Op dit uur van de dag mag hier best lawaai gemaakt wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow sorry. Maar ik probeer wakker te blijven.....
De eerste Silent Chatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Anders wordt het wel het langstlopende topic van de SC geschiedenis
quote:
Ik heb net chocomix met extra cacao gekocht, ga zo ook maar een mok mengenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik heb trek... maar niets voorhanden. Ik ga maar bekertje warme choco pakken.
Alvastquote:
Ow dat klinkt ook lekker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb net chocomix met extra cacao gekocht, ga zo ook maar een mok mengen
Smetvreesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe noem je iemand met de ziekelijke nijging tot schoonmaken? Zit hier in de trein en tegenover mij zit een moeder met een dochtertje van 4 ofzo en dat kind vind alles vies en loopt de hele tijd tegen haar ma te zeiken dat ze het moet schoonmaken
Nijging of neiging?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe noem je iemand met de ziekelijke nijging tot schoonmaken? Zit hier in de trein en tegenover mij zit een moeder met een dochtertje van 4 ofzo en dat kind vind alles vies en loopt de hele tijd tegen haar ma te zeiken dat ze het moet schoonmaken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nijging of neiging?![]()
En smetvrees inderdaad, omdat ma niet spoort welteverstaan.
Yepquote:
Nopequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is fok bij jullie ook af en toe traag?
stomme hquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef MaJo het volgende:
Zo weer wakker
En er staat een fikse spelfout in de TT
quote:
Prinsesjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is alleen irritant want ik lees het dan ook zoals het er staat
Rustig hier trouwensEn ik verveel me dus jullie moeten me vermaken
Haha I knowquote:
Hier:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is alleen irritant want ik lees het dan ook zoals het er staat
Rustig hier trouwensEn ik verveel me dus jullie moeten me vermaken
quote:
Net wakker?quote:
Ik deed mee aan zo'n beetje alles in men behalve de AKQquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:23 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Ophelia quizzte jij altijd al of doe je dat sinds je hier post?
Hmja van een te kort dutje. Gisteravond tot laat huiswerk gemaakt en daarna kwam er nog iemand langs om tot half drie tv te kijken... en om 7 uur weer op om nog wat huiswerk af te maken. Nu op mijn werk.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik deed mee aan zo'n beetje alles in men behalve de AKQ
Lange dag voor de boeg? Bijna weekend in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmja van een te kort dutje. Gisteravond tot laat huiswerk gemaakt en daarna kwam er nog iemand langs om tot half drie tv te kijken... en om 7 uur weer op om nog wat huiswerk af te maken. Nu op mijn werk.
Ja gelukkig is die dag dus bijna voorbij. Nog anderhalf uur hier en dan waarschijnlijk te moe om nog wat te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lange dag voor de boeg? Bijna weekend in ieder geval
Ik klikte altijd op het verkeerde moment als er net goed geraden was en op een gegeven moment ben ik gestopt met kijken. Nu staat het gewoon in m'n ATquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]Waarom nooit de AKQ dan? Je bent er behoorlijk goed in zie ik
Dat het in je MyAt staat helpt inderdaad wel, ik kom nu ook weer vaker kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik klikte altijd op het verkeerde moment als er net goed geraden was en op een gegeven moment ben ik gestopt met kijken. Nu staat het gewoon in m'n AT
Bron dat PIPA afgeschoten is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:10 schreef Etcetera het volgende:
SOPA en PIPA wetten gaan niet doorniet in deze vorm tenminste
ze verzinnen vast wel iets anders binnenkort
Tof!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, ik ga zo lekker pitten. Mooi op tijd. Kijken hoe laat ik wakker wordt
Vandaag op bezoek geweest en naar Wiebelsoemp gekeken. Leuk ventje
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)svoorstellen-in.html
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ook leuk nieuws: zeilmeisje gaat sowieso niet in het Guinness Book of Records komen, want de categorie 'jongste' laten ze vervallen
Ook van dat te vroeg geboren kindje? Is alles daar nog goed mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Toevallig liggen er vandaag 2 geboortkaartjes in de bus
Huh? Wat heeft ie gedaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is die Matthijs van Nieuwkerk toch eigenlijk een lul
Ah, vandaar. En ik kwam er gister achter dat B. op vakantie is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef wyccie het volgende:
Soempie, ik had het druk. Nu gelukkig weekend, maar alsnog druk.
Hmm... ik dacht even dat hij vreemdgegaan was oid.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom ben jij wakker mama![]()
hij is gewoon erg onbeleefd tegen de dove gasten van vandaag en hun tolken
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht even dat hij vreemdgegaan was oid.
En ik ga zo weer naar bed, als m'n glas met water op is.
Ben benieuwd naar de fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, vandaar. En ik kwam er gister achter dat B. op vakantie is.
Ik heb begrepen dat jullie geen foto's hadden gezien van de spaarpot die Mattís gekregen heeft. Ga ik morgen een foto van maken. En jongens, ik dacht: rammel... wat leuk! Wat kleingeld ofzo. Maar dit is echt te gek hoor!Het is echt een fortuin. Volgende week kunnen we naar buiten met hem en dan gaan we eens kijken bij het speelgoedwinkeltje met allemaal speelgoed van hout en dergelijke.
![]()
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel er nou uiteindelijk inzatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, vandaar. En ik kwam er gister achter dat B. op vakantie is.
Ik heb begrepen dat jullie geen foto's hadden gezien van de spaarpot die Mattís gekregen heeft. Ga ik morgen een foto van maken. En jongens, ik dacht: rammel... wat leuk! Wat kleingeld ofzo. Maar dit is echt te gek hoor!Het is echt een fortuin. Volgende week kunnen we naar buiten met hem en dan gaan we eens kijken bij het speelgoedwinkeltje met allemaal speelgoed van hout en dergelijke.
![]()
Echt veel te veel. Precies weet ik ook niet, maar in elk geval over de 100 euro?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel er nou uiteindelijk inzat
Ik denk dan altijd dat het maar roddels zijn. Vind het wel apart als het echt zo is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Dat schijnt ie regelmatig te doen. Hij heeft ook al de halve crew ontslagen naar het schijnt
Hij krijgt een beetje Mart Smeets trekjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Een heel zooitje kids bij mij op school had ouders die super close waren met hem. Vooral mijn jaar was echt één grote Matthijs van Nieuwkerk fanclub, daar raak je aan gewend. Ik was nu heel verbaasd er achter te komen dat ik hem echt onaardig en vervelend kwam. Heb hem bij een schoolproject ooit ontmoet en vond dat echt geweldig destijds
Matthijs van Nieuwkerk vervreemdt zich in rap tempo van iedereen. Waarschijnlijk is het zijn missie alle critici met gezond relativeringsvermogen eruit te filteren en deze te vervangen door inhoudsloze jaknikkers.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Dat schijnt ie regelmatig te doen. Hij heeft ook al de halve crew ontslagen naar het schijnt
In deze topicreeks hebben we 140 euri overgemaakt aan Mattis, misschien nog meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt veel te veel. Precies weet ik ook niet, maar in elk geval over de 100 euro?
GE-WEL-DIG!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ook leuk nieuws: zeilmeisje gaat sowieso niet in het Guinness Book of Records komen, want de categorie 'jongste' laten ze vervallen
Ja, daarvan. Voorlopig nog welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook van dat te vroeg geboren kindje? Is alles daar nog goed mee?
Niet? Dat is ge-PM-ed hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel er nou uiteindelijk inzat
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ennuh...great succes! Aan één stuk door geslapen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:23 schreef Mark het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG!Mijn hele weekend begint goed. Nou ja, wel een beetje vroeg, met dank aan de jongste. Meneer komt eerst bij ons in bed liggen, knijpt in mijn neus, laat een wind, begint hard te lachen en nu moet er gespeeld worden
Vroeg, maar het zal toch ook wel een goed teken zijn, dat ze er vertrouwen in hebben in elk geval.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daarvan. Voorlopig nog welDaarom hebben ze de kaartjes ook gestuurd denk ik. Maar het is natuurlijk heel erg vroeg nog.
Dat is echt briljantquote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:23 schreef Mark het volgende:
GE-WEL-DIG!Mijn hele weekend begint goed. Nou ja, wel een beetje vroeg, met dank aan de jongste. Meneer komt eerst bij ons in bed liggen, knijpt in mijn neus, laat een wind, begint hard te lachen en nu moet er gespeeld worden
Kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik heb altijd wel het idee gehad dat van Nieuwkerk een mini-dictatortje was
Yupquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt
Zit je weer in een goed ritme?
Goed zoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup
Om 23:00 ofzo naar bed, 06:30 wakker..prima dus
Ja, kwam bij mij dus door precies hetzelfde probleemquote:
Forum Opties | |