das niet mis wat d9ie chauffeur beweerd! mjah, de bewijzen zijn er ook.... ben benieuwd hoe dit afloopt!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef Tism het volgende:
Chauffeur moet eerst regels overtreden en dan ontslag nemen [+foto's]
Hmmm, casus!..![]()
Weer zo'n typische situatie waar de rust en rijtijden zorgen voor onhoudbare situaties tussen chauffeurs en werkgevers en praktijk en theorie met elkaar in botsing komen, of wat valt hier nou over te zeggen!?..
Gpsbuddy hiero.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:40 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe wordt bij iedereen hier eigenlijk bijgehouden of je niet elke dat een uur zinloos koffie staat te drinken? Ik moest 's ochtends altijd inklokken bij vertrek en naderhand op een kopietje van de schijf (lekker ouderwets) elke stilstand even verantwoorden met een losadres/pauzeplaats.
Zijn ze daar bij andere bedrijven losser mee of juist strenger?
Lessen of rijden*?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:48 schreef Harde_Mepper het volgende:
Binnenkort mijn eerste meters in een vrachtwagen.![]()
Voor wie weer de weg op wil!.....misschien eens solliciteren?..quote:Distributiecentrum in Limburg
Binnenkort opent Action een distributiecentrum bij Sint Joost.
Naar verluid zoekt Action momenteel ongeveer 700 chauffeurs
en overige personeelsleden om het nieuwe centrum te bemannen, en dat is goed nieuws voor het UWV en alle omliggende gemeenten.
en dan nog een baan zien te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:38 schreef Harde_Mepper het volgende:
Gaat totaal 5,3k kosten voor C+CE+Code 95...slik...![]()
Ik had ook als particulier gelest. 't Was destijds iets minder dan 5.3k (Damn!) maar toch nog steeds een flinke kostenpost. Je krijgt overigens wel een percentage van je opleidingskosten terug van de belastingdienst.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:38 schreef Harde_Mepper het volgende:
Gaat totaal 5,3k kosten voor C+CE+Code 95...slik...![]()
Afgezien van BTW zou ik ook gaan denken aan inkomstenbelasting. Daar zou die 5300 wel eens als scholingskosten opgevoerd kunnen worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:13 schreef Harde_Mepper het volgende:
Even benieuwd dan...wat heeft het jouw totaal gekost? Deze prijs is zonder BTW, die hoef je als particulier gelukkig al niet te betalen.
AuW! me Nek..quote:Op maandag 29 juli 2013 22:37 schreef Harde_Mepper het volgende:
Filmpje van de vrachtwagen die vandaag op de A50 is gekanteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |