..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Barcaconia het volgende:
Is een waarschuwing dat zelfs de volvo-cabine jouw lucht niet meer aankan en je dus een raampje open moet zetten.
snap ik niet, alleen bij meer dan 8 uur stilzetten moet je een beetje bijdraaien, laat staan dat de compressor tijdens het rijden niet meer kan bijbenen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Whehehe
Maar het is inderdaad het teken dat je auto behoorlijk veel lucht verliest.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Barcaconia het volgende:
Is een waarschuwing dat zelfs de volvo-cabine jouw lucht niet meer aankan en je dus een raampje open moet zetten.
Dat had ik toen ook, de compressor kon het prima bijbenen, maar toch kreeg ik soms dat bericht.quote:Op zondag 6 mei 2012 05:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
snap ik niet, alleen bij meer dan 8 uur stilzetten moet je een beetje bijdraaien, laat staan dat de compressor tijdens het rijden niet meer kan bijbenen.
[..]Stankdetectie in de cabine
. D'r hangt wel een rookmelder in...
Die kwam ik 3 stuks in colonne tegen op de A2 bij Weert richting Maastricht! Weet je voor welke rit die auto's bedoeld zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:11 schreef Tism het volgende:
Gaaf transportje gespot gisteren op de parkeerplaats bij "De Lucht" tijdens mijn verplichte 47 minuten rust/pauze..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef blup het volgende:
Die XT van A. Jansen heb ik trouwens al best vaak zien rijden hier in de regio.. Ik dacht al WTF? dit ding werd toch helemaal niet gebouwd?
http://www.ed.nl/economie(...)eus-voor-reclame.ecequote:DAF met neus voor reclame
maandag 30 april 2012 | 13:42 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 01 mei 2012 | 18:13
Tekstgrootte
SON - DAF vrachtwagens met een 'neus' worden al 20 jaar niet meer gemaakt.
Op deze ene na. Die van Jansen (zand, beton, recycling) in Son. Deze DAF is dan ook bijzonder. Toon Jansen heeft zijn nieuwe truck laten 'pimpen' bij DAF-dealer De Burgh in Eindhoven. De meeste onderdelen voor de motorkap komen uit de Verenigde Staten. Daar zijn truckneuzen heel gewoon. De DAF trekt veel bekijks. En dat is de bedoeling. "Een beete extra reclame en public relations in deze tijd kan nooit kwaad", aldus Toon Jansen.
..quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die kwam ik 3 stuks in colonne tegen op de A2 bij Weert richting Maastricht! Weet je voor welke rit die auto's bedoeld zijn?
Ik bedoel dus 3 autotransporters vol met die rallyauto's die richting het zuiden reden, dat komt niet overeen met de route van die rally zo lijkt het.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Tism het volgende:
[..]
..
http://www.tulpenrallye.n(...)15343871e14a1136e85a
Denk je dat een LZV het eerste transport is van 60 ton en 25 meter lang? Er zijn genoeg mensen in NL die ervaring met veel meer en zwaarder hebben. Prima geschikt daarvoor dusquote:Op maandag 21 mei 2012 07:23 schreef Ridocar het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar......
Wie heeft de eerste lzv-examinator opgeleid?
En toch, heeft die meneer serieus moeten oefenen voordat hij met een trailer-wipkar combi achteruit met een mooi bochtje voor een dock kon stekenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Denk je dat een LZV het eerste transport is van 60 ton en 25 meter lang? Er zijn genoeg mensen in NL die ervaring met veel meer en zwaarder hebben. Prima geschikt daarvoor dus
Ja, die roosters op de zijspoilers...quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:48 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, die roosters op de zijspoilers...
Volgens Daf is dat voldoende innovatie.
Ja, die chauffeurspas kan je ook op eigen kosten aanvragen, wellicht vind je meer info hierover op www.kiwaregister.nl, bij die instantie moet je iig je chauffeurspas aanvragen..quote:Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Weet iemand hier hoe dat zit? Normaal gesproken krijg je je chauffeurskaart van je werkgever vergoed, maar ik word binnenkort werkloos. Kan ik dan zelf die ¤116,- gaan lappen?
rijd je in een iveco van de anwb? en dan bedoel ik niet een lepelwagen maar truckservicequote:
quote:
Meer de facelift uitvoering met meer koelingstoestanden tbv de Euro6. Het enige werkelijke nieuwe zal de motor zijn. Niks nieuws onder de zon, alle merken hebben zoiets wel eens gedaan. De Scania 4-serie euro4 was uiterlijk ook identiek aan zijn euro3 voorloper, om maar eens een voorbeeld te noemen. Ook de R/P/G modellen van dit moment zijn alleen wat gefacelift tbv de koeling voor de euro6 motor. Zelfs jouw teergeliefde Volvo veranderde niet noemenswaardig bij de invoering van euro4 en zelfs euro5quote:Op zondag 27 mei 2012 12:48 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, die roosters op de zijspoilers...
Volgens Daf is dat voldoende innovatie.
Nee ik rij in een Caddyquote:Op zondag 27 mei 2012 15:50 schreef densmee het volgende:
[..]
rijd je in een iveco van de anwb? en dan bedoel ik niet een lepelwagen maar truckservice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |