Wat mij betreft worden onverdraagzamen benoemd en afgezonderd, keihard aangepakt en waar mogelijk preventief geruimd. Want tegen onverdraagzaamheid is maar één wapen, en dat is uitroeiing.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:57 schreef Darkestrah het volgende:
Wat zijn de plannen van TOF betreffende de toenemende ontevredenheid in POL?
Inderdaad, ik kan echt niet tegen dat soort gasten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden onverdraagzamen benoemd en afgezonderd, keihard aangepakt en waar mogelijk preventief geruimd. Want tegen onverdraagzaamheid is maar één wapen, en dat is uitroeiing.
Dat is precies wat Hitler zou doen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat vinden mijn mede bewegers eigenlijk van een eventuele opsplitsing van F&F in F en F?
de vuige vegetarier!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is precies wat Hitler zou doen!
quote:
Meer Marokkaanse wokgroentenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:05 schreef Darkestrah het volgende:
Balen, maar 22 mei weer een kans? Nog oneliners betreffende Marokkaanse wokgroenten?
Besturen is een groot woord het lijkt eerder een tram af en toe een beetje gas geven of remmen daar houdt het wel op, de rest loopt op de rails van de internationale maatschappij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef 2cv het volgende:
Misschien moest ik maar weer moderator worden. Ik ben net zo goed daarin als die idioten in den Haag die ons land besturen.
Die lui in Den Haag remmen meestal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Besturen is een groot woord het lijkt eerder een tram af en toe een beetje gas geven of remmen daar houdt het wel op, de rest loopt op de rails van de internationale maatschappij.
Ik heb inmiddels een zetel binnen de crew... het gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 9 september 2015 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
Zeg, zit er nog beweging in de zaak of hoe zit dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |