Ik speel geen MPquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:08 schreef KoningStoma het volgende:
Die heeft geen achievements voor de multiplayer.
Helemaal nietquote:
Gears speel ik wel onlinequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal nietIk dacht dat je voorheen fanatiek Gears-speelster was?
Ah okay. Ik vond het al vreemdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gears speel ik wel onlineMaar MW3 niet
Ik moet zeggen dat ik al 6 weken niet meer heb gegamedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Ik vond het al vreemd
Ik speel tegenwoordig echt niets meer online eigenlijk... Misschien later dit jaar weer als de nieuwe Rainbow Six uitkomt.
win ik ook eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat ken ik dus echt niet he
Al die knopjes en combo's....
Al zes weken niet gegamed Ben je ziek?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik al 6 weken niet meer heb gegamed
Ja even Lips en dat was het
Terwijl ik best veel tijd heb![]()
En nu ik het erover heb, wil ik me xbox aan gaan zetten, maar ben bang dat ik alles kwijtraak
Ze is erg ziek!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al zes weken niet gegamed Ben je ziek?
Ja is het zo ergquote:
Ja ik ga morgen maar eens naar de dokter ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al zes weken niet gegamed Ben je ziek?
Mwah ben een gemiddelde speler maar heb het idee dat ik online alleen superhelden tref.quote:
Die punten zijn opzich niet heel tof maar ik ben wel blij met die lijst van gespeelde games.quote:
ja die is wel handig idd, maar om daar nou een score aan te verbinden om te vergelijken met anderenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die punten zijn opzich niet heel tof maar ik ben wel blij met die lijst van gespeelde games.
Level 3 al voorbij?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
Die terminals van Halo CE HD zijn wel vet
Uitgespeeld op normal, ben nu de gemiste terminals nog aan het langs gaan.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Nick ik heb een nieuwe BF3 themesong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |