Misschien vond Liesbeth hun 2 juist erg verdacht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef emzor1994 het volgende:
Liesbeth is inderdaad minder verdacht geworden vind ik door Maarten en Marit op de toren te zetten...
reeds 3 weken oudquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef Dentiwan het volgende:
Misschien dat iemand dit al gezien heeft.
Maar wij zagen thuis bij het intro filmpje een kinderfoto tussen Hadewych en Dio.
Ik heb er foto's van gemaakt. Er staat notabene DE MOL op deze foto.
Lijkt op Hadewych, iemand een ander idee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt mij Fritsquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef Dentiwan het volgende:
Maar wij zagen thuis bij het intro filmpje een kinderfoto tussen Hadewych en Dio.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is gewoon een opdracht, er zal waarschijnlijk een foto van iedereen zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef Dentiwan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als mol zet je niet 2 fanatieke, duidelijke mensen op de toren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Misschien vond Liesbeth hun 2 juist erg verdacht.
Inderdaad, dat deed ie voor elke aflevering.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige week tweette hij precies hetzelfde, volgens mij.
Wie zegt dat zij de mol is?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als mol zet je niet 2 fanatieke, duidelijke mensen op de toren.
Bij de eerste opdracht had er nog een paar honderd bij kunnen komen, maar het zal nooit heel veel meer geweest zijn, omdat ze maar een beperkte tijd hebben om te schrijven (en in de boot zitten het niet makkelijk maakt).quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Spek de pot???
Er is zowaar 5000 euro uitgehouden, niet echt gespekt denk ik.
oke dan weten we datquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is gewoon een opdracht, er zal waarschijnlijk een foto van iedereen zijn.
Lol, dat zeg ik juist, hierdoor is ze minder verdacht als mol.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij de mol is?
Ik bedoel: als zij een kandidaat was, zou ze de mensen op de toren zetten die zij het meest verdenkt.
Sterker nog in de preview van volgende week zie je al een andere foto...quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is gewoon een opdracht, er zal waarschijnlijk een foto van iedereen zijn.
Als kandidaat wil je denk ik bij jouw hoofdverdachten in dezelfde groep zitten, zodat je ze in de gaten kunt houden. Je hebt er weinig aan om 'jouw mol' op de toren te zetten, als je er zelf niet bij gaat staan, want dan weet je nog niet wat hij/zij precies wel/niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij de mol is?
Ik bedoel: als zij een kandidaat was, zou ze de mensen op de toren zetten die zij het meest verdenkt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lol, dat zeg ik juist, hierdoor is ze minder verdacht als mol.
En juist niet, je zet niet de verdachte mensen in een 2-mans groep, maar die zet je juist in de groep waar je zelf ook in zit. Of je zet jezelf in de 2-mansgroep met iemand die je verdenkt.
Dit dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Als kandidaat wil je denk ik bij jouw hoofdverdachten in dezelfde groep zitten, zodat je ze in de gaten kunt houden. Je hebt er weinig aan om 'jouw mol' op de toren te zetten, als je er zelf niet bij gaat staan, want dan weet je nog niet wat hij/zij precies wel/niet gedaan heeft.
Bij zoiets kan je er je geld opzetten dat iemand toch even naar binnen wil.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Redefine het volgende:
De actie van William en Tim bij die toren deed me wel aan vroeger op school denken bij een schoolreisje ofzo. Dan mocht je ergens niet naar binnen o.i.d. en waren er toch altijd weer de irritante gastjes die toch even moesten 'kijken'.
Al is het in dit geval een slimme manier om je zelf verdacht te maken en toch geld te verdienen.
Ik hoorde niks.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand nog even noemen waar hij/zij die versterking van geluid heeft gehoord bij Liesbeth..?
even geluisterd bij de test, maar ik hoor geen verschil in geluid wanneer Frits 'Liesbeth' zegt..quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand nog even noemen waar hij/zij die versterking van geluid heeft gehoord bij Liesbeth..?
Ja, ik denk het ook hoor. Zo'n raar figuur...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik blijf die vrouw vaag vinden. Waarom zouden ze zo iemand kiezen.![]()
![]()
Er moet wat mee zijn.
Misschien dacht de productie dat ze met haar raarheid en strengheid de groep wel zo ver zou kunnen krijgen die toren in te gaan... Maar het sloeg eigenlijk nergens op.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik blijf die vrouw vaag vinden. Waarom zouden ze zo iemand kiezen.![]()
![]()
Er moet wat mee zijn.
Dat wel. Als ze de mol zou zijn moest ze bijna wel voor de jokers gaan. Ze had een excuus i.i.g.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:
Zelf schrijf ik Marit i.i.g. af als mol. Ze is steeds al te fanatiek, maar voorheen dacht ik dat dit nog schijn fanatiek kon zijn. Verder vond ik haar theorie van vorige week een beetje een rookgordijn.
Maar zeker na vandaag zorgt ze voor teveel geld in de pot. Op de toren was ze heel duidelijk en deden ze het samen te goed. Als mol kun je daar makkelijk iets subtiels roepen. waardoor de ander gaat twijfelen. Daarnaast was ze ook te duidelijk naar Tim toe over de telefoon, en dat hij het tegen de groep moest zeggen.
Ook had ze als mol makkelijk kunnen zeggen, 'ik neem de munten, want ik heb een belofte gedaan en die wil ik nakomen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |