Al die puinzooi aan topics, ik ben juist blij dat er nog gewoon centraal gepost wordt.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even voor het geval je het tweetstopic nog niet kende. We proberen juist wat meer de andere topics ook te gebruiken en dus onder de aandacht te brengen.
Zebra...quote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ze hadden echt de Z moeten kiezen. Zeehond, zeeleeuw, zee-eend, zeepaard, zeeolifant, zeekoe, zeebaars, ...
Dan zal de mol wel achter zitten ...want badeend is niet goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:03 schreef FastFox91 het volgende:
Diersoorten beginnend met een B. Badeend is natuurlijk fout, maar is dat goed gerekend? Zo ja, dat kan toch niet per ongeluk gebeurd zijn? Wie heeft dat opgeschreven / bedacht? Ik denk dat hier meer achter zit dan het lijkt. (Als het goed is gerekend.)
Die lijkt er inderdaad op. Ik heb dat dus ook even in het topic van Anne-Marie gezet: [WIDM] Anne-Marie Jungquote:
Da's weer een leuke voor een muziekopdracht ofzo!quote:
Het molteken lijkt een beetje op een kleine b, ja. Ik vind het wat vergezocht.quote:
en 5 uur geledenquote:2821210014362222347123643583. Wie zien het goed? #widm
Waar zou 't over gaan? Iemand de code uit de eerste al gekraakt?quote:Wat denk je dat ik ga stemmen morgen? Rood? Groen? Of moet ik me onthouden van een keuze? #widm
[WIDM] Officiele Tweets topicquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:05 schreef Bakakame het volgende:
Iemand de twee nieuwste tweets al gelezen?
Op 23 januari
[..]
en 5 uur geleden
[..]
Waar zou 't over gaan? Iemand de code uit de eerste al gekraakt?
Wat een rare tweet joh. Misschien houdt het verband met de combinatie van een opdracht?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:05 schreef Bakakame het volgende:
Iemand de twee nieuwste tweets al gelezen?
Op 23 januari
[..]
en 5 uur geleden
[..]
Waar zou 't over gaan? Iemand de code uit de eerste al gekraakt?
Ah sorry, dit is eigenlijk het enige topic van WIDM dat ik volg, vandaar dat ik 't nog niet gezien hadquote:
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 26-01-2012 om 13:47:50Wie ben ik? Phileines vriendin, sammy, zuster, sommetje, ome joop, amsterdam of een letterkeer? #widm Ned 1, 20:30 uur. reageer retweet
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat een rare tweet joh. Misschien houdt het verband met de combinatie van een opdracht?
En je mag het hier wel posten hoor, graag zelfs. Dan hoef ik niet 10 miljoen topics door te struinen.
Asjeblieft hoef je niet te zoeken.quote:
Geen zin om dat helemaal terug te gaan zoeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Asjeblieft hoef je niet te zoeken.
Meestal een kwartiertje na afloop online beschikbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:41 schreef Haaibaaike het volgende:
ik ben vanavond niet thuis maar is WIDM vanavond na de uitzending op tv, online te zien? Want dan kan ik als ik om 23.10 thuis ben, gelijk online terug kijken.
Dankjequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Meestal een kwartiertje na afloop online beschikbaar.
Gast, we waren er al een tijdje uit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef GlenSpey het volgende:
Ik weet zelf niet zo goed hoe het werkt, maar als ik zou moeten gokken dan zeg ik dat dat nummer uit de tweet '2821210014362222347123643583' een setje coördinaten is. GPS coords bijvoorbeeld met lengte, breedte en hoogtegraden. Ik snap zelf alleen niet hoe ik dat precies kan vertalen naar echte coords, misschien heeft iemand er een website of een tooltje voor?
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Moet ik jullie nu gewoon helpen, zonder dat ik het volg. Kijk gewoon naar http://avro.nl/wieisdemol/Default2.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |