abonnement Unibet Coolblue
pi_107019047
In navolging van het Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar topic wil ik graag een verzamelplek voor mensen tussen de 25-35 jaar maken. Dit omdat ik ervan overtuigd ben dat er meer mensen van mijn leeftijd zijn die zich ook weleens eenzaam voelen en graag meer contacten zouden willen opdoen.

Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.

Stel jezelf voor in dit topic en wie weet doe je wel leuke contacten op :)

TS begint:

Waar woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
30 jaar

Omschrijving?
Ik ben iemand die altijd teveel met zijn eigen dingen bezig is geweest en daardoor minder contacten heeft dan hij eigenlijk zou willen. Anderzijds ben ik ook wel een einzelgänger, wat dit soms moeilijk maakt voor mij (ik vind het ook prettig om alleen te zijn). Het liefst leer ik dan ook mensen kennen die het ook leuk vinden om af en toe af te spreken, maar niet meteen verwachten dat je ze elke week ziet.

Overigens heb ik wel mensen die ik regelmatig zie, zoals mijn vriendin, mensen van mijn werk en sport, en mijn familie. Dus zo eenzaam ben ik ook weer niet en ik heb het soms voor mijn doen zelfs druk. Het neemt echter niet weg dat het leuk is om nieuwe mensen te leren kennen en dat dit topic misschien andere mensen helpt :)

Werk en hobbies?
Ik werk in de ICT als software developer. Mijn hobby's zijn computers, gitaar spelen en ik heb een passie voor muziek. Voornamelijk rock en blues.

Daarnaast doe ik aan tafeltennis en fitness.

Ook vind ik het leuk om van alles te lezen over de natuurwetenschappen, het universum, doemscenario's te bedenken, enzovoorts :)

Ja sorry, ik ben een archetypische en eigenwijze nerd geek :P

Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.
There is a long line down from heaven.
pi_107058372
Klein schopje voor dit topic :7
Heb nu niet echt zin om te schrijven maar heb wel interesse!
Ben inmiddels ook al 30 in de omgeving van Amsterdam.
pi_107058641
Kom uit rdam wil best een keer een biertje doen! :)
pi_107058702
Tip: Couchsurfing.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_107063774
Beste oplossing om uit je isolement te komen is door je gewoon onder de mensen te begeven die normaliter niet tot je vriendenkring behoren. Het zal moeilijk en vreemd aanvoelen maar je moet ergens beginnen.
pi_107064234
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:09 schreef nicknicknickname het volgende:
Klein schopje voor dit topic :7
Heb nu niet echt zin om te schrijven maar heb wel interesse!
Ben inmiddels ook al 30 in de omgeving van Amsterdam.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:32 schreef Bombshell het volgende:
Kom uit rdam wil best een keer een biertje doen! :)
^O^

Beschrijf jezelf eens in het kort :P
There is a long line down from heaven.
pi_107118382
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:31 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

[..]

^O^

Beschrijf jezelf eens in het kort :P
Oke! :)

Waar Woon je?
Rotterdam

Hoe oud ben je?
30 jaar

Omschrijving?
Woon sinds enige tijd in Rotterdam en wil wat nieuwe contacten opdoen gaan doen. Heb zelf vrienden maar mn sociale leven kan wel een boost gebruiken. Vind het niet erg om alleen te zijn maar wat vaker een biertje gaan drinken of een optreden/concert bezoek is altijd leuk!

Werk en Hobby's?
Werk in de dienstverlening. Hoe van sporten, fitness en tennis. Ook hou ik van reizen. Heb een brede muzikale interesse.

:)
  maandag 23 januari 2012 @ 20:33:37 #8
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107152089
Leuke initiatief LostInSpace!

Waar woon je?
Nijmegen

Hoe oud ben je?
31 jaar

Omschrijving?
Tja, vind mezelf beschrijven altijd moeilijk. Ik ben iemand die probeert een actieve leven te leiden door culturele dingen te bezoeken, aan sociale activiteiten deel te nemen of hobbies te beoefenen.

Ik vind mezelf niet eenzaam, maar veel mensen uit kennissenkring zijn een beetje aan het settelen of hebben gewoon geen interesse of energie meer om zo vaak de deur uit te gaan en iets leuks te ondernemen als ik. Dus lijkt me daarom wel leuk om nieuwe contacten op te doen. Hoeven uiteraard geen boezemvrienden te worden die elkaar elke week moeten zien.

Werk en hobbies?
Ik werk in de financiele dienstverlening in Utrecht. Ik hou van reizen, films kijken, fotograferen, toneel of cabaretvoorstellingen bezoeken. Sinds kort doe ik ook aan klimmen. Doe regelmatig ook wat vrijwilligerswerk.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107201145
Loopt nog niet echt storm.. :{
pi_107203681
Ik zie 4 mensen die wel zin hebben in een biertje. Zat toch? of wil je oldskool FOK! met 30 man een kroeg bestormen? :')
pi_107203810
4 is idd ook genoeg.. :)
pi_107210698
Je ziet wel duidelijk een verschil met het andere topic.

Met andere woorden: 25 plussers hebben hier blijkbaar minder behoefte aan of zoeken op andere manieren contact met mensen.
There is a long line down from heaven.
pi_107212531
Waar woon je?
Vlaardingen

Hoe oud ben je?
25 jaar

Omschrijving?
Lijkt me leuk nieuwe mensen te leren kennen en zo af en toe wat leuks af te spreken.
Heb een relatie waar ik leuke dingen mee doe en zie vrienden af en toe. Maar merk wel dat de meeste minder zin hebben weg te gaan. Geen tijd, geen geld of geen behoefte meer aan. Dat vind ik soms toch wel jammer.

Werk en hobbies?
Hou me bezig met technische administratie op een raffinaderij.
Ga graag naar de bioscoop, hou van fotografie, soms wat motorrijden en verder vind ik vrij veel leuk om te doen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:04:55 #14
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107236253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:51 schreef LostInSpace het volgende:
Je ziet wel duidelijk een verschil met het andere topic.

Met andere woorden: 25 plussers hebben hier blijkbaar minder behoefte aan of zoeken op andere manieren contact met mensen.
Jammer maar liever kwaliteit boven kwantiteit.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107237248
Ik vraag me af he, sommige mensen leggen hier uit wat ze nou doen en wat ze willen, maar iedereen hier is een vreemde van elkaar, er hoeft maar 1 psycho tussen te zitten. Ik wil niet zeggen dat dit altijd de kwestie is, maar wees wel altijd voorzichtig met wie je afspreekt.

:* :* :*
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:29:58 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107237687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef Bredemug het volgende:
Ik vraag me af he, sommige mensen leggen hier uit wat ze nou doen en wat ze willen, maar iedereen hier is een vreemde van elkaar, er hoeft maar 1 psycho tussen te zitten. Ik wil niet zeggen dat dit altijd de kwestie is, maar wees wel altijd voorzichtig met wie je afspreekt.

:* :* :*
Zo te zien willen ze met meerdere mensen tegelijk afspreken dus dan lijkt me dat niet echt aan de orde.

Ik zou het op zich ook wel willen maar heb helemaal geen tijd -O-
pi_107237908
Waar woon je?
Omgeving Doetinchem

Hoe oud ben je?
23 jaar

Omschrijving?
Ondanks een leuke vrienden/kennissenkring zou ik wat nieuwe contacten willen opdoen in de omgeving waar ik nog maar weinig mensen ken.
Stappen, uit eten gaan, naar de sauna enz. Dat zijn de dingen die ik wel graag zou willen doen.


Werk en hobbies?
Momenteel studeer ik, werk in de GGZ en ben 'parttime moeder' .
Ik kan eindeloos filosoferen maar tegelijkertijd ben ik ook wel een nuchter persoon en verder sta ik altijd open voor het ontdekken van leuke bezigheden.
Echte hobby's heb ik eigenlijk niet , het is maar net waar ik zin in heb :D


Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.
[/quote]
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_107238026
Ik ben vaak in Amsterdam voor mijn werk...wie gaat me rondleiden? :)
pi_107241914
Nu ja, al dan niet als ''navolging van''; goed initiatief. Ik blijf dit even in de gaten houden, nu geen zin in een heel verhaal, volgt dus nog...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107243382
Trouwens vind ik dit wel een betere TT dan dat andere topic. :')
pi_107243749
Waar woon je?
Amsterdam (omg.)

Hoe oud ben je?
25 jaar

Omschrijving?
Studente, altijd druk bezig met van alles, ben nooit echt verveeld ofzo, heel chaotisch en soms een beetje stil als ik je nog niet goed ken.

Ik spreek regelmatig af met mensen, maar helaas mis ik nog wel een aantal vrienden in omg. Amsterdam om eens af en toe wat mee af te spreken voor de gezelligheid (zonder dat ik 2 uur of langer in een trein zit). Ben geen feestbeest maar sla een uitnodiging ook niet zo snel af maar meer een bioscoopliefhebber, marktje hier en daar, beetje winkelen etc.

Werk en hobbies?
Studeer momenteel forensisch onderzoek, werk 1-2 dagen in de week. Computerverslaafd, helaas. Zou wel wat minder mogen ;) Games, zowel console als pc. Heb hier 2 gitaren staan waar ik wanhopig op oefen maar nog niet goed genoeg in ben ivm tijdnood en andere bezigheden.

Hoe kan ik jou bereiken?
Via PM. :)
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_107244561
:D Grappig topic! :D

Is het ook bedoeld om een keer een specifiek iets met iemand te gaan doen? Als ik hier aan zou doen zou het zijn om naar whisky cafe in Adam te gaan (lamers willen niet mee) of whisky festivals.. maar twijfel nog aan deelname, via fok de meest weirde mensen tegen gekomen niet altijd in meest positieve vorm :D
pi_107268705
Waar woon je?
Delft.

Hoe oud ben je?
26 jaar.

Omschrijving?
Man, slechthorend, derhalve draag ik gehoorapparaten. Als iemand niet al te onduidelijk praat kan ik prima communiceren. Qua karakter ben ik stil (vooral in gezelschap met onbekende mensen), afwachtend en een kat-uit-de-boom-kijk type. Ik doe mee omdat ik wel wat sociale contacten kan gebruiken, want na mijn werk kom ik weinig buiten. Ik heb 1 oude vriend waar ik soms mee afspreek, maar voor de rest onderneem ik zelf weinig, en daar wil ik dit jaar verandering in brengen. Het kan geen kwaad om eens nieuwe mensen te leren kennen.

Werk en hobbies?
Hovenier (goh, verrassend!). Hobby's: lezen, schrijven, gamen. Ik ben wel voor alles in, ben meegaand en makkelijk. Qua muziek hou ik van Melodic Death Metal, Folkmetal, Hardrock en Blues.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM.
Children of the night. What music they make.
pi_107269223
Waar woon je?
Bogotį

Hoe oud ben je?
32 jaar (nog 3 dagen)

Omschrijving?
Extraverte party-animal, overtuigd hedonist, levensgenieter, open, relaxed, flink wat levenservaring.

Altijd leuk om interessante mensen te ontmoeten en goeie dingen mee te delen.

Werk:
Business Development Manager voor de olie-industrie (Exploratie) voor Latijns-Amerika. Veel onderweg en meestal te vinden in:
Colombia, Mexico, Brazilie, Venezuela, Argentinie, Peru, af en toe in Nederland en Duitsland.

Hobbies:
Uitgaan, dansen (electronisch: techno, hardstyle, trance ; latin: reggaeton, salsa, merengue, vallenato), voetballen, tafelvoetbal, darts, klimmen, films, muziek, reizen, goed eten, schilderen, voetbal (Barcelona!) kijken, forummen.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.

Als je interessant bent.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_107269317
quote:
12s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef El_Matador het volgende:
Waar woon je?
Bogotį

Hoe oud ben je?
32 jaar (nog 3 dagen)

Omschrijving?
Extraverte party-animal, overtuigd hedonist, levensgenieter, open, relaxed, flink wat levenservaring.

Altijd leuk om interessante mensen te ontmoeten en goeie dingen mee te delen.

Werk:
Business Development Manager voor de olie-industrie (Exploratie) voor Latijns-Amerika. Veel onderweg en meestal te vinden in:
Colombia, Mexico, Brazilie, Venezuela, Argentinie, Peru, af en toe in Nederland en Duitsland.

Hobbies:
Uitgaan, dansen (electronisch: techno, hardstyle, trance ; latin: reggaeton, salsa, merengue, vallenato), voetballen, tafelvoetbal, darts, klimmen, films, muziek, reizen, goed eten, schilderen, voetbal (Barcelona!) kijken, forummen.

Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic.

Als je interessant bent.
Wat maakt iemand interessant? :D
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')