abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107026081
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje dom die DDOS attacks imo. Dat werkt averechts.
Maar het lucht wel op.
Conscience do cost.
pi_107026107
Goed lijstje met inbeslaggenomen zaken ook :+

vrijdag 20 januari 2012 @ 13:42:30 #203
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_107026847
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[ afbeelding ]
Was het een taxibedrijf met al die mercedessen?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:01:53 #204
236046 NotYou
tigerblood
pi_107029795
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[ afbeelding ]

De megapimps in betere tijden:

(Zo'n beetje de enige content op http://www.bramos.nl :D)
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:18:44 #205
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_107030581
World Internet War
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_107031773
http://torrentfreak.com/m(...)-destruction-120120/

Die nieuwste post op torrentfreak is inhoudelijk interessant. Ik hoop dat ze er flink wat geld tegenaan gooien voor handige advocaten. :7
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:53:12 #208
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107031969
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef NotYou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De megapimps in betere tijden:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ](Zo'n beetje de enige content op http://www.bramos.nl :D)
Ze konden beter gewoon verhuizen naar Thailand ofzo :P Doet er eentje van The Pirate Bay ook volgens mij
pi_107032385
Kreeg ik nou mee dat Swizz Beats de CEO van MegaUpload is/was? :D

Trouwens nog iets leuks, Duitse hackers willen een eigen internet beginnen, dus een satelliet de ruimte inschieten.

http://www.popsci.com/tec(...)sored-internet-space
If not now, then when.
pi_107032469
Ik heb dus een dropbox account... alle documentjes die ik daar op heb staan heb ik ook op mijn eigen HD, maar hoop dat die dienst wel blijft bestaan.

Er zijn tig mensen die op Mega Upload persoonlijke bestanden hadden opgeslagen en die dat nu kwijt zijn.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_107032502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, dat klopt. Ik ben wel benieuwd hoe die contractonderhandelingen zijn gegaan en wat zijn functie precies inhoudt.
quote:
Trouwens nog iets leuks, Duitse hackers willen een eigen internet beginnen, dus een satelliet de ruimte inschieten.

:') :D
pi_107032736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Het zou cool zijn als het ze ook nog zou lukken eigen satelieten de ruimte in te krijgen.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:16:01 #213
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107032820
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Het zou cool zijn als het ze ook nog zou lukken eigen satelieten de ruimte in te krijgen.
Ja want dan heb je genoeg bandbreedte voor weinig kosten

lol...Wees eens realistisch....
pi_107033034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja want dan heb je genoeg bandbreedte voor weinig kosten

lol...Wees eens realistisch....
Wees zelf maar realistisch. Ik ga er toch niet vanuit dat dat hackerscollectief dan meteen een ISP wordt, zoals jij schijnt te denken?
pi_107033081
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_107033177
quote:
Het is wel triest dat je zo enorm veel geld hebt dat je van ellende maar hele bergen auto's gaat kopen :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:25:41 #217
302853 themole
graaft totaal door.
pi_107033192
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef Cracka-ass het volgende:
http://torrentfreak.com/m(...)-destruction-120120/

Die nieuwste post op torrentfreak is inhoudelijk interessant. Ik hoop dat ze er flink wat geld tegenaan gooien voor handige advocaten. :7
Interessant stuk, de reden dat Megaupload dus offline is gehaald is simpelweg vanwege het feit dat hun systeem dat bedrijven konden gebruiken om illegale content te melden niet goed genoeg zou zijn volgens de FBI. Volgens een wet in Amerika moet een site als Megaupload bij melding van illegale content door een bedrijf als Universal het meteen ofline halen.

Punt bij MU is dat zij een systeem hadden waarbij bestanden als ze al op de server van MU stonden eigenlijk niet geupload werden. Er werd alleen een unieke url naar het bestand gegenereerd. Als Universal dan melding maakte werd de URL onbruikbaar gemaakt maar het bestand verdween niet en daar konden technisch gezien nog 3 andere URL naar zijn. Dat zit inderdaad op het randje van de wet. :)

Wat ook frappant was, was dat de CEO net bezig was met een site waar artiesten zelf muziek op konden zetten en waar artiesten 90% van de inkomsten kreeg. 3 keer raden wie daar niet blij mee zijn. :{
Niet altijd serieus
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:32:33 #218
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107033456
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:21 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wees zelf maar realistisch. Ik ga er toch niet vanuit dat dat hackerscollectief dan meteen een ISP wordt, zoals jij schijnt te denken?
Wat de neuk heb je nou aan een satelliet voor een bepaald groep mensen. Kan je beter een encrypted netwerk opzetten. De software is er al én het is goedkoop
pi_107033546
quote:
Ik wil ook veel geld hebben. Die CLK DTM :9~
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_107033788
Nog iets leuks gebeurt de afgelopen 10 uur? Wat ik echt moet weten :P
★★★
pi_107033846
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:43:14 #222
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107033958
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef themole het volgende:

[..]

Interessant stuk, de reden dat Megaupload dus offline is gehaald is simpelweg vanwege het feit dat hun systeem dat bedrijven konden gebruiken om illegale content te melden niet goed genoeg zou zijn volgens de FBI. Volgens een wet in Amerika moet een site als Megaupload bij melding van illegale content door een bedrijf als Universal het meteen ofline halen.

Punt bij MU is dat zij een systeem hadden waarbij bestanden als ze al op de server van MU stonden eigenlijk niet geupload werden. Er werd alleen een unieke url naar het bestand gegenereerd. Als Universal dan melding maakte werd de URL onbruikbaar gemaakt maar het bestand verdween niet en daar konden technisch gezien nog 3 andere URL naar zijn. Dat zit inderdaad op het randje van de wet. :)
Exact. Daarom hoop ik op goede advocaten.
quote:
Wat ook frappant was, was dat de CEO net bezig was met een site waar artiesten zelf muziek op konden zetten en waar artiesten 90% van de inkomsten kreeg. 3 keer raden wie daar niet blij mee zijn. :{
Ook dat is een gevecht wat de giganten sowieso gaan verliezen.
Iemand al iets gelezen over de rol van Swizzy?
pi_107034091
quote:
En het duurste huis van Nieuw-Zeeland. 30 miljoen NZ$.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:52:51 #225
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_107034199
En iedereen maar medelijden hebben met MegaUpload :')
Was gewoon een kutsite waarvoor je geld moest betalen om het op een beetje normale manier te kunnen gebruiken. Die gasten hebben overdreven veel geld verdiend met het verspreiden van content die niet van hun is :r Als je nu ook ziet wat ze allemaal in beslag hebben genomen en in wat voor huizen ze woonden... Hoop dat ze echt hard aangepakt gaan worden.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 16:57:40 #226
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107034350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje dom die DDOS attacks imo. Dat werkt averechts.
Sorry, maar de wereld is verandert:
TPB_Stun twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:51:38 People with accounts on #MegaUpload should launch thousands of small claims cases against UMP/MPAA/RIAA etc. over #MegaUpload's closure.. reageer retweet
anonymouSabu twitterde op vrijdag 20-01-2012 om 16:36:49 http://t.co/3VdPoKj3 <-- This means: Download spree. Mass pirating. Download movies. Share videos with friends. Support TPB and Megaupload reageer retweet
Wat overheden en de industrie doen maakt het alleen maar erger.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_107034376
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef YazooW het volgende:
Was gewoon een kutsite waarvoor je geld moest betalen om het op een beetje normale manier te kunnen gebruiken. Die gasten hebben overdreven veel geld verdiend met het verspreiden van content die niet van hun is :r Als je nu ook ziet wat ze allemaal in beslag hebben genomen en in wat voor huizen ze woonden... Hoop dat ze echt hard aangepakt gaan worden.
Dan kan je het hele internet gelijk ook down halen. Overal waar je iets kan uploaden is dan strafbaar. Megupload deed zelf niet veel verkeerd alleen de gebruikers er van gingen copyright spullen uploaden. Als de gebruikers dat niet deden was er geen probleem.

Daarnaast hebben ze hun geld verdient met een upload site niet met het verspreiden van illegaal spul.
pi_107034586
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat de neuk heb je nou aan een satelliet voor een bepaald groep mensen. Kan je beter een encrypted netwerk opzetten. De software is er al én het is goedkoop
Ik vind het technisch en sociaal gezien interessant, that's it. Maak je niet zo druk, zet een kop thee en neem er een koekje bij.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:10:17 #229
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107034753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:04 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik vind het technisch en sociaal gezien interessant, that's it. Maak je niet zo druk, zet een kop thee en neem er een koekje bij.
Satellieten de ruimte in schieten doen we al jaren. Als je het interessant vind kan je er nu al genoeg over lezen
pi_107034761
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef Waffle het volgende:

[..]

Dan kan je het hele internet gelijk ook down halen. Overal waar je iets kan uploaden is dan strafbaar. Megupload deed zelf niet veel verkeerd alleen de gebruikers er van gingen copyright spullen uploaden. Als de gebruikers dat niet deden was er geen probleem.

Daarnaast hebben ze hun geld verdient met een upload site niet met het verspreiden van illegaal spul.
Niet alleen de gebruikers, ook de eigenaren van de site hebben copyright material geupload.
pi_107034817
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef YazooW het volgende:
Ik vind het ook wel te rechtvaardigen. Maar zoals wikipedia, facebook, youtube...dat moet gewoon niet kunnen gebeuren.
pi_107034825
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet alleen de gebruikers, ook de eigenaren van de site hebben copyright material geupload.
Dat vind ik inderdaad niet zo verstandig van hun, maar mag je het eigenlijk ook helemaal niet uploaden voor eigen gebruik? Als je het niet verder verspreid lijkt het me in Nederland wel toegestaan om het te uploaden.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:14:32 #233
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107034900
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Satellieten de ruimte in schieten doen we al jaren. Als je het interessant vind kan je er nu al genoeg over lezen
Saai, zelf lanceren is veul leuker! :7
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_107034923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat heeft natuurlijk niks met het medium ansich te maken.
Ik verstuurde ook regelmatig plaatjes van gettyimages via msn. Microsoft ook maar aanklagen dan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel te rechtvaardigen. Maar zoals wikipedia, facebook, youtube...dat moet gewoon niet kunnen gebeuren.
Wat is deze? :D
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:15:08 #235
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_107034927
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Soms lanceer ik een raket op de wc :@
pi_107034955
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dare _O_

http://www.dare.tudelft.nl/
pi_107034982
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:15 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat heeft natuurlijk niks met het medium ansich te maken.
Ik verstuurde ook regelmatig plaatjes van gettyimages via msn. Microsoft ook maar aanklagen dan?
Natuurlijk wel. Als jij hard probeert te maken dat het medium niet als doel heeft illegale content te delen of verspreiden, dan is het niet zo handig dat je het zelf wel op die manier hebt gebruikt.
pi_107035043
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:15 schreef Cracka-ass het volgende:

Wat is deze? :D
Het schijnt dat ze ook niet bepaald moeite deden om illegale content van megaupload af te halen als dat hun werd opgedragen. Dat zal er ook aan bijgedragen hebben dat de site nu plat is.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:20:33 #239
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_107035117
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef Waffle het volgende:

[..]

Zo zou je het juridisch gezien kunnen beschrijven ja.
Met een broodmes is ook niets mis, tenzij je je buurman ermee neersteekt.

Eigenaren van MegaUpload wisten goed wat er gebeurde op hun servers.
pi_107035283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:20 schreef YazooW het volgende:

[..]

Zo zou je het juridisch gezien kunnen beschrijven ja.

En dat moeten we niet willen. Als deze mensen worden veroordeeld dan is de kans groot dat ook de kleinere upload sites ten onder gaan aan dit. Het is gewoon niet de oplossing voor copyright schending. Een copyright houders bedrijf kan straks makkelijk bijvoorbeeld dropbox ook down halen en laten oppakken.
pi_107035287
Ik hoop op grote revoluties in alle grote steden, overal V for Vendetta maskers, alles.

Heeft iemand een site met een fora waar veel nieuws wordt gepost? Dit topic is imo wel rustig.
If not now, then when.
pi_107035353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als jij hard probeert te maken dat het medium niet als doel heeft illegale content te delen of verspreiden, dan is het niet zo handig dat je het zelf wel op die manier hebt gebruikt.
Als ze het zelf als marketinginstrument gebruikte had je wat mij betreft een punt gehad. Maar dat is niet het geval. Pak ze dan individueel aan voor het verspreiden van illegale content.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het schijnt dat ze ook niet bepaald moeite deden om illegale content van megaupload af te halen als dat hun werd opgedragen. Dat zal er ook aan bijgedragen hebben dat de site nu plat is.
Dat is wat mij betreft in de kern het juridische vraagstuk.
Het ging me meer om deze:
quote:
Maar zoals wikipedia, facebook, youtube...dat moet gewoon niet kunnen gebeuren.
pi_107035357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef Waffle het volgende:

[..]

En dat moeten we niet willen. Als deze mensen worden veroordeeld dan is de kans groot dat ook de kleinere upload sites ten onder gaan aan dit. Het is gewoon niet de oplossing voor copyright schending. Een copyright houders bedrijf kan straks makkelijk bijvoorbeeld dropbox ook down halen en laten oppakken.
D'r zijn redelijk duidelijke wetten voor. Zolang je maar fatsoenlijk reageerd op takedown berichten zal je niet neergehaald kunnen worden.

Dat is de reden waarom Youtube bv geen problemen heeft. Ook Wikipedia en Facebook zijn daar volgens mij redelijk streng op.
pi_107035369
WO III zal worden uitgevochten via het internet. :P

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat Anonymous alleen maar high traffic naar de fbi site stuurt en dat die daardoor offline gaat. Opzich niet een heel bijzondere prestatie, hacken was beter geweest.
If not now, then when.
pi_107035445
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:27 schreef kipknots het volgende:

[..]

D'r zijn redelijk duidelijke wetten voor. Zolang je maar fatsoenlijk reageerd op takedown berichten zal je niet neergehaald kunnen worden.
Redelijk duidelijk wetten. Dat zegt alles. Er zijn helemaal geen duidelijke wetten voor. :')
En al helemaal niet wereldwijd.
De meest complete route naar illegale content is overigens via google.
pi_107035695
Het is toch echt duidelijk dat ze zich niet aan de DMCA wetgeving hielden mbt het verwijderen van content en dat dat ook opzettelijk was. Je hoeft geen genie te zijn om dat in te zien. Zolang andere sites dat wel doen hebben zij echt geen problemen (iig vanuit de VS). Youtube is, zoals ik al zei, op dit punt al vrijgesproken omdat ze netjes links verwijderen als erom wordt gevraagd.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:42:38 #249
168739 Red_85
'echt wel'
pi_107035796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop op grote revoluties in alle grote steden, overal V for Vendetta maskers, alles.

Heeft iemand een site met een fora waar veel nieuws wordt gepost? Dit topic is imo wel rustig.
Den Hollander is daar te laf voor. Het kan ze niets schelen en een stadsplein vol met maskers 'hoeft allemaal niet zo'. Samen sta je sterk, echt, alleen realiseert men zich hier dat niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_107035821
Deze link zag ik in de comments op Tweakers, een lezing van 15 minuten van TED. Erg informatief, vertelt waarom SOPA/PIPA slecht is, en de geschiedenis van de wetgeving die hiertoe geleid heeft.

quote:
Eigenaren van MegaUpload wisten goed wat er gebeurde op hun servers.
En programmeerden er voorzieningen bij waarmee copyrighthouders beschermd materiaal konden aangeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')