abonnement Unibet Coolblue
pi_107016771
Beste allemaal,

Ten eerste zou ik graag iets over mezelf willen vertellen. Ik ben 22 jaar jong, studeer Informatica en ben woonachtig in Utrecht. Ik zie mezelf als een positief persoon die altijd naar beste bedoelingen handelt. Ik ben echter best verlegen en doe weinig activiteiten buiten de deur.
Het gevolg hiervan is dat het lastig voor mij is om vrienden te maken en daardoor ook nauwelijks vrienden heb. Dit is eigenlijk al mijn hele leven zo, en ben nu op het punt gekomen dat ik mij besef dat dit zo niet verder mag gaan.

Zelf heb ik een aantal dingen bedacht die ik wil gaan doen om mijn leven kleur te geven. Denk hierbij aan het nemen van dansles en naar het gaan van de sportschool.

Ik ben er van overtuigd dat er naast mij nog veel meer (eenzame) jongeren zijn die graag nieuwe leeftijdsgenoten zouden willen leren kennen, maar niet zo goed weten hoe ze dit kunnen aanpakken. Het is daarom mijn hoop dat er op deze topic een aantal reacties komen van mensen die in hetzelfde schuitje zitten als ik.

Ongeacht waar je woont, of je man bent of vrouw, of je studeert of niet, laat wat van je horen als jij, net als ik, opzoek bent naar nieuwe vrienden.

De volgende mensen hebben aangegeven iets af te willen spreken:
- Venusonherknees (Gent)
- Xinge9 (Den Haag)
- Jellereppe (Tiel)
- Woads (Eindhoven)
- Chavez_ (Noordkop)
- MultiMarrit (Groningen)
- Welkenaamisnietgebruikt (Utrecht)
- Comp_Lex (Groningen)
- Schaapje1987 (Etten-Leur)
- Sweetlady-o (Rotterdam)
- Roosroosje1988
- LostinSpace (Rotterdam)
- Rutger1983
- CostinSpace (Rotterdam)
- Workhardplayhard (Utrecht)
- Hardsun (Gouda)
- Intercam (Den Haag)
- AlexanderC (Amsterdam)
- Fera (Zaltbommel)
- uxc (Amsterdam)
- RBWO
- Triptruffel (Utrecht)
- Geenidee9019
- MaestroTJ (Amsterdam)
- AlexanderC

Voor de meeting hebben we het volgende afgesproken:
Waar? In Utrecht
Datum? nog te bepalen
Wat gaan we doen? lasergamen en daarna naar een café

Wil je ook komen?
Vertel dan kort iets over jezelf in dit topic en PM mij je email wat je gebruikt voor facebook zodat ik je kan uitnodigen voor onze facebook group.

Vorige topic:
Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar

[ Bericht 1% gewijzigd door welkenaamisnietgebruikt op 20-01-2012 01:47:02 ]
pi_107016989
Even een update:
We gaan een meeting houden in Utrecht. Hier gaan we lasergamen en daarna naar een café. Momenteel zijn we samen aan het bepalen op welke datum de meeting gaat plaats vinden.

Als er nog mensen zijn die ook naar de meeting willen komen PM mij dan je email wat je gebruikt voor facebook dan voeg ik je graag toe aan onze facebook group.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Enj0y het volgende:
tip: kijk Real social dynamics - the blueprint decoded, lees The Game en spreek random mensen aan op straat en zie wie jij bent over 6 maanden!!
Dank voor de tip :)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:48 schreef driver86 het volgende:
Ik ben een regelmatige bezoeker van dit forum en zou stiekem graag mee willen gaan. Ik zit een beetje in het zelfde scheutje zoals zovele in dit topic. Dit lijkt me een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik heb hieronder het bekende lijstje even ingevuld.

Waar woon je?
omgeving Amsterdam

Hoe oud ben je?
25 (m)

Studeert?
MBO

Beschrijf jezelf?
Ik ben rustig, enigszins introvert. Heb niet zoveel vrienden, maar dat wil ik graag veranderen.

Wat ik te bieden heb:
Ik sta open voor nieuwe ervaringen en laat me graag meeslepen, maar hou wel me kop erbij.
Verder zou ik graag nieuwe contacten opdoen om samen dingen te doen als, vakanties, film kijken, uitgaan(?), concert bezoek. Maar ook dingen die ik eigenlijk nog nooit gedaan heb maar toch wil doen voordat ik dood ga, zoals surfen, reizen... Ik zou zeggen vul aan!

Waar heb je geen zin in:
Direct de discotheek induiken.
Hou niet van arrogante mensen of "hokjes denkers".

Wanneer kan je?
Bijna altijd wel, en anders maak ik hier wel tijd voor. Mijn voorkeur gaat wel uit naar het weekend.
Leuk dat je reageert! PM je email wat je gebruikt voor facebook naar mij dan voeg ik je toe aan onze facebook group :)
pi_107018308
Ik ben (gelukkig) verre van eenzaam maar ik moet wel zeggen dat het een superleuk initiatief is voor mensen die het nodig hebben. Zelden een humaan FOK!-topic als deze gezien. Moge het leuk worden :D.
Feyenoord Rotterdam
pi_107018831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
We gaan een meeting houden in Utrecht. Hier gaan we lasergamen en daarna naar een café. Momenteel zijn we samen aan het bepalen op welke datum de meeting gaat plaats vinden.
Lasergamen?



Veel plezier iig :)

PS:
Ik heb maar een topic voor mensen van mijn eigen leeftijd gemaakt. Eens kijken hoeveel mensen daar op reageren :D

Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen

[ Bericht 17% gewijzigd door LostInSpace op 20-01-2012 08:16:11 ]
There is a long line down from heaven.
pi_107020787
All the lonenly people. Where do they all come from?
pi_107057953
Leuk initiatief hoor, maar lasergamen? Echt? Lijkt me echt heel ongemakkelijk.
Allemaal mensen die je niet kent en misschien (waarschijnlijk :{ ) ook van die super awkward types ertussen.
Vorige winter ging ik bowlen met wat vrienden en was er ook zo'n "meet". Ze zaten naast ons en het waren echt rare, sociaal compleet ongemakkelijke, mensen! De helft zei geen woord en ook een paar van die hyper autisten. _O-
Nu ik er weer aan denk, ja het was echt te grappig om te zien.
Een zo'n gast was wel oké en ging uiteindelijk ook met ons meedoen.
Maar ik hoop het beste voor jullie natuurlijk! O+
pi_107058025
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:28 schreef Aliana het volgende:
Leuk initiatief hoor, maar lasergamen? Echt? Lijkt me echt heel ongemakkelijk.
Allemaal mensen die je niet kent en misschien (waarschijnlijk :{ ) ook van die super awkward types ertussen.
Vorige winter ging ik bowlen met wat vrienden en was er ook zo'n "meet". Ze zaten naast ons en het waren echt rare, sociaal compleet ongemakkelijke, mensen! De helft zei geen woord en ook een paar van die hyper autisten. _O-
Nu ik er weer aan denk, ja het was echt te grappig om te zien.
Een zo'n gast was wel oké en ging uiteindelijk ook met ons meedoen.
Maar ik hoop het beste voor jullie natuurlijk! O+
Och hebben ook al een aantal keer een meet gehouden voor een spel waarin de deelnemers onder de FOK! vlag strijd vieren.
Je verwacht dan allemaal nerds, valt dan toch heel best mee.

Gewoon doorzetten dus :Y
pi_107081835
Leuk iniatief, ik zal mij even kort voorstellen.

Ik ben negentien jaar en (studeer) internationale handel & groothandel (MBO), ik ben door omstandigheden eerstejaars en derhalve ben ik ook wat ouder dan mijn gemiddelde klasgenoten. En mijn medestudenten die wel mijn leeftijd hebben zijn van die typische guido's die werkelijk de hele dag zitten te twitteren, zelfs als ze op de wc zitten :')

Verder ben ik zelf redelijk assertief, zeker wel sociaal, alleen zo nu en dan verlegen als ik mij niet direct op mijn gemak voel, maar dat is zeer sporadisch. Ben zeer geďnteresseerd in politiek, economie, en nieuws. Kortom, interesses die niet waarmee je makkelijk uit de voeten kunt op een MBO school :P

Hoe dan ook, het lijkt mij zeker leuk om met jullie een biertje te drinken, echter lijkt een lasergame spelen mij nogal ''mwoah''.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 23:45:49 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_107083166
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:28 schreef Aliana het volgende:
Leuk initiatief hoor, maar lasergamen? Echt? Lijkt me echt heel ongemakkelijk.
Allemaal mensen die je niet kent en misschien (waarschijnlijk :{ ) ook van die super awkward types ertussen.
Vorige winter ging ik bowlen met wat vrienden en was er ook zo'n "meet". Ze zaten naast ons en het waren echt rare, sociaal compleet ongemakkelijke, mensen! De helft zei geen woord en ook een paar van die hyper autisten. _O-
Nu ik er weer aan denk, ja het was echt te grappig om te zien.
Een zo'n gast was wel oké en ging uiteindelijk ook met ons meedoen.
Maar ik hoop het beste voor jullie natuurlijk! O+
Flikker eens lekker op uit R&P suffe troll dat je bent
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_107083855
Als je uitgenodigd wordt voor zo'n facebookgroup dan is dat toch hopelijk niet zichtbaar voor je vrienden?

K'bedoel, ik heb wel een imago :-)
pi_107086784
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef Debenijde het volgende:
Als je uitgenodigd wordt voor zo'n facebookgroup dan is dat toch hopelijk niet zichtbaar voor je vrienden?

K'bedoel, ik heb wel een imago :-)
Are you for real hiermee? :o

Volgens mij is het niet zichtbaar though.
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_107087001
quote:
Are you for real hiermee?
Jazeker, prive en FOK! houd ik graag gescheiden :P
pi_107087353
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef Re het volgende:

[..]

Flikker eens lekker op uit R&P suffe troll dat je bent
Wtf.. Is gewoon zo hoor.
Sorry maar als je in de zomer bijv. door een random park loopt zie je wel 10 van dit soort groepen. :{w
pi_107087476
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:06 schreef Aliana het volgende:

[..]

Wtf.. Is gewoon zo hoor.
Sorry maar als je in de zomer bijv. door een random park loopt zie je wel 10 van dit soort groepen. :{w
Als het niet in je straatje past blijf gewoon weg |:(
pi_107087509
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Als het niet in je straatje past blijf gewoon weg |:(
Ik zei ook positieve dingen. Ik begon mijn post positief en eindigde ook positief. Wat is daar zo erg aan?! :{
pi_107088159
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:15 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ik zei ook positieve dingen. Ik begon mijn post positief en eindigde ook positief. Wat is daar zo erg aan?! :{
En daar hield het ook meteen bij op, Deze mensjes gaan samen gezellig iets doen dat jij ze daar me bestempeld als raar of autistische bevorderd jij helemaal geen zak mee. En al waren ze dat dan nog zie ij je punt ook niet.

Het is juist heel moedig en tof dat deze users allemaal samen gaan komen op een meet, En ze zullen het zeker naar hun zin hebben en voor sommigen zal het even wat langer duren eer ze gewend zijn nou prima toch.

En ergens moet een begin gemaakt worden en ik vind het zelf ontzettend knap wat hier gebeurt in dit topic en de [mogelijke] uitkomst er van. En als je vraagt zou je meegaan Ayumu? Ja enkele onder de huidige omstandigheden in mijn leven gezien even niet.
pi_107088240
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 03:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

En daar hield het ook meteen bij op, Deze mensjes gaan samen gezellig iets doen dat jij ze daar me bestempeld als raar of autistische bevorderd jij helemaal geen zak mee. En al waren ze dat dan nog zie ij je punt ook niet.

Het is juist heel moedig en tof dat deze users allemaal samen gaan komen op een meet, En ze zullen het zeker naar hun zin hebben en voor sommigen zal het even wat langer duren eer ze gewend zijn nou prima toch.

En ergens moet een begin gemaakt worden en ik vind het zelf ontzettend knap wat hier gebeurt in dit topic en de [mogelijke] uitkomst er van. En als je vraagt zou je meegaan Ayumu? Ja enkele onder de huidige omstandigheden in mijn leven gezien even niet.
Noem ik hier iemand raar of autistisch? Nee, ik had het over een groep die ik een keer gezien/gesproken heb. Dat er misschien wat ongemakkelijke types tussen zitten is gewoon logisch, sommigen beschrijven zichzelf ook zo (in andere woorden) Verder zei ik dat ik hoop dat zij het wel leuk gaan hebben etc. Maarja, nutteloos ook. :P Jezus drama zeg.
quote:
En als je vraagt zou je meegaan Ayumu? Ja enkele onder de huidige omstandigheden in mijn leven gezien even niet.
Right. ;)
pi_107088338
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef Debenijde het volgende:
Als je uitgenodigd wordt voor zo'n facebookgroup dan is dat toch hopelijk niet zichtbaar voor je vrienden?

K'bedoel, ik heb wel een imago :-)
Het is een 'geheime groep', dat is hoe facebook het omschrijft. Niemand ziet het behalve de mensen in de groep zelf ;)
  zondag 22 januari 2012 @ 14:22:10 #19
366041 Alisvolatpropriis
a wise man said "ask her&
pi_107095831
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:28 schreef Aliana het volgende:
Leuk initiatief hoor, maar lasergamen? Echt? Lijkt me echt heel ongemakkelijk.
Allemaal mensen die je niet kent en misschien (waarschijnlijk :{ ) ook van die super awkward types ertussen.
Vorige winter ging ik bowlen met wat vrienden en was er ook zo'n "meet". Ze zaten naast ons en het waren echt rare, sociaal compleet ongemakkelijke, mensen! De helft zei geen woord en ook een paar van die hyper autisten. _O-
Nu ik er weer aan denk, ja het was echt te grappig om te zien.
Een zo'n gast was wel oké en ging uiteindelijk ook met ons meedoen.
Maar ik hoop het beste voor jullie natuurlijk! O+
kon er wel om lachen - want ik weet precies wat je bedoelt!
pi_107097740
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef Re het volgende:

[..]

Flikker eens lekker op uit R&P suffe troll dat je bent
Ze heeft op zich wel een punt hoor. Als je met 15+ man ergens naartoe gaat zonder dat je elkaar kent kan het op zich best "akward" worden. Ik denk dat je een veel leukere meet hebt als je de groep kleiner houdt. :)
pi_107100960
:o?
pi_107105621
Leuke topic, tijd om te kappen met lurken!

Hoi, ik ben Adharaz.

Ik ben 20 jaar, woon momenteel in Delft en studeer Technisch Informatica.
Mijn hobbies zijn gitaar spelen, gamen en af en toe een biertje doen.

Ik heb soms dat gevoel dat ik eenzaam ben, ook al ben ik omringd door mensen.
Klinkt raar als ik erover nadenk. Ik bedoel, ik woon in een huis met 17 andere huisgenoten en deel daar onze huiskamer, keuken en badkamer. Toch voel ik me soms gewoon alleen.

Ik ben voor mijn gevoel best sociaal actief, ben lid van een studentenjazzvereniging, maar heb maar al vaak moeite om op mensen af te stappen om een praatje mee te maken.

Anyhow, ik vind dit een leuke topic en ga het zeker in de gaten houden!

Dus...hai :)
  zondag 22 januari 2012 @ 19:05:52 #23
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_107108377
Zou best willen. Woon alleen nog thuis bij ouders die verwachten dat iedereen op het internet er op uit is me te stalken/vermoorden/ontvoeren etc.
pi_107108886
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:05 schreef Mr.117 het volgende:
Zou best willen. Woon alleen nog thuis bij ouders die verwachten dat iedereen op het internet er op uit is me te stalken/vermoorden/ontvoeren etc.
Zeg je toch gewoon dat je uit gaat met vrienden, doe ik namelijk aangezien ik geen zin heb om uit te leggen wat eeh meet op internet precies inhoudt.
  zondag 22 januari 2012 @ 19:38:38 #25
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_107109603
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:05 schreef Mr.117 het volgende:
Zou best willen. Woon alleen nog thuis bij ouders die verwachten dat iedereen op het internet er op uit is me te stalken/vermoorden/ontvoeren etc.
Hoe oud ben je dan? op een gegeven moment ben je toch volwassen genoeg om zelf conclussies te trekken. Ik begrijp dat je ouders je willen beschermen maar overprotectie is ook schadelijk.

@TS: Ik sta niet in de lijst in de op ;(.
  zondag 22 januari 2012 @ 19:43:34 #26
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_107109818
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 19:38 schreef Drakire het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan? op een gegeven moment ben je toch volwassen genoeg om zelf conclussies te trekken. Ik begrijp dat je ouders je willen beschermen maar overprotectie is ook schadelijk.
19, ze vinden het misschien wel goed. Maar dan krijg ik van te voren allemaal gezeik over wat FOK! dan is enzo, mijn internetgedrag, over oppassen voor vreemden blablabla.
En dan achteraf weer dat en moet ik alles gaan vertellen enzo. En dat ik ze nooit iets vertel
Daar heb ik niet echt behoefte aan. Als het Arnhem was geweest dan had ik kunnen zeggen dat ik met een maat uitging en dat de meet er ook was en daar ook langs was gegaan.
pi_107110307
Heel erg herkenbaar. Je kunt het vrij simpel oplossen eigenlijk. Je kunt gewoon zeggen dat Fok de grootste Nederlandse nieuws- en forumsite is waar geregeld dergelijke meetings gehouden worden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_107132888
Ook maar aanmelden, lijkt me wel lachen. Plus mogelijk nieuwe mensen kennen is altijd fijn. Zelf niet een al te grote vriendenkring.

Waar woon je?
Amsterdam

Hoe oud ben je?
20

Studeert?
MBO diploma behaald, vanaf Augustus HBO volgen

Beschrijf jezelf?
Rustig, afwachtend voordat ik los kom. Reden ook waarom ik de laatste jaren wat minder contact heb met de meeste vrienden van me. Een idee of dergelijke komt nooit echt van mij af, terwijl ik wel graag wat wil doen. Voor de rest enorm vriendelijk en altijd zin in een lolletje.

Wat ik te bieden heb:
Humor, zodra ik los kom blijf ik lachen. Voor de rest help ik iedereen graag en sta ik open voor alles.

Waar heb je geen zin in:
Te drukke discotheken met de muziek keihard aan. Kroeg is prima, maar in een discotheek zie je mij niet snel.

Wanneer kan je?
Geen opleiding, voor als nog geen vast werk dus verveel me die hard.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_107155911
Houdt TS de boel nog wel bij?
pi_107163660
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:32 schreef ROFLOL het volgende:
Ook maar aanmelden, lijkt me wel lachen. Plus mogelijk nieuwe mensen kennen is altijd fijn. Zelf niet een al te grote vriendenkring.

Waar woon je?
Amsterdam

Hoe oud ben je?
20

Studeert?
MBO diploma behaald, vanaf Augustus HBO volgen

Beschrijf jezelf?
Rustig, afwachtend voordat ik los kom. Reden ook waarom ik de laatste jaren wat minder contact heb met de meeste vrienden van me. Een idee of dergelijke komt nooit echt van mij af, terwijl ik wel graag wat wil doen. Voor de rest enorm vriendelijk en altijd zin in een lolletje.

Wat ik te bieden heb:
Humor, zodra ik los kom blijf ik lachen. Voor de rest help ik iedereen graag en sta ik open voor alles.

Waar heb je geen zin in:
Te drukke discotheken met de muziek keihard aan. Kroeg is prima, maar in een discotheek zie je mij niet snel.

Wanneer kan je?
Geen opleiding, voor als nog geen vast werk dus verveel me die hard.
Nog een Amsterdammer, ze blijven maar komen :P. PM mij je email wat je gebruikt voor facebook naar mij dan voeg ik je toe.

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:57 schreef Adharaz het volgende:
Leuke topic, tijd om te kappen met lurken!

Hoi, ik ben Adharaz.

Ik ben 20 jaar, woon momenteel in Delft en studeer Technisch Informatica.
Mijn hobbies zijn gitaar spelen, gamen en af en toe een biertje doen.

Ik heb soms dat gevoel dat ik eenzaam ben, ook al ben ik omringd door mensen.
Klinkt raar als ik erover nadenk. Ik bedoel, ik woon in een huis met 17 andere huisgenoten en deel daar onze huiskamer, keuken en badkamer. Toch voel ik me soms gewoon alleen.

Ik ben voor mijn gevoel best sociaal actief, ben lid van een studentenjazzvereniging, maar heb maar al vaak moeite om op mensen af te stappen om een praatje mee te maken.

Anyhow, ik vind dit een leuke topic en ga het zeker in de gaten houden!

Dus...hai :)
Technische Informatica.. hopelijk ben je niet net zo'n nerd als ik ;). PM je email wat je gebruikt voor facebook naar mij dan voeg ik je toe.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Debenijde het volgende:
Houdt TS de boel nog wel bij?
Jazeker ik ben er nog. Ik ben deze week niet zo actief omdat ik momenteel voor mijn stage wat dingen moet afronden. Ik heb je een friend request opgestuurd voor facebook. De facebook group is overigens alleen zichtbaar voor de leden van de group :).

Er hebben inmiddels zoveel mensen aangemeld dat ik vanaf nu geen mensen meer aan de lijst toevoeg. Dus nieuwe aanmeldingen moet ik helaas weigeren.
pi_107190936
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Technische Informatica.. hopelijk ben je niet net zo'n nerd als ik ;). PM je email wat je gebruikt voor facebook naar mij dan voeg ik je toe.
Hmm, ik kom naar mijn gevoel soms geeky over :@
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:48:32 #32
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107203234
Waar woon je?
Utrecht

Hoe oud ben je?
20

Studeert?
Ik studeer niet, doe vrijwilligerswerk in een kringloopwinkel

Beschrijf jezelf?
Ik houd van gezelligheid, ben (als ik me goed op m'n gemak voel) gezellig, lief, en help anderen zover ik kan. Ik kan heel serieus zijn, maar ook juist weer niet.

Wat ik te bieden heb:
Het lijkt me leuk om dingen te ondernemen, daarom lijkt me het lasergamen een goed idee. Als ik iemand net ken, kan ik erg onzeker zijn en dan vind ik het makkelijker om iets te gaan 'doen', dan alleen te praten. Ik heb in veel verschillende dingen interesse en vind het ook leuk om daar over te praten.

Waar heb je geen zin in:
Liever niet de alleen zitten en praten gelijk, want dan kan ik me zo ongemakkelijk en onzeker voelen, vooral in het begin.

Wanneer kan je?
In de avonden en het weekend kan ik meestal wel.

Ik heb trouwens geen facebook, is dat een ramp?
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107204207
Als je geen facebook hebt kun je het beste even TS pm'en zodat hij je betrekt bij hetgeen wat er op facebook qua datums en locaties wordt afgesproken.

En wat mij betreft pakken we gewoon lekker een cafe, we spreken toch tenslotte af om elkaar te leren kennen :P
pi_107204433
Hmm, past ook meer dan perfect bij mij...

Waar woon je?
Het uiterste noorden.. ver boven Groningen..

Hoe oud ben je?
23 (m)

Studeert?
HBO deeltijd Bedrijfskundige Informatica

Beschrijf jezelf?
Same as everyone here; kalm, rustig, you name it...

Wat ik te bieden heb:
Ik sta open voor nieuwe ervaringen en laat me graag meeslepen, maar hou wel me kop erbij.
Verder zou ik graag nieuwe contacten opdoen om samen dingen te doen als, vakanties, film kijken, uitgaan(?), concert bezoek. Ben zelf dol op reizen, o.a. al eens 10 weken in Finland gezeten in de winterperiode.. Ik ben dus ook niet bepaald een kou kleum.

Waar heb je geen zin in:
Discotheken.

Wanneer kan je?
Bijna altijd wel, maar het liefste s'weekends
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:34:38 #35
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_107264576
Hmm, de Ser mag er ook wel eens wat vaker uit. Misschien zou hij ook meer vrienden maken als hij niet meer in de 3e persoon over zichzelf spreekt. Maar goed, hier gaat 'ie dan.

Waar woon je:
Leuven

Hoe oud ben je:
22

Studeert:
Taal- en Letterkunde

Beschrijf jezelf:
Verlegen en overdreven serieus op het begin, maar als ik loskom, dan kom ik goed los.

Wat ik te bieden heb:
De meeste dingen kunnen me niet zoveel schelen, dus je kunt met mij alle kanten op. Zolang ik het naar mijn zin heb, vind ik alles goed. Ik heb vrij brede interesses, vooral op academisch gebied, dus ik kan over de meeste dingen aardig meepraten.

Waar heb je echt geen zin in:
Zo'n discotheek waar alleen kerels breed staan te doen en je elkaar niet eens kan verstaan.

Wanneer kan je:
Liefst op zaterdag. Als ik tijdig weet wanneer het georganiseerd wordt, kan ik vrij vragen van het werk.
pi_107331514
Leuk idee! Ik herken mezelf maar al te goed in al het eerdergenoemde..
Hoop dat ik nog mee kan doen?

Anyway:

Waar woon je:
Den Haag

Hoe oud ben je:
19 (v)

Studeert:
Momenteel niks, ben gestopt met mn studie wegens persoonlijke omstandigheden etc..
maar ga volgend jaar wel weer studeren

Beschrijf jezelf:
Ik ben in het begin erg gesloten en praat niet graag over mezelf (luister liever naar wat anderen te vertellen hebben)

Wat ik te bieden heb:
Een luisterend oor en gezelligheid.

Waar heb je echt geen zin in:
Ik ben heel open-minded en ben overal voor in

Wanneer kan je:
Omdat ik nu niet meer studeer, altijd wel.
pi_107348586
Leuk initiatief, ik denk dat iets als lasergamen inderdaad minder awkward is dan gelijk met 20 mensen in een cafe. Heb zelf liever ook een wat kleinere groep, dan heb je tenminste ook de kans om iedereen beter te leren kennen.

Waar woon je?
omgeving Amsterdam

Hoe oud ben je?
22 (man)

Studeert?
HBO

Beschrijf jezelf?
Ben ook niet de grootste prater, maar probeer er altijd het beste van te maken. Ben positief ingesteld, open-minded, nieuwsgierig en avontuurlijk.

Wat ik te bieden heb:
Een luisterend oor en oprechte interesse, ben verder altijd in voor een geintje. Ben ook op zoek naar contacten voor concerten/festivals, reizen of sporten (o.a. surfen).

Waar heb je geen zin in:
Een te grote groep.

Wanneer kan je?
In het weekend, doordeweeks eventueel in de avond.
pi_107389564
Er is nu al een activiteit(lasergamen) en daarna gaan we mogelijk naar The Stairway, wat een toffe kroeg schijnt te zijn. :)
Burning bridges gives you so much more
pi_107393692
Lasergamen hoeft wat mij betreft niet perse :P
  maandag 30 januari 2012 @ 10:44:03 #40
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_107394263
Stairway is een prima plek om af te spreken :)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  dinsdag 31 januari 2012 @ 11:59:31 #41
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_107435582
Af en toe kijk ik eens op dit forum, en denk laat ik mij ook maar eens toevoegen.


Ik heb hieronder het bekende lijstje even ingevuld.

Waar woon je?
Katwijk ZH

Hoe oud ben je?
25 (m)

Studeert?
MBO - Onderwijs Assistent

Beschrijf jezelf?
Ik ben kalm en rustig persoon, die goed kan luisteren. Positief is en wel van humor houd. Mijn opmerkingen word soms verkeerd opgevat omdat ik missschien te snel antwoord.

Wat ik te bieden heb:
Ik heb van alles te bieden, ik sta voor veel dingen open. Ik ben niet zoon heel moeilijk persoon, hoge hoogtes worden wat lastig maar voor de rest vind ik alles leuk. Van een filmpje tot een hapje eten.

Waar heb je geen zin in:
Geen idee

Wanneer kan je?
Meestal s'avonds en in het weekend.
pi_107504408
Leuk initiatief dit ^O^

Waar woon je?
Amsterdam

Hoe oud ben je?
24

Studeert?
Nee, werk(zoekend)

Beschrijf jezelf?
Altijd in voor gezelligheid, af en toe wat afwachtend. Wel in voor nieuwe dingen/ervaringen.

Wat ik te bieden heb:
Gezelligheid in combinatie met een hoop vrije tijd ^O^

Waar heb je geen zin in:
Niet echt ergens een afkeer tegen :)

Wanneer kan je?
Geen vaste dagen, dus ik zie wel als er een datum is of ik kan :)
pi_107504423
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Er hebben inmiddels zoveel mensen aangemeld dat ik vanaf nu geen mensen meer aan de lijst toevoeg. Dus nieuwe aanmeldingen moet ik helaas weigeren.
Dat is uhm, wel vrij apart om zo even te bepalen :?
pi_107505353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat is uhm, wel vrij apart om zo even te bepalen :?
Je bent wmb gewoon van harte welkon, bovendien is het nogal optimistisch om te denken dat iedereen komt.
pi_107505358
Misschien moet ts de op even updaten ? ;)
pi_107507530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat is uhm, wel vrij apart om zo even te bepalen :?
dat is rond uit gewoon idioot eigenlijk...

Oh en makkelijk dat er 2 topics liepen tergelijk dus als ts ook even in het oude topic wilt kijken nog
Every war is different, every war is the same.
pi_107507848
Zullen we dit in het andere topic voortzetten?
pi_107523922
Hey mensen. Ik kon de afgelopen dagen niet erg actief zijn omdat ik voor mijn stage dingen aan het afronden was (waar ik nu wel mooi een 9 voor heb gekregen :P!)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat is uhm, wel vrij apart om zo even te bepalen :?
We zitten nu met 25 mensen in de group (wat ik best veel vind) en je moet toch ergens een grens trekken. Wanneer zou het volgens dan jou een goed moment zijn om dat te bepalen dan? :P
Maar misschien dat mijn grens wel te laag was. Ik nodig iedereen die tot nu toe nog had gereageerd (ook uit het vorige topic) in ieder geval nog uit. :)
pi_107526457
Prachtig initiatief!
pi_107526462
Op de datumprikker zijn er dagen dat 18 mensen kunnen, dus dat is wel vrij veel als je bedenkt dat er 26 in de groep zitten op dit moment :P Niet dat ik het erg vind als er mensen bij komen, maar we moeten toch ergens een grens trekken.
pi_107531630
Vind het een leuk initiatief, maar ik ga me niet aan die Facebookgroep toevoegen, sorry :)
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef xinge9 het volgende:
Op de datumprikker zijn er dagen dat 18 mensen kunnen, dus dat is wel vrij veel als je bedenkt dat er 26 in de groep zitten op dit moment :P Niet dat ik het erg vind als er mensen bij komen, maar we moeten toch ergens een grens trekken.
Je kan voor de activiteit wel een maximum instellen, maar ik zou de groep onbeperkt groot laten worden. Wel zo leuk voor andere mensen die ook mee willen doen ;)
pi_107532825
Jammer dat je je niet aan wilt melden voor de Facebookgroep, de chat is meestal wel actief :)
pi_107532980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Adharaz het volgende:
Jammer dat je je niet aan wilt melden voor de Facebookgroep, de chat is meestal wel actief :)
Ik denk er nog even over na, maar ik hou bepaalde dingen liever gescheiden ;)
pi_107533334
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik denk er nog even over na, maar ik hou bepaalde dingen liever gescheiden ;)
Kom op Piles doe nou niet zo, wees is een echte zeeuw :P
Every war is different, every war is the same.
pi_107534692
Overigens is die facebook-group verborgen, niemand anders dan jij zelf kan dat zien :)
pi_107534786
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Debenijde het volgende:
Overigens is die facebook-group verborgen, niemand anders dan jij zelf kan dat zien :)
wat denk je van de andere 26 personen die er in zitten? :P
Every war is different, every war is the same.
pi_107541369
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef dekkered het volgende:

[..]

wat denk je van de andere 26 personen die er in zitten? :P
Ja maar die zijn lief. O+
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_107541391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ja maar die zijn lief. O+
dat bedoelde ik niet :P
Every war is different, every war is the same.
pi_107732550
Ik wil eigenlijk ook wel mee. En als het awkward zou worden is dat prima, hebben we iig iets om het over te hebben ;). Maar dus:

Ik ben Peter, 22 jaar en ik woon in het o-zo-mooie Den Bosch. Ik ben niet eenzaam per sé, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Meer weten, vraag maar! :)
  zondag 12 februari 2012 @ 14:51:54 #60
366864 Nietttje
Vind alles nogal druk. . .
pi_107892378
Ik voel hier wel wat voor!

Ik kom uit Utrecht, waar ik al 25 jaar met plezier woon.
Sinds een tijdje werk ik bij een bakker waar ik het erg na me zin heb.
Ik heb grafische vorming gestudeerd, maar dat liep niet helemaal fijntjes.
Mijn hobby's zijn design, reizen, lezen en gamen.

Ik heb gewoon behoefde aan wat sociaal contact, niet dat ik uber akward ben, maar ik wil graag socialer worden!
pi_108051349
Oh dit lijkt me heel erg leuk!
Ik heb nog nooit een meet gehad! :D
Dus ik hoop dat ik nog een beetje op tijd ben... :@

Ik woon in het uiterste oosten des lands :7 , ben 20 jaar oud en doe een MBO niveau 4 opleiding.
Eenzaam voel ik me niet altijd, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
pi_108101211
Okay, heb me net aangemeld bij fok. Naar aanleiding van dit initiatief. Klinkt goed.

Ik hoop dat 'de streep' / grens nog niet getrokken is. Ik zou graag van de partij zijn!

Mijn lijstje:

Waar woon je?
Tussen Den haag en Rotterdam in.

Hoe oud ben je?
24 (m)

Studeert?
2 Hbo studies uitgeprobeerd, een depressie gehad en dan tja.... loopt het allemaal iets anders dan gepland. Nog wel men "p" behaald, voor wat het waard was, haha.

Beschrijf jezelf?
Vrolijk, lijp, serieus. Een beetje van alles. Halfbloed, maar gevoelsmatig een pure bounty!

Wat ik te bieden heb:
Wat anderen van mij vonden: gezelligheid

Waar heb je geen zin in:
Voor een ontmoeting, moet je fatsoenlijk kunnen communiceren. Alles wat daarin hinderlijk is, niet.

Wanneer kan je?
In de weekend
pi_108112095
Ook ik heb mij naar aanleiding van dit topic zojuist geregistreerd. Erg leuk initiatief!
Voel mij overigens niet eenzaam, maar ben ook niet verlegen om nieuwe mensen te leren kennen.

Waar woon je?
Eindhoven

Hoe oud ben je?
24 (m)

Beschrijf jezelf?
Open-minded, sociaal en avontuurlijk.

Wat ik te bieden heb:
In tegenstelling tot de meeste ben ik totaal niet verlegen, dus wellicht breng ik het gesprek een beetje op gang. ;)

Waar heb je geen zin in:
-

Wanneer kan je?
Weekend, bij voorkeur zaterdag.

Mocht het te druk worden voor de activiteit, wat ik kan begrijpen, dan wil ik wel later komen.

Ben nog wel benieuwd naar de man/vrouw verhouding, hoop dat dit een beetje gemengd is (wil er niet met alleen maar mannen zitten).
pi_108160908
Hallo, ik heb eigenlijk ook wel zin om mee te doen als ik dit allemaal lees (Meestal zijn er alleen mannen in een dergelijk topic als dit, en dat voelt altijd een beetje moeilijk als vrouw zijnde).

Ik zal me even kort voorstellen: Ben 21 jaar (v) en studeer momenteel aan het mbo. Op mijn huidige opleiding vind ik niet echt een klik met anderen. Ben overigens niet ultra- eenzaam, maar zou het wel leuk vinden wat gelijkgestemden te vinden en nieuwe contacten op te doen!

Ik ben zelf een gezellig persoon, houd wel van een grapje en kan altijd met verschillende mensen goed opschieten.

Waar ik geen zin in heb: Verkapte versierpogingen. (Helaas al eens moeten meemaken, daar vind ik dergelijke meets niet voor geschikt, sorry.)
Wanneer zou ik kunnen: Avonden en in het weekend.
Overigens heb ik Fbook, dus zou ik graag bij de groep gevoegd worden! Ik woon in het zuiden des lands, dus voor mij is Utrecht goed te doen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108168255
Ik heb me al eerder aangemeld, maar ben even niet op fok geweest dus reageer wat laat.

Ik heb dus geen facebook, heeft de rest zich allemaal via facebook gemeld?
Liever houdt ik me naw gegevens achterwegen ( ja noem me paranoide).
pi_108168741
Even tussendoor, is hier ook niet een soort 'stichting' voor? Ik had het er laatst met vriendinnetjes over en vertelde dus dat er veel eenzame jongeren bestonden, schrokken ze best van gezien hun 'rijke' sociale leven. Leek een deel wel leuk om gewoon af toe wat gezelligs te ondernemen.
Worry is a misuse of imagination
pi_108168874
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef driver86 het volgende:
Ik heb dus geen facebook, heeft de rest zich allemaal via facebook gemeld?
Liever houdt ik me naw gegevens achterwegen ( ja noem me paranoide).
Ik hou mn Facebook ook liever los van Fok, maar heb m toch net doorgegeven.
Als je niet eens FB hebt kun je toch een bijna leeg profiel maken? Enige wat men dan weet is je naam. Als dat al teveel is wordt mensen ontmoeten wel lastig ;)
pi_108168942
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik hou mn Facebook ook liever los van Fok, maar heb m toch net doorgegeven.
Als je niet eens FB hebt kun je toch een bijna leeg profiel maken? Enige wat men dan weet is je naam. Als dat al teveel is wordt mensen ontmoeten wel lastig ;)
Je kan toch een extra facebook maken?
Worry is a misuse of imagination
pi_108168996
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan toch een extra facebook maken?
Hmm, ook een idee natuurlijk :)
pi_108173131
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Blijdoener op 20-02-2012 00:25:50 ]
pi_108173238
-
pi_108173261
Pfff. Sorry ik klik telkens de verkeerde knopjes in... 8)7
pi_108173782
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef driver86 het volgende:
heeft de rest zich allemaal via facebook gemeld?
er is al een datum afgesproken en er is er ook al gereserveerd

dus de 'laatkomers' kunnen denk ik niet meer deelnemen aan de eerstvolgende meeting (aankomende zaterdag)

zou natuurlijk wel tof zijn als er nog een meeting volgt :)
Nosce te ipsum.
pi_108175195
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

er is al een datum afgesproken en er is er ook al gereserveerd

dus de 'laatkomers' kunnen denk ik niet meer deelnemen aan de eerstvolgende meeting (aankomende zaterdag)

zou natuurlijk wel tof zijn als er nog een meeting volgt :)
Oh fijn dat dat even werd gemeld. ;(
pi_108175975
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

er is al een datum afgesproken en er is er ook al gereserveerd

dus de 'laatkomers' kunnen denk ik niet meer deelnemen aan de eerstvolgende meeting (aankomende zaterdag)

zou natuurlijk wel tof zijn als er nog een meeting volgt :)
-O-
pi_108178393
ja, ik dacht ik meld het even omdat dat blijkbaar nog niet was gebeurd :')

maar schroom niet om samen iets af te spreken! ;) misschien een ander persoon aanwijzen om de volgende meeting te organiseren.
Nosce te ipsum.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:20:55 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108178504
Mag ik ook met een nep Facebook account in die groep?

Want 26 vreemden die opeens weten hoe ik heet is nogal wat. :P
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 20 februari 2012 @ 11:44:53 #78
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_108180770
Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
21 (m)

Beschrijf jezelf?
Optimistisch, sociaal en altijd vrolijk

Wat ik te bieden heb:
Gezelligheid! Vind het altijd leuk om met mensen te praten O+

Waar heb je geen zin in:
Witlof

Wanneer kan je?
Weekend zondag, doordeweeks in de avond

Wie stuurt me de fb groep?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  maandag 20 februari 2012 @ 13:23:46 #79
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_108183662
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:20 schreef heloef het volgende:
Mag ik ook met een nep Facebook account in die groep?

Want 26 vreemden die opeens weten hoe ik heet is nogal wat. :P
Dat gaan ze ook weten als je op de meet verschijnt...
pi_108184458
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:44 schreef Biefstuk het volgende:
Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
21 (m)

Beschrijf jezelf?
Optimistisch, sociaal en altijd vrolijk

Wat ik te bieden heb:
Gezelligheid! Vind het altijd leuk om met mensen te praten O+

Waar heb je geen zin in:
Witlof

Wanneer kan je?
Weekend zondag, doordeweeks in de avond

Wie stuurt me de fb groep?
Ja dat kan dus niet meer, we zijn net te laat. :{
pi_108184845
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef AlexanderC het volgende:
zou natuurlijk wel tof zijn als er nog een meeting volgt :)
Ik neem aan dat dit geen eenmalig iets is eigenlijk :)
Als je ziet hoeveel animo er is, dan kun je daar wel wat meetings mee vullen :P
  maandag 20 februari 2012 @ 14:03:05 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108185219
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat gaan ze ook weten als je op de meet verschijnt...
Tuurlijk maar dan heb ik ze natuurlijk ontmoet. Met mensen die ik ontmoet heb ik niet zo'n problemen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108189728
Ik ben dus te laat zie ik. Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe facebook precies werkt :@

Maare, kunnen wij ( de laat komers) ons evengoed bij de facebook groep aanmelden? Zodat we eventueel nog een tweede groep kunnen creëren. Voor mij hoeft een groep van 26 mensen niet persé dus een tweede kleinere groep zie ik wel zitten.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:06:12 #84
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_108189950
Geinig initiatief al moet ik erkennen dat ik verre van eenzaam ben. Ik blijf het topic wel volgen :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_108190043
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 03:34 schreef o.us het volgende:
Ik ben (gelukkig) verre van eenzaam maar ik moet wel zeggen dat het een superleuk initiatief is voor mensen die het nodig hebben. Zelden een humaan FOK!-topic als deze gezien. Moge het leuk worden :D.
Dit. TS is ook tenminste iemand die er wat aan probeert te doen, in tegenstelling tot al die kansloze zelfmedelijdenhuilies die hier zitten.
pi_108190113
Zo eenzaam voel ik me niet, maar nieuwe mensen ontmoeten lijkt me altijd fijn. Misschien doe ik mee met de volgende meeting.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_108191315
Waar woon je?
Dordrecht

Hoe oud ben je?
25

Beschrijf jezelf?
Enthousiast, Prater, Verlegen, Onzeker :@

Wat ik te bieden heb:
Vind het altijd wel leuk om een praatje te maken en wil je je verhaal kwijt dan luister ik naar diegene. :@

Waar heb je geen zin in:
Ben voor alles wel in

Wanneer kan je?
Zaterdag en doordeweeks in de avond

Ik voel mij niet per se eenzaam, maar om de een of andere reden maak ik niet zo snel vrienden jammer genoeg. ;(
pi_108191362
In de eerste reeks staat wie je een PM kan sturen zodat hij je een uitnodiging voor de facebookgroep kan sturen. Maar de usernaam weet ik uit mn hoofd niet ;)
pi_108191422
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef fh101 het volgende:
In de eerste reeks staat wie je een PM kan sturen zodat hij je een uitnodiging voor de facebookgroep kan sturen. Maar de usernaam weet ik uit mn hoofd niet ;)
TS, ook van dit topic ;) welkenaamisnietgebruikt dus :)
pi_108191444
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:41 schreef Piles het volgende:

[..]

TS, ook van dit topic ;) welkenaamisnietgebruikt dus :)
duh.. ziet niet helemaal na te denken hier... Thanks!
pi_108191667
Ik heb hem een DM gestuurd.

Dank voor de info.
pi_108194538
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:10 schreef Lithia het volgende:
Zo eenzaam voel ik me niet, maar nieuwe mensen ontmoeten lijkt me altijd fijn. Misschien doe ik mee met de volgende meeting.
Hier kan ik me volledig bij aansluiten. :Y
Heb zelf alleen geen ervaring met meetings, of überhaupt met mensen ontmoeten via het internet?
Iemand tips voor het organiseren er van?
pi_108194624
Voor een grotere groep zou je heel makkelijk tijdens de lente of zomer, met goed weer een reacreatiepark aan kunnen vallen. Een beetje neo-hippie-achtig op kleedjes, eten/drinken en muziek, een bbq erbij hatchikidee! Dat zou vet gezellig kunnen zijn!

Maar dat is dus wel het nadeel van de kou van hedentendage :( brrr. En warm weer is nog ver weg.

Een gouden tip voor het organiseren van uitjes: Het 'levendig houden' van de gedachte dat er iets gaat komen. Regelmatig updaten dus!
pi_108294100
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:15 schreef AlexanderC het volgende:
ja, ik dacht ik meld het even omdat dat blijkbaar nog niet was gebeurd :')

maar schroom niet om samen iets af te spreken! ;) misschien een ander persoon aanwijzen om de volgende meeting te organiseren.
Oké prima! Wie wilde zich allen aanmelden voor een volgende meet? Dan maken we een lijstje en kijken we hoe we dit gaan realiseren.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108294229
Misschien het aanmaken van nog een Facebookgroep om verwarring te voorkomen?

Hieronder een linkje over hoe dit te doen:

http://www.facebook.com/note.php?note_id=158181534225688
Voor diegenen die angst hebben zichtbaar te zijn in de groep, kun je nalezen dat dit niet zichtbaar is behalve voor de leden zelf. Handig is het misschien om een aparte account aan te maken, als je er niet blij mee bent dat anderen zomaar je account kunnen zien en achternaam.

Edit: Klopt het dat de persoon in kwestie eerst als vriend moet worden toegevoegd alvorens lid te zijn van de groep?

[ Bericht 8% gewijzigd door Nyan op 23-02-2012 11:11:18 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108307606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:51 schreef Nyan het volgende:

[..]

Oké prima! Wie wilde zich allen aanmelden voor een volgende meet? Dan maken we een lijstje en kijken we hoe we dit gaan realiseren.
Ik zou er wel voor in zijn. Alleen denk ik dat wanneer je een grote facebookgroep hebt, je eventueel ook nog per regio zou kunnen meeten. Dat de drempel voor sommigen lager is om mee te doen. Stel je woont in Groningen en je moet perse meeten in utrecht, ben je onwijs lang onderweg.

In het geval je een grote lijst hebt met bereidwillige mensen die wel zouden willen afspreken onder het mom van 'gezelschap' cq. potentiele vrienden maken , heb je meer mogelijkheden. Voor kleinere meetings of 'je-ziet-wel-hoeveel-er-komen meetings'. (een dagje strand is ook niet voor iedereen 'eventjes gedaan'.

Maarja dan zou ts daar initiatief in moeten nemen, aangezien hij al een flinke lijst heeft geloof ik. Maar hij heeft bij mij nog altijd niet gereageerd of pm en dm. Misschien dat tie het druk heeft. Of iemand anders kan hem daar op aanmerken, die dit nog leest, en al in die groep zit.
pi_108309751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef SarnamiG het volgende:

[..]

Ik zou er wel voor in zijn. Alleen denk ik dat wanneer je een grote facebookgroep hebt, je eventueel ook nog per regio zou kunnen meeten. Dat de drempel voor sommigen lager is om mee te doen. Stel je woont in Groningen en je moet perse meeten in utrecht, ben je onwijs lang onderweg.

In het geval je een grote lijst hebt met bereidwillige mensen die wel zouden willen afspreken onder het mom van 'gezelschap' cq. potentiele vrienden maken , heb je meer mogelijkheden. Voor kleinere meetings of 'je-ziet-wel-hoeveel-er-komen meetings'. (een dagje strand is ook niet voor iedereen 'eventjes gedaan'.

Maarja dan zou ts daar initiatief in moeten nemen, aangezien hij al een flinke lijst heeft geloof ik. Maar hij heeft bij mij nog altijd niet gereageerd of pm en dm. Misschien dat tie het druk heeft. Of iemand anders kan hem daar op aanmerken, die dit nog leest, en al in die groep zit.
Ben ik met je eens. Aan de andere kant, het lijkt er een beetje op dat de groep is gevormd en dat de ''overblijvers'' nu zelf maar iets moeten regelen. Ik wil best initiatief tonen om een nieuwe groep te starten en dus een nieuwe lijst te maken, en dan kijken we gewoon per provincie. Er is veel enthousiasme voor de groepen, dus dat moet altijd lukken. Hebben we een véél kleinere groep, doen we een meet in het midden van het land, misschien een leuk compromis.

Ik ben zeker in voor een leuke meet, en het idee om inderdaad een beetje per provincie te kijken is ook beter voor contacten op de langere termijn, mochten mensen een leuke klik vinden, dat ze niet te ver uiteen wonen wat nog niet opschiet.

Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen. Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Nyan op 23-02-2012 18:48:37 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108311068
Nieuwe update:


En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Provincie: zuid-holland
SarnamiG
Ferry NL

Provincie: Zuid Limburg
Nyan

Provincie: Nood-Holland
Driver86

Provincie: Gelderland
Blijdoener



Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Dit bepalen we later aan de hand van hoeveel mensen meedoen en mogelijk per provincie. Leuke ideeën zijn altijd welkom!

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst.

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Nyan op 24-02-2012 17:44:05 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108311968
We hebben de voorstelronde gemist: dus bij deze een Quote van diegenen die zich al eerder voorstelden:
Stel je gerust even voor in dit topic, als je erbij wil zijn !

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef FerryNL het volgende:
Waar woon je?
Dordrecht

Hoe oud ben je?
25

Beschrijf jezelf?
Enthousiast, Prater, Verlegen, Onzeker :@

Wat ik te bieden heb:
Vind het altijd wel leuk om een praatje te maken en wil je je verhaal kwijt dan luister ik naar diegene. :@

Waar heb je geen zin in:
Ben voor alles wel in

Wanneer kan je?
Zaterdag en doordeweeks in de avond

Ik voel mij niet per se eenzaam, maar om de een of andere reden maak ik niet zo snel vrienden jammer genoeg. ;(


[ Bericht 2% gewijzigd door Nyan op 23-02-2012 19:22:48 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108314067
Ik zal mezelf overigens ook nog even voorstellen:

Waar woon ik: Zuid limburg
Hoe oud ben ik: 21 jaar
Beschrijf mezelf: Denker, twijfelaar, gezelligheidsdier, prater
Wat ik te bieden heb: Ik ben iemand die van gezelligheid houd. Ik kan ook een goed luisterend oor bieden.

Waar heb ik geen zin in:
Ik houd niet zo van disco's...

Wanneer kan ik:
Weekend en avonden doordeweeks.

Ik ben niet persé heel eenzaam, maar ook ik heb moeite om leuke nieuwe contacten op te doen in mijn omgeving.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108315160
Meh. Ik vond het eerste idee leuk, maar toen het idee kwam van een hele grote groep op facebook vond ik het al iets minder en nu zonder facebook helemaal niet.
De facebook groep gaf juist wat meer gezelligheid dacht ik.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_108315344
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef LookAtMe het volgende:
Meh. Ik vond het eerste idee leuk, maar toen het idee kwam van een hele grote groep op facebook vond ik het al iets minder en nu zonder facebook helemaal niet.
De facebook groep gaf juist wat meer gezelligheid dacht ik.
Snap ik, maar er zijn veel mensen die geen Facebook hebben. Ik probeer te voorkomen dat er dadelijk mensen buiten de boot vallen. Er kan dadelijk een meet per provincie komen, maar zoals ik al noem, ook een voor mensen uit verschillende provincies. Het wordt anders druk en overzichtelijk, en zoals je zelf zegt, wordt de groep enorm.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 17:40:28 #103
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108353389
De lijst tot nu toe:

Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Provincie: zuid-holland
SarnamiG
Ferry NL

Provincie: Zuid Limburg
Nyan

Provincie: Nood-Holland
Driver86
AlexanderC

Provincie: Gelderland
Blijdoener


Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Dit bepalen we later aan de hand van hoeveel mensen meedoen en mogelijk per provincie. Leuke ideeën zijn altijd welkom!

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst.

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Nyan op 24-02-2012 19:03:32 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108354011
Ik meld me aan voor de tweede meet :)

edit: Ik kom uit Amsterdam, Noord-Holland :)

[ Bericht 36% gewijzigd door AlexanderC op 24-02-2012 18:54:42 ]
Nosce te ipsum.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 18:52:19 #105
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108355746
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:57 schreef AlexanderC het volgende:
Ik meld me aan voor de tweede meet :)
Ok, leuk! Ik zet je erbij!
:)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108365485
Beetje jammer dat TS niet meer reageert op pm's. Om nou weer opnieuw te gaan verzamelen is ook een beetje dubbel natuurlijk.
pi_108367979
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Piles het volgende:
Beetje jammer dat TS niet meer reageert op pm's. Om nou weer opnieuw te gaan verzamelen is ook een beetje dubbel natuurlijk.
Dat is jammer jah. Maar we weten niet waarom he ;). En dat maakt ook in principe niet uit. Want de mensen uit die eerste groep kunnen net zo goed in de tweede groep. En dan wordt het past echt dubbel, maar dat is nog altijd beter dan de helft.

Als het niet kan zo als het mot, dan mot het maar zoals het kan. Citeer: degene-die-'m-als eerste-uitsprak :P
pi_108368086
Komt er serieus een tweede meet, misschien wil ik daar ook wel naartoe :)
pi_108370763
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Piles het volgende:
Beetje jammer dat TS niet meer reageert op pm's. Om nou weer opnieuw te gaan verzamelen is ook een beetje dubbel natuurlijk.
Ik weet wel dat ie nogal druk is...
Nosce te ipsum.
pi_108370798
Voor zover ik het weet, heeft TS het de laatste tijd druk gehad en daarom niet gereageerd.
Stage enzo, dacht ik :)

Overigens gaat de 1ste meet gewoon door ;)
pi_108370839
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 00:28 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ie nogal druk is...
Is het niet mogelijk om meerdere beheerders bij een Facebookgroep te maken? Niks tegen TS, maar iedereen is nu wel erg afhankelijk van hem.
pi_108370994
Toch iemand voor Gelderland. Nu twijfel ik toch, bij de eerste stond er geen niemand uit Gelderland bij.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_108375916
Veel plezier met de meet van vandaag! Wel even laten horen hoe t ging en hoe t was he!
Ik ben momenteel mank, maar mocht tegen de tijd dat k mobiel ben er weer een meet zijn dan doe ik absoluut mee!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_108386813
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:22 schreef Speedfight het volgende:
Veel plezier met de meet van vandaag! Wel even laten horen hoe t ging en hoe t was he!
Ik ben momenteel mank, maar mocht tegen de tijd dat k mobiel ben er weer een meet zijn dan doe ik absoluut mee!
Je bent natuurlijk altijd welkom! :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 00:35 schreef LookAtMe het volgende:
Toch iemand voor Gelderland. Nu twijfel ik toch, bij de eerste stond er geen niemand uit Gelderland bij.
Ah kom gewoon mee, is gezellig :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108386845
Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Provincie: zuid-holland
SarnamiG
Ferry NL

Provincie: Zuid Limburg
Nyan

Provincie: Nood-Holland
Driver86
AlexanderC

Provincie: Gelderland
Blijdoener

Provincie: Utrecht
Franknfurter

Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Dit bepalen we later aan de hand van hoeveel mensen meedoen en mogelijk per provincie. Leuke ideeën zijn altijd welkom!

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst.

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108390150
Ik kan helaas niet mee met de huidige groep wegens ziekte, dus wil opzich wel mee met de 2e groep. Maar waarom wordt daar geen FB-groep voor aangemaakt? Dat breekt het ijs van te voren al een beetje.
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 25 februari 2012 @ 18:56:09 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108390592
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik kan helaas niet mee met de huidige groep wegens ziekte, dus wil opzich wel mee met de 2e groep. Maar waarom wordt daar geen FB-groep voor aangemaakt? Dat breekt het ijs van te voren al een beetje.
Ik vind het wel fijn dat ik nu mijn privacy nog een beetje kan beschermen tot ik de mensen ook daadwerkelijk ontmoet eerlijk gezegd. :)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108391731
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik kan helaas niet mee met de huidige groep wegens ziekte, dus wil opzich wel mee met de 2e groep. Maar waarom wordt daar geen FB-groep voor aangemaakt? Dat breekt het ijs van te voren al een beetje.
Dat vind ik dus ook, het kan ook niet verplicht zijn. En per provincie misschien?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_108393977
Mag ik ook mee praten en meeten?

Waar woon je?
achterhoek

Hoe oud ben je?
23 (v)

Studeert?
MBO juridisch medewerker

Beschrijf jezelf?
ik ben vrij spontaan kan makkelijk contact leggen maar niet onderhouden.

Wat ik te bieden heb:
Zou graag nieuwe contacten op doen, ben wel een sociaal diertje.

Waar heb je geen zin in:
heel ver reizen met het openbaar vervoer

Wanneer kan je?
vaak alleen weinig alleen reis motivatie en ik woon voor in the middle of nowhere..
pi_108394297
ik kom ook uit gelderland!
pi_108394563
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Lot88 het volgende:

Studeert?
MBO juridisch medewerker

Waar als ik vragen mag?
pi_108394831
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:39 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Waar als ik vragen mag?
doetinchem vanwaar?
pi_108395594
Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Provincie: zuid-holland
SarnamiG
Ferry NL

Provincie: Zuid Limburg
Nyan

Provincie: Noord-Holland
Driver86
AlexanderC
Piles
Heloef

Provincie: Gelderland
Blijdoener
Lot88

Provincie: Utrecht
Franknfurter

Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Dit bepalen we later aan de hand van hoeveel mensen meedoen en mogelijk per provincie. Leuke ideeën zijn altijd welkom!

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst.

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108395683
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik kan helaas niet mee met de huidige groep wegens ziekte, dus wil opzich wel mee met de 2e groep. Maar waarom wordt daar geen FB-groep voor aangemaakt? Dat breekt het ijs van te voren al een beetje.
Het ontbreken van de FB-groep heeft verschillende redenen. Sommige mensen hebben geen Facebook, en om daar nu speciaal een voor aan te gaan maken... Het topic is overzichtelijk voor mij om bij te houden, en bovendien bereikbaar voor iedereen. Alle updates zijn meteen voor iedereen zichtbaar zeg maar.

Ook willen anderen inderdaad gewoon eerst vrijblijvend iedereen leren kennen zonder meteen een heleboel privé informatie vrij te moeten geven. Uiteraard staat het je vrij om je hier in dit topic voor te stellen, en vragen te stellen ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108395688
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef Lot88 het volgende:

[..]

doetinchem vanwaar?
Dan doe ik dezelfde opleiding als jou, en heb ik je vast wel eens rond zien lopen... :o
pi_108395742
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Lot88 het volgende:
Mag ik ook mee praten en meeten?

Waar woon je?
achterhoek

Hoe oud ben je?
23 (v)

Studeert?
MBO juridisch medewerker

Beschrijf jezelf?
ik ben vrij spontaan kan makkelijk contact leggen maar niet onderhouden.

Wat ik te bieden heb:
Zou graag nieuwe contacten op doen, ben wel een sociaal diertje.

Waar heb je geen zin in:
heel ver reizen met het openbaar vervoer

Wanneer kan je?
vaak alleen weinig alleen reis motivatie en ik woon voor in the middle of nowhere..
Wat leuk, we hebben dezelfde studie! :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108395785
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:10 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Dan doe ik dezelfde opleiding als jou, en heb ik je vast wel eens rond zien lopen... :o
Ook juridisch medewerker? :o Wat veel juridisch medewerkers hier dan !
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108395832
Nyan ben je al klaar met de opleiding? en waar volg jij hem?
pi_108395841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:12 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ook juridisch medewerker? :o Wat veel juridisch medewerkers hier dan !
Ja ook ja. :P
Wordt een interessante boel daar!
pi_108395890
Blijdoener en Nyan hoeveelste jaar zit je welke richting? al stage gedaan? enz enz :P
pi_108395895
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:13 schreef Lot88 het volgende:
Nyan ben je al klaar met de opleiding? en waar volg jij hem?
Ik ben bijna klaar, nog één stage zeg maar (en een beetje schoolwerk ;) )
Ik volg de opleiding in Zuidlimburg ;) Niet echt in de buurt zeg maar haha
Maar wat een toeval, ik wist niet dat de opleiding elders in het land ook in die vorm werd gegeven! :)
Hoe ver zitten jullie in de studie nu?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108395935
Ik ben ook bijna klaar zit in mijn laatste 2 maand.. Dan nog eindpresentatie en assesment en dan ben ik klaar
pi_108395957
Zeg, bewaren we nog wat gespreksstof voor bij de meet ;)
pi_108395965
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:15 schreef Lot88 het volgende:
Blijdoener en Nyan hoeveelste jaar zit je welke richting? al stage gedaan? enz enz :P
Openbaar Bestuur/Zakelijke Dienstverlening
Tweede jaar
Nog geen stage
:P
pi_108395975
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef Piles het volgende:
Zeg, bewaren we nog wat gespreksstof voor bij de meet ;)
Daar heb je gelijk in :P
pi_108395993
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef Lot88 het volgende:
Ik ben ook bijna klaar zit in mijn laatste 2 maand.. Dan nog eindpresentatie en assesment en dan ben ik klaar
Goed bezig zeg! :) Ga je hierna nog doorstuderen?
Oei ja, de eindpresentatie... haha daar zie ik tegenop. Op mijn stage was het zo'n melige boel, dat als ik de eindpresentatie moet gaan geven (en dat moet bij ons op de stageplek zelf) ik bang ben om daar alleen maar te gaan staan lachen :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396017
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:17 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Openbaar Bestuur/Zakelijke Dienstverlening
Tweede jaar
Nog geen stage
:P
oke zelfde richting als mij! Dan ga je een leuke tijd tegemoet met RSR :') Maar jullie moeten toch rond pasen starten met stage? Wij stoppen namelijk voor die tijd en ik weet dat we bij de rechtbank al 3 stagiares op sollicitatie gehad hebben
pi_108396052
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef Piles het volgende:
Zeg, bewaren we nog wat gespreksstof voor bij de meet ;)
Hihi goed punt Piles! ;)

Heeft iemand al een leuk idee/ suggestie waar we naartoe kunnen gaan? :)
Zelf zit ik wel aan een leuk café of iets dergelijks te denken..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:18:57 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108396053
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef Piles het volgende:
Zeg, bewaren we nog wat gespreksstof voor bij de meet ;)
Daarom geef ik ook geen informatie prijs.
Zo kan ik volop over mezelf praten straks. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108396093
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
Oh je moet zo'n lijstje invullen, ik ben weer scherp. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom geef ik ook geen informatie prijs.
Zo kan ik volop over mezelf praten straks. :')
;) Haha alleen als je dat wilt natuurlijk haha :P Anders mag je álles ook op de meet eruitspuien natuurlijk :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396107
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef Lot88 het volgende:

[..]

oke zelfde richting als mij! Dan ga je een leuke tijd tegemoet met RSR :') Maar jullie moeten toch rond pasen starten met stage? Wij stoppen namelijk voor die tijd en ik weet dat we bij de rechtbank al 3 stagiares op sollicitatie gehad hebben
Ja, ik heb al wel een stageplek gelukkig.
Bij een notariskantoor. :)
pi_108396141
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:17 schreef Nyan het volgende:

[..]

Goed bezig zeg! :) Ga je hierna nog doorstuderen?
Oei ja, de eindpresentatie... haha daar zie ik tegenop. Op mijn stage was het zo'n melige boel, dat als ik de eindpresentatie moet gaan geven (en dat moet bij ons op de stageplek zelf) ik bang ben om daar alleen maar te gaan staan lachen :')
ja ik zie ook op tegen de eindpresentatie hoor.. Ik heb een tijdje mhbo gedaan ( 1 dag in de week hbo) maar al snel kwam ik er achter dat ik het wel heb gehad met het fulltime in de schoolbanken zitten. Ik ga kijken of ik eerst een jaar of 2 kan werken om vervolgens alsnog hbo te gaan doen. Nog geen idee wat. Heb inmiddels een spw studie gedaan, beveiliging en nu dus juridisch.. alles afgesloten enz maar nog steeds geen benul wat ik nu wil de rest van mijn leven
pi_108396161
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:20 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Ja, ik heb al wel een stageplek gelukkig.
Bij een notariskantoor. :)
Ik heb zelf uitstroom Sociale zekerheid :) Heb tot nu toe twee stages bij een grote pensioenaanbieder gelopen. Niet helemaal mijn roeping :+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396164
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef Nyan het volgende:

[..]

Hihi goed punt Piles! ;)

Heeft iemand al een leuk idee/ suggestie waar we naartoe kunnen gaan? :)
Zelf zit ik wel aan een leuk café of iets dergelijks te denken..
Ja leuk!
Maar het lijkt me ook leuk om daarnaast ook iets leuks te dóen. :)
pi_108396182
blijdoener ik ga jou even een dm sturen!
pi_108396248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:20 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ja ik zie ook op tegen de eindpresentatie hoor.. Ik heb een tijdje mhbo gedaan ( 1 dag in de week hbo) maar al snel kwam ik er achter dat ik het wel heb gehad met het fulltime in de schoolbanken zitten. Ik ga kijken of ik eerst een jaar of 2 kan werken om vervolgens alsnog hbo te gaan doen. Nog geen idee wat. Heb inmiddels een spw studie gedaan, beveiliging en nu dus juridisch.. alles afgesloten enz maar nog steeds geen benul wat ik nu wil de rest van mijn leven
Dat is ook moeilijk om te beslissen... Ik twijfel zelf ook nog altijd enorm, kan goed leren dus dat is mazzel hebben... Maar ik ben geen type om in een kantoor opgesloten te zitten. Beetje moeilijk om dan een leuke baan te vinden waar je zo even 40 jaar gaat blijven >:O
Jij kunt in ieder geval wel alle kanten op, misschien een praktijkgerichte baan of zelf iets beginnen? :7
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396251
En ik had jou een DM gestuurd lott!
Rustig aan.
pi_108396283
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:21 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Ja leuk!
Maar het lijkt me ook leuk om daarnaast ook iets leuks te dóen. :)
;) Alle leuke ideeën zijn natuurlijk welkom! Ligt er natuurlijk aan ook waar we gaan meeten, en of dit per provincie gaat zijn of met zijn allen centraal ergens in het land (Utrecht bijvoorbeeld).
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396287
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
En ik had jou een DM gestuurd lott!
Ik jou ook Lot! :P

Ha die Kingtoppie!
Kom je ook naar de meet?
~O>
pi_108396299
Lott heeft het druk haha :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396300
Ik heb zelf ook niet echt een idee wat ik voor studie wil gaan volgen, maar 1 ding is wel zeker en dat is dat ik best snel een beslissing moet maken.
pi_108396363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:24 schreef Nyan het volgende:

[..]

Dat is ook moeilijk om te beslissen... Ik twijfel zelf ook nog altijd enorm, kan goed leren dus dat is mazzel hebben... Maar ik ben geen type om in een kantoor opgesloten te zitten. Beetje moeilijk om dan een leuke baan te vinden waar je zo even 40 jaar gaat blijven >:O
Jij kunt in ieder geval wel alle kanten op, misschien een praktijkgerichte baan of zelf iets beginnen? :7
heb overwogen door mijn werk binnen de rechtbank om de sociale richting in te gaan. Bewindvoerders worden extreem veel gevraagd ik loop 2 dagen in de week bij bewind curatele en mentorschap ook als griffier op zitting enz. en ik werk 2 dagen in de week zelfstandig aan gezag en omgang. Daarnaast draai ik tussendoor nog mee op de commissie van toezicht waar ik van de zomer 4 weken alleen de administratie moet gaan regelen :')
pi_108396368
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:26 schreef FerryNL het volgende:
Ik heb zelf ook niet echt een idee wat ik voor studie wil gaan volgen, maar 1 ding is wel zeker en dat is dat ik best snel een beslissing moet maken.
Ga naar open dagen!
pi_108396398
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:26 schreef FerryNL het volgende:
Ik heb zelf ook niet echt een idee wat ik voor studie wil gaan volgen, maar 1 ding is wel zeker en dat is dat ik best snel een beslissing moet maken.
Tja mijn moeder is nu 54 en weer begonnen aan een studie dus in dat opzicht is er nog ''hoop'' voor je ;)
pi_108396400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:26 schreef FerryNL het volgende:
Ik heb zelf ook niet echt een idee wat ik voor studie wil gaan volgen, maar 1 ding is wel zeker en dat is dat ik best snel een beslissing moet maken.
Haast? Heb je echt nog geen idee? Misschien een beroepskeuzetest doen. Zo kwam ik er wel achter wat ik niet wilde worden en dat ik geschikt was als stuurman alle grote schepen :') ^O^
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:29:47 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108396418
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:19 schreef Nyan het volgende:

[..]

;) Haha alleen als je dat wilt natuurlijk haha :P Anders mag je álles ook op de meet eruitspuien natuurlijk :P
Ik doe dat wel, het grote mysterie heloef wat jullie allemaal mogen onder vragen. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108396476
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:28 schreef Lot88 het volgende:

[..]

heb overwogen door mijn werk binnen de rechtbank om de sociale richting in te gaan. Bewindvoerders worden extreem veel gevraagd ik loop 2 dagen in de week bij bewind curatele en mentorschap ook als griffier op zitting enz. en ik werk 2 dagen in de week zelfstandig aan gezag en omgang. Daarnaast draai ik tussendoor nog mee op de commissie van toezicht waar ik van de zomer 4 weken alleen de administratie moet gaan regelen :')
Knap zeg! :o Lijkt me wel een leuke uitdaging om te doen, bij ons dagen de stagebedrijven je amper uit... Misschien kun je er solliciteren, dat doen er veel bij mij op de opleiding en het wil nog wel eens lukken omdat ze je al kennen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396493
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik doe dat wel, het grote mysterie heloef wat jullie allemaal mogen onder vragen. _O-
Ik maak een vragenlijstje! :9
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396545
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef Nyan het volgende:

[..]

Knap zeg! :o Lijkt me wel een leuke uitdaging om te doen, bij ons dagen de stagebedrijven je amper uit... Misschien kun je er solliciteren, dat doen er veel bij mij op de opleiding en het wil nog wel eens lukken omdat ze je al kennen!
Heb ik gedaan maar door de wijziging van de gerechterlijke kaart is de kans klein. Ik ben al wel gevraagd voor een maand vakantie werk.. Ik heb ook klasgenootjes die geen uitdaging krijgen hoor. Ik heb onwijs veel mazzel met mijn stage plaats..
pi_108396557
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:25 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Ik jou ook Lot! :P

Ha die Kingtoppie!
Kom je ook naar de meet?
~O>
Wat gaan jullie doen dan?
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:35:31 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108396621
Een meet van eenzame jongeren? Dat klinkt als iets waar ik best bij wil zijn. Waar staat de info?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_108396624
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen dan?
Dat is nog een beetje een open optie eigenlijk. Ik geloof dat er enthousiasme is om naar een café te gaan, maar daarnaast ook nog wat leuks echt te gaan doen zeg maar.
Waar of wanneer nog een beetje te bepalen, want je kan natuurlijk per provincie afspreken, maar een centrale meet kan ook voor wie dat wil :)

Suggesties zijn trouwens nog altijd welkom!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396648
Even naar beneden geplaatst voor de duidelijkheid:
Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Provincie: zuid-holland
SarnamiG
Ferry NL

Provincie: Zuid Limburg
Nyan

Provincie: Noord-Holland
Driver86
AlexanderC
Piles
Heloef

Provincie: Gelderland
Blijdoener
Lot88

Provincie: Utrecht
Franknfurter

Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Dit bepalen we later aan de hand van hoeveel mensen meedoen en mogelijk per provincie. Leuke ideeën zijn altijd welkom!

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst.

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108396664
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen dan?
Daar zijn we nu dus aan over het discussiëren. :P
pi_108396682
Zuid Limburg?
Is er ook een noord limburg?
Huh.. :o
MIJN TOPOGRAFIE WAT DOE JE? :'(
Rustig aan.
pi_108396698
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
Zuid Limburg?
Is er ook een noord limburg?
Huh.. :o
Scherpe vraag! :o
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:37:53 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108396709
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:31 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ik maak een vragenlijstje! :9
Beter.
Want ik zou niet weten hoe ik mezelf zou moeten omschrijven, dat laat ik liever aan anderen over.
Wat ze ook wel eens doen. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet je wat je qua uiterlijk en sociale capiciteiten kan verwachten. :P
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 02:14 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Je bent geen hunk, maar ook echt niet lelijk. Je weet je goed te kleden bovendien.
Dus voor al uw kledingadvies kunt u bij mij terecht, weet je dat ook. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:37:57 #168
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108396712
:P Okee, een café is een genoemde optie...
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
Zuid Limburg?
Is er ook een noord limburg?
Huh.. :o
MIJN TOPOGRAFIE WAT DOE JE? :'(
:P :D Ja dat is er!! ;( Erg genoeg...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:37:58 #169
260903 Lot88
pi_108396713
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meet van eenzame jongeren? Dat klinkt als iets waar ik best bij wil zijn. Waar staat de info?
jij bent toch al 25 geweest ? :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:38:41 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108396730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

jij bent toch al 25 geweest ? :P
Hij is 26, hij mag toch wel mee? ;(
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:38:54 #171
367907 FerryNL
pi_108396737
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:29 schreef Nyan het volgende:

[..]

Haast? Heb je echt nog geen idee? Misschien een beroepskeuzetest doen. Zo kwam ik er wel achter wat ik niet wilde worden en dat ik geschikt was als stuurman alle grote schepen :') ^O^
Ja ik er al een paar gedaan. En bij mij kwamen toch de opleidingen, ICT en management-achtige opleidingen naar voren. Nu moet ik zeggen dat computers mij altijd wel geboeid hebben, maar het is zo moeilijk om als startende ICT'er een bedrijf te vinden die jouw willen opleiden.
Ik heb alleen een VMBO en een MBO 2 diploma, en dus gaat het HBO het nu nog niet worden. Aangezien dat echt een te grote stap is voor mij om in 1x binnen te stappen via een 21+ toets.

Daarom zat ik te bedenken om een BBL traject te gaan doorlopen, maar tot nu toe lukt het mij maar niet om een bedrijf te vinden. En dat is nou juist het rotte.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:39:07 #172
260903 Lot88
pi_108396749
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij is 26, hij mag toch wel mee? ;(
van mij wel hoor :P twijfelde alleen ff aan zijn leesskills
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:39:10 #173
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108396754
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
Zuid Limburg?
Is er ook een noord limburg?
Huh.. :o
MIJN TOPOGRAFIE WAT DOE JE? :'(
Zuid Limburg is in België.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

jij bent toch al 25 geweest ? :P
Ahh shit. Dat was ik alweer vergeten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:39:17 #174
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108396761
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij is 26, hij mag toch wel mee? ;(
Zeker ;) Is geen probleem, voor de tweede groep, ik doe daar wat minder moeilijk over.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:40:30 #175
345075 Suncatcher
pi_108396797
*meldt zich vanuit de flevopolder. :W

Wanneer is de meet? O+
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:41:18 #176
260903 Lot88
pi_108396818
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ja ik er al een paar gedaan. En bij mij kwamen toch de opleidingen, ICT en management-achtige opleidingen naar voren. Nu moet ik zeggen dat computers mij altijd wel geboeid hebben, maar het is zo moeilijk om als startende ICT'er een bedrijf te vinden die jouw willen opleiden.
Ik heb alleen een VMBO en een MBO 2 diploma, en dus gaat het HBO het nu nog niet worden. Aangezien dat echt een te grote stap is voor mij om in 1x binnen te stappen via een 21+ toets.

Daarom zat ik te bedenken om een BBL traject te gaan doorlopen, maar tot nu toe lukt het mij maar niet om een bedrijf te vinden. En dat is nou juist het rotte.
hoe oud ben je? Ik heb ook eerst vmbo gedaan en toen mbo2 vervolgens in een stap op mbo4 verder gegaan... Maar kies eerst iets wat je boeit en kijk niet of je er werk in kunt vinden. Op dit moment is werk vinden sowieso niet makkelijk welk beroep dan ook..
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:41:48 #177
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108396831
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:40 schreef Suncatcher het volgende:
*meldt zich vanuit de flevopolder. :W

Wanneer is de meet? O+
Staat momenteel nog even open wanneer de meet precies is.
Kunnen misschien al een paar mensen hun beschikbaarheden qua tijd doorgeven? Even via pm ;) Dan zet ik dat ertussen. ^O^
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:42:07 #178
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108396848
Goed, zal ik me dan even voorstellen?

Ik ben Kaneelstokje, 26 jaar en kom uit Leiden. Ben nu sinds jaren een half jaar single en ik merk dat ik eigenlijk weinig de deur uitkom als ik niet aan het werk/stage ben.
Ik ben bioloog en ben nu bezig leraar te worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:42:45 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108396871
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ahh shit. Dat was ik alweer vergeten.
Ik heb er net gezorgd dat je mee mag als dispensatieopa.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:43:21 #180
260903 Lot88
pi_108396894
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef Nyan het volgende:

[..]

Staat momenteel nog even open wanneer de meet precies is.
Kunnen misschien al een paar mensen hun beschikbaarheden qua tijd doorgeven? Even via pm ;) Dan zet ik dat ertussen. ^O^
enige voorkeur is het weekend ivm pokke eind reizen wanneer het bv centraal zou zijn
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:43:46 #181
304783 kingtoppie
pi_108396911
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ahh shit. Dat was ik alweer vergeten.
Maakt niet uit hoor, ik vergeet ook altijd mijn leeftijd :*
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:43:52 #182
345075 Suncatcher
pi_108396918
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef Lot88 het volgende:

[..]

enige voorkeur is het weekend ivm pokke eind reizen wanneer het bv centraal zou zijn
:Y en het liefst 2/3 weken van te voren zodat ik vrij kan vragen. Werk vooral in het weekend ;(
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:44:56 #183
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108396945
Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Provincie: zuid-holland
SarnamiG
Ferry NL
Kaneelstokje

Provincie: Zuid Limburg
Nyan

Provincie: Noord-Holland
Driver86
AlexanderC
Piles
Heloef

Flevopolder:
Suncatcher
Provincie: Gelderland
Blijdoener
Lot88

Provincie: Utrecht
Franknfurter

Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Een café is al genoemd, waar en wanneer nog niet precies bekend. Leuke ideeën zijn altijd welkom! Geef even je beschikbaarheid door (wanneer kun je) en of je eventueel ergens centraal wil afspreken via de PM !

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst.

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:45:18 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108396964
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor, ik vergeet ook altijd mijn leeftijd :*
Ik denk nog steeds dat ik 17 ben meestal. :')
Sta je in de slijterij "kut ik kan dit nog niet kopen" en dan later het besef "oh ja ik ben 18 nevermind"
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:45:43 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108396972
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb er net gezorgd dat je mee mag als dispensatieopa.
Hehe, dank je. Ik voel me gelijk weer een oude bok. ;( Terwijl ik gister nog complimentjes kreeg over dat ik er zo goed uitzag. ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor, ik vergeet ook altijd mijn leeftijd :*
Ah, het doet me deugd dat ik niet de enige ben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:49:43 #186
367907 FerryNL
pi_108397107
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef Lot88 het volgende:

[..]

hoe oud ben je? Ik heb ook eerst vmbo gedaan en toen mbo2 vervolgens in een stap op mbo4 verder gegaan... Maar kies eerst iets wat je boeit en kijk niet of je er werk in kunt vinden. Op dit moment is werk vinden sowieso niet makkelijk welk beroep dan ook..
:W

Ik ben nu 25 en vind het wel moeilijk om 5 dagen op school te zitten tussen al die 16 a 17 jarige.
Daarom wil ik het liefst BBL gaan doen, zodat ik lekker kan werken en gewoon 1 dag naar school kan. Maar merk dat het verdomd moeilijk is om een BBL plek te bemachtigen als 25 jarige.

Ik moet eerst MBO3 gaan doen omdat ik geen VMBO TL heb etc. Ik kan ook nergens iets vinden dat je de opleiding in avondvorm kan doen of deeltijd, zonder dat je daar een werkplek voor nodig heb. Anders zou ik dat natuurlijk wel kunnen doen.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:49:44 #187
304783 kingtoppie
pi_108397108
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef Nyan het volgende:
Geef even je beschikbaarheid door (wanneer kun je)
Nou ehh... Ik kan vanavond wel? :o
Maar meestal gebeurt het iets minder direct. :@

Hoe serieus is dit topic eigenlijk voordat ik dit soort posts ga maken?
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:50:00 #188
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108397120
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, zal ik me dan even voorstellen?

Ik ben Kaneelstokje, 26 jaar en kom uit Leiden. Ben nu sinds jaren een half jaar single en ik merk dat ik eigenlijk weinig de deur uitkom als ik niet aan het werk/stage ben.
Ik ben bioloog en ben nu bezig leraar te worden.
Welkom Kaneelstokje ! :)
Leuk dat je meedoet!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:50:32 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108397142
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hehe, dank je. Ik voel me gelijk weer een oude bok. ;( Terwijl ik gister nog complimentjes kreeg over dat ik er zo goed uitzag. ;(
Je bent een er goed uitziende opa.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:51:36 #190
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108397179
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou ehh... Ik kan vanavond wel? :o
Maar meestal gebeurt het iets minder direct. :@

Hoe serieus is dit topic eigenlijk voordat ik dit soort posts ga maken?
Haha, dat is algemeen bedoeld, bijvoorbeeld de weekenden of doordeweeks in de avonden. Als er dan een datum wordt gepland, kunnen we daar rekening mee houden!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:53:25 #191
260903 Lot88
pi_108397237
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:49 schreef FerryNL het volgende:

[..]

:W

Ik ben nu 25 en vind het wel moeilijk om 5 dagen op school te zitten tussen al die 16 a 17 jarige.
Daarom wil ik het liefst BBL gaan doen, zodat ik lekker kan werken en gewoon 1 dag naar school kan. Maar merk dat het verdomd moeilijk is om een BBL plek te bemachtigen als 25 jarige.

Ik moet eerst MBO3 gaan doen omdat ik geen VMBO TL heb etc. Ik kan ook nergens iets vinden dat je de opleiding in avondvorm kan doen of deeltijd, zonder dat je daar een werkplek voor nodig heb. Anders zou ik dat natuurlijk wel kunnen doen.
ik ben van vmbo basis beroeps met leerweg ondersteuning na mbo2 gegaan vervolgens nog een mbo2 gedaan en toen in een stap door naar mbo4.. het is mogelijk mits je de persoon van intake kan duidelijk maken dat je het kunt enz. Ik snap verder dat je niet met pubers in een klas wilt. Mijn klas bestaat per toeval uit de leeftijd 18-30 dus ik heb niets te klagen. Maar begrijp goed dat je dat niet ziet zitten. Maar buiten werk met computers is er toch wel iets totaal anders dat je boeit?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:59:53 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108397449
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Nyan het volgende:

[..]

Welkom Kaneelstokje ! :)
Leuk dat je meedoet!
Ik heb nou een paar meets gehad met FOK!kers en dat wel enorm leuk. Hopelijk wordt dit ook zo leuk.

quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Je bent een er goed uitziende opa.
Al mijn 6de jaars leerlingen zien er ouder uit dan ik. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:00:42 #193
368109 SarnamiG
pi_108397472
Zow de aanmeldingen verlopen in eens in een sneltreinvaart, helemaal top!

Hoe meer mensen hoe meer vreugde!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:01:05 #194
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108397480
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb nou een paar meets gehad met FOK!kers en dat wel enorm leuk. Hopelijk wordt dit ook zo leuk.

[..]

Al mijn 6de jaars leerlingen zien er ouder uit dan ik. ;(
Dit is mijn eerste meet en ik organiseer hem haha! Ik vind het wel ontzettend leuk tot nu toe al! Dus dat moet wel goedkomen denk ik! ;) Heel veel enthousiasme moet ik zeggen~!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:02:13 #195
367907 FerryNL
pi_108397511
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik ben van vmbo basis beroeps met leerweg ondersteuning na mbo2 gegaan vervolgens nog een mbo2 gedaan en toen in een stap door naar mbo4.. het is mogelijk mits je de persoon van intake kan duidelijk maken dat je het kunt enz. Ik snap verder dat je niet met pubers in een klas wilt. Mijn klas bestaat per toeval uit de leeftijd 18-30 dus ik heb niets te klagen. Maar begrijp goed dat je dat niet ziet zitten. Maar buiten werk met computers is er toch wel iets totaal anders dat je boeit?
Hmm ik heb ook VMBO BB LWOO gedaan :@

Nou ja het is wel echt een grote hobby geworden, maar voordat het echt een grote hobby werd vond ik koken altijd heel leuk. Ik heb ook 7 jaar ervaring in de Horeca en heb dat altijd super gevonden, maar sinds vorig jaar wilde ik toch wat anders. En daarom wil ik een andere studie gaan volgen .
Ik game ook vrij vaak omdat ik dat ook leuk vind, en je zal nu wel denken. Oh dat is een nerd maar dat ben ik echt niet hoor, alleen het is beide een hele grote interesse geworden met de jaren.

Ik zou het inderdaad eens moeten navragen of ik gewoon een gesprekje kan hebben met iemand waar ik mijn motivatie kan laten horen en zien.
Kijk als dat goed zou lopen dan heb ik er niet heel veel problemen mee om 5 dagen naar school te gaan, omdat je dan met iets oudere leerlingen zit.

Maar wel knap van je dat je vanaf VMBO BB LWOO het toch zover heb geschopt. ^O^
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:02:55 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108397527
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al mijn 6de jaars leerlingen zien er ouder uit dan ik. ;(
Awwww ;(
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:04:36 #197
260903 Lot88
pi_108397577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Hmm ik heb ook VMBO BB LWOO gedaan :@

Nou ja het is wel echt een grote hobby geworden, maar voordat het echt een grote hobby werd vond ik koken altijd heel leuk. Ik heb ook 7 jaar ervaring in de Horeca en heb dat altijd super gevonden, maar sinds vorig jaar wilde ik toch wat anders. En daarom wil ik een andere studie gaan volgen .
Ik game ook vrij vaak omdat ik dat ook leuk vind, en je zal nu wel denken. Oh dat is een nerd maar dat ben ik echt niet hoor, alleen het is beide een hele grote interesse geworden met de jaren.

Ik zou het inderdaad eens moeten navragen of ik gewoon een gesprekje kan hebben met iemand waar ik mijn motivatie kan laten horen en zien.
Kijk als dat goed zou lopen dan heb ik er niet heel veel problemen mee om 5 dagen naar school te gaan, omdat je dan met iets oudere leerlingen zit.

Maar wel knap van je dat je vanaf VMBO BB LWOO het toch zover heb geschopt. ^O^
het hbo is de volgende stap over 1,5 of 2 jaar en uni druk ik er mogelijk ook nog wel door.. motivatie is echt het halve werk. Mijn stagebegeleidster vind dat ik een jaar hbo moet doen om meteen verder te gaan bij de uni maarja.. eerst maar kijken hoe het allemaal verder gaat
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:06:42 #198
260903 Lot88
pi_108397644
maar Ferry ik zou zeker weten een gesprek regelen op korte termijn je gaat wel naar die opleiding voor jezelf niet voor je klasgenootjes als je geen bbl plek kunt bemachtigen moet je hem maar bol doen niet leuk maar wel de enige optie dan he ;)

Gamen is overigens niet nerdy ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:08:14 #199
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108397681
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:06 schreef Lot88 het volgende:
maar Ferry ik zou zeker weten een gesprek regelen op korte termijn je gaat wel naar die opleiding voor jezelf niet voor je klasgenootjes als je geen bbl plek kunt bemachtigen moet je hem maar bol doen niet leuk maar wel de enige optie dan he ;)

Gamen is overigens niet nerdy ;)
Ben ik met je eens! Gamen is niet nerdy.( Ik faal er wel in, maar dat is een ander verhaal ;) )
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:08:33 #200
367907 FerryNL
pi_108397696
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:04 schreef Lot88 het volgende:

[..]

het hbo is de volgende stap over 1,5 of 2 jaar en uni druk ik er mogelijk ook nog wel door.. motivatie is echt het halve werk. Mijn stagebegeleidster vind dat ik een jaar hbo moet doen om meteen verder te gaan bij de uni maarja.. eerst maar kijken hoe het allemaal verder gaat
Zo ik zou dat echt super knap vinden, ik zie mezelf dat niet echt doen. :{

Ik ga maandag denk ik even wat informeren bij scholen om te kijken of ik wellicht een gesprek kan hebben om het erover te hebben. Het zou wel echt goed zijn mocht ik toegelaten worden tot een MBO4 opleiding.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:09:29 #201
304783 kingtoppie
pi_108397725
Eenzaam klinkt trouwens wel erg alleen... ;(
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:09:41 #202
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108397735
Ik heb iedereen even een pmetje gestuurd met de vraag over beschikbaarheid ---> Dan kan ik gaan kijken naar een goede datum! :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:11:11 #203
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108397786
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Eenzaam klinkt trouwens wel erg alleen... ;(
Je moet het meer zien, als een leuke kans nieuwe mensen te ontmoeten.\ De titel van dit topic heb ik overigens niet bedacht. Soms heb je even wat minder contacten in je omgeving, of je bent er om de een of andere reden niet aan toegekomen. Daar is deze groep een beetje voor verzonnen, zo kun je een hoop leuke contacten opdoen! :) Dat betekent niet per definitie dat je eenzaam bent natuurlijk.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:11:46 #204
260903 Lot88
pi_108397819
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:08 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Zo ik zou dat echt super knap vinden, ik zie mezelf dat niet echt doen. :{

Ik ga maandag denk ik even wat informeren bij scholen om te kijken of ik wellicht een gesprek kan hebben om het erover te hebben. Het zou wel echt goed zijn mocht ik toegelaten worden tot een MBO4 opleiding.
iemand zei ooit tegen mij bijna iedereen kan het niveau wel aan alleen iedereen heeft een andere leersnelheid. Daar zit het probleem ;) Denk dat het voor jouw ego ook goed zou zijn als je merkt dat je hoger op ook kunt presteren. Mij heeft het iig erg goed gedaan. Zorg dat je goed rondkijkt je ogen open houd en doorzet
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:12:35 #205
345075 Suncatcher
pi_108397850
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Nyan het volgende:

[..]

Je moet het meer zien, als dat iedereen gewoon nieuwe contacten wil opdoen. De titel van dit topic heb ik overigens niet bedacht. Soms heb je even wat minder contacten in je omgeving, of je bent er om de een of andere reden niet aan toegekomen. Daar is deze groep een beetje voor verzonnen, zo kun je een hoop leuke contacten opdoen! :)
:Y mooi gezegd.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:13:38 #206
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108397889
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:12 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

:Y mooi gezegd.
;) Dankjewel! Is toch ook zo ;) En zelfs al is iemand even wat eenzamer, dat kan iedereen overkomen. Dan is dit ook een leuke gelegenheid daaruit te komen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:14:50 #207
321931 Dale.
pi_108397940
Hoe doe ik mee :D?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:17:21 #208
367907 FerryNL
pi_108398031
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Lot88 het volgende:

[..]

iemand zei ooit tegen mij bijna iedereen kan het niveau wel aan alleen iedereen heeft een andere leersnelheid. Daar zit het probleem ;) Denk dat het voor jouw ego ook goed zou zijn als je merkt dat je hoger op ook kunt presteren. Mij heeft het iig erg goed gedaan. Zorg dat je goed rondkijkt je ogen open houd en doorzet
Ja mijn ma denkt ook dat ik allemaal niet aankan door vroeger etc. Ik was altijd uit huis geplaatst en altijd heel veel stress om me heen. Ik heb op veel verschillende ondersteunde scholen gezeten omdat ik altijd concentratie problemen had en een moeilijk kind was op school.
Nu ben ik echt gewoon super gemotiveerd om weer een opleiding te gaan volgen, en er echt 100% voor te gaan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:21:04 #209
260903 Lot88
pi_108398164
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:17 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ja mijn ma denkt ook dat ik allemaal niet aankan door vroeger etc. Ik was altijd uit huis geplaatst en altijd heel veel stress om me heen. Ik heb op veel verschillende ondersteunde scholen gezeten omdat ik altijd concentratie problemen had en een moeilijk kind was op school.
Nu ben ik echt gewoon super gemotiveerd om weer een opleiding te gaan volgen, en er echt 100% voor te gaan.
dan gewoon doen :) het hoeft niet makkelijk te gaan maar ik weet zeker dat het je als je het gehaald hebt zeker goed doet. Mij heeft het iig wel goed gedaan. Toen ik beveiliging ging doen had mijn hele omgeving een '' zou je dat wel doen?'' instelling. UIteindelijk heb ik het als eerste en enigste meisje van een klas van 22 man gehaald.. Ik was een half jaar eerder dan mijn klasgenootjes. Toen kwam ik wel tot de conslusie dat dat werk niet was wat ik zocht maar toch heeft het mijn zelfvertrouwen goed gedaan. Moraal van t verhaal volg je eigen weg en laat je niet terughouden door de reactie van je moeder of wie dan ook. Tuurlijk zal zij het beste met je voor hebben. Maar een mbo opleiding is niet onmogelijk dus ook jij kan dat ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:21:08 #210
368109 SarnamiG
pi_108398166
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Eenzaam klinkt trouwens wel erg alleen... ;(
Eenzaamheid is een gevoel, alleen zijn is een objectieve constatering. Dat gevoel kies je niet, alleen zijn wel.

Of je doet er wat aan, hoe maakt niet uit. Of je kiest je er dus voor om alleen te zijn, omdat je je niet eenzaam voelt.

Keuzes maken! ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:23:12 #211
367559 Blijdoener
pi_108398254
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:14 schreef Dale. het volgende:
Hoe doe ik mee :D?
Gewoon door je simpelweg voor te stellen en zeggen dat je graag mee wil doen.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:23:40 #212
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108398272
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:21 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dan gewoon doen :) het hoeft niet makkelijk te gaan maar ik weet zeker dat het je als je het gehaald hebt zeker goed doet. Mij heeft het iig wel goed gedaan. Toen ik beveiliging ging doen had mijn hele omgeving een '' zou je dat wel doen?'' instelling. UIteindelijk heb ik het als eerste en enigste meisje van een klas van 22 man gehaald.. Ik was een half jaar eerder dan mijn klasgenootjes. Toen kwam ik wel tot de conslusie dat dat werk niet was wat ik zocht maar toch heeft het mijn zelfvertrouwen goed gedaan. Moraal van t verhaal volg je eigen weg en laat je niet terughouden door de reactie van je moeder of wie dan ook. Tuurlijk zal zij het beste met je voor hebben. Maar een mbo opleiding is niet onmogelijk dus ook jij kan dat ;)
Ben ik helemaal met je eens! Tussen het pm'en door heb ik even het gesprek gevolgd. Nooit geschoten is altijd mis!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:24:07 #213
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108398291
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:14 schreef Dale. het volgende:
Hoe doe ik mee :D?
Ik heb je even een dm'etje gestuurd! :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:27:32 #214
368109 SarnamiG
pi_108398451
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:49 schreef FerryNL het volgende:

[..]

:W

Ik ben nu 25 en vind het wel moeilijk om 5 dagen op school te zitten tussen al die 16 a 17 jarige.
Daarom wil ik het liefst BBL gaan doen, zodat ik lekker kan werken en gewoon 1 dag naar school kan. Maar merk dat het verdomd moeilijk is om een BBL plek te bemachtigen als 25 jarige.

Ik moet eerst MBO3 gaan doen omdat ik geen VMBO TL heb etc. Ik kan ook nergens iets vinden dat je de opleiding in avondvorm kan doen of deeltijd, zonder dat je daar een werkplek voor nodig heb. Anders zou ik dat natuurlijk wel kunnen doen.
En vavo zie je ook niet zitten?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:28:31 #215
367907 FerryNL
pi_108398505
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:21 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dan gewoon doen :) het hoeft niet makkelijk te gaan maar ik weet zeker dat het je als je het gehaald hebt zeker goed doet. Mij heeft het iig wel goed gedaan. Toen ik beveiliging ging doen had mijn hele omgeving een '' zou je dat wel doen?'' instelling. UIteindelijk heb ik het als eerste en enigste meisje van een klas van 22 man gehaald.. Ik was een half jaar eerder dan mijn klasgenootjes. Toen kwam ik wel tot de conslusie dat dat werk niet was wat ik zocht maar toch heeft het mijn zelfvertrouwen goed gedaan. Moraal van t verhaal volg je eigen weg en laat je niet terughouden door de reactie van je moeder of wie dan ook. Tuurlijk zal zij het beste met je voor hebben. Maar een mbo opleiding is niet onmogelijk dus ook jij kan dat ;)
Hmm door jou heb ik nu wel zoiets van dat ik toch wellicht gewoon eerst maar het MBO ga doen. In plaats van zo'n 21+ toets wat misschien te moeilijk gaat worden, en ik dan weer een jaar weggooi.
Het zal misschien wel moeilijk worden om een aantal jaar met 16 en 17 jarige te zitten, maar ja het is wel voor mijn toekomst.

Thanx voor al je leuke berichten. :* :*
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:30:28 #216
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108398584
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:28 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Hmm door jou heb ik nu wel zoiets van dat ik toch wellicht gewoon eerst maar het MBO ga doen. In plaats van zo'n 21+ toets wat misschien te moeilijk gaat worden, en ik dan weer een jaar weggooi.
Het zal misschien wel moeilijk worden om een aantal jaar met 16 en 17 jarige te zitten, maar ja het is wel voor mijn toekomst.

Thanx voor al je leuke berichten. :* :*
Mbo is natuurlijk een voordeel, want dan heb je een diploma al in je zak. Wat je daarna doet, kan alleen maar toevoegen, maar je hebt wel een vangnet mocht het toch je ding niet zijn. Bovendien kun je een volwassenenmbo doen, ik volg zelf ook volwassenenonderwijs mbo.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:30:40 #217
260903 Lot88
pi_108398589
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:28 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Hmm door jou heb ik nu wel zoiets van dat ik toch wellicht gewoon eerst maar het MBO ga doen. In plaats van zo'n 21+ toets wat misschien te moeilijk gaat worden, en ik dan weer een jaar weggooi.
Het zal misschien wel moeilijk worden om een aantal jaar met 16 en 17 jarige te zitten, maar ja het is wel voor mijn toekomst.

Thanx voor al je leuke berichten. :* :*
je weet wel hoe het zit ;) ik zou zowel de 21+ toets maken als het mbo aanschrijven.. niet geschoten is altijd mis mocht je de 21+ toets niet redden hoef je niet alsnog het mbo aan te schrijven. En idd het is jouw toekomst en die moet jij zelf maken ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:34:01 #218
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108398721
Hierbij even het laatste overzicht voor alle duidelijkheid:

Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Zuid-Holland
SarnamiG
Ferry NL
Kaneelstokje

Zuid Limburg
Nyan

Noord-Holland
Driver86
AlexanderC
Piles
Heloef

Gelderland
Blijdoener
Lot88

Flevopolder:
Suncatcher

Utrecht
Franknfurter

Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Dit bepalen we later aan de hand van hoeveel mensen meedoen en mogelijk per provincie. Leuke ideeën zijn altijd welkom!

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst.

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Nyan op 25-02-2012 22:40:53 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:36:28 #219
304783 kingtoppie
pi_108398825
Waarom hebben jullie vanavond niet afgesproken dan?
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:36:39 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108398832
Mag ik er ook weer in?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:37:03 #221
260903 Lot88
pi_108398846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom hebben jullie vanavond niet afgesproken dan?
je mag wel hierheen komen
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:37:13 #222
345075 Suncatcher
pi_108398856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom hebben jullie vanavond niet afgesproken dan?
-O- Ik moet werken.. TENZIJ we een meet gaan houden bij de mcdrive :')
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:37:56 #223
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108398891
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag ik er ook weer in?
Ja ging even wat fout... Even rechtzetten, sorry!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:38:20 #224
304783 kingtoppie
pi_108398906
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:37 schreef Lot88 het volgende:

[..]

je mag wel hierheen komen
O+
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:39:19 #225
367559 Blijdoener
pi_108398950
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

O+
En mijn beschuitje met kaas en glaasje zoete witte wijn dan? ;(
Krijg ik die nog wel? :o
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:40:30 #226
260903 Lot88
pi_108399006
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:39 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

En mijn beschuitje met kaas en glaasje zoete witte wijn dan? ;(
Krijg ik die nog wel? :o
ag dan kom jij doe toch ook hier halen :')
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:42:13 #227
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108399080
Volgens mij klopt ie nu weer:

Hierbij even het laatste overzicht voor alle duidelijkheid:

Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Zuid-Holland
SarnamiG
Ferry NL
Kaneelstokje
Kingtoppie

Zuid Limburg
Nyan

Zeeland
Appelsap

Noord-Holland
Driver86
AlexanderC
Piles
Heloef

Gelderland
Blijdoener
Lot88

Flevopolder:
Suncatcher

Utrecht
Franknfurter

Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Dit bepalen we later aan de hand van hoeveel mensen meedoen en mogelijk per provincie. Leuke ideeën zijn altijd welkom!

Ideeën die al zijn geroepen:
- Een café bezoeken met z'n allen!

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst. Laat ook even je beschikbaarheid weten voor de komende periode (bijvoorbeeld de weekends, of doordeweeks 's avonds).

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Nyan op 25-02-2012 22:56:04 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:42:46 #228
367559 Blijdoener
pi_108399106
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ag dan kom jij doe toch ook hier halen :')
*O*
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:45:48 #229
72481 appelsap
appelsap
pi_108399209
Leuk idee. Ik wil ook wel meedoen. :@

Ik ben 24 jaar oud en woon in de provincie Zeeland.
Ik studeer HBO Verpleegkunde.
Ik ben gewoon op zoek naar gezelligheid en leuke contacten. Dit lijkt me een leuke en handige manier omdat ik er op deze manier zeker van ben dat de anderen daar ook voor open staan. :)
Vaak kom ik in het eerste contact vrij rustig over, maar als je me beter leert kennen dan merk je dat ik dat meestal niet ben. Ik kan best uitbundig en druk zijn, spontaan en enthousiast, maar daarnaast ook wel serieus. Nouja, eigenlijk van alles wel wat dus. ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:47:15 #230
304783 kingtoppie
pi_108399264
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:39 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

En mijn beschuitje met kaas en glaasje zoete witte wijn dan? ;(
Krijg ik die nog wel? :o
:o!
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:48:39 #231
345075 Suncatcher
pi_108399312
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:45 schreef appelsap het volgende:
Leuk idee. Ik wil ook wel meedoen. :@

Ik ben 24 jaar oud en woon in de provincie Zeeland.
Ik studeer HBO Verpleegkunde.
Ik ben gewoon op zoek naar gezelligheid en leuke contacten. Dit lijkt me een leuke en handige manier omdat ik er op deze manier zeker van ben dat de anderen daar ook voor open staan. :)
Vaak kom ik in het eerste contact vrij rustig over, maar als je me beter leert kennen dan merk je dat ik dat meestal niet ben. Ik kan best uitbundig en druk zijn, spontaan en enthousiast, maar daarnaast ook wel serieus. Nouja, eigenlijk van alles wel wat dus. ;)
O+ Nog iemand uit 87
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:48:59 #232
91474 Piles
pi_108399324
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:48 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

O+ Nog iemand uit 87
én uit Zeeland. Het kan niet beter _O_
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:49:30 #233
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108399346
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:o!
Heee kingtoppie, wil je nou ook meedoen?? :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:50:21 #234
304783 kingtoppie
pi_108399380
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:49 schreef Nyan het volgende:

[..]

Heee kingtoppie, wil je nou ook meedoen?? :P
:Y
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:51:29 #235
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108399417
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:Y
*O* Welke provincie? :D *O*
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:53:31 #236
367559 Blijdoener
pi_108399497
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:Y
:D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:53:33 #237
72481 appelsap
appelsap
pi_108399499
Suncatcher, jij ook uit 87? ;)

Waar blijven die Zeeuwen dan?
In mijn eentje meeten is ook zo saai..
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:53:36 #238
304783 kingtoppie
pi_108399504
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:51 schreef Nyan het volgende:

[..]

*O* Welke provincie? :D *O*
Die van kaneel :@
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:53:54 #239
367559 Blijdoener
pi_108399517
Het wordt steeds drukker op de meeting!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:54:12 #240
304783 kingtoppie
pi_108399530
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

:D
Je beschuitje met kaas en zoete witte wijn was mijn idee'tje speciaal voor jou gemaakt en jij deelt het zomaar met iedereen op het forum :(
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:54:17 #241
91474 Piles
pi_108399534
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef appelsap het volgende:
Suncatcher, jij ook uit 87? ;)

Waar blijven die Zeeuwen dan?
In mijn eentje meeten is ook zo saai..
Ik ben Zeeuw, maar woon tegenwoordig in Amsterdam. Of de meet moet morgen zijn, ben nu in Zeeland :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:56:25 #242
72481 appelsap
appelsap
pi_108399603
Hm, morgen kan ik niet Piles, anders had ik het zo gedaan!
Roep maar als je de volgende keer in de buurt bent. ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:56:30 #243
304783 kingtoppie
pi_108399605
Nyan, praatte gij ook met zo een vlaams accentske of valt dat wel mee?
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:56:30 #244
368109 SarnamiG
pi_108399606
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef appelsap het volgende:
Suncatcher, jij ook uit 87? ;)

Waar blijven die Zeeuwen dan?
In mijn eentje meeten is ook zo saai..
Ik heb familie in zeeland :D. Maar in je eentje hoeft ook niet, want naar alle waarschijnlijk wordt het toch een centrale meeting.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:56:33 #245
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108399611
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Blijdoener het volgende:
Het wordt steeds drukker op de meeting!
Ja goed he! :D
Ik typ me suf haha!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:57:35 #246
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108399651
En deze keer met kingtoppie erbij! :D *O*

Hierbij even het laatste overzicht voor alle duidelijkheid:

Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Zuid-Holland
SarnamiG
Ferry NL
Kaneelstokje
Kingtoppie

Zuid Limburg
Nyan

Zeeland
Appelsap

Noord-Holland
Driver86
AlexanderC
Piles
Heloef

Gelderland
Blijdoener
Lot88

Flevopolder:
Suncatcher

Utrecht
Franknfurter

Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien sommige mensen wel Facebook en geen Facebook hebben, maar iedereen toegang heeft tot dit topic, ga ik mij gewoon beperken tot dit topic. Dan hoeft niemand iets te doen wat ze niet willen (een Facebookaccount aanmaken).Ik heb begrepen dat sommigen zich hier niet prettig bij voelen en dat begrijp ik.

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Dit bepalen we later aan de hand van hoeveel mensen meedoen en mogelijk per provincie. Leuke ideeën zijn altijd welkom!

Ideeën die al zijn geroepen:
- Een café bezoeken met z'n allen!

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst. Laat ook even je beschikbaarheid weten voor de komende periode (bijvoorbeeld de weekends, of doordeweeks 's avonds).

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:58:01 #247
72481 appelsap
appelsap
pi_108399664
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef SarnamiG het volgende:

[..]

Ik heb familie in zeeland :D. Maar in je eentje hoeft ook niet, want naar alle waarschijnlijk wordt het toch een centrale meeting.
Centraal lijkt me wel gezellig!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:58:24 #248
345075 Suncatcher
pi_108399677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef appelsap het volgende:
Suncatcher, jij ook uit 87? ;)

Waar blijven die Zeeuwen dan?
In mijn eentje meeten is ook zo saai..
:Y mensen uit de jaren 80 *O*
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:58:31 #249
91474 Piles
pi_108399682
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef appelsap het volgende:
Hm, morgen kan ik niet Piles, anders had ik het zo gedaan!
Roep maar als je de volgende keer in de buurt bent. ;)
Haha, is goed :D Ik kom er regelmatig in het weekend :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:58:52 #250
345075 Suncatcher
pi_108399695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef appelsap het volgende:

[..]

Centraal lijkt me wel gezellig!
Is dat niet een pokke énd rijden voor jou? :D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:59:03 #251
368109 SarnamiG
pi_108399700
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef appelsap het volgende:

[..]

Centraal lijkt me wel gezellig!
Dat is zeker gezellig. Vooral door alle verschillende dialecten door elkaar heen! :D Das meestal wel lachen!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:00:50 #252
367559 Blijdoener
pi_108399756
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je beschuitje met kaas en zoete witte wijn was mijn idee'tje speciaal voor jou gemaakt en jij deelt het zomaar met iedereen op het forum :(
:'( Sorry kingtoppie!
:P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:02:22 #253
304783 kingtoppie
pi_108399813
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:00 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

:'( Sorry kingtoppie!
:P
En je reageerde niet zo enthousiast dus ik was bang dat je niet wou.
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:03:03 #254
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108399833
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef appelsap het volgende:

[..]

Centraal lijkt me wel gezellig!
Een centrale meet lijkt mij ook hartstikke gezellig. Hoe dan ook, wordt het voor mij ook een pokke end reizen, maar dat heb ik er graag voor over :+ >:O

Ik heb overigens wel geen limburgs accent, (eerder gronings is me verteld :') maar ik kan wel dialect spreken (maar dan versta je me echt niet meer) )
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:03:13 #255
367559 Blijdoener
pi_108399840
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En je reageerde niet zo enthousiast dus ik was bang dat je niet wou.
Tuurlijk wel. O+
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:03:55 #256
91474 Piles
pi_108399870
Wacht trouwens niet te lang met een datum. Iedereen is nu enthousiast en actief, als je een paar weken verder bent is dat al een heel stuk minder ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:04:37 #257
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108399899
Ik moet nog even kijken, weet het maandag waarschijnlijk wel wanneer ik kan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:04:46 #258
304783 kingtoppie
pi_108399903
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. O+
Nou waarom zit je nog niet in de trein dan? :P
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:04:47 #259
72481 appelsap
appelsap
pi_108399905
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:58 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Is dat niet een pokke énd rijden voor jou? :D
Jawel. :D
maar dat maakt niet uit
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:59 schreef SarnamiG het volgende:

[..]

Dat is zeker gezellig. Vooral door alle verschillende dialecten door elkaar heen! :D Das meestal wel lachen!
Leuk ja. Overigens ben ik een zeeuw met een zachte G, want eigenlijk ben ik een brabander.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:05:16 #260
367559 Blijdoener
pi_108399925
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef Nyan het volgende:

[..]

Een centrale meet lijkt mij ook hartstikke gezellig. Hoe dan ook, wordt het voor mij ook een pokke end reizen, maar dat heb ik er graag voor over :+ >:O
Alleen het minpuntje daarvan is...
Een centrale meeting wordt al gauw zo druk...
We hebben nu al minstens 10 mensen volgens mij,
en als er dan nog veel meer mensen bijkomen wordt het wel heel druk!
Niet dat dat erg is... :D Gezellig juist.
Maar dan kunnen we niet met zijn allen in een cafeetje zitten want dan wordt het al gauw een beetje té druk denk ik...
Of we moeten afspreken ergens in een park en daar gaan chillen.
Alleen dan zit je weer een beetje met het weer denk ik. :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:05:51 #261
367559 Blijdoener
pi_108399950
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou waarom zit je nog niet in de trein dan? :P
Nu nog? :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:05:54 #262
304783 kingtoppie
pi_108399952
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Alleen het minpuntje daarvan is...
Een centrale meeting wordt al gauw zo druk...
We hebben nu al minstens 10 mensen volgens mij,
en als er dan nog veel meer mensen bijkomen wordt het wel heel druk!
Niet dat dat erg is... :D Gezellig juist.
Maar dan kunnen we niet met zijn allen in een cafeetje zitten want dan wordt het al gauw een beetje té druk denk ik...
Of we moeten afspreken ergens in een park en daar gaan chillen.
Alleen dan zit je weer een beetje met het weer denk ik. :P
Ik zonder me wel af met jou :*
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:05:55 #263
368109 SarnamiG
pi_108399953
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef appelsap het volgende:

[..]

Jawel. :D
maar dat maakt niet uit

[..]

Leuk ja. Overigens ben ik een zeeuw met een zachte G, want eigenlijk ben ik een brabander.
Haha das toch wel een beetje jammer hoor :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:06:16 #264
304783 kingtoppie
pi_108399974
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Nu nog? :P
De nacht is nog jong :P
- Lekker wat drinken beneden met mijn zusjes -
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:06:27 #265
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108399981
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef Piles het volgende:
Wacht trouwens niet te lang met een datum. Iedereen is nu enthousiast en actief, als je een paar weken verder bent is dat al een heel stuk minder ;)
Ik heb alleen nog niet van iedereen wat gehoord, anders begon ik nu al met roepen:

Van SarnamiG, Piles, Heloef, Suncatcher, Blijdoener, Lott88, en Appelsap weet ik nu de beschikbaarheid, maar van de rest heb ik nog niks gehoord, dat zijn:

FerryNL, Kaneelstokje, Driver86, AlexanderC, FranknFurter, en kingtoppie :+ Laat me even jullie beschikbaarheden weten jongens!! :*
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:06:50 #266
260903 Lot88
pi_108400000
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Alleen het minpuntje daarvan is...
Een centrale meeting wordt al gauw zo druk...
We hebben nu al minstens 10 mensen volgens mij,
en als er dan nog veel meer mensen bijkomen wordt het wel heel druk!
Niet dat dat erg is... :D Gezellig juist.
Maar dan kunnen we niet met zijn allen in een cafeetje zitten want dan wordt het al gauw een beetje té druk denk ik...
Of we moeten afspreken ergens in een park en daar gaan chillen.
Alleen dan zit je weer een beetje met het weer denk ik. :P
is het niet vaak zo dat er ook mensen zijn die toch niet komen opdagen?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:07:20 #267
91474 Piles
pi_108400029
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:

[..]

is het niet vaak zo dat er ook mensen zijn die toch niet komen opdagen?
Zeker :Y Ervaring leert dat er nog mensen (ook op het laatste moment) gaan afhaken :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:08:09 #268
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400061
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:

[..]

is het niet vaak zo dat er ook mensen zijn die toch niet komen opdagen?
Ja daar moet je toch rekening mee houden. Het is in korte tijd nu een hele grote groep geworden, dus ik wil langzamerhand op een datum en een activiteit aan gaan sturen! Mocht er nu een zodanig grote groep ontstaan, maak ik een derde meet :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:08:49 #269
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400089
Maar stel we gaan een gemengde meet houden, waar zouden jullie het leuk vinden om er een te houden?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:09:29 #270
91474 Piles
pi_108400120
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:08 schreef Nyan het volgende:
Maar stel we gaan een gemengde meet houden, waar zouden jullie het leuk vinden om er een te houden?
Doe gewoon Utrecht of omgeving, is het makkelijkst voor iedereen :)
Wat we gaan doen laat ik aan jullie over :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:09:43 #271
367559 Blijdoener
pi_108400134
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:08 schreef Nyan het volgende:
Maar stel we gaan een gemengde meet houden, waar zouden jullie het leuk vinden om er een te houden?
Utrecht is het best bereikbaar denk ik voor iedereen, lekker centraal.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:10:13 #272
368109 SarnamiG
pi_108400159
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:08 schreef Nyan het volgende:
Maar stel we gaan een gemengde meet houden, waar zouden jullie het leuk vinden om er een te houden?
Ik heb ooit een keer een meeting georganiseerd, heel lang gelee, met vakantievrienden, Toen legde ik de liniaal op een kaart, waar Den Bosch als meest centrale punt uit kwam. Tenzij er nog iemand uit Groningen bij komt.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:10:46 #273
72481 appelsap
appelsap
pi_108400183
Mij maakt het niet echt uit..ik moet toch wel van ver komen. :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:11:37 #274
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400219
En wat zouden we kunnen gaan doen? En trekken we een hele dag uit?

Tot nu toe zie ik dat bijna iedereen in het weekend wel kan. Dat komt voor mijzelf ook het beste uit. Misschien is het een goed idee dat aan te houden?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:11:43 #275
260903 Lot88
pi_108400221
Utrecht tja tis wel n pokke eind maar daar ontkom je niet aan wanneer het centraal is.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:13:15 #276
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400276
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef Lot88 het volgende:
Utrecht tja tis wel n pokke eind maar daar ontkom je niet aan wanneer het centraal is.
Dat is inderdaad het enige waar iedereen wel een beetje tegenaanloopt, maar dan heb je wel wat natuurlijk! c_/
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:13:33 #277
368109 SarnamiG
pi_108400287
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef Nyan het volgende:
En wat zouden we kunnen gaan doen? En trekken we een hele dag uit?

Tot nu toe zie ik dat bijna iedereen in het weekend wel kan. Dat komt voor mijzelf ook het beste uit. Misschien is het een goed idee dat aan te houden?
Een hele dag zijn sommige onder ons toch wel kwijt, incl. reizen dan. Misschien een cultuurtochtje inplannen. Met een route uitstippelen, zodat je toch nog wat van Utrecht mee krijgt??
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:13:50 #278
260903 Lot88
pi_108400295
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:11 schreef Nyan het volgende:
En wat zouden we kunnen gaan doen? En trekken we een hele dag uit?

Tot nu toe zie ik dat bijna iedereen in het weekend wel kan. Dat komt voor mijzelf ook het beste uit. Misschien is het een goed idee dat aan te houden?
ik ga niet voor 1 uurtje naar utrecht reizen maar denk dat je het zo vrijblijvend mogelijk moet houden. Als er een clubje een hele dag optrekt is dat mooi meegenomen toch? Ik heb geen idee wat er in utrecht te doen is ben er totaal niet bekend.. Heb wel de voorkeur om het enigzins lowbudgette houde ivm leven op studiefinanciering :')
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:14:50 #279
260903 Lot88
pi_108400330
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:13 schreef Nyan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het enige waar iedereen wel een beetje tegenaanloopt, maar dan heb je wel wat natuurlijk! c_/
inderdaad en utrecht heeft starbucks? of niet?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:15:53 #280
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400361
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik ga niet voor 1 uurtje naar utrecht reizen maar denk dat je het zo vrijblijvend mogelijk moet houden. Als er een clubje een hele dag optrekt is dat mooi meegenomen toch? Ik heb geen idee wat er in utrecht te doen is ben er totaal niet bekend.. Heb wel de voorkeur om het enigzins lowbudgette houde ivm leven op studiefinanciering :')
Ik heb dat probleem zelf ook, dus vijfsterrenrestaurant was toch al een beetje afgevallen... :+ Friet van Piet it is! :P
Goed idee! Dan kan iedereen zelf kijken hoe het uitkomt. Misschien toch een gezellig grandcafe, waar genoeg ruimte is opzoeken en als centrale meetplek aanhouden totdat iedereen er dan is? We kunnen altijd een rondje Utrecht doen natuurlijk, een beetje hoe iedereen er zin in heeft!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:16:14 #281
367559 Blijdoener
pi_108400371
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef Lot88 het volgende:

[..]

inderdaad en utrecht heeft starbucks? of niet?
Klopt! c_/
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:16:27 #282
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400380
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef Lot88 het volgende:

[..]

inderdaad en utrecht heeft starbucks? of niet?
Jep op het centraal station volgens ome Google!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:17:25 #283
72481 appelsap
appelsap
pi_108400414
Ik stem ook voor low-budget. :P
Lijkt me sowieso wel gezellig om in ieder geval ergens wat te gaan drinken ofzo.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:17:26 #284
367559 Blijdoener
pi_108400416
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:15 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ik heb dat probleem zelf ook, dus vijfsterrenrestaurant was toch al een beetje afgevallen... :+ Friet van Piet it is! :P
Goed idee! Dan kan iedereen zelf kijken hoe het uitkomt. Misschien toch een gezellig grandcafe, waar genoeg ruimte is opzoeken en als centrale meetplek aanhouden totdat iedereen er dan is? We kunnen altijd een rondje Utrecht doen natuurlijk, een beetje hoe iedereen er zin in heeft!
Ja maar niet iedereen kent de weg in Utrecht denk ik... :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:18:17 #285
367559 Blijdoener
pi_108400455
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:16 schreef Nyan het volgende:

[..]

Jep op het centraal station volgens ome Google!
Valt niet te missen, in de grote hal bij het grote (voormalige) blauwe bord kun je hem al zien.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:18:24 #286
260903 Lot88
pi_108400460
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:16 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Klopt! c_/
dan ben ik snel klaar ik haal 3 ijkoffies formaatje huge bij starbucks en ik stuiter de rest van de week en wie reist er nu niet voor starbucks naa utrecht<3
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:18:55 #287
367559 Blijdoener
pi_108400479
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef appelsap het volgende:
Ik stem ook voor low-budget. :P
Lijkt me sowieso wel gezellig om in ieder geval ergens wat te gaan drinken ofzo.
Stem ik ook voor. :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:20:16 #288
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400528
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef Blijdoener het volgende:

[..]

Ja maar niet iedereen kent de weg in Utrecht denk ik... :P
Daarom moeten we even een centraal, makkelijk te vinden punt kiezen in Utrecht. Ik ben er zelf ook niet zo bekend, dus misschien is het handig om inderdaad bij de Starbucks op het CS Utrecht af te spreken bijvoorbeeld? Dan raakt er niemand verdwaald en hoeven we geen speurmissie van de middag te maken :* :P

En daarna kunnen we altijd met zijn allen een gezellig café zoeken om gezellig een drankje te doen en kennis te maken!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:21:40 #289
260903 Lot88
pi_108400563
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef Nyan het volgende:

[..]

Daarom moeten we even een centraal, makkelijk te vinden punt kiezen in Utrecht. Ik ben er zelf ook niet zo bekend, dus misschien is het handig om inderdaad bij de Starbucks op het CS Utrecht af te spreken bijvoorbeeld? Dan raakt er niemand verdwaald en hoeven we geen speurmissie van de middag te maken :* :P

En daarna kunnen we altijd met zijn allen een gezellig café zoeken om gezellig een drankje te doen en kennis te maken!
dan moet je je wel afvragen of je mij nog bij de starbucks weg krijgt :') die koffie heeft ernstige aantrekkingskracht op mij :p
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:21:54 #290
72481 appelsap
appelsap
pi_108400570
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit bij Starbucks ben geweest? :@
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:22:23 #291
91474 Piles
pi_108400591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef appelsap het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit bij Starbucks ben geweest? :@
Ik drink sowieso geen koffie, dus zou ook niet weten wat ik er moet doen :P
Sowieso gehypt natuurlijk.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:22:27 #292
345075 Suncatcher
pi_108400597
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef appelsap het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit bij Starbucks ben geweest? :@
Ik ook niet ;(
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:22:34 #293
367559 Blijdoener
pi_108400599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:20 schreef Nyan het volgende:

[..]

Daarom moeten we even een centraal, makkelijk te vinden punt kiezen in Utrecht. Ik ben er zelf ook niet zo bekend, dus misschien is het handig om inderdaad bij de Starbucks op het CS Utrecht af te spreken bijvoorbeeld? Dan raakt er niemand verdwaald en hoeven we geen speurmissie van de middag te maken :* :P
Ik ben de laatste tijd wel vaker in Utrecht geweest.
Maar dat station heeft heeel veel uitgangen, en als ik er dan buiten sta heb ik geen idee waar ik ben. :+
Daarom moest ik me ook altijd op laten halen door iemand. :P
Dan lijkt me het gemakkelijkst dat we gewoon samen ergens heen lopen, vanaf CS.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:23:07 #294
260903 Lot88
pi_108400616
Nee ik drink alleen starbucks koffie de rest vind ik vies.. dus nee niet heel vreemd ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:23:15 #295
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400621
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef appelsap het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit bij Starbucks ben geweest? :@
Helemaal niet, ik ben nog nooit in een Nederlandse Starbucks geweest. Wel in een in Parijs en in Berlijn :') Ik heb me er laten fotograferen, ik vind het verdomd lekkere koffie c_/

Nyan in Berlijn: c_/
Nyan in Parijs: c_/
8)7
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:24:04 #296
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400653
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik drink sowieso geen koffie, dus zou ook niet weten wat ik er moet doen :P
Sowieso gehypt natuurlijk.
Als centraal ontmoetingspunt zou het wel makkelijk zijn, ;) kunnen we daarna altijd kijken waar we wat gaan drinken natuurlijk!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:24:53 #297
260903 Lot88
pi_108400682
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:22 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik drink sowieso geen koffie, dus zou ook niet weten wat ik er moet doen :P
Sowieso gehypt natuurlijk.
dan neem ik voor jou een flesje water mee!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:25:20 #298
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108400705
Oei jongens, ik ga zo even een nieuw topic openen!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:25:21 #299
91474 Piles
pi_108400706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Lot88 het volgende:

[..]

dan neem ik voor jou een flesje water mee!
-O-
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:25:42 #300
91474 Piles
pi_108400714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef Nyan het volgende:
Oei jongens, ik ga zo even een nieuw topic openen!
Wel met goeie knopje he :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:25:51 #301
367559 Blijdoener
pi_108400724
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef Nyan het volgende:

[..]

Als centraal ontmoetingspunt zou het wel makkelijk zijn, ;) kunnen we daarna altijd kijken waar we wat gaan drinken natuurlijk!
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')