C3, dat verdiende ik als koerier op een bestelbusje al.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar heeft het ook mee te maken, ik werd te duur. Ingeschaald op D5, terwijl nationaal en bakwagen.
Nu worden er jonkies ingescheept met C3. Reken maar uit.
Met mn WW zit ik al boven C3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
C3, dat verdiende ik als koerier op een bestelbusje al.
Ja hoor, het gaat niet meer om kwaliteit, allang niet meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Met mn WW zit ik al boven C3![]()
Maar het geeft maar weer aan dat je er zo uit ligt, ondanks goede inzet en goed werk afleveren.
Alles voor die rottige centen!
Transport takeld alleen maar verder af.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat niet meer om kwaliteit, allang niet meer.
* eens is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Transport takeld alleen maar verder af.![]()
Daarom denk ik dat ik er niet meer verder mee ga. Het begint een sociale werkplaats te worden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef fathank het volgende:
klik
Hier de bocht om komen en vol in de ankers moeten voor een fietser die naar beneden komt geracet. Met 32 ton achterop.
Oh, hij ging omhoog?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef fathank het volgende:
Ik was het niet, ben zelf geen chauffeur maar stond er achter. Hij moest toch eerst weer een stukkie achteruit want vanuit stilstand ging uiteraard niet lukken. Denk dat het daar met zo'n 8% omhoog gaat ofzo.
wat zal die chauffeur gevloekt hebben!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef fathank het volgende:
Ik was het niet, ben zelf geen chauffeur maar stond er achter. Hij moest toch eerst weer een stukkie achteruit want vanuit stilstand ging uiteraard niet lukken. Denk dat het daar met zo'n 8% omhoog gaat ofzo.
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef gateway het volgende:
[..]
wat zal die chauffeur gevloekt hebben!
Het was gelukkig een echte chauffeur, en neit zo'n poolse beunhaas met een liter wodka in z'n flikkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef gateway het volgende:
[..]
wat zal die chauffeur gevloekt hebben!
En toch is het technische verschil alleen dat de motorwagen van een BE-combi niet meer dan 3500kg mag wegen. Voor de rest kun je best dezelfde afmetingen hebben als een CE-trekker-oplegger (2.55x4x16.5).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maar om zoiets te mogen doen moet je, neem ik aan, minimaal C hebben?
Een BE combi is leuk voor een keer, maar geen echte vrachtwagen.
Je had m beter kunnen laten zitten, dat kost je minder dan dat ze je hiervoor pakken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:36 schreef Ridocar het volgende:
Vraagje over de digitach.
Vanmorgen moest ik lossen (AH DC Pijnacker), kom ik net aan, precies vier en een half uur rijtijd (ik weet, niet op rust gezet. Eigen schuld, dikke racefiets), dus ik kon geen meter verder rijden.
Als ik in de wacht zou worden gezet was het geen probleem, maar ik kon meteen lossen.
Nu heb ik de kaart uit de tacho gehaald en ben ik out-of-scope naar het dock gereden (= geen openbare weg). Daarna de kaart er weer ingestoken. Bij elkaar nog geen 200 meter, hooguit 10km/h. uiteraard 45 minuten over het lossen gedaan...
Ga ik daarmee een probleem krijgen als ik gecontroleerd word?
Het was een bv-kenteken. Bij mijn weten is er, behalve een softwareupdate dat de tacho automatisch op rust zet, niets veranderd. Vanaf wanneer kun je toch met 5km/h dan toch rijden? Proefondervindelijk heb ik vastgesteld dat het toch mogelijk is te manoeuvreren, maar dat moet met kleine stukjes. (max 1,5 meter) Daarna weer stilstaan en dan weer een stukje rijden.quote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef Tha_T het volgende:
Ligt er ook aan hoe nieuw die tacho is. Is het een nieuwe versie kun je, als je minder dan 5 km/h rijdt (dacht ik), hem op rust knallen en toch manoeuvreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |