet dat de meeste te beroerd zijn om je te helpen of ligt dat anders?

Hier gooien ze de containers met post gewoon in het depot en soms staat het wel op code.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107210947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat zeiden ze toen je ze vroeg om te helpen?
Ik denk niet dat de meeste te beroerd zijn om je te helpen of ligt dat anders?

Hier gooien ze de containers met post gewoon in het depot en soms staat het wel op code.
Dan volgt er een oh ja, oké.
Ze zijn niet te beroerd, maar het zijn van die mensen die het werk nog niet zien staan als het ze in het gezicht spuugt.
pi_107211004
Op mijn oude depot werd altijd wel even meegeholpen door iedereen. Op dit depot ben ik er nog niet geweest toen ze post kwamen brengen.
En hier staat het altijd netjes op de juiste code.
pi_107211016
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef Jesse_ het volgende:

Dan volgt er een oh ja, oké.
Ze zijn niet te beroerd, maar het zijn van die mensen die het werk nog niet zien staan als het ze in het gezicht spuugt.
:D
pi_107218872
Lekker dagje wel, ik was in een uur klaar :D
pi_107219005
quote:

[..]

Eerlijk gezegd kan ik dat dan wel weer begrijpen. Het is hun werk niet, maar dat van jou. Zeker als je gewoon je vaste tijden krijgt en geen uren mag schrijven. Het is een beetje de cultuur die het bedrijf zelf kweekt: iedereen precies zijn afgebakende stukje werk.
pi_107220510
2 zakken vandaag, dus ging lekker snel.

En in een straat hebben mensen mijn elastieken gejat op 2 na. :')
pi_107220627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:59 schreef Herfstblad het volgende:
En in een straat hebben mensen mijn elastieken gejat op 2 na. :')
:') Wat een buit.

Af en toe vraag ik me weleens af of er mensen zijn die pakjes e.d. zouden stelen.
Ik heb mijn fiets bijna altijd in het zicht staan, maar dan nog..
pi_107220788
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:') Wat een buit.

Af en toe vraag ik me weleens af of er mensen zijn die pakjes e.d. zouden stelen.
Ik heb mijn fiets bijna altijd in het zicht staan, maar dan nog..
Ja dat vraag ik me ook af. Ik heb het nog niet gehad, maar je weet het nooit. Ik heb hem ook niet overal in het zicht.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:19:44 #133
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107221291
Hier halen ze de tassen nooit uit die rolrekken. Nu die mogen ze ook gewoon zelf slepen dan.
Overigens zetten ze die vaak ook niet binnen. Buiten laten staan is makkelijker.

Had vandaag iemand die naar me toe kwam "Jongedame heb jij hier gisteren ook gelopen?" op mijn ja, geeft ie me een stapeltje post van allemaal adressen... Dus ik geef ze terug met de tekst, "dat is door Sandd bezorgt meneer, niet door mij". Krijg je terug, "Nou dat is dan jou mazzel weer, anders had ik een klacht ingediend over je..."

Naah..., het begon zo leuk met jongedame.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107226960
Hallo allemaal,

Wat leuk dat er een topic is voor postmedewerkers, zelf werk ik sinds 1,5 maand bij postnl als zaterdagmedewerker (maar wordt doordeweek ook volop ingezet, zowel sorteren als bezorgen) en doe dit met veel plezier.
pi_107230371
Ik heb vandaag maar weer aangebeld, dat iemand de volledige sleutelbos aan de brievenbus had laten hangen...
Ik kreeg wel een compliment dat ik een super goede en lieve postbode ben :)
pi_107247564
Ik vandaag helemaal blij dat ik mn kledingpakket heb.

Zitten er 3 t-shirts in, een sjaal en een muts.

Terwijl ik om een jas en een broek gevraagd heb, omdat ik al twee kapotte jassen heb door het werk.

:')
pi_107247632
Ligt nog zat in het magazijn, kan ik je zo wel mee helpen ;)
pi_107247690
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 08:55 schreef Mirgeam het volgende:
Ligt nog zat in het magazijn, kan ik je zo wel mee helpen ;)
Ah ok super.. Hoewel mn TC er ook naar zou kijken. Maar liever snel een oplossing met de komende kou inderdaad ;)
pi_107247756
6 tot 13 ofzo :P
pi_107247772
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 09:00 schreef Mirgeam het volgende:
6 tot 13 ofzo :P
Ik heb je even een DM gestuurd ;)
pi_107252667
Ik hoop ook snel een kledingpakket te krijgen, heb maar 1 shirtje en een jas maatje xxl, dus dat ziet er niet uit als ik op straat loop. Lijk wel een oranje ijsbeer.....
Bovendien is de jas zo groot dat ik regelmatig met mijn stuur vast kom te zitten in het stuk jas wat uitbolt. Gisteren lag ik weer in de prikkelbosjes daardoor.
pi_107253080
Waarom gebruik je die jas dan?
pi_107253417
Omdat het de enige is en ik moet een jas dragen van mijn TC. Maar goed, binnenkort kledingpakket bestellen en dan komt het helemaal goed.
pi_107256226
quote:
13s.gif Op donderdag 26 januari 2012 08:51 schreef Selestha het volgende:
Ik vandaag helemaal blij dat ik mn kledingpakket heb.

Zitten er 3 t-shirts in, een sjaal en een muts.

Terwijl ik om een jas en een broek gevraagd heb, omdat ik al twee kapotte jassen heb door het werk.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef alias25 het volgende:
Maar goed, binnenkort kledingpakket bestellen en dan komt het helemaal goed.
pi_107256508
Altijd al vaag gevonden; sommige mensen hebben echt nauwelijks postkleren en het wel nodig altijd en anderen hebben het niet heel vaak nodig en krijgen zo ongeveer een OD aan postkleren :P Ik kreeg ook meteen echt ènorm veel.
pi_107257994
Toen er nieuwe broeken kwamen een paar jaar terug heb ik die wel gekregen, maar in al die jaren heeft men de moeite niet genomen om een kledingpakket te bestellen (niet dat ik daar achteraan gegaan ben). Toen ik iemand meekreeg in opleiding en uit het magazijn ook een jas moest komen, gelijk maar even gekeken of er iets tussenlag, maar het was allemaal veel te groot. Hopen dus dat het Post NL kledingpakket een beetje snel gaat komen nu. Scheelt weer vragen in onbekende wijken van bejaarden of je de postbode bent..
pi_107258279
Magazijn is meestal idd flut qua maten.Maja heb toch meeeeer dan genoeg nu. Gebruik niet eens alles. Sommige dingen zitten gewoon ècht niet lekker.
pi_107258458
Ik heb op m'n eerste dag ook wat (tweedehands) kleding meegekregen. Broek, trui, jas, regenkleding en een blousje. Ik vind die trui verschrikkelijk zitten, veelste kort en veelste wijd! Ik draag nu altijd een zwart shirt met dat blousje eroverheen.

Voor de rest hoeft het van mij allemaal niet zo.

Vandaag trouwens 2 1/2 zakken post, was wel even schrikken. Normaal heb ik donderdag zo'n 1 1/2 tas. Twee uurtjes en twintig minuten, zit nu lekker aan de koffie!
pi_107259291
Ik heb echt veel:
2 broeken
1 overhemd
1 t shirt
Pet
Sjaal
handschoenen
Een band voor om je hoofd

Ik draag die broeken niet, want ze zitten niet lekker.
Op dit moment draag ik alleen het t-shirt.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 januari 2012 @ 15:10:30 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107259452
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb echt veel:
2 broeken
1 overhemd
1 t shirt
Pet
Sjaal
handschoenen
Een band voor om je hoofd

Ik draag die broeken niet, want ze zitten niet lekker.
Op dit moment draag ik alleen het t-shirt.
dat is nog weinig:
ik heb ook nog:
2 extra shirts
1 trui
1 poloshirt met lange mouwen
sokken
1 jas die zowel in zomer als winter kan worden gebruikt
1 regenpak
2 stropdassen :') (ja, die zaten echt in mijn pakket dat destijds geleverd is)
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')