19-11 wordt hetquote:
Ga lekker twee finales spelen tegen Feyenoord omdat het 'oneerlijk' isdat zij thuisvoordeel hebben nadat ze EN PSV EN TWENTE, EN AZ kapot speeldenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jongen ga lekker tegen Go Ahead Eagles ballen
Indd, bedankt voor de info barquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Niet schelden met kanker[/info]
Inderaad. Dat middenveld verdedigt totaal niet meequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Wtf man, Ajax wordt echt helemaal zoekgespeeld.
Dan wil jij nog niet weten wat er gaat gebeuren in De Kuipquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Wtf man, Ajax wordt echt helemaal zoekgespeeld.
100% terecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was toch geen terechte penalty? Mijn stream bestaat uit 50 pixels, dus was lastig te beoordelen maar het leek er op dat hij zijn arm langs zijn lichaam hield...
ja ik mocht het zelfs nog een keer herhalenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Is je moeder nu trots op je?
We hebben al genoeg problemen met het alleen focussen op de competitie inderdaad. Liever deze verliezen dan die dit weekendquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Opzettelijk hands als je je armen strak langs je lichaam houdt.
Tuurlijk jongen
Heb jij al een kind gebaard?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
lekkere usernaam heb jequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste. Het kon ook niet lang meer duren natuurlijk.quote:
Toen was het alleen de beker die we nog konden winnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
2 jaar geleden was hij natuurlijk wel belangrijk, he
inderdaad, nog groots gehuldigdquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat alle niet Ajacieden ineens vinden dat wij de beker 2 jaar geleden zo belangrijk vonden. Op niks gebaseerdquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste. Het kon ook niet lang meer duren natuurlijk.
Dat doen ze alleen aldoor als ze achter staan, valt me ook op inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste. Het kon ook niet lang meer duren natuurlijk.
ENoh is fucking slecht man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Enoh de enige die nog probeert te voetballen samen met De Jong. De rest heeft hun vakantie verlengt volgens mij.
nogalquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor de mensen die live kijken: Is het een herrie met al die kindjes?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:48 schreef Happel het volgende:
We gaan het ook niet meer hebben over rap of hiphop.
Dat werd vorige wedstrijd na de staking ook al gezegd, maar jullie niet Ajacieden begonnen er over.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen aldoor als ze achter staan, valt me ook op inderdaad.
Winne jongeeeh.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:48 schreef Happel het volgende:
We gaan het ook niet meer hebben over rap of hiphop.
Duvel Duvel is de shit. Niet meer niet minder.
Voetballen kunnen ze toch niet, dus zoveel maakt dat niet uitquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Publiek staat er dit keer nog wel achter, dat wordt niks dit weekend voor Ajax als ze weer uitgefloten worden door het eigen publiek.
Oh, dan is het in Alkmaar!
Wedden dat jij zondag hoopt dat ajax wint?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Kom op AZ nog 1tje erbij en winnen. Geen verlenginggewoon Ajax in maken met 2-4.
omkopingquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef Paxcon het volgende:
Ajax wordt weer eens genaaid door de arbitrage..
winne is ook wel goedquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Winne jongeeeh.
Zie het trouwens nog wel 3-3 worden, hoe belabberd ajax dan ook speelt.
Als het geen gatenkaas was in de verdediging stond het nu 2-1, just sayingquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef Paxcon het volgende:
Ajax wordt weer eens genaaid door de arbitrage..
weg met je knipoogquote:
Eigenlijk was het alleen leuk om weer 2x van feyenoord te winnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toen was het alleen de beker die we nog konden winnen
Dat was natuurlijk heerlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Eigenlijk was het alleen leuk om weer 2x van feyenoord te winnen.
Gelijk spel vind ik ook prima .. maar klopt ongeveer welquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Wedden dat jij zondag hoopt dat ajax wint?
Tijd voor een nieuwe trainer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef Doublepain het volgende:
Ajax moet maar een spoed trainingskamp boeken
Spoedcursus verdedigen kunnen ze wel gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:51 schreef Doublepain het volgende:
Ajax moet maar een spoed trainingskamp boeken
Vertonghen is wel bezig met kapitaalsvernietiging jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Spoedcursus verdedigen kunnen ze wel gebruiken.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertonghen is wel bezig met kapitaalsvernietiging jawat een mongool is dat zeg..
Ja die, godskolerequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef Muto het volgende:
Vertonghen die gewoon rustig terugloopt
Ik zou liever hebben dat je helemaal niks meer zou zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
Frank de Boer is de Mario Been van Ajax.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Precies.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax is gewoon aan het spelen met Az. Eerst kijken wat ze allemaal kunnen voor zondag om het in de laatste 10 minuten af te maken.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax is gewoon aan het spelen met Az. Eerst kijken wat ze allemaal kunnen voor zondag om het in de laatste 10 minuten af te maken.
Jullie zijn toch een kopie van Barca, niet Real?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als Sulejmani ook geblesseerd raakt, kunnen we gewoon met 5 verdedigers en 5 middenvelders spelen. Misschien houden ze in de verdediging dan eens wat ballen tegen.
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 19-01-2012 om 15:43:18Zo, jongens en meisjes. Wie van jullie wil er 50 euro verdienen? #ajaaz reageer retweet
'Hey meisje, ik heb 2 lekkere salmiak ballen, wil je likken?'quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 19-01-2012 om 15:43:18Zo, jongens en meisjes. Wie van jullie wil er 50 euro verdienen? #ajaaz reageer retweet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:55 schreef Caland het volgende:
Foutje van FdB om vooraf al te melden dat de beker niet belangrijk is.quote:
Dachten we ook bij Twente - Ajax ...quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Foutje van FdB om vooraf al te melden dat de beker niet belangrijk is.
Nu kan een verlies vandaag wel te dragen zijn, psychologisch werkt dat toch door naar zondag.
Maar ManU is kaasje, halve finale EL is al binnen toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef muzas het volgende:
Voetbal is weer begonnen hoor. Erger me weer de tiefus aan ajax
Nonchalant en faalhazen als Anita, Enoh en deze wedstrijd ook ligeon.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef muzas het volgende:
Voetbal is weer begonnen hoor. Erger me weer de tiefus aan ajax
Ik ben blij dat we tegen hun er uitvliegen. Ipv tegen een of andere oostblokker.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar ManU is kaasje, halve finale EL is al binnen toch?
Snap ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we tegen hun er uitvliegen. Ipv tegen een of andere oostblokker.
Heb je op zich wel een punt, het is alleen wel in Alkmaar zondag. Die kaasklappers zullen niet echt motiverend werken voor de Ajacieden..quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dachten we ook bij Twente - Ajax ...
Dacht ik ook net aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Haha die commentator zei toch dat het stadion driekwart vol zat?
Driekwart van wat er normaal inzit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Achja, vind het meestal onzin.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je op zich wel een punt, het is alleen wel in Alkmaar zondag. Die kaasklappers zullen niet echt motiverend werken voor de Ajacieden..
Er zijn 3 soorten mensen, mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die vent is gek, er mochten maar 20.000 kinderen in, dat is niet eens de helft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het zijn wel kinderen hequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Driekwart van wat er normaal inzit.
Haha ik snap hemquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er zijn 3 soorten mensen, mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
De vierde groep is mensen met originele humor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er zijn 3 soorten mensen, mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Hahaha, goede troll.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft AZ kansen gehad?
De enige kans was die penalty. Nou is dat ernog steeds 1 meer dan Ajax.
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 19-01-2012 om 15:35:56Wij proberen al de hele middag mijnheer Rutte te bereiken, maar het schijnt dat hij met leeftijdgenootjes naar het voetballen is. #ajaaz reageer retweet
Dat passje bij die 1-2 was anders wel lekker hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft AZ kansen gehad?
De enige kans was die penalty. Nou is dat ernog steeds 1 meer dan Ajax.
Net als Enoh, maar ze blijven gewoon spelen.. wordt tijd om te shoppen als je nog wat wil winnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
Anita
Kan nog geen fucking bal fatsoenlijk aannemen
nee hoor ze willen eerst alle jeugd uittestenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als Enoh, maar ze blijven gewoon spelen.. wordt tijd om te shoppen als je nog wat wil winnen.
Tja... maar er wordt toch niks gekocht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als Enoh, maar ze blijven gewoon spelen.. wordt tijd om te shoppen als je nog wat wil winnen.
Aissati.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Aisatti speelt ook als een dweil zeg.
Belediging voor de dweilquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Aisatti speelt ook als een dweil zeg.
Ze kunnen niet wegvliegen. Dak is dichtquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt er vogelzaad op dat veld ofsopokkenduiven blijven maar terug komen..
Met dit voetbal win je nooit prijzen meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja... Als ze dan toch een beker moeten winnen dan maar de EL cup toch?
zelfs een slecht man utd heeft hier geen moeite meequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ja... Als ze dan toch een beker moeten winnen dan maar de EL cup toch?
hmmm, slechte invloed brengt me op ideeënquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze kunnen niet wegvliegen. Dak is dicht
verdientquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Die man verdiend zijn naam niet correct getypt
Dan ga je toch op 1 van die balken chillen die daar boven zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De zijkanten zijn wel openquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt de wedstrijd gestaakt en overgespeeld zonder duiven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
gingers? Zie alleen maar arabiertjes en neger kidsquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hoop gingers zeg. Dit gaat uit de hand lopen.
Aquote:
ook blankenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
gingers? Zie alleen maar arabiertjes en neger kids
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Plaatjes posten kun je wel ja, nu nog hersens kweken.
quote:
Wonderbaarlijke wereld he, dat voetbal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Rickazio het volgende:
De man die vorig jaar ajax nog gelijk met de grond maakt nu in ajax-shirt
alles naar de klottuuuuhhhhhhhquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Dimitri.. ik heb ook een balletje geraakt..
quote:
Waarom speelt hij dan ? Drank is weer dronken geworden ?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heb een kwartier van Aissati gezien, nu begrijp ik waarom hij niet meer in de plannen voor kwam.
Ik heb*quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heb een kwartier van Aissati gezien, nu begrijp ik waarom hij niet meer in de plannen voor kwam.
zat je daar op school?quote:
Opmerkelijk dat je hier zo negatief bent over Frank, en op Ajax.Netwerk vind je hem goed?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan ? Drank is weer dronken geworden ?
Nee, de ajax beveiling.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef Perrin het volgende:
AZ mag Wesley wel een bloemetje en bedank-kaartje sturen als ze straks de beker winnen.
Denk 3 seconden na en trek je eigen conclusie buiten je gapjes om.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan ? Drank is weer dronken geworden ?
oke pikjequote:
jij ziet ze vliegen geloof ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je hier zo negatief bent over Frank, en op Ajax.Netwerk vind je hem goed?
owquote:
Rare gast. Hij heeft een Ajax.netwerk account (FoppeDeHaan) waar hij zegt dat hij Ebecilio goed vindt en potentie in hem ziet. Ook vind hij Frankie goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk 3 seconden na en trek je eigen conclusie buiten je gapjes om.
cynisme jongequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rare gast. Hij heeft een Ajax.netwerk account (FoppeDeHaan) waar hij zegt dat hij Ebecilio goed vindt en potentie in hem ziet. Ook vind hij Frankie goed.
En hier ...
Dont feed the troll.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rare gast. Hij heeft een Ajax.netwerk account (FoppeDeHaan) waar hij zegt dat hij Ebecilio goed vindt en potentie in hem ziet. Ook vind hij Frankie goed.
En hier ...
Gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En hier ...
Mensen die Ebecilio goed vinden neem ik sowieso niet serieus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En hier ...
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Het is wel balen als Ajax hier verliest door een onterecht gegeven penalty.
Je zoekt ruzie hequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Nee, zeker nietquote:
Die zelfde manier hebben ze onterecht een punt gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Heerlijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Troost je met de gedachte dat het 9 van de 10 keer andersom isquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Zou het extra lekker maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
bijna schatquote:
Was 100% terecht man. Toby ging met de hand naar de bal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Gemeen, arme kindjes.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop nog op 3-3 zodat die school uit Terschelling de boot mist.
Niet! Het was echt geen terecht gegeven penalty.quote:
Lucky Ajax is iets uit de jaren 90...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:19 schreef eight het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat het 9 van de 10 keer andersom is
Lucky kampioen gewordenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lucky Ajax is iets uit de jaren 90...
Afgelopen seizoenen is er niets Lucky aan Ajax geweest...Behalve misschien het cadeautje van Rotterdam door van PSV te winnen vorig seizoen...
rotterdammers zijn ook aanwezig had ik gehoordquote:
Dat is echt al 100x gezegd over een ajax wedstrijd in de afgelopen seizoenen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef Smoofie het volgende:
Ajax onwaardig, slechtste wedstrijd ooit dit.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Goede wedstrijd, helaas had Ajax wat moeite in de afwerking.
Ajax lekker gestraft voor de nalatigheidquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Word AZ gewoon beloont voor het weglopen tijdens een wedstrijd, wat een flikkers
Het is schande dat deze wedstrijd uberhaupt nog gespeeld werd. Elke andere club was gediskwalificeerd geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Word AZ gewoon beloont voor het weglopen tijdens een wedstrijd, wat een flikkers
AZ lekker beloont voor weglopen na het oneens zijn met een rode kaart.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ajax lekker gestraft voor de nalatigheid
quote:
Laat gaan man, mooiquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
AZ lekker beloont voor weglopen na het oneens zijn met een rode kaart.
Ja, klopt. Heerlijk!quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
AZ lekker beloont voor weglopen na het oneens zijn met een rode kaart.
Je trollskills worden met de dag minder Geo. Dit had ik nog kunnen verzinnen met meer uitroeptekens zelfs.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
WESLEY BEDANKT HE.. PANNENKOEK! WEER GEEN BEKER!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef eight het volgende:
[..]
Het is schande dat deze wedstrijd uberhaupt nog gespeeld werd. Elke andere club was gediskwalificeerd geweest.
KNKBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |