PES bestaat dat nog?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben trouwens behoorlijk fanatiek aan het Pro Evolution soccer-en. Vorige week editie 2011 gekocht. Nog wel bezig op het makkelijkse niveau, maar wel net met Australie de Azie-Oceanie cup gewonnen..
Ja ik vind het wel fijn spelen. Ik ben hier in ieder geval beter in het vleugelspel dan bij de Fifa-reeks.. Of het beter is of niet, boeit me niet, als ik maar plezier heb..quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
PES bestaat dat nog?
Schijnt dat FIFA het betere spel is de laatste jaren, maar goed heb al jaren geen voetbalspellen meer gespeeld.
quote:
onder andere daarom mijn postquote:
quote:
Mijn mooiste concert ooit is uit 1985. Springsteen in de Kuipquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:22 schreef Againzender het volgende:
Ik ging in 88 voor het eerst naar een echt concert: Bruce Springsteen in de Kuip! Veldkaarten! Eigenlijk nog steeds het beste concert dat ik heb meegemaakt
In slaap vallen tijdens een concert van The Bossquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn mooiste concert ooit is uit 1985. Springsteen in de Kuip
Ook op het veld. ONE TWO THREE. Je voelde het gras trillen.
3 uur later werd je wakker.
Vuzuvuela's en ander soort teletoeter materiaal vanaf de tribunesquote:
De eerste wedstrijd is om 19.15 uit het hoofdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik zie skiërs op eurosport.
alles beter dan die kinderen bij Ajax - AZquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vuzuvuela's en ander soort teletoeter materiaal vanaf de tribunes
Ok, heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd is om 19.15 uit het hoofd
Ik weet niet hoe het toetergehalte in Equatoriaal Guinee isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vuzuvuela's en ander soort teletoeter materiaal vanaf de tribunes
handig overzicht: Afrika Cup 2012 #1: met topkeepers en horrortackles!quote:
quote:
kan ik mij wel in vinden, hoe leuk die kids het ook hadden. Pokkeherriequote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles beter dan die kinderen bij Ajax - AZ
voor de kinderen hartstikke gaaf ja. Maar het was net een zwembadquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan ik mij wel in vinden, hoe leuk die kids het ook hadden. Pokkeherrie
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Goede actie van Eurosport. De beelden van Clijsters - Li uitzenden voorzien van het commentaar van de wedstrijd van Berdych
Ging helemaal nergens over, je hoorde een rally, maar zag Kim stuiteren om op te slaanquote:
Radio 1 aan en op tv de BBC met de finale van de Mastersquote:
Ja Ivoorkust moet veel meer kunnen met dit team.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef tong80 het volgende:
1-0 gebleven door Drogba. Niveau was bedroevend.
kan dat?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Maar wel met een nog vreselijkere uitstraling dan Cristiano Ronaldo
Ik was de eerste klant van de week. De kassa moest nog worden geopendquote:Op maandag 23 januari 2012 08:55 schreef borisz het volgende:
Weer een kassameisje aan het schrikken gemaakt tong?
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hier kunnen wij mannen wat van leren
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hier kunnen wij mannen wat van leren
Wat een slecht stuk, haast slechter dan zijn boeken..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:35 schreef Bluezz het volgende:
http://www.hardgras.nl/Artikel-pagina/214716/Pepe-1.htm
Ik hou erg van zijn geestquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een slecht stuk, haast slechter dan zijn boeken..
maarja, doosje kwam niet van de Chinees hčquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:46 schreef Felagund het volgende:
Die doosjes van de Chinees kan je normaal gesproken wel opwarmen.
quote:
Turlijk.quote:
glijden ze lekker door met die tackelsquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:03 schreef borisz het volgende:
Afrika Cup
Tropische regenbui maar na een uurtje gaan we toch voetballen terwijl het veld eigenlijk niet bespeelbaar is.
Osasuna - Ajax 1987quote:
1989 toch?quote:
jemig wat een sukkelquote:
dat vuurwerk dat er tussendoor kwamquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
De dag begonnen met mooi tennis
Grappig ja. Helaas is de finale midden in de nacht. Geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vuurwerk dat er tussendoor kwam
Maar verder geen tijd om te kijken helaas.
nu heb ik zin in bierquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:04 schreef borisz het volgende:
Had mij bierwinkel.eu een bierpakket met 24 flesjes besteld. Welke biertjes ik dan kreeg is een verrassing. Net binnen gekomen.
De buit zover.
- Leckere: Razende Swaen
- Bink Bloesem
- Tooheys New
- De overige 21 zijn nog ingepakt
Gaat hard Bluezzie. Ik zie jouw zoontje nog met petje laconiek naar de F-1 kijken. Nu ben je omaquote:
Ik dacht dat de buurman zn trio aan het ontwaken wasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef borisz het volgende:
Ik dacht dat mijn stofzuiger stuk ging, bleken het de dames te zijn in de tennisfinale die rare geluiden maakten.
Zal zo wel over zijn, ik schakel over naar de afdaling voor de dames in Skt Moritzquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:37 schreef tong80 het volgende:
Toch minder leuk dat dames tennis. Wel ok. Maar niet puntje van stoel.
Gaat vanzelf Oom Tongiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat hard Bluezzie. Ik zie jouw zoontje nog met petje laconiek naar de F-1 kijken. Nu ben je oma
beetje druk bij het douchenquote:
Het zijn standaard twee gegarandeerde medailles voor Rusland op de OS.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
beetje druk bij het douchen
Maar leuk om eens middenin zo'n toernooi te zitten. Voordeel om al om 8 uur zwemles te hebben.
Eindelijk mag ik ook een keertje juichen!quote:
Oeh heeft ze optreden vanavond?quote:
Eén zwaluw maakt nog geen....quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Eindelijk mag ik ook een keertje juichen!
leuk! Nog een solo?quote:
quote:
quote:
uitzwaaien?quote:
Ze worden steeds ouderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef borisz het volgende:
Weer een hartverzakking voor de kassameisjes in Bommel.
\quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:09 schreef tong80 het volgende:
Voor Rubbereend.
Vul hem ook eens in Bluezz.
Dan sta ik morgen weer vroeg op.
Het memory lane dilemma topic
Door die hartverzakingen ja..quote:
En Ajax kan een dubbele claim verwachten als ik alles zo leesquote:
Ajax zoals we het kennen de laatste tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
En Ajax kan een dubbele claim verwachten als ik alles zo lees!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw
- Mongozo Palmnut(Belgie)
- Koning Honing(NL, Purmerend)
- Overige 19 biertjes nog ingepakt
Ben benieuwd naar alle 24, maar ik laat de nog niet geopende biertjes in de doos zitten omdat dat qua opslag even wat makkelijker is en per week pak ik weer een aantal uit die doos die naar de voorraadkast mogen voor in het weekend. Blijft dan ook iedere week weer een verrassing
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
En opdrinkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:27 schreef rubbereend het volgende:
Doe je goed, ik zou meteen alles willen weten
uiteraardquote:
nog gezwaaid naar MM?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag weer naar Maastricht geweest. Was weer erg leuk. Grote aziatishe supermarkt binnengeweest en wat gekocht uiteraard,
Ook in de selexys geweest die gevestigd is in een kerk. Ook mooi daar binnen
Hier een krat Grolsch als opvolger van Alfa. Grolsch is in de aanbiedingquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hier krat bier ook weer binnen.
Heineken of zoiets.
gezelligquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Wel meer dan gezwaaid,
Er stond een mini-meet met haar een andere in Maastricht woonachtige fokker op het programma
quote:
Aziatische supermarkt dus ik neem aan hondenvlees.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
wat heb je gekocht bij de supermarkt bos?
2 boemboesquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
wat heb je gekocht bij de supermarkt bos?
klinkt als weinig hond, al weet je het nooitquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 boemboes
2 blikken pinda's
1 doosje met 10 zakjes Ginger Latte (een instant drank, heet water toevoegen - heel erg lekker
1 doosje thee
1 instant Witte koffie (moet ik nog proeven)
1 pakje rijstcrackers
1 flesje surinaamse woksaus
En ze hebben inderdaad een vestiging hier in Eindhoven, maar dat is niet de zaak
waar ik heen ga, maar hij zit vlak bij het stadion wat voor mij ook te doen is per fiets dus ga ik eer binnenkort weer heen, denk ik
Gepostquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:26 schreef Ole het volgende:
Kom er maar in tong! Derde maagverkleining voor Peter Beense
Mietjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef rubbereend het volgende:
de reserves van NEC zijn binnen gebleven vanwege de kou
Barcaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:00 schreef borisz het volgende:
Auke Kok +1 http://www.nusport.nl/auk(...)op-fc-buitelona.html
Is het plan met het bedekken van het veld niet gelukt in Heerenveen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef borisz het volgende:
Bierdivisie ligt eruit. SCH - Roda zou er ook uit gegooid moeten worden...
Die was ik ook al tegengekomen... Hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:00 schreef borisz het volgende:
Auke Kok +1 http://www.nusport.nl/auk(...)op-fc-buitelona.html
je hebt ook maar 600 kilometer snelweg nodig om 1200 kilometer file te bereikenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoveel snelweg hebben ze daar niet eens
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt ook maar 600 kilometer snelweg nodig om 1200 kilometer file te bereiken
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:02 schreef rubbereend het volgende:
Bovendien heeft België volgens wikipedia wel 1700 kilometer snelweg
succesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:07 schreef appelsientje het volgende:
Vandaag intake gehad voor een vervolg opleiding
en het lijkt erop dat ik toegelaten wordtwas een positief gesprek.
Dus als alles me zit ga ik binnenkort beginnen aan mijn MBA (Master of Business Administration)
Oudjes eindelijk met pensioen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:09 schreef borisz het volgende:
Laatste sportnieuws:
- Lance Armstrong niet verder vervolgd.
- Phil Taylor verliest tijdens de world cup of darts. Part verslaat Lewis en 2-0 voor Canada
Ik dacht dat je meer in de ICT zat?. MBA is toch meer boekhoudkundig? Want volgens mij heb ik EN die naam horen vallen teon ik klaar was met de MEAO en volgens mij hebben collega's dat ook?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:07 schreef appelsientje het volgende:
Vandaag intake gehad voor een vervolg opleiding
en het lijkt erop dat ik toegelaten wordtwas een positief gesprek.
Dus als alles me zit ga ik binnenkort beginnen aan mijn MBA (Master of Business Administration)
De vele buitenlandse competities (nu voor velen ook te zien op Sport1 (deze maand))quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef borisz het volgende:
Mooi sportweekend weer
- Foebele: naast de competities ook de 1/4de finales Afrika Cup
- NK Schaatsen
- Judo: Grand Slam Parijs
- Darts: world cup
- Hockey: SF en F van de Champions trophy
- Rugby: Six nations
Iets vergeten?
Volgens mij heb je kaartjes. Me-Mo iig wel (facebook)quote:
Tegenwoordig is de titel MScBAquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer in de ICT zat?. MBA is toch meer boekhoudkundig? Want volgens mij heb ik EN die naam horen vallen teon ik klaar was met de MEAO en volgens mij hebben collega's dat ook?
Of zijn die namen weer helemaal anders nu?
Ik lift dit jaar mee MM's koopsuccesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je kaartjes. Me-Mo iig wel (facebook)
quote:
pure kwaliteitquote:
Je lijkt Tong wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef borisz het volgende:
En later Schotland - Engeland. Heb al een topic in het leven geroepen. [Rugby] Six Nations 2012
quote:
jammer dat hij ze voor Arsenal maaktquote:
Okee, Dan heb ik die twee dus verward, ik hou trouwens wel de opie open om ooit wel die MBA opleiding te gaan doen.. Maar voorlopig is dat niet aan de orde..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de titel MScBA
Het is meer een opleiding voor managers enzo (in dat opzich vrij breed)
En ik zat in de ICT (maar 1 jaar) achtergrond is mediatechnologie
Trouwens je hebt wel MBA (Moderne bedrijfsadministratie) en dat is idd voor boekhouden.. maar niet wat ik dus ga doen
en nog 1, dus de wedstrijdbal is voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Rizzo, van The MUppets. Is wel van de latere muppets
kreeg net wel een SMS dat ivm het Nederlands kampioenschap zwemmen de zwemles in het Sloterparkbad morgen niet om 8:00 maar om 8:45 uur is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:23 schreef Bos81 het volgende:
Het NK open water zwemmen is zeker niet dit weekend he?![]()
Kan je uitslapenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
kreeg net wel een SMS dat ivm het Nederlands kampioenschap zwemmen de zwemles in het Sloterparkbad morgen niet om 8:00 maar om 8:45 uur is.
Maar da's binnen.
viel tegenquote:
'Ajax kan de kampioensaspiraties in de kast laten. Geen derde ster.' Toch jammer dat je niet uit de kast kunt komen met je sterretje.quote:
Ehh Tong Ajax draagt de derde ster al hoor...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ajax kan de kampioensaspiraties in de kast laten. Geen derde ster.' Toch jammer dat je niet uit de kast kunt komen met je sterretje.
Dit MSNde ik naar SCH. Heb er een topic over geopend en de post aangepast.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ehh Tong Ajax draagt de derde ster al hoor...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:26 schreef Bos81 het volgende:
Rubber, Hoe heet ook al weer die tweede van je zus?
En Borisz biertje ken ik niet, maar ik had donderdag een Affligem, dat was erg goed te doen..
Edit: Wies toch? of....![]()
![]()
![]()
Hehe interessantquote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef borisz het volgende:
Goed college gehad. En er is een mooi actueel onderwerp wat iedere week aangehaald kan worden bij ondernemingsrecht en dat is... Ajax
Ja niet te geloven wat een gedoe om wat hormonen in een stukje vlees. Ik denk dat de meeste gewone mensen veel hogere waardes hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef rubbereend het volgende:
De dopingzaak van Contador in "vogelvlucht" http://sport.fok.nl/speci(...)lberto-contador.html
damn, het was een aardig klusje om het te maken, wat een soap
Een poes te zien en daar heb je de lesbische modquote:
gisteren was er toch ook een kater in Amsterdam en Almelo?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef chufi het volgende:
Na de kat afgelopen zaterdag bij Barcelona nu 1 in Liverpool
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gisteren was er toch ook een kater in Amsterdam en Almelo?
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gisteren was er toch ook een kater in Amsterdam en Almelo?
Ben eigenlijk meer een hondenmens.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een poes te zien en daar heb je de lesbische mod
quote:
Datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |