19, ze vinden het misschien wel goed. Maar dan krijg ik van te voren allemaal gezeik over wat FOK! dan is enzo, mijn internetgedrag, over oppassen voor vreemden blablabla.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? op een gegeven moment ben je toch volwassen genoeg om zelf conclussies te trekken. Ik begrijp dat je ouders je willen beschermen maar overprotectie is ook schadelijk.
Nog een Amsterdammer, ze blijven maar komenquote:Op maandag 23 januari 2012 11:32 schreef ROFLOL het volgende:
Ook maar aanmelden, lijkt me wel lachen. Plus mogelijk nieuwe mensen kennen is altijd fijn. Zelf niet een al te grote vriendenkring.
Waar woon je?
Amsterdam
Hoe oud ben je?
20
Studeert?
MBO diploma behaald, vanaf Augustus HBO volgen
Beschrijf jezelf?
Rustig, afwachtend voordat ik los kom. Reden ook waarom ik de laatste jaren wat minder contact heb met de meeste vrienden van me. Een idee of dergelijke komt nooit echt van mij af, terwijl ik wel graag wat wil doen. Voor de rest enorm vriendelijk en altijd zin in een lolletje.
Wat ik te bieden heb:
Humor, zodra ik los kom blijf ik lachen. Voor de rest help ik iedereen graag en sta ik open voor alles.
Waar heb je geen zin in:
Te drukke discotheken met de muziek keihard aan. Kroeg is prima, maar in een discotheek zie je mij niet snel.
Wanneer kan je?
Geen opleiding, voor als nog geen vast werk dus verveel me die hard.
Technische Informatica.. hopelijk ben je niet net zo'n nerd als ikquote:Op zondag 22 januari 2012 17:57 schreef Adharaz het volgende:
Leuke topic, tijd om te kappen met lurken!
Hoi, ik ben Adharaz.
Ik ben 20 jaar, woon momenteel in Delft en studeer Technisch Informatica.
Mijn hobbies zijn gitaar spelen, gamen en af en toe een biertje doen.
Ik heb soms dat gevoel dat ik eenzaam ben, ook al ben ik omringd door mensen.
Klinkt raar als ik erover nadenk. Ik bedoel, ik woon in een huis met 17 andere huisgenoten en deel daar onze huiskamer, keuken en badkamer. Toch voel ik me soms gewoon alleen.
Ik ben voor mijn gevoel best sociaal actief, ben lid van een studentenjazzvereniging, maar heb maar al vaak moeite om op mensen af te stappen om een praatje mee te maken.
Anyhow, ik vind dit een leuke topic en ga het zeker in de gaten houden!
Dus...hai
Jazeker ik ben er nog. Ik ben deze week niet zo actief omdat ik momenteel voor mijn stage wat dingen moet afronden. Ik heb je een friend request opgestuurd voor facebook. De facebook group is overigens alleen zichtbaar voor de leden van de groupquote:
Hmm, ik kom naar mijn gevoel soms geeky overquote:Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Technische Informatica.. hopelijk ben je niet net zo'n nerd als ik. PM je email wat je gebruikt voor facebook naar mij dan voeg ik je toe.
Dat is uhm, wel vrij apart om zo even te bepalenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Er hebben inmiddels zoveel mensen aangemeld dat ik vanaf nu geen mensen meer aan de lijst toevoeg. Dus nieuwe aanmeldingen moet ik helaas weigeren.
Je bent wmb gewoon van harte welkon, bovendien is het nogal optimistisch om te denken dat iedereen komt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is uhm, wel vrij apart om zo even te bepalen
dat is rond uit gewoon idioot eigenlijk...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
We zitten nu met 25 mensen in de group (wat ik best veel vind) en je moet toch ergens een grens trekken. Wanneer zou het volgens dan jou een goed moment zijn om dat te bepalen dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |