SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Kwam door de TTquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoezo snel topic volgepost meh had het niet eens dooooor
lol faal negerquote:
WA! !!>!>>!<!<!L!!!)!))!)! ZEG ZEGZEGquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik faal met leren
Maar heb wel een geniale valentijns cadeau voor K-Cash
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WA! !!>!>>!<!<!L!!!)!))!)! ZEG ZEGZEG
Komt wel goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik faal met leren
Maar heb wel een geniale valentijns cadeau voor K-Cash
Zometeen lees hij hetquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WA! !!>!>>!<!<!L!!!)!))!)! ZEG ZEGZEG
er staat toch ook WAquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen lees hij het
Nee, is dat leuk dan?quote:
Sorry, ik word blindquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
er staat toch ook WA!!!!!!!!!!1
maak geen grappen over mequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Beach het volgende:
Stinkende penis (lees beschrijving).............
Doe gewoon DM/PMquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen lees hij het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
dm het mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen vertel je het door
Klinker vindt het iig leuk
Oké, dan maar niet..quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zometeen vertel je het door
Klinker vindt het iig leuk
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
A-J, stuur eens een DM waarin staat wat je hem geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk leven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
AJ deze mensen zijn te vertrouwen meeen.Ik zou ze mn leven geven.
Boos?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DAAROM STAAT ER TOCH ZOU ZEMMELAAR. TFOE
Voel je niet verplicht hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens
Ik dm Beach wel, en hij dm't jullie, maar niet door vertellen hoor
Laat je vooral niet omkopen!!!
No problema, al zou Cash zijn lichaam aan mij geven, ik zeg 'noh'quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens
Ik dm Beach wel, en hij dm't jullie, maar niet door vertellen hoor
Laat je vooral niet omkopen!!!
Waarom doe jij dit?quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
haha A-J ben je gekeen legging met open kruis is toch helemaal geen leuk cadeau voor hem
quote:
quote:
Ik zag het in de grabbelton en toen dacht ik ha! ik heb niet op het fobo geklikt tho.quote:
Voor Kash welquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
haha A-J ben je gekeen legging met open kruis is toch helemaal geen leuk cadeau voor hem
JA?quote:
EN TOEN DACHT JIJquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zag het in de grabbelton en toen dacht ik ha! ik heb niet op het fobo geklikt tho.![]()
Ik heb nog niks binnen. Waar blijft die shit, Bietsje..quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog niks binnen. Waar blijft die shit, Bietsje..
Leugenaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
was grapje he, ze had nog niks gestuurd naar me
sorrehhquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
EN TOEN DACHT JIJ
LAAT IK HET MET DE MENSEN IN ARG DELEN
EN ZO HUN OGEN VERBRANDEN
IK GOOI LIEVER ZUUR IN MIJN OGEN DAN DIT NOG EENS TE ZIEN
Inderdaad, beetje veranderd okan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit voelt niet meer als mijn SC aan..
Het is al goedquote:
Als dat zo slecht is vraag ik wel weer een ban aan hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoals Bobje die opeens post, Henk en PtR, Beach die dagelijks aanwezig is, A-J hier.
Dit was nooit van jou.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dit voelt niet meer als mijn SC aan..
IK BEN HIER ALTIJD TROUW AAN GEBLEVENquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoals Bobje die opeens post, Henk en PtR, Beach die dagelijks aanwezig is, A-J hier.
ghehehehequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als dat zo slecht is vraag ik wel weer een ban aan hoor
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
IK BEN HIER ALTIJD TROUW AAN GEBLEVEN![]()
![]()
Huh? Wat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben alleen een keer gebanned geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ghehehehenee.
[..]OHJA OHJA
![]()
Drukte.. ban..quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hele tijd bijna nietEn nu weer wel. En dat is goed hoor.
BLIJF.
WAT? Waarom ban?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Drukte.. ban..Maar nu eventjes rust! Alleen zodra winterstop is afgelopen zal ik hier waarschijnlijk weer niet zo veel meer zijn
Nu je het zegt, A-J stuurde het in andere vorm.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:27 schreef HappyBob het volgende:
2Happy4U heeft DM doorgestuud. Maar hij heeft het volgens mij veranderd![]()
quote:
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT? Waarom ban?
Stomme winterstop y u no longer?!
DM mij ter verificatie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu je het zegt, A-J stuurde het in andere vorm.
Je moet gewoon elke dag een mailtje sturen naar info@fok.nlquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
JaVoor iets dat ik dus niet had gedaan
Een mailtje naar Danny gestuurd, maar die was kennelijk niet capabel om te reageren. Maar ik weet hoe Admins kunnen zijn [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
Oké, hij heeft het kennelijk niet veranderd
Leuk cadeautje A-J
Zoveel was het mij niet waard. 5 dagen zonder Fok overleef ik zonder moeite. Helemaal als het deels in het weekend is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet gewoon elke dag een mailtje sturen naar info@fok.nl
Admins lezen nooit mailtjes tenzij je ze dood spamtquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Een mailtje naar Danny gestuurd, maar die was kennelijk niet capabel om te reageren. Maar ik weet hoe Admins kunnen zijn [ afbeelding ]
Dan ga ik wel weer wegquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In dat geval: lueken kadootjen gr rinaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
Blijjjjjffffjfjffjjfjffquote:
en de kitsquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
In dat geval: lueken kadootjen gr rina
Ja, mama.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik, de ARG-moeder, zeg dat het goed is. Dan is het goed.
Vonden jullie het eerst stom dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
In dat geval: lueken kadootjen gr rina
Dankjequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
Leuk cadeautje A-J
MILFquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je had ook mij kunnen vragen, dat was veel sneller geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
We nemen je in de maling skatquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vonden jullie het eerst stom dan?
[..]
Dankje
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en de kits
gr poot van weof de hont
Maar je hebt nog niet gezegd dat t goed is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Owh hihi
Maar nu ga ik weg van FOK!
Doei mensjes
whyboner.jpgquote:
henkie in een taartquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
Ach, wat is zijn 5 dagen nou op een mensenleven. Het was meer een principekwestie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je had ook mij kunnen vragen, dat was veel sneller geweest.
alleen maar lobi tochquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom loopt Haqbeil zo te haten op mijn struik?
Ik ben ouder dan jij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag geen kleine jongentjes pesten
Stil maar Henkie
Misschien ben je wel klein.quote:
Je doet denigrerend tegenover mij, dat vind ik niet door de beugel kunnen. Derhalve ben ik genoodzaakt een afkeurende opmerkingen te maken.quote:
Oké...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je doet denigrerend tegenover mij, dat vind ik niet door de beugel kunnen. Derhalve ben ik genoodzaakt een afkeurende opmerkingen te maken.
Zij kan toch ook niet weten dat jij klein of groot bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je doet denigrerend tegenover mij, dat vind ik niet door de beugel kunnen. Derhalve ben ik genoodzaakt een afkeurende opmerkingen te maken.
Bij twijfel altijd het meest positieve antwoord kiezen, beste kærel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij kan toch ook niet weten dat jij klein of groot bent. [ afbeelding ]
AWWWquote:
Ik heb Sara heel niet gepaald.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AWWW
AW DUDE
NASTY
AWWWWWWWW
SIIIIICK
DUUUDE
NEEEEEEE GA WEG
TERING HENKIE
JO
HOE LAAG KAN JE ZINKEN
OH MEIN GOTT
eerder oh mein grottquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AWWW
AW DUDE
NASTY
AWWWWWWWW
SIIIIICK
DUUUDE
NEEEEEEE GA WEG
TERING HENKIE
JO
HOE LAAG KAN JE ZINKEN
OH MEIN GOTT
Standaard PIquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
wat is met die boze PI's jongens ik word er helemaal een beetje verdrietigpietig van
ik ben al bezig mattie, no spangquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
pssst jongens, kunnen jullie stiekem ff uitzoeken wat K-Cash voor mij hebt gekocht? Ik ben te nieuwsgierig, anders kan ik niet slapen en alles![]()
Hihi K-cash heeft het mij gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
pssst jongens, kunnen jullie stiekem ff uitzoeken wat K-Cash voor mij hebt gekocht? Ik ben te nieuwsgierig, anders kan ik niet slapen en alles![]()
heeft hij iets voor jou gekocht dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Beter vertel je mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Hihi K-cash heeft het mij gezegd
TTSSS WAT DENK JIJ HE? DAT JE HIER ZO MAAR KUNT KOMEN HE VRAGEN DIT DAT?! HE DENK JE DAT? WAT KIJK JE? LOOP DOOR!quote:
¤10 en je vertelt het door?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Hihi K-cash heeft het mij gezegd
Kus terugquote:
dese vrind weet ;ppp gwn segge t is vijlig gwn doen togquote:
Gelieve correct ABN te typen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dese vrind weet ;ppp gwn segge t is vijlig gwn doen togkan nix fout gaan ....
Neequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
¤10 en je vertelt het door?
[..]
Kus terug
DAT JE GEHEIM BIJ ONS VEILIG ISquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:59 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Gelieve correct ABN te typen.
wollah ben je kluis?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
DAT JE GEHEIM BIJ ONS VEILIG IS
Dicht als kluis, niets komt bij ons binnen of eruit.quote:
Als er niks binnenkomt heeft het dus geen nut iets te zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dicht als kluis, niets komt bij ons binnen of eruit.
Niets, dit zweer ik als een brada tegen de zwarte pest.
Voor jou staat er altijd een gaatje openquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:02 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Als er niks binnenkomt heeft het dus geen nut iets te zeggen
Ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie heeft het leukste cadeautje?
Kies mij kies mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
suc6 op je exame lafjoe :$:$:$::$:$::$::::$:::$::$quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Oké, maar ik ga nu echt post sorteren *denk ik* moet morgen ook weer redelijk vroeg er uit en examen dit dat
kusjes voor die wilde beesten, hvja
vooral van die henk :$:$:$$:$$$
Hmmm lastig, beide leuke cadeaus!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Oké, maar ik ga nu echt post sorteren *denk ik* moet morgen ook weer redelijk vroeg er uit en examen dit dat
kusjes voor die wilde beesten, hvja
vooral van die henk :$:$:$$:$$$
Slaap zacht julliequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Succes morgen, en slaap lekker
Ik ga nu ook echtdoei
Wat politiek correct zegquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doei allemaal die gaan
[..]
Hmmm lastig, beide leuke cadeaus!
Mijn gok is dat die van Cash origineler isquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind de cadeautjes van A-J liefff.En het cadeau van Cash is geinig bedacht ook.
Qua originaliteit winnen ze het beide wel.
Nou, maar dat ene ding van A-J is ook toch. Boh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn gok is dat die van Cash origineler is
kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng hoe hoequote:
omg ga nou maarquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
kenser post
donder maar lekker op
doe de rest morgen wel
hoi
dat het veel isquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg ga nou maarwat is je probleem
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg ga nou maarwat is je probleem
ik blijf 'm leuk vindenquote:
Ik ga deze vraag negeren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doe je als je in je droom aangerand wordt?
A- Je wacht tot de wekker af gaat en je redt.
B- Je trapt diegene in zn buik.
C- A.
Hehehe.quote:
He heb jij gaatje?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga voor D: wetende dat het een droom is genieten van een onbekende die je even stevig vingert.
Zo kom je denk ik wel wat dommer over.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nieuwe standaardPI, omdat het kan.
Euh, ja?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe.
[..]
He heb jij gaatje?
quote:
Ik ben geen tiener meerrrr.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een tienermeisje dat niet onzeker is?
En ook meisjes van 20 en een dag zijn over het algemeen allemaal weleens onzeker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben geen tiener meerrrr.
En jongetjes van jouw leeftijd? Heb jij nog onzekere fases? Dan weet ik wat ik kan verwachten binnenkort.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ook meisjes van 20 en een dag zijn over het algemeen allemaal weleens onzeker.
Die heb ik zeer zeker nog welquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En jongetjes van jouw leeftijd? Heb jij nog onzekere fases? Dan weet ik wat ik kan verwachten binnenkort.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef Henkie94 het volgende:
Jo Klinks, wat heeft du Kash nou gekoopt?
Die 3 jaar die we schelen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die heb ik zeer zeker nog wel
Edit: En binnenkort..Jonkie
geheime cadeauxquote:
twee dagquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ook meisjes van 20 en een dag zijn over het algemeen allemaal weleens onzeker.
WRMquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geheime cadeaux
[..]
twee dag
Nu pas, toch?quote:
In die 3 jaar ben ik zo veranderdquote:
O, wat gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh wil je me gek maken ?Of kan ik echt niet tellen meh. 17 januari en nu 20..
Ghihihi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
O, wat gaat de tijd snelIk dacht Klinky is 18e jarig en alles
Raak in de war door die verjaardagstopics.
Ik kan je er 22 gevequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
hallo henk
ik heb honger
voed mij even centimeters
OMG EDIT DIE POSST OMMGG VOORDAT A-J HET ZIET ZE ZIT DE HELE TIJD TE WACHTEN TOTDAT IEMAND HET POST AMGquote:
ja maar nu stat er nie meer tog; s;;squote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
ze postte cadeau van Geld ;sssslss;s;s;s;ss;s
wat als a-j het leest [ afbeelding ][ afbeelding ]
vandaag*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
idk
maar slapen
morgen auto praktijk
spreek jullie dieren later
no spang
Maar nu kan ik dagenlang niet slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan das vet gemeen om te zeggen!
Hoi AJ, aww beterschap meis! En om je de Kast op te jagen.
messgiennnn maar hij weet wat jij gekocht hebt dus nu is het geen verrassing meer denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar nu kan ik dagenlang niet slapen
Ga je het ook nog voor Jan doen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Honger, eat allllll the food! Omnomnom.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Honger, eat allllll the food! Omnomnom.
klote hommolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:54 schreef 2Happy4U het volgende:
godver de godver de domme jezus tyfus anale frustraties kenker hoerenneukennooitmeerwerken hoop op postnatale abortus op examinator
[ afbeelding ]
Ik ken ook iemandquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:58 schreef dralion13 het volgende:
Balen man, ik ken iemand die een half jaar studievertraging had omdat hij een college, van een vak wat normaal niet meer wordt gegeven maar in zijn tijd nog wel, had gemist... Dit was dan een college over leren presenteren terwijl hij goed kon presenteren.
Dat vak werd nog maar 1 moment in het jaar gegeven, daar moest hij dus op wachten voordat hij zijn bachelor kon afsluiten...
GANGSTER'S PARADIJSquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:13 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb een ontbijtje bij elkaar gehosseld. 2 blikjes energy drink, een koker Pringles Hot & Spicy en Sensations Red Sweet Paprika.
Jezus minezus D=quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:13 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb een ontbijtje bij elkaar gehosseld. 2 blikjes energy drink, een koker Pringles Hot & Spicy en Sensations Red Sweet Paprika.
energy drinkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:13 schreef Henkie94 het volgende:
Beetje wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Baggergehalte is omhoog gegaan sinds jij er bent ja.
Ik vind dat jij meer premie moet betalen voor de zorgverzekering.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:13 schreef Henkie94 het volgende:
quote:
Haters.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Baggergehalte is omhoog gegaan sinds jij er bent ja.
Nee man, fucking lekker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
energy drinkkenserranzig dat brada
verder wel lekkers
Liever dood dan bagger?quote:
NEENquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:22 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij meer premie moet betalen voor de zorgverzekering.
Niet dood, maar dit stomme gebagger is niet wat ARG7 is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Haters.
[..]
[..]
Nee man, fucking lekker.
[..]
Liever dood dan bagger?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ehm, ik vond het niet zo erg toen het zo 'dood' was hier.Maar ik zeg ook niet dat ik dit niet leuk vind.
Kusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet dood, maar dit stomme gebagger is niet wat ARG7 is.
Wat dan? Over piraten praten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Niet dood, maar dit stomme gebagger is niet wat ARG7 is.
Over gezellige en leuke dingen, met elkaar, over elkaar. Geen aandachtszoekerij, stampijmakerij etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat dan? Over piraten praten?
STOP SOPA
Ik neem aan dat (bijvoorbeeld) Henkie erg veel plezier had met zijn ontbijt, en dat deelt hij met ons. Nu is hij een baggeraar?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Over gezellige en leuke dingen, met elkaar, over elkaar. Geen aandachtszoekerij, stampijmakerij etc.
Au.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:30 schreef JanPiraat het volgende:
stelletje regelovertredersals er een wetgeving was onder de piraten dan werd je aan je lul vastgespijkerd met een roestige spijker bovenaan de uitkijkpost
Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel, en ik mijn punt niet verder hoef te illustreren. Als je het niet snapt, dan zit je hier ook verkeerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik neem aan dat (bijvoorbeeld) Henkie erg veel plezier had met zijn ontbijt, en dat deelt hij met ons. Nu is hij een baggeraar?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik kan trouwens ook wel momenten herinneren dat sommige mensen plaatjes aan het spammen warenJust saying..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |