Tof van je mocht je er niet uitkomen dan hoor ik het wel. Het klinkt alsof de droger over verhit is geweest en dat de aardlek ingreep.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe me je adres nog even in de PM. Ben ik er met 5 minuten.
Ik had ook een link van de foto's vd bowlingmeet naar de deelnemers gestuurd. Gisteren hoorde ik ook dat 2 personenen die niet gahad hebben.quote:
Dat is bij wasmachines het geval, voor de afvoerpompquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef Merlijn het volgende:
Zeker weten? Er zit er ook normaliter eentje onderin, bij de plint zeg maar.
Que eten niets, qua bakken allesquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:43 schreef loecje het volgende:
[..]
pannenkoeken![]()
![]()
wat is daar erg aan eigenlijk?
droger openschroeven en goed stofzuigen! Er zat zó veel stof in dat de stofzuigerzak het niet eens aankon en stof in de slang bleef zitten omdat de zak vol wasquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:06 schreef Ireth het volgende:
Tering DJMO! Als ik dat zo zie durf ik de mijne niet eens meer te gebruiken
Dat vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
droger openschroeven en goed stofzuigen! Er zat zó veel stof in dat de stofzuigerzak het niet eens aankon en stof in de slang bleef zitten omdat de zak vol was
ik prijs me idd gelukkig dat ik ja zei en dat hij hier pal achter woont. Beter een goede buur dan een verre vriend zeg ik maar!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gelukkig maar dat Merlijn er zo snel naar kon komen kijken!!
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zit al weer helemaal klaar voor WIDM.. Wie nog meer?? ik gok op Ireth
Daar prijs ik me ook gelukkig mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik prijs me idd gelukkig dat ik ja zei en dat hij hier pal achter woont. Beter een goede buur dan een verre vriend zeg ik maar!
haha, verre vrienden zijn óók net zo welkom, maar nu was het een geluk dat Merlijn zo dichtbij woontquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar prijs ik me ook gelukkig mee.![]()
Anders was ik morgen weer een paar uur kwijt.
Same herequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik zit met mn laptoppie op de bank.. tegelijk ff het WIDM live topic volgen
Jij hebt bijna dezelfde spullen als ik.quote:
Een bouwlamp en een tijdschakelaar is goedkoper en weet zeker dat dat ook goed werkt.quote:
whehehehquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een bouwlamp en een tijdschakelaar is goedkoper en weet zeker dat dat ook goed werkt.
Deze was gratisquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een bouwlamp en een tijdschakelaar is goedkoper en weet zeker dat dat ook goed werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |