yesquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef Hetesaus het volgende:
Zijn er nog mensen die wachten op Trials evolution?
ik vond trials HD wel geniaal, veel replay waarde en nu met een echte multiplayer erbij.. ben benieuwd!
Ik heb hem helemaal uitgespeeld en multiplayer ook vele uren eigenlijk, en... Het is vetquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef Hetesaus het volgende:
Zijn er nog mensen die wachten op Trials evolution?
ik vond trials HD wel geniaal, veel replay waarde en nu met een echte multiplayer erbij.. ben benieuwd!
Er is zo veel tofs dat ik het ook niet meer weetquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef ellenatmars het volgende:
![]()
Ik ben zo eens aan 't rondkijken in de Game Marketplace naar toffe Arcade games.. maar 't staat zo vol, dat ik geen idee heb welke nou echt tof is. Iemand een aanrader?Gewoon een leuk, grappig spelletje
Er zijn ontzettend veel toffe Arcade games, zelf veel lol (gehad) met Quarrel, Peggle, Plants vs Zombies, Pacman Championship Edition, From Dusk, Clash of Heroes, Trine 2, Battlefield 1943, Meatboy, Shadow Complex o.a.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef ellenatmars het volgende:
![]()
Ik ben zo eens aan 't rondkijken in de Game Marketplace naar toffe Arcade games.. maar 't staat zo vol, dat ik geen idee heb welke nou echt tof is. Iemand een aanrader?Gewoon een leuk, grappig spelletje
Mmmm, qua setting zou ik eerder op The Last of Us wachten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
I am alive lijkt me nog wel okay trouwens
http://www.eurogamer.net/articles/2012-03-06-i-am-alive-review
Ik vond hem vooral saai toen ik hem aan het spelen was. Erg lelek ook. Toffe ideeën, dat wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm, qua setting zou ik eerder op The Last of Us wachten.
Scott Pilgrim, Rez, OutRun, Shadow Complex, Braid, Stacked, Costume Quest.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef ellenatmars het volgende:
![]()
Ook die nog ja!quote:
die 2e campaign is echt belachelijk moeilijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die nog ja!
Wel fucking moeilijk op een gegeven moment.
Dat is magie !quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die 2e campaign is echt belachelijk moeilijk![]()
setting van dat ardiana spel ziet er wel een beetje gaar uit. ridders en lasers
Orcs Must Die (ook XBLA trouwens)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
lol.
weet je toevallig nog een goeie voor de pc?
hij is tofquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:04 schreef jimjim1983 het volgende:
lees net dat er een uitbreiding voor defense grid te downloadenset in the portal universe
![]()
http://www.hiddenpath.com/press/45/
Carcassonne, Uno, Trials, Castle Crashers, Catan, BF1943, Limbo, Peggle, Rocket Riotquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef ellenatmars het volgende:
![]()
WTF?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:45 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,203041,210723.html
besteld
eindelijk weer xboxen
moest ik ook dus ja dat ga ik je zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
WTF?
Ik heb deze zojuist binnen gekregen en krijg hem nu niet op HD? Er staat sluit een xbox HD AV cable aan :/ je gaat me toch niet vertellen dat ik nu een extra kabel moet gaan halen bij de winkel hè?
15:11 uur:quote:@TrueAchievement: So far we're seeing it *appears* to be linked to new achievement unlocks from your tweets. Anyone affected from a 'cold start'? (DM)
15:20 uur:quote:@TrueAchievement: The every helpful guys at @XboxSupport are looking into this. Be patient and polite! (DM)
quote:@TrueAchievement: No official word yet, but @XboxSupport is aware of, and investigating the issue guys! We will update as soon as we know more! (M)
http://forums.xbox.com/xb(...)t/f/12/t/110953.aspxquote:
quote:@XboxSupport: For those experiencing Gamerscore issues, please sign out and then back into your profile to resolve. =)
Nou idd... ik had een game avondje met mezelf gepland, maar ik denk dat ik effe afwacht tot het zeker is dat er niks gebeurd met mijn zuurverdiende GS-jesquote:
Zit nu nog op werk en ga daarna nog naar m'n broertje dus voor ik thuis ben zal het wellicht wel weer werken. Ik hou de tweets in de gaten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:51 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou idd... ik had een game avondje met mezelf gepland, maar ik denk dat ik effe afwacht tot het zeker is dat er niks gebeurd met mijn zuurverdiende GS-jes
Hmmmm wilde net gaan gamen vanavondquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt voor het melden:
Haal een achievement en delete je gamerscore!
Welk spel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm wilde net gaan gamen vanavond
Ik speel geen MPquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:08 schreef KoningStoma het volgende:
Die heeft geen achievements voor de multiplayer.
Helemaal nietquote:
Gears speel ik wel onlinequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal nietIk dacht dat je voorheen fanatiek Gears-speelster was?
Ah okay. Ik vond het al vreemdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gears speel ik wel onlineMaar MW3 niet
Ik moet zeggen dat ik al 6 weken niet meer heb gegamedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Ik vond het al vreemd
Ik speel tegenwoordig echt niets meer online eigenlijk... Misschien later dit jaar weer als de nieuwe Rainbow Six uitkomt.
win ik ook eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat ken ik dus echt niet he
Al die knopjes en combo's....
Al zes weken niet gegamed Ben je ziek?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik al 6 weken niet meer heb gegamed
Ja even Lips en dat was het
Terwijl ik best veel tijd heb![]()
En nu ik het erover heb, wil ik me xbox aan gaan zetten, maar ben bang dat ik alles kwijtraak
Ze is erg ziek!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al zes weken niet gegamed Ben je ziek?
Ja is het zo ergquote:
Ja ik ga morgen maar eens naar de dokter ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al zes weken niet gegamed Ben je ziek?
Mwah ben een gemiddelde speler maar heb het idee dat ik online alleen superhelden tref.quote:
Die punten zijn opzich niet heel tof maar ik ben wel blij met die lijst van gespeelde games.quote:
ja die is wel handig idd, maar om daar nou een score aan te verbinden om te vergelijken met anderenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die punten zijn opzich niet heel tof maar ik ben wel blij met die lijst van gespeelde games.
Level 3 al voorbij?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
Die terminals van Halo CE HD zijn wel vet
Uitgespeeld op normal, ben nu de gemiste terminals nog aan het langs gaan.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Nick ik heb een nieuwe BF3 themesong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |