Die kun je kopen bij de levenslange beloningen of je kunt ze maken met die laboratoriumtafel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef RickoKun het volgende:
Weet iemand in welke add on het verjongingsdrankje als beloning zit?
Ik zag em niet tussen mijn beloningen staan. Ik denk dat ik al weet hoe ik dit moet oplossen. Al vrees ik dan wel voor mijn poppetjes die ik dan voor de duizendste x opnieuw mag aanmakenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die kun je kopen bij de levenslange beloningen of je kunt ze maken met die laboratoriumtafel.
Denk ik.
Maar dat is meer een beeje cheaten tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:22 schreef Tegan het volgende:
Kan je dat drankje dan niet kopen met buydebug?
In generations volgens Wikia, of Levensweg is de NL naam.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef RickoKun het volgende:
Weet iemand in welke add on het verjongingsdrankje als beloning zit?
Hartstikke bedankt!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:00 schreef Rs89 het volgende:
[..]
In generations volgens Wikia, of Levensweg is de NL naam.
Heb hier hetzelfde probleem.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik word best geestelijk gehandicapped van dit spel. Nu heb ik die ene gare bug opgelost en nu krijg ik een nog veel vervelendere.
Nu staat ie om de 8 seconden stil bij mij. Ik kan mijn muis gewoon bewegen, en de animaties doen het ook vloeiend (bijv. bomen die heen en weer zwaaien). Als ik op pauze druk is er niks aan de hand. Echter als ik op play of fast forward doe staat ie 8 sec. stil, daarna doet ie t weer 8 seconde etc.
Er is iets corrupted blijkbaar.
Ik wil t spel wel spelen maar dit is echt te gaar voor woorden. Als ik straks voor de DUIZENDSTE keer ee nieuw spel wil starten zal ik vast ook weer tegen dit probleem aan lopen
Ik oninstalleer 't spel dan maar
Bij mij begon het zomaar ineens, niet nadat ik iets gedownload had of nadat ik een uitbreiding erbij had gedaan of zo. De dag ervoor was alles nog prima in orde en de volgende dag het probleem. Lijkt me sterk dat de videokaart opeens problemen ermee heeft, terwijl ie verder alles nog aankan.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Tegan het volgende:
Klinkt alsof je videokaart het niet aankan. Ik heb namelijk nog nooit een bug gehad ooit.
Het heeft absoluut niet met de videokaart te maken. Ik heb één van de beste die er op dit moment te verkrijgen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:42 schreef Tegan het volgende:
Klinkt alsof je videokaart het niet aankan. Ik heb namelijk nog nooit een bug gehad ooit.
Ik had ze tot vorige maand ook nooit.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt serieus nog nooit een bug gehad ooit. En ik heb het toch wel flink wat uren gespeeld.
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:47 schreef Sosha het volgende:
En meteen weer verslaafd... sjeempie. Ik dacht, even op m'n telefoon kijken hoe laat 't is, want misschien is 't al bijna twaalf uur... Is 't half drie
. Echt, wtf. Ik ga een klokje naast mijn laptop zetten als ik Sim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |