Bluf ! want dan krijg je van Bluezz op je flikkerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:14 schreef golfer het volgende:
Als je in het holst van de nacht dus iets hoort ritselen en ruizen onder je bed dan weet je het, dat ben ik in spookverschijning. Whoehaha
Mijn werkgever had o.a. kantoor in het gebouw waar het is opgenomen, ik ben daar zelfs een paar keer in de lift geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik 13 was ofzo, ging bij een vriendin samen het haar moeder De Lift kijken. Heb de halve film met een kussen half voor mijn gezicht gezeten. Vriendin heeft de halve film in de open keuken doorgebracht en kwam af en toe voorzichtig weer om een hoekje kijken.
Ik vond Bassie & Adriaan zelf gewoon eng, bedenk ik me nu. Zo eng (of nou ja, vervelendquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu vind ik hem ook totaal niet eng meer. In tegenstelling tot de plaaggeest van Bassie en Adriaan, die vind ik nu nog eng.
Ken je Sieneke ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik vond Bassie & Adriaan zelf gewoon eng, bedenk ik me nu. Zo eng (of nou ja, vervelend) dat ik dat nooit keek. Zodoende ken ik dus heel die plaaggeest, waar iedereen het altijd over heeft, niet.
Huh! Die eerste kan ik me nog wel IETS bij voorstellen, maar Bassie? Die is trouwens eng... clowns ZIJN gewoon eng.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Sieneke ?
Die kende Ralph Inbar niet en van Bassie had ze nog nooit gehoord
Ze kende hem echt nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh! Die eerste kan ik me nog wel IETS bij voorstellen, maar Bassie? Die is trouwens eng... clowns ZIJN gewoon eng.
Sieneke-van-het-Songfestival? (ik zou haar niet herkennen als ik over 'r struikelde, vrees ik....)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Sieneke ?
Die kende Ralph Inbar niet en van Bassie had ze nog nooit gehoord
Hoor je al wat ritselen en kraken? Whoehahaha...quote:Op zondag 29 januari 2012 01:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goed ik lig in bed. Nu is t wachten op golfer
Nee :-( alleen iets snurken maar dat is m'n hond.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoor je al wat ritselen en kraken? Whoehahaha...![]()
Dat vond ik echt de meest mislukte pop die ooit verzonnen is voor tv. Ik denk dat de makers van die tv-serie gecharmeerd waren van de vaardigheden van een spastische mongool die met papiermache zichzelf namaakte.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Benjamin Ben, ook uit de stallen van de EO.
[ afbeelding ]
Ik heb hem pas járen later gezien en toen scheet ik nog 7 kleurenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Veels te jong stiekum gedeeltelijk gezien (via de trap). Heel lang last van gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |