Op dit uur van de dag mag hier best lawaai gemaakt wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow sorry. Maar ik probeer wakker te blijven.....
De eerste Silent Chatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Anders wordt het wel het langstlopende topic van de SC geschiedenis
quote:
Ik heb net chocomix met extra cacao gekocht, ga zo ook maar een mok mengenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik heb trek... maar niets voorhanden. Ik ga maar bekertje warme choco pakken.
Alvastquote:
Ow dat klinkt ook lekker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb net chocomix met extra cacao gekocht, ga zo ook maar een mok mengen
Smetvreesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe noem je iemand met de ziekelijke nijging tot schoonmaken? Zit hier in de trein en tegenover mij zit een moeder met een dochtertje van 4 ofzo en dat kind vind alles vies en loopt de hele tijd tegen haar ma te zeiken dat ze het moet schoonmaken
Nijging of neiging?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe noem je iemand met de ziekelijke nijging tot schoonmaken? Zit hier in de trein en tegenover mij zit een moeder met een dochtertje van 4 ofzo en dat kind vind alles vies en loopt de hele tijd tegen haar ma te zeiken dat ze het moet schoonmaken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nijging of neiging?![]()
En smetvrees inderdaad, omdat ma niet spoort welteverstaan.
Yepquote:
Nopequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is fok bij jullie ook af en toe traag?
stomme hquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef MaJo het volgende:
Zo weer wakker
En er staat een fikse spelfout in de TT
quote:
Prinsesjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is alleen irritant want ik lees het dan ook zoals het er staat
Rustig hier trouwensEn ik verveel me dus jullie moeten me vermaken
Haha I knowquote:
Hier:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is alleen irritant want ik lees het dan ook zoals het er staat
Rustig hier trouwensEn ik verveel me dus jullie moeten me vermaken
quote:
Net wakker?quote:
Ik deed mee aan zo'n beetje alles in men behalve de AKQquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Ophelia quizzte jij altijd al of doe je dat sinds je hier post?
Hmja van een te kort dutje. Gisteravond tot laat huiswerk gemaakt en daarna kwam er nog iemand langs om tot half drie tv te kijken... en om 7 uur weer op om nog wat huiswerk af te maken. Nu op mijn werk.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik deed mee aan zo'n beetje alles in men behalve de AKQ
Lange dag voor de boeg? Bijna weekend in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmja van een te kort dutje. Gisteravond tot laat huiswerk gemaakt en daarna kwam er nog iemand langs om tot half drie tv te kijken... en om 7 uur weer op om nog wat huiswerk af te maken. Nu op mijn werk.
Ja gelukkig is die dag dus bijna voorbij. Nog anderhalf uur hier en dan waarschijnlijk te moe om nog wat te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lange dag voor de boeg? Bijna weekend in ieder geval
Ik klikte altijd op het verkeerde moment als er net goed geraden was en op een gegeven moment ben ik gestopt met kijken. Nu staat het gewoon in m'n ATquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]Waarom nooit de AKQ dan? Je bent er behoorlijk goed in zie ik
Dat het in je MyAt staat helpt inderdaad wel, ik kom nu ook weer vaker kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik klikte altijd op het verkeerde moment als er net goed geraden was en op een gegeven moment ben ik gestopt met kijken. Nu staat het gewoon in m'n AT
Bron dat PIPA afgeschoten is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:10 schreef Etcetera het volgende:
SOPA en PIPA wetten gaan niet doorniet in deze vorm tenminste
ze verzinnen vast wel iets anders binnenkort
Tof!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik ga zo lekker pitten. Mooi op tijd. Kijken hoe laat ik wakker wordt
Vandaag op bezoek geweest en naar Wiebelsoemp gekeken. Leuk ventje
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)svoorstellen-in.html
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ook leuk nieuws: zeilmeisje gaat sowieso niet in het Guinness Book of Records komen, want de categorie 'jongste' laten ze vervallen
Ook van dat te vroeg geboren kindje? Is alles daar nog goed mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Toevallig liggen er vandaag 2 geboortkaartjes in de bus
Huh? Wat heeft ie gedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is die Matthijs van Nieuwkerk toch eigenlijk een lul
Ah, vandaar. En ik kwam er gister achter dat B. op vakantie is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef wyccie het volgende:
Soempie, ik had het druk. Nu gelukkig weekend, maar alsnog druk.
Hmm... ik dacht even dat hij vreemdgegaan was oid.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom ben jij wakker mama![]()
hij is gewoon erg onbeleefd tegen de dove gasten van vandaag en hun tolken
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht even dat hij vreemdgegaan was oid.
En ik ga zo weer naar bed, als m'n glas met water op is.
Ben benieuwd naar de fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, vandaar. En ik kwam er gister achter dat B. op vakantie is.
Ik heb begrepen dat jullie geen foto's hadden gezien van de spaarpot die Mattķs gekregen heeft. Ga ik morgen een foto van maken. En jongens, ik dacht: rammel... wat leuk! Wat kleingeld ofzo. Maar dit is echt te gek hoor!Het is echt een fortuin. Volgende week kunnen we naar buiten met hem en dan gaan we eens kijken bij het speelgoedwinkeltje met allemaal speelgoed van hout en dergelijke.
![]()
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel er nou uiteindelijk inzatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, vandaar. En ik kwam er gister achter dat B. op vakantie is.
Ik heb begrepen dat jullie geen foto's hadden gezien van de spaarpot die Mattķs gekregen heeft. Ga ik morgen een foto van maken. En jongens, ik dacht: rammel... wat leuk! Wat kleingeld ofzo. Maar dit is echt te gek hoor!Het is echt een fortuin. Volgende week kunnen we naar buiten met hem en dan gaan we eens kijken bij het speelgoedwinkeltje met allemaal speelgoed van hout en dergelijke.
![]()
Echt veel te veel. Precies weet ik ook niet, maar in elk geval over de 100 euro?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel er nou uiteindelijk inzat
Ik denk dan altijd dat het maar roddels zijn. Vind het wel apart als het echt zo is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Dat schijnt ie regelmatig te doen. Hij heeft ook al de halve crew ontslagen naar het schijnt
Hij krijgt een beetje Mart Smeets trekjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een heel zooitje kids bij mij op school had ouders die super close waren met hem. Vooral mijn jaar was echt één grote Matthijs van Nieuwkerk fanclub, daar raak je aan gewend. Ik was nu heel verbaasd er achter te komen dat ik hem echt onaardig en vervelend kwam. Heb hem bij een schoolproject ooit ontmoet en vond dat echt geweldig destijds
Matthijs van Nieuwkerk vervreemdt zich in rap tempo van iedereen. Waarschijnlijk is het zijn missie alle critici met gezond relativeringsvermogen eruit te filteren en deze te vervangen door inhoudsloze jaknikkers.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Dat schijnt ie regelmatig te doen. Hij heeft ook al de halve crew ontslagen naar het schijnt
In deze topicreeks hebben we 140 euri overgemaakt aan Mattis, misschien nog meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt veel te veel. Precies weet ik ook niet, maar in elk geval over de 100 euro?
GE-WEL-DIG!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ook leuk nieuws: zeilmeisje gaat sowieso niet in het Guinness Book of Records komen, want de categorie 'jongste' laten ze vervallen
Ja, daarvan. Voorlopig nog welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook van dat te vroeg geboren kindje? Is alles daar nog goed mee?
Niet? Dat is ge-PM-ed hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel er nou uiteindelijk inzat
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh...great succes! Aan één stuk door geslapen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:23 schreef Mark het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG!Mijn hele weekend begint goed. Nou ja, wel een beetje vroeg, met dank aan de jongste. Meneer komt eerst bij ons in bed liggen, knijpt in mijn neus, laat een wind, begint hard te lachen en nu moet er gespeeld worden
Vroeg, maar het zal toch ook wel een goed teken zijn, dat ze er vertrouwen in hebben in elk geval.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daarvan. Voorlopig nog welDaarom hebben ze de kaartjes ook gestuurd denk ik. Maar het is natuurlijk heel erg vroeg nog.
Dat is echt briljantquote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:23 schreef Mark het volgende:
GE-WEL-DIG!Mijn hele weekend begint goed. Nou ja, wel een beetje vroeg, met dank aan de jongste. Meneer komt eerst bij ons in bed liggen, knijpt in mijn neus, laat een wind, begint hard te lachen en nu moet er gespeeld worden
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik heb altijd wel het idee gehad dat van Nieuwkerk een mini-dictatortje was
Yupquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt
Zit je weer in een goed ritme?
Goed zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup
Om 23:00 ofzo naar bed, 06:30 wakker..prima dus
Ja, kwam bij mij dus door precies hetzelfde probleemquote:
Ik kan het nog wel op de rails krijgen hopelijk. Zo nog een paar uurtjes tukken en dan is het weer goedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, kwam bij mij dus door precies hetzelfde probleem
Dat is relaxedquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit last van fucked up ritme, zelfs na een lange vliegreis is het in een paar dagen op orde
goedemorgen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als er een kat op mijn bed was gesprongen dan had ik hem van het balkon af geflikkerd.
Regelmatig beddengoed wassenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier mogen de katten niet op de slaapkamers. In het vorige huis konden ze wel op bed, blegh, al die haren.
Dat gaat er echt niet uit.quote:
...quote:
Was dat een vraag of een opmerking of wat?quote:
Oh bij ons gaat het prima in de wasmachinequote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat gaat er echt niet uit.Mag ik met zo'n plakroller aan de slag.
Ik slaap dan overdag wel maar 's nachts niet op de een of andere manierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De laatste keren dat ik ziek was sliep ik meestal heel veel, 12 tot 16 uur per dag.
En als er een kat op mijn bed was gesprongen dan had ik hem van het balkon af geflikkerd.
Doet me denken aan het gesprek van laatst dat mensen op facebook dingen posten voor aandacht en er dan niet op ingaanquote:
Bij ons gaat het ook primaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh bij ons gaat het prima in de wasmachine. Eentje ligt hier zelfs ónder de deken zo nu en dan
. Elke week wassen, geen probleem.
Heb ik ook nooit problemen mee gehad, al kan de kat nu niet meer op de slaapkamer. Ligt misschien aan het materiaal?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh bij ons gaat het prima in de wasmachine. Eentje ligt hier zelfs ónder de deken zo nu en dan
. Elke week wassen, geen probleem.
een terugeetpizzaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn kat recycled zojuist zijn hele maaltijd recht voor mijn voeten
Lekker goedkoop toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
en vervolgens ook weer pizza, het blijft een kat
Eewquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
en vervolgens ook weer pizza, het blijft een kat
Ja precies, ligt ook aan de vacht. Een van onze katten is echt een haarbal. En op de een of andere manier gaat het haar dan vastzitten in de stof (is vooral zo bij kleding trouwens). Heb ze dan gewoon liever niet op de kamer. Ook omdat ze het bed als renbaan gebruiken als we liggen te slapen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij ons gaat het ook primaEn ze ligt niet uren bij ons op bed, dat scheelt ook wel
Sowieso verliest ze niet zoveel haar
Is 'ie nog een beetje stil geweest?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies, ligt ook aan de vacht. Een van onze katten is echt een haarbal. En op de een of andere manier gaat het haar dan vastzitten in de stof (is vooral zo bij kleding trouwens). Heb ze dan gewoon liever niet op de kamer. Ook omdat ze het bed als renbaan gebruiken als we liggen te slapen.
Mwah, het is toch echt spruw en dan wil hij wel sabbelen, maar het is natuurlijk niet fijn dus hij spuugt dan m'n vinger of speen weer uit. En daarna is het huilen. Sven kan er vooral niet tegen, omdat hij het zo zielig vindt. Maargoed, Mattķs heeft wel redelijk geslapen vannacht en vanmorgen bij mij op m'n borst en hij drinkt goed. En nu ligt hij in z'n wieg boven alleen maar weer een beetje om zich heen te kijken. Wel weer heel tevreden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie nog een beetje stil geweest?
Dan heb je wel lieve lobbessen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij sliepen in ons vorige huis op zolder, geen deur dus altijd de katten erbij. De grote dikke over mijn borst of op mijn keel en de ander onder de dekens zo hoog mogelijk tussen mijn benen, sliep heerlijk
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:41 schreef Soempie het volgende:
Oeh, en vanmorgen had hij helemaal uit zichzelf gepoept.Zonder explosie! En ik beloof dat dit de enige keer is dat ik daar lyrisch over ben hier.
![]()
Nog maar eentje, alleen keelslaper is er nogquote:
Nah Jojo, die laatste zin maakt het dan toch wel weer naar....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Soempie, ben je nog een antwoord schuldig op een vraag die je al 2 keer gesteld hebt van de week, ik had je vraag wel voorbij zien komen maar het kwam even niet uit om te antwoorden, het maakt me niet uit dat er naar gevraagd wordt.
Als ik zeg dat het goed gaat overdrijf ik misschien, maar ik begin er aan te wennen. "Voordeel" was dat het niet volledig als een verrassing kwam, het was me al een tijdje duidelijk dat er iets moest veranderen. Of een stap verder of kappen. Een reden was dat ze een aantal problemen voor zichzelf nog moest verwerken die ze danig onderschat heeft en dat ze daardoor niet verder kwam. Wat dat was ga ik hier niet op in. Dat ze een aantal zaken uit het verleden had wist ik maar wat het precies inhield is me stukje bij beetje duidelijk geworden en daardoor begrijp ik de uitkomst van afgelopen weekend ook wel. Ik ben dus ook niet boos en hooguit een klein beetje teleurgesteld.
Wil niet zeggen dat er er ontzettend van baal en ik nog steeds stapelgek op haar ben maar zo konden we ook niet verder.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij sliepen in ons vorige huis op zolder, geen deur dus altijd de katten erbij. De grote dikke over mijn borst of op mijn keel en de ander onder de dekens zo hoog mogelijk tussen mijn benen, sliep heerlijk
Ja die maakte zich(begrijpelijk) erg druk..die moet nog leren te relativerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:41 schreef Soempie het volgende:
Jojo, wel fijn dat je weet wat er nu aan de hand is, waar het aan ligt. Maargoed, dat maakt natuurlijk niet dat het niet heel klote is.Vind het wel knap dat je er zo rustig over kunt schrijven. Houden jullie nog wel contact?
[..]
Mwah, het is toch echt spruw en dan wil hij wel sabbelen, maar het is natuurlijk niet fijn dus hij spuugt dan m'n vinger of speen weer uit. En daarna is het huilen. Sven kan er vooral niet tegen, omdat hij het zo zielig vindt. Maargoed, Mattķs heeft wel redelijk geslapen vannacht en vanmorgen bij mij op m'n borst en hij drinkt goed. En nu ligt hij in z'n wieg boven alleen maar weer een beetje om zich heen te kijken. Wel weer heel tevreden.Morgen komt de verloskundige weer langs, dus mocht het vandaag met drinken en slapen wel oke gaan, dan ga ik ook niet bellen.
Oeh, en vanmorgen had hij helemaal uit zichzelf gepoept.Zonder explosie! En ik beloof dat dit de enige keer is dat ik daar lyrisch over ben hier.
![]()
En nu ga ik Sven even helpen (lees: uit bed schoppen) en snel snel douchen.
gezien het tijdsverschil met PS en ons: die reageert straks wel weerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:16 schreef MaJo het volgende:
Doet me denken aan het gesprek van laatst dat mensen op facebook dingen posten voor aandacht en er dan niet op ingaan
Watskeburt?
quote:
Beter laat dan nooit, maar fijn dat jullie er zo blij mee waren! quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:12 schreef Soempie het volgende:
Lieve SC-MattķsWat ontzettend gaaf van jullie! We waren heel verrast en ontroerd vanmiddag toen de postbode het pakketje kwam brengen. In plaats van een huilbaby een huilmama.
![]()
Echt heel erg bedankt.
Een beetje wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
B.erthaIk moest zo lachen om de 'slabber' (leuke term Diaan) en daarna zo huilen. Had net de kraamverzorgende uitgelegd wat Fok! was en toen kwam dat pakketje. Was wel heel mooie timing. En gister dacht je zeker: cadeautje? Waar heeft ze het nou over? Toen ik over Octo begon.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk gewoon heel rustig nu. In het ziekenhuis veel bezoek gehad en sinds we thuis zijn niet meer.Ergens wel lekker natuurlijk, beetje opstarten thuis. En eind van de week en in het weekend komt er weer bezoek. Kaartjes gaan er ook donderdag uit, dus dan zal het ook wel drukker worden.
[..]
Vooral heel blij. Geen pijn meer en heel veel energie.En die enorme buik zit er niet meer. Lees wel dat veel vrouwen dan hun buik missen, maar ik dus echt niet. Had aan het eind echt wel een bordje: pas op zwenkt uit! kunnen gebruiken. Blij dat ik alles zelf weer kan.
OJa, en de wijn in het pakket.Dat mag ik gewoon hebben nu we flesvoeding geven.
Heb ik jou niets meer gestuurd? Spijt me echt heel erg, ik werd er wel op gewezen door iemand in het begin maar mijn inbox werd echt overstroomd. Ik ben het gewoon glad vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:55 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
En sommigen die van niks wisten hadden hier ook heel graag aan mee willen doen als 't gevraagd was... (B.ertha!)
Hij is leukquote:
Ze zal ongetwijfeld wel weer reageren maar ik kan dus echt niets met zulke postsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gezien het tijdsverschil met PS en ons: die reageert straks wel weer![]()
Wat is spruw![]()
Ik heb Campzone weer betaald gisteren
Hier: [AKQ SC #1195] Waar het hier ineens barst van de streamersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zal ongetwijfeld wel weer reageren maar ik kan dus echt niets met zulke posts
Preciesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier: [AKQ SC #1195] Waar het hier ineens barst van de streamers
En hier: [AKQ SC #1196] megasharts!
Hoe staan de zaken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesEn je moet niet zeggen dat je dat ook irritant vindt als je het zelf doet
Voel me stukken beterquote:
Mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voel me stukken beterMinder keelpijn en minder snotterig
Nog even een dagje rustig aandoen en dan zal het morgen wel weer goed zijn hoop ik
Wanneer?quote:Jij nog wakker gebleven?
Vandaagquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik jou niets meer gestuurd? Spijt me echt heel erg, ik werd er wel op gewezen door iemand in het begin maar mijn inbox werd echt overstroomd. Ik ben het gewoon glad vergeten
Goed zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ja, uiteraard
Ik heb gewoon normale nachtrust gehad dus uitgeslapen..dus nog wakker
Kijken hoe laat het vanavond wordt.
Ja dan is het wel te vroeg jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo
Ik vond half 8 wat te vroeg maar had ook slecht geslapen. Voel me nu ook uitgeslapen
Dat is heul geen Sheepquote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..dan maar een Sheep, omdat het kan.
Excuus, het was een Soemp+1quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is heul geen Sheep
Een sheep is quotes van meerdere mensen in één post verwerken en dan op alles reageren
datquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is heul geen Sheep
Een sheep is quotes van meerdere mensen in één post verwerken en dan op alles reageren
Dat dacht ik dus ook..maar was dat niet gewoon zijn username?quote:
Wel raar dat het zo lang duurt, ook bij G.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dan is het wel te vroeg ja
Ik ben verder prima in orde. Nog steeds wel een klein beetje verkouden dus ruik nog steeds wat minder en dat is wel vervelend
Oh jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook..maar was dat niet gewoon zijn username?
Ik denk dat het gewoon een vrij agressieve variant isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel raar dat het zo lang duurt, ook bij G.
Dat zekerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een vrij agressieve variant is
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat hij niet meer mag, ze weet wat voor aantrekkingskracht op vrouwen hij heeft hier op fok
Daar zal nog wel een weekje bijkomen dus...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zekerHij heeft al 2 weken niet lesgegeven
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zal nog wel een weekje bijkomen dus...
Nog twee dagen en hij voelt zich te goed!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietHij voelt zich nu al 2 dagen goed trouwens
Zal wel meevallen hoop ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog twee dagen en hij voelt zich te goed!
Ken het niet. Waar lijkt het op?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Volgende week naar Splendid
Leuke band.
Ik heb deze meermaals gespamt:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken het niet. Waar lijkt het op?
Mijn vader is Blaudzun aan het spammen, ook tof!
denk dat hij niet meer mag, ze weet wat voor aantrekkingskracht op vrouwen hij heeft hier op fok
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die maakte zich(begrijpelijk) erg druk..die moet nog leren te relativeren
Welke?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond naar de slechtste film van Nederland.
quote:
Ik denk dat de huisarts een goede band met Sven gaat krijgen laterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
B. hoe hebben jullie het gehad?
@ Etcie, even van apotheek.nl: Spruw is een infectie van het mondslijmvlies en wordt veroorzaakt door een gist. Spruw komt bij ongeveer 4% van de zuigelingen voor, meestal bij kinderen jonger dan zes weken.
Verloskundige heeft ons zojuist doorverwezen naar de huisartsenpost. Door het huilen gister heeft ie ook flink in z'n oogjes zitten poeren en nu heeft hij dus ook nog een snotoog. Echt zo gedaan:![]()
[..]
Hij werd flink op de proef gesteld vandaag. Gelukkig was z'n moeder er om het relativeren bij te brengen.![]()
MaJo, wat lief van G.
Ja sorry. Mijn kettinkje kwijt en tussen het zoeken door even afreagerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zal ongetwijfeld wel weer reageren maar ik kan dus echt niets met zulke posts
Ah okquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja sorry. Mijn kettinkje kwijt en tussen het zoeken door even afreagerenonsuccesvol
Klopt. Maar daar moesten natuurlijk nog wel de kosten voor slabje, spaarpot, kaart en verzenden van afquote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In deze topicreeks hebben we 140 euri overgemaakt aan Mattis, misschien nog meer.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook..maar was dat niet gewoon zijn username?
Jullie (op Jojo na) zijn Sheep vergetenquote:
Hij is zijn wachtwoord kwijt en weet ook niet meer aan welk mailadres zijn account is gekoppeldquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:33 schreef MaJo het volgende:
Zeg B., kan sheep ook niet weer een keer komen posten?
Ik heb er erg van genoten. En geen ruzie gehad met mijn vaderquote:
We zijn hem juist helemaal niet vergetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar moesten natuurlijk nog wel de kosten voor slabje, spaarpot, kaart en verzenden van af
[..]
[..]
Jullie (op Jojo na) zijn Sheep vergeten
[..]
Hij is zijn wachtwoord kwijt en weet ook niet meer aan welk mailadres zijn account is gekoppeld
[..]
[..]
Ik heb er erg van genoten. En geen ruzie gehad met mijn vader
Ik vond zijn username en UI schattig en daardoor dacht ik dat het een meisje was. Daar werden dus wat grappen over gemaakt, dat ging even door en uiteindelijk in mijn fotoboek ook. Van daaruit steeds meer fobo gesprekken, toen msn. Enz.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zijn hem juist helemaal niet vergetenDacht alleen dat een supersheep ook een term was maar dat was dus gewoon zijn naam
Misschien heb je het wel eens verteld maar hoe zijn jullie eigenlijk ooit bij elkaar gekomen?
"Denk"? Lijkt me wel een uitgemaakte zaak toch? Gewoon binnen blijven dus...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:55 schreef MaJo het volgende:
Zo net even naar de winkel gegaan, ik dacht dat ik me wel weer goed voelde. Nou niet dusHet zweet brak me uit en voel me weer zo ziek als een hond
Wilde misschien nog naar de pub gaan vanavond met vrienden maar denk dat ik beter maar thuis blijf
Tijd voor een "Hot Whiskey": http://www.ireland-information.com/irishrecipes/hotwhiskey.htmquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:55 schreef MaJo het volgende:
Zo net even naar de winkel gegaan, ik dacht dat ik me wel weer goed voelde. Nou niet dusHet zweet brak me uit en voel me weer zo ziek als een hond
Wilde misschien nog naar de pub gaan vanavond met vrienden maar denk dat ik beter maar thuis blijf
Maar dan wel met honing ipv suikerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tijd voor een "Hot Whiskey": http://www.ireland-information.com/irishrecipes/hotwhiskey.htm
Lucht op!
Kan ook, natuurlijk. En vooral niet te zuinig met de whiskey. Puur medicinaal, uiteraard.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar dan wel met honing ipv suiker
Kreeg ik hier in de Ierse pub voorgezet als ik verkouden wasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kan ook, natuurlijk. En vooral niet te zuinig met de whiskey. Puur medicinaal, uiteraard.
Maar is er iets mis met een van de groepen, of waren er wat kabeltjes verkeerdom?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
de lamp in de keuken doet het
2 groepen in de meterkast met elkaar gewisseld en toen deed de boel het wel
Neuh, dan moet er wel echt wat zijn. En nu begon hij ook de fles te weigeren, dus tja.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat de huisarts een goede band met Sven gaat krijgen later
Leuk hoe zoiets kan lopen hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vond zijn username en UI schattig en daardoor dacht ik dat het een meisje was. Daar werden dus wat grappen over gemaakt, dat ging even door en uiteindelijk in mijn fotoboek ook. Van daaruit steeds meer fobo gesprekken, toen msn. Enz.
I knowquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Denk"? Lijkt me wel een uitgemaakte zaak toch? Gewoon binnen blijven dus...
In dat geval had ik toch mee moeten gaan naar de pubquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tijd voor een "Hot Whiskey": http://www.ireland-information.com/irishrecipes/hotwhiskey.htm
Lucht op!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B, er zijn hier vast wel modjes die dit voor sheep kunnen checken
Ik heb ooit ook het wachtwoord van dit account teruggekregenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik heb hetzelfde gehad namelijk.
Oooh, die mok.Kan ik soms ook wel gebruiken.
@ MaJo, het is niet gevaarlijk, het is alleen heel zielig om hem zo te zien. Morgen komt de verloskundige weer langs.![]()
En ondertussen heb ik dus niet geleerd voor m'n tentamen.Maar dat viel ook wel te verwachten natuurlijk.
Even kijken wat ik er vanavond nog in kan stampen.
Het lichtpunt boven de eettafel en die in de keuken zitten beide op een verschillende groep. Maar ik schakel beidel punten vanuit 1 dubbele schakelaar. Dus dan heb je 1 bruine draad in en 2 zwarte schakeldraden uit. Maar deze 2 groepen zitten niet achter dezelfde aardlekschakelaar, dus als ik het keukenlichtpunt aanzette vlogen beide aardlekschakelaars eruit. De ene kreeg namelijk niks terug maar leverde wel en de andere leverde niks maar kreeg wel wat terugquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar is er iets mis met een van de groepen, of waren er wat kabeltjes verkeerdom?
Hoe ziet het eruit dan? Of meer zielig om te zien hoe hij er last van heeft?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik heb hetzelfde gehad namelijk.
Oooh, die mok.Kan ik soms ook wel gebruiken.
@ MaJo, het is niet gevaarlijk, het is alleen heel zielig om hem zo te zien. Morgen komt de verloskundige weer langs.![]()
En ondertussen heb ik dus niet geleerd voor m'n tentamen.Maar dat viel ook wel te verwachten natuurlijk.
Ja, dus we moeten er hier niet zo over mekkerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef B.ertha het volgende:
En Sheep is een grote jongen. Als hij graag zijn wachtwoord terug wil, dan lukt hem dat wel
Zie hier, de kracht van aanhalingstekensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef B.ertha het volgende:
En Sheep is een 'grote jongen'. Als hij graag zijn wachtwoord terug wil, dan lukt hem dat wel
Nee, ik bedoelde dat hij groot genoeg is om bij zijn toetsenbord te komenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zie hier, de kracht van aanhalingstekens
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:33 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat hij groot genoeg is om bij zijn toetsenbord te komen
Ik ga zo ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuk hoe zoiets kan lopen he
[..]
I knowBen ook thuisgebleven, G. is net weg
[..]
In dat geval had ik toch mee moeten gaan naar de pub
Zo dat was dus wel een sheep
Blijf ik dan helemaal alleen achterquote:
Ik ben er nog even, ben nog bezig met het maken van mijn avondetenquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er nog even, ben nog bezig met het maken van mijn avondeten
Zuurkoolstampquote:
quote:
Lekkerquote:
Hey lubquote:
Uiteraardquote:
Nicequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteraard. Albert Heijn had verse rookworst in de aanbieding, dus die ik ga nu eens proberen. Hopen dat het bevalt, want de aanbieding was 2 halen 1 betalen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
NiceIk heb salade met pitatosties gehad, geen puf om te koken
quote:
Nu ff rustig hier, wordt zo weer drukker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey lub
Zit je dan mobiel of op een laptop?
Gelukkig heb je er twee!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fucksticks! Worst heeft te lang in heet water gelegen en is gebarsten
Worst nummer twee mag zich nog lekker een paar dagen in de koelkast afvragen wat er met zijn vriendje is gebeurdquote:
Dat is niet zo heel erg toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fucksticks! Worst heeft te lang in heet water gelegen en is gebarsten
Neuh, maar er kan wel wat smaakverlies optreden omdat de sappen uit het binnenste van de worst eruit kunnen lekken het kookwater in.quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, maar er kan wel wat smaakverlies optreden omdat de sappen uit het binnenste van de worst eruit kunnen lekken het kookwater in.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Neuh, maar er kan wel wat smaakverlies optreden omdat de sappen uit het binnenste van de worst eruit kunnen lekken het kookwater in.
Dit is een verse rookworstquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]Dat zou ik niet eens merken.
Ik pleur de rookworst er trouwens altijd met dat plasticje erom in het water, maar dat hoort dus niet?.
Dat laatste vooral. En z'n oogje ziet er ook sneu uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe ziet het eruit dan? Of meer zielig om te zien hoe hij er last van heeft?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat hij groot genoeg is om bij zijn toetsenbord te komen
Die soort kan je gewoon met plastic en al verwarmen, doe ik ook altijd als ik er zo een heb. Verse rookworst ligt in de koeling, is een stuk beperkter houdbaar en heeft een veel steviger vel erom zitten. Oh, en het heeft van die loodjes en een touwtje eraanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]Dat zou ik niet eens merken.
Ik pleur de rookworst er trouwens altijd met dat plasticje erom in het water, maar dat hoort dus niet?.
Haal je het vel er dan af of eet je het gewoon niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:06 schreef MaJo het volgende:
Ik hou niet van HEMA rookworst door dat velletje
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haal je het vel er dan af of eet je het gewoon niet?
Ik koop het gewoon niet maar als ik het wel eet dan eet ik het wel met het velquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haal je het vel er dan af of eet je het gewoon niet?
quote:
Ik snap dat wel, alleen ik vind het niksquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:15 schreef wyccie het volgende:
Dat velletje draagt juist bij aan de rookworst-sensatie. Dat knapperige.
Ik zie mogelijkheden voor een duet.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, alleen ik vind het niksGeef mij maar de Unox rookworst die je nauwelijks hoeft te snijden
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:47 schreef wyccie het volgende:
Ja, de laatste tijd doe ik het inderdaad ook in de magnetron, scheelt ook een pitje.
Ah, verse. ik las alleen Albert Heijn, en omdat de AH waar ik vaak naartoe ga zo klein is, kwam het niet in me op dat het een echt verse is. Ik ben wel fan van de Hema rookworst.
Nog meer volkquote:
Ongezellig hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja al moet ik nu eigenlijk de donkere kamer in
Tot zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kome wel weer terug. Moet gaan!!
Ik wou net zeggen, jij nog wakkerquote:
Dat zat ik ook te denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:04 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ze gewoon naar bed. Net zoals jij.
Maar dat weerhoudt jou er toch ook niet van alsnog meerdere tukjes te doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
Maar ze heeft al bijna de hele dag liggen tukken
Ik heb ook opeens van die moedergevoelens inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat weerhoudt jou er toch ook niet van alsnog meerdere tukjes te doen?![]()
Niet te veel zorgen over maken, je lijkt zo'n overbezorgde moeder die zich alleen nog maar met haar kindje bezig kan houden. Nergens voor nodig. Beetje eten, beetje slapen, beetje aaien en de rest komt vanzelf. Pas als iets aanhoudt, moet je er misschien wat mee doen.
Grappig lijkt me dat inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
'navond
Ik heb net opgepast en er geld voor gekregen, ik voelde me net weer een schoolmeisjeHet kindje sliep namelijk gewoon en de ouders hadden allemaal lekkere dingen voor me klaargezet
Dat is wel raar ja 20 minutenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:25 schreef wyccie het volgende:
Buurmeisje werd altijd last minute eventjes bij ons geparkeerd. Meestal kwamen ze binnen 20 minuten weer terug. Beetje vaag.
Ik vond het stiekem ook leuk als ze wakker werdenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond en vind overdag oppassen eigenlijk veel leuker, lekker tutten met zo'n kind
Alhoewel het jongetje waar ik heel veel oppaste inmiddels 3 is, en dat vind ik een stuk lastiger, ik ben echt veel beter met baby's.
Neuh. Ze hadden ook nog twee iets oudere kinderen (die ze wel alleen in huis lieten?).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:29 schreef MaJo het volgende:
Dat is wel raar ja 20 minutenEven seksen?
The power of associationquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja 20 minutenEven seksen?
[..]
Ik vond het stiekem ook leuk als ze wakker werden
En nu heb ik zin in paprikachips
Dat maakt het verhaal eigenlijk nog vreemderquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neuh. Ze hadden ook nog twee iets oudere kinderen (die ze wel alleen in huis lieten?).
Ik zit ook nog te twijfelen of ik hem wil zien, Turbo was echt slechtquote:Op zondag 22 januari 2012 00:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nitro was nog slechter dan turbo. Maar me weer kostelijk vermaakt vanavond
Cocainedealers!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:25 schreef wyccie het volgende:
Buurmeisje werd altijd last minute eventjes bij ons geparkeerd. Meestal kwamen ze binnen 20 minuten weer terug. Beetje vaag.
Vragen wat voor outfit dat is is een beetje overbodig, niet?quote:
Je kunt beter om pics vragenquote:Op zondag 22 januari 2012 04:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vragen wat voor outfit dat is is een beetje overbodig, niet?
Heb je er toevallig ook muesli bij?quote:Op zondag 22 januari 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Klinkt goed, zo'n ontbijtje. Ik zit aan een bakje yoghurt.
Slaap lekker PS.
Nee, gewoon naturel zonder iets in de yoghurt.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je er toevallig ook muesli bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |