SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Het officiele GAM SC anthem voor de rest van de week:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Epic paardengame:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
Nu juich je nogquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
BIJNA WEEKEND
MORGEN SHAR EN POIT OVER DE VLOER
Weekendquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
BIJNA WEEKEND
Wat is deze voor postje?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
BIJNA WEEKEND
AN LOT'S OF IT!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KNOFLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!
Gewoon: k*tquote:
harde tampeloeressenquote:
Sabelen met harde tampeloeressen!quote:
SWORDFIGHTquote:
* Poit draait zich om en buigt voor over...quote:
Shit. Poepen we die er niet mee uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:32 schreef SummerBreeze het volgende:
Waarom worden babys geleverd zonder gebruiksaanwijzing?
Misschien is dat de reden: ik heb haar niet uitgepoept, ze hebben haar eruit gesneden. Misschien hebben ze de handleiding en het serviceboekje laten zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Shit. Poepen we die er niet mee uit?.
en toen zat er koffie op m'n beeldschermquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Als zo'n beest jankt is het toch gewoon eten geven, indien dat niet werkt luier verschonen, indien dat niet werkt beetje heen en weer wiegen, indien dat niet werkt duct tape plakken?
ik heb de URL meegekregen van de dokterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden: ik heb haar niet uitgepoept, ze hebben haar eruit gesneden. Misschien hebben ze de handleiding en het serviceboekje laten zitten![]()
Wat onaardigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden: ik heb haar niet uitgepoept, ze hebben haar eruit gesneden. Misschien hebben ze de handleiding en het serviceboekje laten zitten![]()
Ik vier broodjes, banaan, dubbele uitsmijterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:35 schreef Solique het volgende:
3 boterhammen met beleg en glas melk doe ik het mee vandaag.
Niets mis mee tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vier broodjes, banaan, dubbele uitsmijter![]()
![]()
WOENSEL WEST BABYquote:
quote:
ja ik ook, maar ik heb zo'n honger de laatste tjidquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets mis mee toch
Ik moet minderen, dus tja.
ZWANGERquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ik heb zo'n honger de laatste tjid
Lintworm?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou dat mag ik hopen van nietquote:
Ik denk dat het met de kou te maken heeft en mijn nieuwe medicijnen ... hoop wel dat het straks over isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Lintworm?
Of gewoon extra energie nodig ivm de kou?
Je lichaam die gewoon te veel vraagt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wasn't mequote:
Jullie wonen net buiten woensel toch?quote:
Moeten dan maar weer naar de Sushi, zit je zo vol.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik denk dat mijn lichaam op dit moment gewoon ff meer nodig heeft ofzo, of ik ben aan het emo eten
No way. Zo volquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Moeten dan maar weer naar de Sushi, zit je zo vol.
Ik ook hoor.. Alleen heb je zo weer hongerquote:
Ik schuif er vrij veel naar binnen voordat ik vol zitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. Alleen heb je zo weer honger
Balonnen met helium etenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ik schuif de laatste tijd veel te veel naar binnen en heb nog steeds snel honger, wil mijn gewicht die ik nu heb alleen graag houden dus hoop dat het snel over is
Proberen wat anders te eten, wat vult maar niet gewicht er bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ik schuif de laatste tijd veel te veel naar binnen en heb nog steeds snel honger, wil mijn gewicht die ik nu heb alleen graag houden dus hoop dat het snel over is
Probeer alleen te helpenquote:
emovoer is meestal ranzig voerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Proberen wat anders te eten, wat vult maar niet gewicht er bij.
een goeden ideequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:06 schreef SocialDisorder het volgende:
bloemkoolschotel![]()
gezond, vult als een malle en één gerecht voedt je 3 avonden als je alleen woont
D'r zijn genoeg GAM SC-ers die jou wel even willen vergezellen, lijkt mequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een goeden idee
en natuurlijk 3 avonden /foreveralone einz
jij bent een vrouw, alleen zijn is dan een keuzequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een goeden idee
Alleen naaktquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg GAM SC-ers die jou wel even willen vergezellen, lijkt me
Das niet meer dan logisch.quote:
Jij 3 avonden maar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een goeden idee
Duh, persevents zijn altijd meh. Behalve Dead Spacequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:38 schreef wc-eend het volgende:
Nou...
Capcom was mèh...
Zelfs SF x Tekken was niet heel bijzonder...
Klopt, ik kan straks eindelijk DJ hero op het postkantoor ophalen maar ik ga vanavond uit eten, heb meer zin om te gamen, dus zo schiet het niet op met mij neequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent een vrouw, alleen zijn is dan een keuze
Dead Spacequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Duh, persevents zijn altijd meh. Behalve Dead Space
Je hebt m nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klopt, ik kan straks eindelijk DJ hero op het postkantoor ophalen maar ik ga vanavond uit eten, heb meer zin om te gamen, dus zo schiet het niet op met mij nee
Nee ligt nog steeds bij postkantoor maar was elke keer te laat thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt m nog steeds niet![]()
Te lui om hem op te halen natuurlijk, wilde al vragen hoe de game was.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ligt nog steeds bij postkantoor maar was elke keer te laat thuis
dat bedoel ik. Gewoon lekker uit eten gaan en naderhand DJ Hero spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klopt, ik kan straks eindelijk DJ hero op het postkantoor ophalen maar ik ga vanavond uit eten, heb meer zin om te gamen, dus zo schiet het niet op met mij nee
Jaa ik ga ook wel braaf heenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Gewoon lekker uit eten gaan en naderhand DJ Hero spelen
Morgen multi multi MULTIPLAYERRRquote:
IT'S SO FLUFFY!quote:
Dan zou ik al ruim aan een schuld zittenquote:
Succesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga naar huis, moet naar de tandarts
Waar?quote:
Niet hier..quote:
De epische arcadekast?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:59 schreef Poit het volgende:
Niets bijzonders hoor poebelewoepsies.. Gewoon met en kutklusje bezig.
quote:
Nee, dat is een heerlijk klusje!quote:
quote:
Alsof jij ooit boven de 60 kilo zal uitkomen. Ben je veel te slank voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ok hoor tampeloeretje van me, ik schrok me al een hoedje!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:59 schreef Poit het volgende:
Niets bijzonders hoor poebelewoepsies.. Gewoon met en kutklusje bezig.
Nee we wonen in Woensel, maar niet Woensel Westquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie wonen net buiten woensel toch?Als ik de aanwijzingen van lotje tenminste helemaal snapte tijdens de meet
Woenselquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee we wonen in Woensel, maar niet Woensel West
Kempi als du buurquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee we wonen in Woensel, maar niet Woensel West
Oeh wat heb ik allemaal gezegd danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie wonen net buiten woensel toch?Als ik de aanwijzingen van lotje tenminste helemaal snapte tijdens de meet
Ja flatscreens kosten niets meer!quote:
Geef mij er dan maar 6quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja flatscreens kosten niets meer!
Ik snap niet dat mensen nog steeds screeners uitbrengen, dingen zijn ZO kut!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:42 schreef Poit het volgende:
Ik ga harold en kumar 3 kijken!
Nevermind.. Screener
Ja.. Vooral mij een beetje blij maken met een dooie musquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog steeds screeners uitbrengen, dingen zijn ZO kut!
Ik zag het net kerl!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja flatscreens kosten niets meer!
Ken X-Com wel van vroegâh maar was nooit echt mijn stijl, heb niet het geduld voor turn-based games, tenminste niet van die enorme hardcore shit van vroeger....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zag het net kerl!
Spank heb je die X-com remake gecheckt aangezien je best oud bent en hem wel kent dus misschien.
Ik wou dat er meer turn-based shit uitkwamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ken X-Com wel van vroegâh maar was nooit echt mijn stijl, heb niet het geduld voor turn-based games, tenminste niet van die enorme hardcore shit van vroeger....
Screener is altijd nog beter dan een Cam / TS of een TC. En na Screener komt meestal een R5 en dat is gewoon retail. Je moet alleen een DVDscreener hebben en geen VHS screenerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog steeds screeners uitbrengen, dingen zijn ZO kut!
Ja, maar cams/ts/tc kijk ik ook al jaren niet meer naar, verpest films gewoon voor me, toffe films worden automatisch kut als ik ze in die kwaliteit kijk...!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Screener is altijd nog beter dan een Cam / TS of een TC. En na Screener komt meestal een R5 en dat is gewoon retail. Je moet alleen een DVDscreener hebben en geen VHS screener
Geen idee! Het waren allebei wel kloontjes maar ik weet niet van wie...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Waar zijn Sigmund en Sackboy eigenlijk
Van Emar of Flodder450?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen idee! Het waren allebei wel kloontjes maar ik weet niet van wie...
Mogguh.quote:
Ik was al gewassen en aangekleed... werken vandaag en morgen...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mogguh.
En ik vond 07:15 wakker zijn al vroeg...
Ik ken dat soort dagen. Ik ben alleen wel wat meer een avondpersoon, dus vroege diensten kunnen me eigenlijk gestolen worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik was al gewassen en aangekleed... werken vandaag en morgen...
Pauperjochquote:
Goed plan... hoewel ik toch al loop te stuiteren vandaag.quote:
Zo noemen ze jou ook af en toe hèquote:
Oe wel mij pics sturen wat je gekocht hebt hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandag shoppen!!![]()
![]()
![]()
Tijd om een nieuw sexy jurkje uit te zoeken voor een feestje volgende week
Zal ik doen, en als ik niets kan vinden dan stuur ik wat foto's van jurkjes die ik al heb, kun je me helpen kiezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oe wel mij pics sturen wat je gekocht hebt hoor![]()
Sure! Je mag ook altijd van mij lenen hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zal ik doen, en als ik niets kan vinden dan stuur ik wat foto's van jurkjes die ik al heb, kun je me helpen kiezen.
Oeh nice! Mocht ik idd ooit kledingcrisis hebben weet ik wie ik kan bellen! (ben alleen bang dat we niet dezelfde maat hebben)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sure! Je mag ook altijd van mij lenen he
Ik heb maat S, jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh nice! Mocht ik idd ooit kledingcrisis hebben weet ik wie ik kan bellen! (ben alleen bang dat we niet dezelfde maat hebben)
Meestal S van boven en bij jurkjes. Maar in broeken en rokjes heb ik meestal M omdat ik een beetje apart figuur heb voor hollandse begrippenquote:
prima toch, van jurkjes hebben wij dezelfde maatquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Meestal S van boven en bij jurkjes. Maar in broeken en rokjes heb ik meestal M omdat ik een beetje apart figuur heb voor hollandse begrippen
En het is toch altijd passen om te kijken of het staat. Gisteren nog een paar jurkjes gepast die echt mooi waren maar niet mooi zaten (dat de stof heel raar zit, zo zonde)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
prima toch, van jurkjes hebben wij dezelfde maat
ja dat probleem ken ik, en er soms zelfs nog paar honderd euro voor durven vragenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En het is toch altijd passen om te kijken of het staat. Gisteren nog een paar jurkjes gepast die echt mooi waren maar niet mooi zaten (dat de stof heel raar zit, zo zonde)
Ja die moet! je echt kopen, die is te gek!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat probleem ken ik, en er soms zelfs nog paar honderd euro voor durven vragen
ik heb trouwens die ene nog niet gekochtshit, woensdag even doen!
will doquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja die moet! je echt kopen, die is te gek!
Van week hebben we zomaar een ipad 2 gehad van mijn schoon ouders, moet maar gauw in die jailbreak gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sigmund een kloon?! Die andere ken ik niet eens
Jeuj iPad 2 jailbreak
BBN!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Van week hebben we zomaar een ipad 2 gehad van mijn schoon ouders, moet maar gauw in die jailbreak gaan verdiepen.
We leven nogquote:
Klinkt beter dan de laatste keer dat ik je voorbij zag waaien...quote:
Het is gelukkig een stuk rustiger dan toenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klinkt beter dan de laatste keer dat ik je voorbij zag waaien...
PICS!!! en waarom maar 1 keer gedragen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
will doik heb trouwens een vet mooie zilver/blauw achtige jurk die ik maar 1 keer gedragen heb, die is echt epic
Doe je hem zaterdag aan als je je agenda hebt gepaktquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
PICS!!! en waarom maar 1 keer gedragen?
Mijn lijf werkt niet mee..quote:
http://www.ipadinfo.nl/18(...)este-jailbreak-apps/quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Van week hebben we zomaar een ipad 2 gehad van mijn schoon ouders, moet maar gauw in die jailbreak gaan verdiepen.
Alles weer helemaal koek en ei thuis?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het is gelukkig een stuk rustiger dan toen
quote:
ik heb geduldquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.ipadinfo.nl/18(...)este-jailbreak-apps/
http://www.ipadinfo.nl/18(...)reenpois0n-absinthe/
Even wachten op de Windows versie
Why not, moet ik mezelf dan nog verder laten uit melken zodat zij nog rijker worden en ik armer?quote:
ga jij nou maar budget games huren via Denemarkenquote:
Hun zijn niet rijk en jij bent niet arm!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik heb geduld
[..]
Why not, moet ik mezelf dan nog verder laten uit melken zodat zij nog rijker worden en ik armer?
Ja true, stond ook al bij 1 van die sitesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef badboynova het volgende:
nick er is wel een manier om via windows een jailbreak uit te voeren.
Omnomnomquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:40 schreef SummerBreeze het volgende:
Jammie, hier ook. Twee keer zelfs
Ach, hier is het pakje kaasvlinders ook al weer soldaat gemaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Omnomnom
Ben wel alweer chips en koekjes naar binnen aan het werken
ekte menschenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ach, hier is het pakje kaasvlinders ook al weer soldaat gemaakt
Ja, maar hij had dan ook twee keer opgeschept he...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ekte menschen
poit wou geen chips en koekjes omdat hij nog vol zat
ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:17 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ja, maar hij had dan ook twee keer opgeschept he...
Ben ik dan de enige die het bij één keer opscheppen heeft gelaten? SD had ook al twee bordjes weggewerkt. Ik heb alleen halverwege nog even een tweede broodje gepakt.quote:
Siquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het bij één keer opscheppen heeft gelaten? SD had ook al twee bordjes weggewerkt. Ik heb alleen halverwege nog even een tweede broodje gepakt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si![]()
Maar het was dan ook verdomd lekker
Hebben we goed gemaakt hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en wat een mooi en lief popje hebben jullie
nah babytjes huilen nou eenmaal, ik vond het absoluut niet storend hoor, dit was gewoon uber cutequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hebben we goed gemaakt he
Wel jammer dat jullie haar eigenlijk voornamelijk huilend hebben meegemaakt. Normaal is ze heel erg lief en lacherig hoor...
dit!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nah babytjes huilen nou eenmaal, ik vond het absoluut niet storend hoor, dit was gewoon uber cutehebben jullie zeker goed gebakken
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nah babytjes huilen nou eenmaal, ik vond het absoluut niet storend hoor, dit was gewoon uber cutehebben jullie zeker goed gebakken
quote:
Ik neem aan dat SB het hoe dan ook wel door zou hebben gehad als Shar SC had meegenomen!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En SB heb je de tas van shar dubbel gecheckt toen ze weg ging?
We zijn eerder gedoemd met die 20 zetels die de PVV krijgt!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
SP grootste partij in peilingen
We zijn GEDOEMD
Ik heb liever nog de pvv dan de SP Spankquote:Op zondag 22 januari 2012 11:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
We zijn eerder gedoemd met die 20 zetels die de PVV krijgt!
Niet nodig want:quote:Op zondag 22 januari 2012 11:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En SB heb je de tas van shar dubbel gecheckt toen ze weg ging?
quote:Op zondag 22 januari 2012 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik neem aan dat SB het hoe dan ook wel door zou hebben gehad als Shar SC had meegenomen!
Ik ben ontmaskerd!! NNNOOOOOO!!!!quote:
Je moet Shar niet onderschattenquote:
Sie sind mit leuchtendenquote:Op zondag 22 januari 2012 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben ontmaskerd!! NNNOOOOOO!!!!
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
SP grootste partij in peilingen
We zijn GEDOEMD
Waarom is het een kutweekend?quote:
2 nachten gedoe vanwege de hond van mijn zus die steeds gaat janken/blaffen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom is het een kutweekend?
Ahh dat is klote, waarom zit de hond dan zo te blaffen?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
2 nachten gedoe vanwege de hond van mijn zus die steeds gaat janken/blaffen.
Steeds maar wakker worden waardoor ik gisteren en nu ook weer met een flinke koppijn wakker ben.
Vrijdagnacht hond ziek geworden dus bleef elk uur wel blaffen.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh dat is klote, waarom zit de hond dan zo te blaffen?
Knuffel!!
No offence maar is het niet sowieso tijd om uit huis te gaan?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Vrijdagnacht hond ziek geworden dus bleef elk uur wel blaffen.
Waarom hij vannacht zo bleef blaffen geen idee.
Wordt het wel flink zat, krijg gelijk de neiging om uit huis te gaan
Thanks
Wordt moeilijk in deze tijden van crisis lotjequote:Op zondag 22 januari 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
No offence maar is het niet sowieso tijd om uit huis te gaan?
Wil best maar moet ik wel het geld en een goed aanbod hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen te kopen? Een paar jaar huren is toch niet mis mee?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wordt moeilijk in deze tijden van crisis lotje
Huurlijst is te lang en te weinig (interessant) aanbod momenteel in de omgeving.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen te kopen? Een paar jaar huren is toch niet mis mee?
Je moet ook niet alleen via woningbouwveringen kijken maar ook via andere wegen. Kan me haast niet voorstellen dat een woning zoeken in Alphen aan de Rijn moeilijker is dan in bijv Eindhoven. Maar je moet wel echt goed en actief zoeken..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Huurlijst is te lang en te weinig (interessant) aanbod momenteel in de omgeving.
Te veel gedoequote:Op zondag 22 januari 2012 13:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen via woningbouwveringen kijken maar ook via andere wegen. Kan me haast niet voorstellen dat een woning zoeken in Alphen aan de Rijn moeilijker is dan in bijv Eindhoven. Maar je moet wel echt goed en actief zoeken..
Maar dan heb je wel een eigen stekquote:
Waarom?! Zo kan ie ook nog lekker sparenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
eigen plek en privacy en gewoon dingen voor jezelf kunnen doen is fijn hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom?! Zo kan ie ook nog lekker sparen
Het is toch niet zo dat als je 18 bent je meteen het huis uit moet?
Voor koop keus genoeg maar krijg een te lage hypotheek.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen via woningbouwveringen kijken maar ook via andere wegen. Kan me haast niet voorstellen dat een woning zoeken in Alphen aan de Rijn moeilijker is dan in bijv Eindhoven. Maar je moet wel echt goed en actief zoeken..
Zekerquote:Op zondag 22 januari 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eigen plek en privacy en gewoon dingen voor jezelf kunnen doen is fijn hoor
dikke knufquote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
alhoewel ik nu wel thuis zou willen zijnfalend kutlichaam, nou moet mijn familie helemaal naar amsterdam komen omdat ik bijna niet kan lopen
Nja dat kan ik thuis toch ook?! Denk dat sowieso mee heeft te maken hoe de band met je ouders isquote:Op zondag 22 januari 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eigen plek en privacy en gewoon dingen voor jezelf kunnen doen is fijn hoor
Dat zeg ik ook niet maar volgens mij is sol 25 dat is wel anders dan wanneer je 18 bent?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom?! Zo kan ie ook nog lekker sparen
Het is toch niet zo dat als je 18 bent je meteen het huis uit moet?
De band met mijn moeder is geweldig, alleen ik vind mijn eigen huis toch echt fijner hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat kan ik thuis toch ook?! Denk dat sowieso mee heeft te maken hoe de band met je ouders is
Nee sorry maar je eigen plek hebben is heel anders dan wanneer je bij je ouders zit, ook al is die band erg goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat kan ik thuis toch ook?! Denk dat sowieso mee heeft te maken hoe de band met je ouders is
Precies, je eigen plek met je eigen spullen en je hoeft verder nergens echt rekening mee te houden.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De band met mijn moeder is geweldig, alleen ik vind mijn eigen huis toch echt fijner hoorik kan hier ook inrichtne en alles wat ik zelf wil
Achja laat iedereen het zelf weten lot ze doen er niemand kwaad meequote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee sorry maar je eigen plek hebben is heel anders dan wanneer je bij je ouders zit, ook al is die band erg goed.
Ahh vinden ze vast niet erg!!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
alhoewel ik nu wel thuis zou willen zijnfalend kutlichaam, nou moet mijn familie helemaal naar amsterdam komen omdat ik bijna niet kan lopen
Dat zeg ik toch ook niet...quote:Op zondag 22 januari 2012 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Achja laat iedereen het zelf weten lot ze doen er niemand kwaad mee
Dat klinkt wel ergquote:
maar ik welquote:Op zondag 22 januari 2012 13:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh vinden ze vast niet erg!!
mja vandaag helaas slechte dag, maargoed hopen dat het morgen over is want ik heb geen zin in het ziekenhuisquote:
Laten we hopen dat het zo erg niet gaat wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja vandaag helaas slechte dag, maargoed hopen dat het morgen over is want ik heb geen zin in het ziekenhuis
Werk je in Alphen? Anders kun je nog kijken naar de plek waar je werkt, of daar misschien iets te vinden is.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Solique het volgende:
Door dit soort gedoe en gezeik wil ik wel steeds sneller op mijzelf.
Gisteren ook weer geïnformeerd en het is echt een crisis in de omgeving niet normaal
Reuma had je ofniet? tenminste dat begreep ik uit dat fysio gedoe laatstquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja vandaag helaas slechte dag, maargoed hopen dat het morgen over is want ik heb geen zin in het ziekenhuis
Ik werk in Amsterdam (tot april waarschijnlijk, dan projectloosquote:Op zondag 22 januari 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Werk je in Alphen? Anders kun je nog kijken naar de plek waar je werkt, of daar misschien iets te vinden is.
ja ik heb een ziekte die onderdeel is van reumaquote:Op zondag 22 januari 2012 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Reuma had je ofniet? tenminste dat begreep ik uit dat fysio gedoe laatst
amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam (tot april waarschijnlijk, dan projectloos)
Niets mis mee inderdaadquote:
laat ik het anders stellen, zou je ook ergens anders dan in Alphen willen wonen, of ben je er toch wel aan gebonden? Want anders zou je nog ergens anders kunnen huren totdat je:quote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam (tot april waarschijnlijk, dan projectloos)
Haha ik ben zelfs 26quote:Op zondag 22 januari 2012 13:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar volgens mij is sol 25 dat is wel anders dan wanneer je 18 bent?
Maare Nick, je voelt je dus aangesproken, wanneer ga jij uit huis
Dat is wel klote dan ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik heb een ziekte die onderdeel is van reuma
Andere plaatsen mogen best (ben nu ook voor complete regio ingeschreven)quote:Op zondag 22 januari 2012 14:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
laat ik het anders stellen, zou je ook ergens anders dan in Alphen willen wonen, of ben je er toch wel aan gebonden? Want anders zou je nog ergens anders kunnen huren totdat je:
a) een betere hypotheek kan krijgen
b) een meisje ontmoet en (uiteindelijk) met haar gaat samenwonen of kopen
c) zich er een mooie kans voordoet waarbij je alsnog kan gaan kopen/wonen waar je wilt.
.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik ben zelfs 26! Maar ik koop liever dan dat ik huur
. Zal dit jaar of volgend jaar worden
en moet ook rekening houden met vriendin die op dit moment ook geen geld heeft om voor een huisje te kijken
En nee voel me niet aangesproken
Dat maakt het vaak een stuk makkelijker als je wilt huren. Hoge huurprijzen kun je met zn 2-en wel ophoesten. Heb je ook al gekeken naar allerlei startersopties? Of val je daar allemaal net buiten?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Andere plaatsen mogen best (ben nu ook voor complete regio ingeschreven)
Huurprijzen liggen vaak te hoog voor mijn huidige salaris of ik houd er te weinig van over.
a) Dat betekend sowieso andere baan
b) Zou het mooist wezen
c) Dat kan altijd nog
Maar ja, eerst iemand zien te vindenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat maakt het vaak een stuk makkelijker als je wilt huren. Hoge huurprijzen kun je met zn 2-en wel ophoesten. Heb je ook al gekeken naar allerlei startersopties? Of val je daar allemaal net buiten?
Ah, wat dat betreft ken ik Alphen niet goed genoeg. Voor huur is zo'n wijk nog wel te doen maar voor kopen is dat natuurlijk niet relaxtquote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar ja, eerst iemand zien te vinden![]()
Startersopties heb ik naar geïnformeerd, helaas betekend dat vaak in de wijken waar ik nog geen stap in wil zetten.
Zelfs voor huur wil ik er niet gevonden worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah, wat dat betreft ken ik Alphen niet goed genoeg. Voor huur is zo'n wijk nog wel te doen maar voor kopen is dat natuurlijk niet relaxt
(maar ik ben misschien iets te makkelijk daarin omdat ik ben opgegroeid in woensel en in mijn studententijd in Utrecht in overvecht woonde en op kanaleneiland werkte..)
Dat is hier ook, sommige plekken kun je zo huren hier , maar goed de wijk is dan wel om te jankenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar ja, eerst iemand zien te vinden![]()
Startersopties heb ik naar geïnformeerd, helaas betekend dat vaak in de wijken waar ik nog geen stap in wil zetten.
Tot nu toe krijg ik elke deksel vol in mijn gezichtquote:Op zondag 22 januari 2012 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is hier ook, sommige plekken kun je zo huren hier , maar goed de wijk is dan wel om te janken
Op elk potje past een dekseltje hè
Oh maar dat komt vanzelf goed!! Er zijn leuke vrouwen genoeg, ze vallen alleen minder op dan de vervelende krengen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Tot nu toe krijg ik elke deksel vol in mijn gezicht
Haha ja ik heb nog een hele kamer over maar die is nu in beslag genomen door twee haarballen, die mongolen hebben een kamer waar de meeste studenten jaloers op zullen zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets mis mee inderdaad
Heb jij niet nog ergens een kast over?
Ooitquote:Op zondag 22 januari 2012 14:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh maar dat komt vanzelf goed!! Er zijn leuke vrouwen genoeg, ze vallen alleen minder op dan de vervelende krengen.
Dus wanneer gaan we samenwonenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nog een hele kamer over maar die is nu in beslag genomen door twee haarballen, die mongolen hebben een kamer waar de meeste studenten jaloers op zullen zijn
paar vrienden van mij lopen ook al te azen om die kamer te huren maar ik wil niet iemand hier in huis bij hebbenmits ik ooit ga samenwonen, maar das anders
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nog een hele kamer over maar die is nu in beslag genomen door twee haarballen, die mongolen hebben een kamer waar de meeste studenten jaloers op zullen zijn
Ben je al lang vrijgezel? Ik heb natuurlijk makkelijk praten, ik heb fruit leren kennen rond mijn 20e.quote:
Je zegt het wel tof!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn katten zijn mongolen, true story wijnglas.gif
dat komt omdat er geen ander woord voor isquote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zegt het wel tof!
Maar die hebben het goed dus!
7 a 8 jaar onderhandquote:Op zondag 22 januari 2012 14:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben je al lang vrijgezel? Ik heb natuurlijk makkelijk praten, ik heb fruit leren kennen rond mijn 20e.
Maar toch weet ik zeker dat het bij jou ook helemaal goed komt!!
Dus er zijn niet echt leuke vrouwen in Alphen? Misschien toch meer rondkijken in amsterdam, daar wonen blijkbaar dames zoals Sharquote:Op zondag 22 januari 2012 14:32 schreef Solique het volgende:
[..]
7 a 8 jaar onderhand![]()
Verder dan dates komt het nooit
Bitchesquote:Op zondag 22 januari 2012 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat komt omdat er geen ander woord voor is
ja ze hebben het erg goedze hebben hun eigen kamer met een krabpaal van de grond tot het plafond, hun bedjes, etensbakjes en een waterfontijntje
heb alleen nog steeds geen oplossing voor het probleem gevonden dat ze het leuk vinden om hun eten bovenin de fontijn te gooien en dan kijken hoe het naar beneden valt, om vervolgens bij hun water gaan zitten schreeuwen om vers water want ze hebben dorst maar ze drinken het vieze water niet meer
Mja nog vervelender dat vetzak tegenwoordig weet waar de mute knop zit op mijn laptop en als meneer metallica zat is hij het uit zetquote:
Heb eigenlijk na middelbare school nooit meer dates in Alphen gehadquote:Op zondag 22 januari 2012 14:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dus er zijn niet echt leuke vrouwen in Alphen? Misschien toch meer rondkijken in amsterdam, daar wonen blijkbaar dames zoals Shar
Als dat for real is is het vet!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja nog vervelender dat vetzak tegenwoordig weet waar de mute knop zit op mijn laptop en als meneer metallica zat is hij het uit zetdat zal ik binnenkort even filmen trouwens
Metallica zat worden, dat kan nietquote:Op zondag 22 januari 2012 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja nog vervelender dat vetzak tegenwoordig weet waar de mute knop zit op mijn laptop en als meneer metallica zat is hij het uit zetdat zal ik binnenkort even filmen trouwens
Yea, naja, hij weet in welke hoek het zit dat de muziek stopt, dus hij ramt met zijn poten in de bovenhoek van mijn macbook pro en dan heeft ie vaak wel de mute knop te pakken, en dan is het goed en gaat ie weer slapenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als dat for real is is het vet!
Dumpen bij dumpert
Katten zijn wel tof ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, naja, hij weet in welke hoek het zit dat de muziek stopt, dus hij ramt met zijn poten in de bovenhoek van mijn macbook pro en dan heeft ie vaak wel de mute knop te pakken, en dan is het goed en gaat ie weer slapen![]()
Maargoed ze hebben ook handige dingen, ze zijn lief en ze apporteren balletjes dus ik hoef niet van de bank af
Dat deed onze oude hond ook altijd! Hij wilde altijd dat mijn vader hem onder zijn pootje kriebelde en als mijn vader dat dan beu was omdat hij verder wilde werken ramde hij op de esc toets en kon mijn vader opnieuw beginnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zit je mac dan niet onder de krassen?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, naja, hij weet in welke hoek het zit dat de muziek stopt, dus hij ramt met zijn poten in de bovenhoek van mijn macbook pro en dan heeft ie vaak wel de mute knop te pakken, en dan is het goed en gaat ie weer slapen![]()
Maargoed ze hebben ook handige dingen, ze zijn lief en ze apporteren balletjes dus ik hoef niet van de bank af
Gelukkig blijft de hond van mijn spullen af, wel dat ik af en toe een poot in mijn face krijg.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De ratten van Gwen, snoepen ook aan de afstandsbedieningquote:Op zondag 22 januari 2012 14:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zit je mac dan niet onder de krassen?
Hier heeft die groene vogel al een aantal keer een paar knoppen van fruit zn mac te pakken gekregen. Toch wel duur speelgoed voor die beesten
Ja dat ken ik, de labrador die we nu hebben heeft al 2 keer mijn kroon uit mijn mond geslagen toen ik een high five wilde. Dus tegenwoordig hou ik het maar bij pootje geven, das een iets veiliger trucje.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelukkig blijft de hond van mijn spullen af, wel dat ik af en toe een poot in mijn face krijg.
Gaan die 2 andere vogeltjes nog wel eens onder de douche?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zit je mac dan niet onder de krassen?
Hier heeft die groene vogel al een aantal keer een paar knoppen van fruit zn mac te pakken gekregen. Toch wel duur speelgoed voor die beesten
Typisch he die beesten, onze vogels gebruiken, ondanks alle voorzieningen in de kooi, de muur op hun snavel mee te schuren..quote:Op zondag 22 januari 2012 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De ratten van Gwen, snoepen ook aan de afstandsbediening. En het konijn vreet het behang van de muur
Toevallig zijn ze vanmorgen met fruit onder de douche geweestquote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaan die 2 andere vogeltjes nog wel eens onder de douche?
Die van ons klimt soms ook gewoon op mijn rug of geeft een high five in mijn face wanneer zij daar zin in heeft.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat ken ik, de labrador die we nu hebben heeft al 2 keer mijn kroon uit mijn mond geslagen toen ik een high five wilde. Dus tegenwoordig hou ik het maar bij pootje geven, das een iets veiliger trucje.
een van mijn katten welquote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaan die 2 andere vogeltjes nog wel eens onder de douche?
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Toevallig zijn ze vanmorgen met fruit onder de douche geweest
Haha wat voor soort hond is het? Wanneer mijn labrador dat zou doen zou ik denk ik mijn rug breken! Kreng weegt bijna 30 kg!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Die van ons klimt soms ook gewoon op mijn rug of geeft een high five in mijn face wanneer zij daar zin in heeft.
Hebben een labrador van 6 maanden of zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha wat voor soort hond is het? Wanneer mijn labrador dat zou doen zou ik denk ik mijn rug breken! Kreng weegt bijna 30 kg!
Waarom zie ik dat gelijk voor mequote:Op zondag 22 januari 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een van mijn katten welik moet douchen met de badkamer deur dicht, anders komt ie onder de douche erbij staan, speelt met het water, is zeiknat en na vijf minuten gaat ie weer weg en door het hele huis lopen waardoor mijn vloer en bank en alles nat is
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Hebben een labrador van 6 maanden of zo.
[..]
Waarom zie ik dat gelijk voor me
Hier vanavond pizza shoarmaquote:Op zondag 22 januari 2012 15:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Boh, ik heb nou al zin in het avondeten van vanavond!! Lekker eigen gemaakte pizza met een blikje dr foots erbij. Epic!
Is dat wat? Doe je dan een gewone pizza met shoarma of hoe moet ik dat zien? (of bestellen?)quote:
Nah bestellenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is dat wat? Doe je dan een gewone pizza met shoarma of hoe moet ik dat zien? (of bestellen?)
Hier wordt het een vis pizza, met tonijn, garnalen en ansjovis en mijn eigengemaakte saus. Uber lekker!
Zal het proberenquote:
Slijmbalquote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah bestellen. Al zal
het wel kunnen maken, want alles wat zij maakt is lekker
Nohh.. dat is lief!!quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah bestellen. Al zal
het wel kunnen maken, want alles wat zij maakt is lekker
Schijnbaar nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |