Patrick deed het vorig jaar nog. Hij gaf Art jokers, waardoor hij er juist in bleef.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:29 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Dat zou de mol juist niet doen, want hierdoor worden bepaalde kandidaten bevoordeeld, terwijl de programmamakers juist iedereen gelijke kansen op winst willen geven.
Sorry late reactie. Ik hoorde het toen Liesbeth bezig was met haar bord (dus het maken, of het laten zien toen de boot langskwam weet niet meer precies), ergens toen ze haar verjaardag vierden, en toen Frits haar naam noemde tijdens de test.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand nog even noemen waar hij/zij die versterking van geluid heeft gehoord bij Liesbeth..?
Vreemd...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou eng zijn.
[ afbeelding ]
Dit is overigens niet het scherpste screenshot, in de aflevering zie je het nog beter.
Het kan natuurlijk zijn dat het zo gemonteerd is dat het lijkt alsof hij eerst met William overlegd maar in feite eerst naar Tim gaat. Of dat hij een rond pakje zakdoekjes heeft.
Én iets in zijn borstzak?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en bij William heeft hij twee jokers in zijn handen.
Hoezo Tim heeft die joker toch niet aangepakt? Dus kan hij daarna toch met William zijn gaan praten omdat hij ze allebei nog had?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee toen dus juist niet dus het kan geen montage dingetje zijn
Ahja daar had ik niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:55 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoezo Tim heeft die joker toch niet aangepakt? Dus kan hij daarna toch met William zijn gaan praten omdat hij ze allebei nog had?
Kan nog steeds een montage dingetje zijn.
Ik vind het wel verdacht dat hij ze uitgerekend aan William en Tim geeft. Zeker die ruil met William ging hij erg snel aan, terwijl dat voor Frits erg ongunstig was. Hij weet nu een vraag, maar is daarvoor een joker kwijt. Die vraag krijgt hij in de test sowieso te zien. Als hij die joker die hij weg geeft daar inzet hoeft hij de vraag nog niets eens goed te beantwoorden, nu moet dat wel. Wellicht dus dat Frits William wat langer in het spel wilt houden omdat die nog wel eens een opdracht wilt verpesten met zijn overdreven gedoe. Tim is ook niet altijd even betrouwbaar en het lijkt erop dat Frits een vriendschap met hem probeert op te bouwen. Dus wellicht dat hij Tim ook in het spel wilt houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:29 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Dat zou de mol juist niet doen, want hierdoor worden bepaalde kandidaten bevoordeeld, terwijl de programmamakers juist iedereen gelijke kansen op winst willen geven.
Dat zegt nog niets. Vaak worden er verschillende mixes gemaakt. Het kan zijn dat er bij Wie is de Mol? naast de gebruikelijke TV-mix ook een internetmix is, maar daar heb ik niet naar gekeken/geluisterd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry late reactie. Ik hoorde het toen Liesbeth bezig was met haar bord (dus het maken, of het laten zien toen de boot langskwam weet niet meer precies), ergens toen ze haar verjaardag vierden, en toen Frits haar naam noemde tijdens de test.
Ik heb zelf al op internet geluisterd of ik het hoorde, maar nee, niet echt eigenlijk.
Ik ga morgen opletten tijdens de herhaling.
Volgende week krijgen ze ruzie zo leek hetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 04:53 schreef hetizmij het volgende:
[..]
Tim is ook niet altijd even betrouwbaar en het lijkt erop dat Frits een vriendschap met hem probeert op te bouwen. Dus wellicht dat hij Tim ook in het spel wilt houden.
Nee, want je ziet Frits met William praten, William loopt weg en Frits winkt/roept meteen naar Tim die je langs William ziet lopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:55 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoezo Tim heeft die joker toch niet aangepakt? Dus kan hij daarna toch met William zijn gaan praten omdat hij ze allebei nog had?
Kan nog steeds een montage dingetje zijn.
Marit gaf anders zelf aan dat ze de groep aan zag komen lopen, dat en het feit dat ze zeer overtuigend was aan de telefoon tegen Tim maakt haar wat mij betreft geen Mol.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:49 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Marit zou nog steeds de mol kunnen zijn. Ze kon namelijk de tijd vertragen dat de kandidaten gebeld werden. Maar omdat Maarten zo fanatiek was kon ze niet echt mollen.
Voor mij blijft Tim de mol, maar helemaal uitsluiten kun je Marit ook niet.
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar misschien kon ze ook niet veel anders. Ze had niet echt veel kansen om te mollen met Maarten naast haar. Al lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat ze de mol is hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Marit gaf anders zelf aan dat ze de groep aan zag komen lopen, dat en het feit dat ze zeer overtuigend was aan de telefoon tegen Tim maakt haar wat mij betreft geen Mol.
Ze zei zelfs nog tegen Tim "Zeg het ook tegen de anderen," zodat zij ook kon controleren wat hij de groep vertelde.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar misschien kon ze ook niet veel anders. Ze had niet echt veel kansen om te mollen met Maarten naast haar. Al lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat ze de mol is hoor.
Jammer, had hem willen gebruiken in de specialquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja daar had ik niet aan gedacht.
Ja maar ik zag alleen iets met een kwast en verf.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft iemand nou trouwens nog die eerste rare flits teruggezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |